هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپردیابی کنترل گوشی تلفن همراهسامانه مراقبت از خانوادهکنترل کامل تلفن همراه همسر و فرزندانکنترل گوشی اندروید از راه دورکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلنرم افزار کنترل والدیننرم افزار هک گوشیهک و کنترل گوشی اندروید

دانلود برنامه hackode برای هک اندروید تست نفوذ

هک اندروید و راه های نفوذ به گوشی دیگران آیا امکان پذیر است؟ دانلود برنامه hackode سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل متن باز است که امکانات بسیار زیادی را در اختیار توسعه دهندگان برنامه ها و سیستم عامل ها فراهم می آورد. سیستم عامل های متن باز معمولا دسترسی های بیشتری را برای کاربرانشان ایجاد می کنند. به همین علت بسیار بیشتر در معرض خطر قرار دارند. اندروید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و انواع بدافزارها ، ویروس ها و برنامه های هک برای آن نوشته شده است. در این مطلب قصد داریم نکاتی را درباره روش های هک اندروید و راه های نفوذ به گوشی های اندروید بررسی کرده و همچنین روش هایی را نیز برای ایمن سازی اندروید در اختیار علاقه مندان قرار دهیم تا با استفاده از آن بتوانند از نفوذ دیگران بر گوشی خود، جلوگیری نمایند که در ادامه به آن می پردازیم.

هک اندروید با استفاده از نرم افزارهای مختلف در این زمینه

البته همه راه های هک اندروید به پیچیدگی راه قبل نیستند. بسیاری از هکر ها برنامه هایی را ساخته اند که به سادگی می تواند با استفاده از غفلت خود قربانی گوشی شخص را هک نماید. تعداد این برنامه ها به حدی زیاد است که انسان در انتخاب آن ها گیج می شود. البته این برنامه ها برای اجرا و درست کار کردن نیز نیازمند الزاماتی هستند که بعضا به سادگی در اختیار فرد هکر قرار ندارد.

به عنوان نمونه یکی از این برنامه ها که برای هک اندروید طراحی شده است برنامه AndroRAT نام دارد. نام این برنامه مخفف عبارت دسترسی از راه دور به دستگاه اندرویدی می باشد. همچنین برنامه های دیگری نیز برای این منظور طراحی شده اند مانند Hackode و zANTI.

دانلود برنامه hackode برای هک اندروید
دانلود برنامه hackode برای اندروید

Hackode: جعبه ابزار هکر یک برنامه کاربردی برای تستر نفوذ، هکرهای اخلاقی، مدیر فناوری اطلاعات و حرفه ای امنیت سایبری برای انجام وظایف مختلف مانند شناسایی، اسکن کردن سوء استفاده و غیره است.
این برنامه شامل ابزارهای مختلف مانند:
* شناسایی
* Google Hacking
* Google Dorks
* که است
* اسکن کردن
* پینگ
* Traceroute
* جستجوی DNS
* IP
* MX Records
* DNS حفاری
* بهره برداری می کند
* امنیت RSS Rss
این برنامه هنوز در نسخه بتا است. ما به زودی نسخه کامل آن را با برخی ابزارها و ابزارهای بهتر منتشر خواهیم کرد. با ما همراه باشید برای مطالب بیشتر.

دانلود hackode

کنترل گوشی اندروید با استفاده از برنامه

استفاده از نرم افزارهایی که برای هک گوشی معرفی می شود، معمولا چندان کارایی نداشته و نیاز به پیچیدگی های زیادی خواهد داشت. یکی از ساده ترین راه های کنترل و نظارت بر گوشی، استفاده از برنامه هایی است که از قبل برای همین منظور طراحی شده اند. اگر به دنبال پیچیدگی های مربوط به برنامه نویسی نبوده و یا وقت این کار را ندارید، می توانید از طریق دانلود و نصب برنامه های نظارتی، اقدام به کنترل گوشی فرزندان خود نمایید. برنامه SFP از جمله برنامه های محبوب در این زمینه بوده که با هدف نظارت و کنترل روی تلفن همراه فرزندان و اعضای خانواده، طراحی و عرضه شده است. با استفاده از این برنامه بدون اینکه نیاز به نوشتن کدهای پیچیده داشته باشید، قادرید به تمامی اطلاعات گوشی فرزند خود دست پیدا کرده و کنترل کاملی روی آن داشته باشید. علاقه مندان می توانند از طریق دکمه زیر به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پرداخته و علاوه بر این از نسخه دمو و تستی برنامه نیز استفاده نمایند.

آیا هک اندروید امکان پذیر است؟

در همین ابتدا ، بدون اینکه بخواهیم خواننده را گیج کنیم باید بگوییم پاسخ این سوال مثبت است. هک هر دستگاه الکترونیکی امکان پذیر است. بطور کلی راه های هک و نفوذ آنقدر متنوع و زیاد است که بلاخره با یکی از آن ها می توان هر دستگاهی را هک نمود. گوشی های اندروید نیز همانند سایر ابزار الکترونیکی قابلیت هک شدن را دارند اما روش ها گوناگون بوده و هر روشی مستلزم داشتن ابزاری خاص می باشد که به همان نسبت قابلیت های بیشتری را در اختیار هکر قرار می دهد.

اصلی ترین ابزاری که یک هکر برای انجام عمل هک نیاز دارد، یک سیستم کامپیوتری مجهز به سیستم عامل لینوکس می باشد که از نسخه کالی لینوکس یا بکترکاستفاده کند. خبر بد برای دارندگان گوشی های اندروید این است که سیستم عامل اندروید نیز بر اساس هسته سیستم عامل لینوکس طراحی شده است و همین عامل سبب می شود پروسه هک اندروید بسیار ساده تر برای یک هکر حرفه ای صورت پذیرد.

هک اندروید از طریق لینوکس

برای این که هکر بتواند اقدام به هک اندروید نماید باید نسخه کالی لینوکس را روی سیستم خود داشته باشد. پس از آن با استفاده از ترمینال محبوب لینوکس اقدام به فراخوانی برنامه msfvenom می کند. با استفاده از این ابزار، هکر اقدام به ساخت یک برنامه هک اندروید به صورت APK می نماید. برای ساخت چنین ابزاری هکر تنها نیاز دارد که دستور زیر را در محیط ترمینال لینوکس وارد نماید.

در دستور فوق هکر به جای عبارت LHOST می تواند از آدرس آی پی خودش و در قسمت LPORT از پورت اینترنت خودش استفاده کند. Name.apk نام ابزاری است که هکر آن را می سازد تا با آن اقدام به هک اندروید نماید.

پس از انجام مراحل بالا باید تعدادی از دستورات مختلف را در ترمینال وارد کند.

کار تقریبا تمام است. حال اگر شخص قربانی مجاب شود که روی برنامه ای که هکر با عنوان Name.apk ساخته کلیک کند و آن را اجرا کند، عملیات هک اندروید از طریق لینوکس موفقیت آمیز انجام می شود. همانطور که می بینید در این روش هک نیاز چندانی به دانش برنامه نویسی نیست و تنها از طریق دنبال کردن یک سری قواعد و دستورات هر شخصی قادر خواهد بود با استفاده از یک سیستم عامل کالی لینوکس اقدام به هک اندروید نماید.

هک اندروید با استفاده از ترمینال کالی لینوکس

هک اندروید با استفاده از نرم افزار

البته همه راه های هک اندروید به پیچیدگی راه قبل نیستند. بسیاری از هکر ها برنامه هایی را ساخته اند که به سادگی می تواند با استفاده از غفلت خود قربانی گوشی شخص را هک نماید. تعداد این برنامه ها به حدی زیاد است که انسان در انتخاب یکی از آن ها ممکن حتی گیج شود. البته این برنامه ها برای اجرا و درست کار کردن نیز نیازمند الزاماتی می باشند که بعضا به سادگی در اختیار فرد هکر قرار ندارد.

به عنوان نمونه یکی از این برنامه ها که برای هک اندرویدطراحی شده است برنامه AndroRAT نام دارد. نام این برنامه مخفف عبارت دسترسی از راه دور به دستگاه اندرویدی می باشد. همچنین برنامه های دیگری نیز برای این منظور طراحی شده اند که به اجمال هر کدام از آن ها در ادامه معرفی خواهیم نمود.

هک گوشی اندروید با برنامه AndroRAT

همانطور که گفتیم، برنامه AndroRAT یکی از محبوب ترین برنامه های هک اندروید می باشد که رایگان بوده و می تواند از راه دور با هک گوشی طرف مقابل، اقدام به ارسال Sms ، مخاطبین و حتی موقعیت فرد قربانی کند. این برنامه حتی قادر است با استفاده از دوربین جلو یا پشت گوشی، بدون اینکه طرف مقابل چیزی بفهمد، اقدام به تصویر برداری نماید.

برنامه هک Androrat

هک اندروید با برنامه Hackode

Hackode برنامه دیگری است که با هدف هک اندروید طراحی شده است. این برنامه نیز مثل برنامه AndroRAT مجموعه ای از ابزار مختلف را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که در سه حالت قابل استفاده می باشد. حالت کشف ، اسکن و امنیت سه حالتی هستند که برنامه می تواند در هر یک از آنها شروع به کار کند. این برنامه بیشتر جنبه کمک به کارشناسان امنیت داشته و با هدف شناسایی نقاط ضعف سیستم و برنامه ها طراحی شده است. اما از آنجا که این ابزار ها همانند یک چاقوی دولبه عمل می کنند، می توانند به عنوان ابزار هک نیز در اختیار افراد سودجو قرار گیرند.

برنامه hackode

برنامه هک zANTI

این برنامه نیز همانند برنامه Hackode با هدف انجام تست نفوذ به سیستم طراحی شده است. این برنامه به کارشناسان امنیت شبکه کمک می کند در سریعترین حالت ممکن اقدام به شناسایی نقاط ضعف شبکه نمایند. این برنامه هک اندروید به برنامه Backtrack گوشی معروف شده است چرا که همانند سیستم عامل بک ترک لینوکس، ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربر برای انجام عمل هکقرار می دهد و از طرفی قدرت فوق العاده نیز دارد.

برنامه SFP برای کنترل گوشی از راه دور

یکی دیگر از برنامه هایی که با هدف نظارت و کنترل از راه دور گوشی های اندروید و حتی ios طراحی شده است،برنامه SFP می باشد. البته این برنامه بیشتر یک برنامه نظارتی محسوب می شود تا یک برنامه هک اندروید. این برنامه یک بار روی گوشی طرف مقابل نصب شده و پس از آن اقدام به ارسال اطلاعات مختلف از گوشی فرد می نماید. این برنامه علاوه بر ارسال موقعیت لحظه به لحظه، قادر است با استفاده از دسترسی هایی که دارد به پیام هایتلگرام ، اینستاگرام ، لاین و واتس اپ شخص نیز دسترسی پیدا کند. همچنین با استفاده از این برنامه می توان به اطلاعات تمامی مخاطبین، پیامک ها، تماس ها و غیره نیز دسترسی داشت. این برنامه برای کارکرد صحیح نیاز به شماره طرف مقابل ندارد و از این جهت بسیار کاربردی نیز می باشد.

روش های جلوگیری از هک اندروید

همانطور که بررسی شد، دیدید که به سادگی هرچه تمام تر تنها با استفاده از چندخط کد یا استفاده از برنامه ای خاص می تواند یک گوشی اندروید را از راه دور هک کرد. اما برای اینکه اینگونه مورد هجوم قرار نگیریم و اصطلاحا هک نشویم، چه کاری می توان انجام داد؟

در اولین قدم باید بگوییم که حتما از یک آنتی ویروس به روز و آپدیت شده روی تلفن همراه اندرویدی خود بهره بگیرید. یک آنتی ویروس قدرتمند توانایی جلوگیری از بسیاری حملات را دارد که می تواند بسیار در زمینهجلوگیری از هک شدن مثمر ثمر باشد.

در قدم دوم باید آگاه باشید که اکثر برنامه هایی که در اینترنت موجود می باشند و بسیاری از افراد اقدام به تبلیغ آن می کنند و یا برنامه با عناوینی جذاب سعی در جذب شما دارد، یک برنامه مخرب مثل تروجان و یا برنامه ای برای هک گوشی اندروید شما می باشد. پس باید قبل از نصب هر برنامه ای در گوشی خود، ابتدا بدانید که منبع این برنامه کجاست؟ آیا این برنامه در سرویس گوگل پلی موجود است؟ چرا باید من این برنامه را نصب کنم؟ آیا ادعایی که این برنامه دارد واقعا با عقل جور در می آید؟ حقیقت این است که بسیاری از برنامه هایی که به این شکل سعی در جذب مخاطب دارند توسط هکر هایی چیره دست طراحی شده اند تا اقدام به جاسوسی از شما نمایند.

جلوگیری از هک اندروید

و در آخر باید گفت که گوشی خود را در اختیار افراد غیر قابل اعتماد قرار ندهید. بسیاری از برنامه هایی که به شما معرفی گردید برای هک اندروید ، یکی از الزاماتشان این است که به گوشی فرد هک شونده دسترسی داشته باشیم. پس اگر گوشی اندرویدی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهیم می توانیم تا حد بسیار زیادی از هک شدن گوشی خود جلوگیری نماییم.

دانلود هک تلگرام تضمینی نظارت بر عملکرد فرزندان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا