هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپسامانه مراقبت از خانوادهکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلهک و کنترل گوشی اندروید

دانلود تروجان اندروید برای کنترل گوشی های اندرویدی از راه دور

دانلود تروجان اندروید یکی از درخواست هایی است که بسیاری از کاربرانی که به فکر هک و کنترل گوشی دیگران از راه دور هستند از ما دارند. این که تروجان چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد ، را احتمالا می دانید. اما بد نیست با جزئیات بیشتری درباره ی آن و سپس نحوه ی دانلود تروجان اندروید صحبت کنیم. در ادامه همراه ما باشید. کنترل گوشی اندرویدی : دانلود تروجان اندروید

تروجان چیست ؟

اولین سوالی که درباره ی تروجان باید پاسخ دهیم این است که تروجان چیست و چه کاری انجام می دهد؟

اسب تروجان یا همان تروجان ها فایل های مخربی هستند که توسط مهاجم یا همان هکر برای ایجاد درپشتی بدون اطلاع کاربر استفاده می شوند. تروجان معمولا فایل های مهم سیستم عامل را حذف یا جایگزین می کند ، داده ها را می دزدد ، اعلان ها را به مهاجم از راه دور می فرستد و به طور کلی هدف را از راه دور کنترل می کند. این فایل های مخرب همیشه پشت یک بازی یا برنامه یا فایل کاربردی پنهان می شوند تا توسط کاربر شناسایی نشوند.

در واقع هکرها با ساخت یک تروجان سعی می کنند بدون متوجه شدن هدف از طریق یک برنامه ی کاملا کاربردی که توسط خود هدف نصب می شود، به اطلاعات موجود در گوشی دسترسی پیدا کنند.

دانلود تروجان اندروید

تروجان را چگونه وارد گوشی هدف می کنند؟

هکرها یا سارقان سایبری با استفاده از کدنویسی و دیگر مهارتهایی که لازمه ی هک است ، یک تروجان را در پشت یک برنامه ی کاربردی ، یک بازی و یا هرچیز دیگری پنهان می کنند.

سپس به طرق مختلف آن برنامه یا بازی به ظاهر کاربردی را برای قربانی ارسال می کنند. و با استفاده از مهندسی اجتماعی شروع به فریب هدف می کنند تا او را مجاب به نصب برنامه ی موردنظر کنند.

به محض این که قربانی برروی فایل یا لینک برنامه کلیک کند ، تروجان به طور خودکار در پشت پرده فعالیت خود را شروع می کند. آن هم کاملا پنهانی به طوری که به هیچ عنوان شخص قربانی متوجه حضور تروجان در گوشی خود نمی شود.

گاها ممکن است ، شما با کلیک برروی لینک های ناشناخته ای که هنگام وب گردی با آنها مواجه می شوید، راه ورود تروجان ها را به دستگاه خود بازکنید.

دانلود تروجان کنترل گوشی اندرویدی

اگر شما به هک کردن و فعالیت در حوزه ی هک و امنیت علاق مند باشید، و در این باره هرچند کم مطالعاتی داشته باشید. حتما می دانید که ساخت تروجان چندان کار ساده ای نیست. و تمام سایت ها یا پیج های اینستاگرامی که وعده ی آموزش ساخت تروجان در مدت زمان کوتاهی را می دهند ، نمی توانند شما را به هدفتان برسانند.

تنها راه ساخت تروجان فراگرفتن مهارت های مربوط به هک و ساخت بدافزار از پایه است. که اولین قدم آن فراگیری زبان های برنامه نویسی می باشد. و طی کردن تمام مراحل برای ساخت یک بدافزار یک راه طولانی و زمان بر است.

اما یک راه میانبر وجود دارد، آن هم دانلود تروجان اندروید است. یعنی اگر قصد هک کردن یک گوشی اندرویدی به روشی ساده تر را دارید که زمان زیادی هم از شما نگیرد ، دانلود تروجان اندروید بهترین گزینه است.

با این کار شما یک تروجان آماده که توسط هکرهای حرفه ای ساخته شده و به فروش می رسد را در مدت زمانی کم به دست می آورید. و به راحتی می توانید اقدام به هک گوشی و دسترسی به اطلاعات دیگران نمایید.

البته توجه داشته باشید که هک کردن اطلاعات دیگران کاری غیراخلاقی و غیرقانونی می باشد ؛ مگر برای کنترل فرزندان و یا با اطلاع خود هدف و به جهت بالا بردن دانشتان در حوزه ی هک و امنیت.

حال اگر این سوال در ذهنتان ایجاد شده است که چگونه و از کجا می توانیم یک تروجان قوی را دانلود کنیم ، می توانید در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین برنامه های موجود در کشور را به شما معرفی کنیم.

کنترل گوشی های اندرویدی از راه دور

برنامه تروجان mobile-tracker-free کنترل گوشی اندرویدی

یکی از نرم افزارهایی که در زمینه هک و کنترل گوشی، بسیار موفق عمل کرده است، نرم افزار mobile-tracker-freeمی باشد. نرم افزار mobile-tracker-free توسط سامانه کنترل فرزند با هدف مراقبت از فرزندان در فضای مجازی طراحی شده و در اختیار والدین قرار گرفته است. تا بتوانند با توجه به محیط نا مطمئن شبکه های مجازی و محیط بیرون از خانه بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند .

mobile-tracker-free می تواند بهترین انتخاب برای اشخاصی که به دنبال دانلود تروجان اندروید برای هک گوشی هستند ، باشد. این نرم افزار در نسخه جدید خود یعنی mobile-tracker-free همچون یک تروجان عمل می کند. به طوریکه شما می توانید در قالب یک برنامه کاربردی آن را برای فرزندتان ارسال نمایید.

mobile-tracker-free امکان نظارت بر پیامکها، لیست تماس ها، تصاویر موجود در گالری و مشاهده فعالیت های فرزند در شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام را به شما می دهد.

 برنامه کنترل فرزند mobile-tracker-free در دو نسخه ساخته شده است : کنترل گوشی اندرویدی

1-نسخه اول را میتوان برروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصبt آیکون مخفی خواهد شد . که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمی باشند.

2- نسخه دوم نرم افزار mobile-tracker-free که با نام mobile-tracker-free منتشر شده است، کنترل گوشی فرزندان را از راه دور و بدون دسترسی انجام می دهد.

به این صورت که شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه عملکرد این برنامه می توانید برروی لینک زیر، کلیک نمایید.

دانلود نرم افزار کنترل گوشی mobile-tracker-free

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا