برنامه هک و کنترل واتساپ

از کجا بفهمیم واتس اپ هک شده؟

چگونه بدانیم واتس‌اپ ما هک شده است یا خیر؟ واتس‌اپ یک برنامه محبوب پیام رسان در سطح جهان است که بیش از 2 میلیارد نفر از آن استفاده می‌کنن و البته برای حفاظت از امنیت کاربران خودش از تدابیر امنیتی مختلف و همچنین کاربردی استفاده کرده که امنیت کاربران در طی رعایت برخی قابلیت ها و همچنین رعایت کارهای اصولی، حفظ می‌شه و هیچ شخصی نمی‌تونه به حساب کاربری اون‌ها دسترسی پیدا کنه؛ با این وجود هک شدن حساب کاربری واتس‌اپ یکی از بدترین اتفاقاتی هست که در دنیای مجازی می‌تونه برای هر شخصی رخ بده. واتس اپ هک‌:

هک تضمینی واتس اپ و کنترل کامل پیام ها بصورت مخفی


در واقع یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران اپلیکیشن‌های مختلف، حفظ شدن اطلاعات اونهاست و با توجه به این که روزانه در واتس‌اپ هزاران فایل متنی، عکس، فیلم  و … بین کاربران منتقل می‌شه و از طرفی با توجه به محبوبیت این اپلیکیشن، می‌توان گفت در هر اکانت واتس‌اپ اطلاعات بسیاری ذخیره شده و امن نگه داشتن این اطلاعات برای کاربران بسیار مهم هست.

بد نیست بدونید برنامه واتس‌اپ باوجود تمام مسائل ایمنی که در اون رعایت شده، کاملا ایمن نیست و با توجه به این که خیلی از شما عزیزان دوست دارید بدونید که آیا واتس‌اپ من هک شده یا خیر؟! و به همین دلیل امروز در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به بررسی این موضوع بپردازیم که چطوری بفهمیم واتس‌اپ ما هک شده یا نه؟

اول از همه بد نیست بدونید که علاوه بر هک به کمک نرم‌افزار، واتس‌اپ وب ویژگی هست که به شما کمک می‌کنه تا به حساب واتس‌اپ خودتون در رایانه دسترسی پیدا کنید و برای این کار، شما می‌بایست کد QR رو از طریق تلفن همراه اسکن کنید و سپس می‌تونید به راحتی در زمان واقعی به حساب واتساپ خود بر روی رایانه دسترسی پیدا کنید.
علاوه بر این می‌تونید با استفاده از برنامه “Whatscan For WhatsApp Web” به حساب Whatsapp در تلفن همراه خودتون دسترسی پیدا کنید و این برنامه به شما کمک می‌کنه تا به حساب واتس‌اپ خود در چندین تلفن هوشمند دسترسی داشته باشید؛ برای این کار تنها کافیست که کد QR رو از حساب واتس‌اپ اصلی اسکن کنید.  

واتس اپ هک:

با این وجود، چطوری بفهمیم واتس‌اپ ما هک شده یا نه؟

برای این که بفهمید واتس‌اپ شما هک شده یا خیر، طبق روش‌های زیر عمل کنید:

  • واتس‌اپ خودتون رو باز کنید و بر روی سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید.
  • وقتی که برروی سه نقطه بالا کلیک کردید، لیستی باز می‌شه و حالا برروی WhatsApp Web کلیک کنید.
  • در اینجا شما به صفحه وب واتس‌اپ منتقل می‌شید و اگر صفحه شما این‌گونه بود، یعنی که واتس‌اپ شما هک نشده.
  • اما اگر صفحه شما ای‌طوری نبود، به این معناست که یک یا چند دستگاه به واتس‌اپ شما دسترسی دارن.
  • بنابراین اگر دستگاهی برای شما مشکوک و ناشناس بود، برروی Log Out بزنید تا دسترسی اون دستگاه به واتس‌اپ شما قطع بشه.
از کجا بفهمیم واتس اپ هک شده؟
از کجا بفهمیم واتس اپ هک شده؟

و در پایان بد نیست بدونید که ایجاد رفتارهای ناگهانی و عجیب در گوشی، تخلیه ناگهانی باتری، شنیدن صداهای عجیب در پس زمینه گوشی و افزایش مصرف اینترنت دیتا (اینترنت موبایل) از جمله نشانه‌هایی هست که از هک شدن واتس‌اپ خبر می‌ده.

چگونه بفهمیم که واتساپ ما هک شده است یا خیر ؟ آیا در مورد استفاده شخص دیگری درمورد استفاده از حساب WhatsApp خود نگران هستید؟ در زیر مراحل پیدا کردن کسی از حساب WhatsApp شما استفاده می کند را پیدا خواهید کرد.

اگر کسی از حساب WhatsApp شما استفاده می کند

واتس اپ از شماره تلفن های معتبر برای تأیید کاربران خود استفاده می کند و به برنامه اجازه می دهد تا فقط در هر دستگاه تلفن همراه به طور همزمان و در رایانه یا Mac با استفاده از واتس اپ استفاده شود.

علاوه بر موارد فوق ، WhatsApp از رمزگذاری پیام های انتهایی تا انتها پشتیبانی می کند و گزینه ای را برای فعال کردن تأیید دو مرحله ای در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

با داشتن ویژگی های ایمنی فوق ، شانس شخصی که از حساب WhatsApp شما استفاده می کند فقط در موارد زیر می تواند رخ دهد.

  1. شخصی قادر به دسترسی به تلفن شما است.
  2. فراموش می کنید از نسخه وب واتساپ در رایانه یا Mac خارج شوید.
  3. تلفن شما گمشده ، جابجا شده یا به سرقت رفته است.

چگونه بفهمیم که واتساپ من هک شده است ؟

اگر شخصی از حساب WhatsApp شما استفاده می کند ، به احتمال زیاد می توانید پیام هایی را که ارسال نکرده اید ، درخواست های دوستانی را که ساخته اید و گروه های جدیدی که به آنها ملحق نشده اید ، را بپذیرید.

با دقت از طریق پیام های WhatsApp در تلفن خود بروید و ببینید آیا می توانید پیامی را که ارسال نکرده اید مشاهده نمایید، هر گونه تماسی را که نمی دانید یا هر گروه WhatsApp که عضو آن نشده اید پیدا کنید.

پس از بررسی پیام های مشکوک و مخاطبین ، می توانید مراحل زیر را برای یافتن اینکه شخصی در حال استفاده از حساب WhatsApp شما در رایانه با استفاده از WhatsApp Web است ، دنبال کنید.

۱. WhatsApp را در تلفن Android خود باز کنید ، روی نماد منو ۳ نقطه ای و WhatsApp Web ضربه بزنید.

در آیفون ، بر روی برگه تنظیمات در منوی پایین روی WhatsApp Web/Desktop ضربه بزنید.

۲. در صفحه بعد ، اگر دوربین باز شود ، تأیید می کند که هیچ جلسه فعال واتس اپ در حساب شما برگزار نمی شود.

اما اگر پنجره ای را مشاهده می کنید که یک رایانه وارد شده را لیست می کند ، به این معنی است که یک جلسه فعال واتس اپ در حساب واتس اپ شما در حال انجام است.

۳. روی Log out from all devices ضربه بزنید.

این اطمینان حاصل خواهد کرد که حساب WhatsApp شما از همه دستگاه ها خارج شده است.

از حساب WhatsApp خود محافظت کنید

با قفل کردن واتس اپ هک WhatsApp بر روی تلفن خود با یک کد عبور می توانید شانس شخصی را که از حساب WhatsApp استفاده می کند ، به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

راه دیگر برای محافظت از حساب WhatsApp شما با استفاده از قابلیت تأیید هویت دو عاملی است که اساساً یک پین ۶ رقمی را با حساب WhatsApp شما مرتبط می کند.

هنگامی که تأیید هویت Two Factor فعال است ، به هر کسی که سعی می کند واتس اپ را با استفاده از شماره تلفن شما تأیید کند ، باید وارد پین ۶ رقمی شود.

اگر این چیزی است که شما به آن علاقه مند هستید ، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید تا تأیید هویت دو عاملی برای حساب WhatsApp شما امکان پذیر باشد.

۱. WhatsApp را باز کرده و روی نماد منوی ۳ نقطه و  Settings ضربه بزنید.

در آیفون ، بر روی برگه تنظیمات واقع در منوی پایین ضربه بزنید.

۲. در صفحه تنظیمات ، روی گزینه Account ضربه بزنید.

۳. در صفحه حساب ، روی Two-step verification ضربه بزنید.

۴. بعد ، روی دکمه Enable ضربه بزنید.

۵. در صفحه بعدی ، یک پین ۶ رقمی را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید.

نکته مهم: پین را بنویسید و مطمئن شوید که آن را گم نکنید.

۶. برای تکمیل این روند ، دستورالعمل های روی صفحه بعدی را دنبال کنید.

پس از راه اندازی پین ، به هر کسی که می خواهد واتس اپ را با استفاده از شماره تلفن شما تأیید کند ، باید وارد پین ۶ رقمی شود.

همچنین ، واتس اپ به صورت دوره ای کد تأیید صحت را در حین استفاده روتین از شما درخواست می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا