برنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپسامانه مراقبت از خانوادهنرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلهک کنترل گوشی همسر و فرزندان

ردیابی و کنترل موبایل فرزندان و خانواده با Mobile Tracker

در دنیای پیشرفته و مجازی کنونی دنیایی از اطلاعات به صورت خواسته یا ناخواسته به سمت افراد سرازیر می‌شود. در این بین بسیاری از کاربران (به خصوص کودکان و نوجوانان) در معرض خطرات احتمالی و رسیدن اطلاعات نامناسب می‌باشند. شاید برای دیدن اطلاعات گوشی دیگران هک به ذهنتان رسیده باشد، در این بین هم هک کردن تلفن همراه امری غیر اخلاقی می‌باشد و هم اینکه دسترسی کامل به اطلاعات گوشی در بسیاری از مواقع غیر ممکن است. در این مقاله به نظارت، ردیابی و کنترل موبایل فرزندان و خانواده با سایت Mobile Tracker Free می‌پردازیم.

ردیابی و کنترل موبایل فرزندان و خانواده با Mobile Tracker
نسخه جدید نرم افزار مراقبت از خانواده SPY24 منتشر شد

سایت Mobile Tracker Free چیست؟

سایت Mobile Tracker Free از سال ۲۰۱۲ میلادی در فرانسه شروع به فعالیت نموده است. این سایت در طول فعالیت خود تمرکز خود را بر پایه‌ی دسترسی به اطلاعات موبایل اشخاص قرار داده است و در این مدت این سایت توانسته بسیاری از دسترسی‌های مشتریان به اطلاعات گوشی را حل کند.

نکته‌ای که می‌بایست مد نظر داشته باشیم استفاده از این برنامه برای کنترل فرزندان در دنیای مجازی یا کارمندان حمل بار در دنیای واقعی می‌باشد. باید به این نکته توجه داشته باشیم که فرزندان ما در دنیای مجازی ممکن است با اشخاص و سایت‌هایی مواجه شوند که محتوایی نامناسب برای آن‌ها داشته باشند یا در دام کلاهبردان آنلاین بیافتند که به همین دلیل نیاز به کنترل نامحسوس موبایل حس می‌شود.

فرایند ردیابی و کنترل موبایل فرزندان و خانواده چگونه است؟

۱) برای این کار باید ابتدا در سایت Mobile Tracker Free ثبت نام نمایید. ثبت نام در این سایت بسیار ساده می‌باشد و کافی است تا با کلیک روی sign up و ورود ایمیل و پسورد در سایت ثبت نام نمایید.

۲) بعد از ثبت نام و ورود به سایت، می‌بایست شماره موبایل را وارد نمایید. سپس اقدام به نصب اپلیکیشن در گوشی شخص مورد نظر کنید. اگر اپلیکیشن از روی گوشی فرزند یا کارمند شما پاک شود، به شما اعلام می‌شود تا از آنها بخواهید که دوباره اپلیکیشن را نصب کنند.

چه قسمت های گوشی را می توان رصد کرد؟

  • کنترل تمامی شبکه های اجتماعی شامل whats app، تلگرام، وایبر، فیسبوک و …
  • ضبط تمامی تماس ها
  • رصد کردن تمامی SMS ها
  • دیدن تصاویر به صورت زنده از دوربین گوشی
  • گرفتن اسکرین شات در فواصل زمانی معین
  • دسترسی به عکس ها و آلبوم گوشی
  • مشخص شدن محل یا موقعیت در نقشه از طریق GPS
  • نظارت بر میزان زمانی که فرزند شما برای گیم روی گوشی صرف کرده است
  • قفل بعضی اپلیکیشن‌ها در زمانی خاص

توجه داشته باشید که برای نظارت، ردیابی و کنترل موبایل فرزندان و خانواده با Mobile Tracker سه پلن به شما ارایه می‌شود که یک پلن آن رایگان است و دو پلن دیگر باید هزینه‌ای پرداخت شود. بیشتر والدین از پلن PREMIUM استفاده می‌کنند که به امکانات بیشتری دسترسی دارد. برای پرداخت هزینه ارزی خدمات سایت Mobile Tracker Free می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا