هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپسامانه مراقبت از خانوادهکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلهک و کنترل گوشی اندروید

تروجان چیست ؟ انواع آن کدام است و چگونه یک تروجان دانلود کنیم ؟

تروجان چیست ؟ هنگامی که بحث هک با تروجان یا هر استفاده ی دیگری از تروجان می شود ، اولین سوالی که برای مخاطب پیش می آید این است که تروجان چیست ؟ دقیقا چه کاری انجام می دهد ؟ و ما چگونه می توانیم یک تروجان داشته باشیم ؟

تمام این سوالات را در ادامه به طور مفصل پاسخ خواهیم داد.

تروجان چیست ؟ انواع آن کدام است و چگونه یک تروجان دانلود کنیم ؟

تروجان چیست ؟

اسب تروجان یا تروجان نوعی بدافزار است که اغلب به عنوان یک نرم افزار قانونی و کاربردی مبدل می شود. Trojans می تواند توسط سارقان سایبری و هکرهایی که سعی در دستیابی به سیستم های کاربران دارند ، ساخته شود. به طور معمول نوعی مهندسی اجتماعی کاربران را فریب داده و تروجان ها را بر روی سیستم های خود بارگیری و اجرا می کنند. Trojans پس از فعال شدن ، می تواند مجرمان سایبری را قادر به جاسوسی از شما ، سرقت اطلاعات حساس شما ، و دسترسی درپشتی به سیستم شما کند. این اقدامات می تواند شامل موارد زیر باشد:

حذف اطلاعات
مسدود کردن داده ها
تغییر داده ها
کپی کردن اطلاعات
اخلال در عملکرد رایانه ها یا شبکه های رایانه ای

نکته ای که درباره ی تروجان وجود دارد این است که برخلاف ویروس ها و کرم های رایانه ای ، تروجان ها قادر به تکثیر خود نیستند.

انواع تروجان چیست ؟

تروجان ها بر اساس نوع عملیاتی که می توانند در رایانه شما انجام دهند طبقه بندی می شوند:

Backdoor 

Trojan backdoor به هکر امکان کنترل رایانه ی آلوده را می دهد. آنها نویسنده را قادر می سازند تا هر کاری را که بخواهند در رایانه آلوده انجام دهد . از جمله ارسال ، دریافت ، راه اندازی و حذف فایل ها ، نمایش داده ها و راه اندازی مجدد رایانه. Trojan های Backdoor اغلب برای متحد کردن گروهی از رایانه های قربانی برای تشکیل یک شبکه بات نت یا زامبی استفاده می شود که می تواند برای اهداف جنایی مورد استفاده قرار گیرد.

Exploit 

Exploit  ها برنامه هایی هستند که حاوی داده ها یا کدهایی هستند که از یک آسیب پذیری در نرم افزار برنامه ای که در رایانه شما اجرا می شود بهره می برند.

Rootkit 

روت کیت ها برای پنهان کردن برخی از اشیا یا فعالیت ها در سیستم شما طراحی شده اند. غالباً هدف اصلی آنها جلوگیری از شناسایی برنامه های مخرب است . به منظور افزایش دوره ای که برنامه ها می توانند در رایانه آلوده اجرا شوند.

Trojan-Banker

برنامه های Trojan-Banker برای سرقت اطلاعات حساب شما برای سیستم های بانکی آنلاین ، سیستم های پرداخت الکترونیکی و کارت های اعتباری یا نقدی طراحی شده اند.

Trojan-DDoS

این برنامه ها حملات DoS (انکار سرویس) را علیه یک آدرس وب هدفمند انجام می دهند. با ارسال چندین درخواست – از رایانه و چندین رایانه آلوده دیگر – این حمله می تواند آدرس هدف را تحت فشار قرار دهد و منجر به انکار سرویس شود.

Trojan-Downloader

Trojan-Downloaders می توانند نسخه های جدید برنامه های مخرب را روی رایانه شما بارگیری و نصب کنند . برنامه های مخربی همچون برنامه های تبلیغاتی.

Trojan-Dropper

دروپر تروجان چیست ؟ این برنامه ها توسط هکرها به منظور نصب Trojans و / یا ویروس ها – یا جلوگیری از شناسایی برنامه های مخرب استفاده می شوند. همه برنامه های آنتی ویروس قادر به اسکن کلیه اجزای داخل این نوع Trojan نیستند.

Trojan-FakeAV

برنامه های Trojan-FakeAV فعالیت نرم افزار آنتی ویروس را شبیه سازی می کنند. اینها برای اخاذی از پول شما طراحی شده اند – در ازای کشف و رفع تهدیدها … حتی اگر تهدیدهایی که آنها گزارش می دهند در واقع وجود ندارند.

Trojan-GameThief

این نوع برنامه اطلاعات حساب کاربری را از گیمرهای آنلاین سرقت می کند.

Trojan-Ransom

این نوع Trojan می تواند داده ها را در رایانه شما تغییر دهد . به این ترتیب که رایانه شما به درستی کار نکند یا دیگر نتوانید از داده های خاص استفاده کنید. بعد از پرداخت هزینه ای که طلب می کنند ، مجرم فقط عملکرد رایانه شما را بازیابی می کند یا داده های شما را رفع انسداد می کند

Trojan-Spy

برنامه های Trojan-Spy می توانند نحوه استفاده از رایانه خود را جاسوسی کنند .  به عنوان مثال ، با ردیابی داده هایی که از طریق صفحه کلید وارد می کنید ، عکسبرداری از صفحه یا گرفتن لیستی از برنامه های در حال اجرا .

نشانه های هک گوشی یا کامپیوتر با تروجان چیست  ؟

اگر شک دارید که دستگاه شما به یک تروجان آلوده شده است ، باید به دنبال نشانه هایی بگردید که وجود تروجان در دستگاه شما را آشکار می کند. برخی از مهم ترین نشانه ها را در ادامه عنوان کرده ایم.

عملکرد ضعیف دستگاه : آیا رایانه یا دستگاه تلفن همراه شما به آهستگی کار می کند یا بیش از حد معمول خراب می شود؟

هک گوشی یا کامپیوتر

رفتار عجیب دستگاه : آیا برنامه هایی که شما دانلود و نصب نکرده اید در حال اجرا هستند؟ یا فرایندهای غیر قابل توضیح دیگری روی دستگاه شما اجرا می شوند؟

وقفه های پنجره بازشو و هرزنامه : آیا در تعداد وقفه ها از پنجره های بازشو مرورگر یا هرزنامه ایمیل افزایش قابل توجهی مشاهده می کنید؟

میزان مصرف باتری : آیا مصرف باتری دستگاه شما بیش از حد بالا رفته و خیلی زود نیاز به شارژ مجدد دارد؟

اگر دستگاه شما این علائم را دارد ، ممکن است یک ویروس Trojan خود را به دستگاه شما منتقل کرده باشد. هر بازی یا برنامه ای که خودتان نصب نکرده اید را از کامپیوتر یا گوشی خود حذف کنید. نام فایل ها یا برنامه های شناسایی نشده را در موتور جستجو وارد کنید تا مشخص شود Trojans شناخته شده اند یا خیر.

سرانجام ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، رایانه خود را با استفاده از نرم افزار آنتی ویروس اسکن کنید تا ببینید آیا فایل مخربی را کشف کرده است یا خیر.

روش های جلوگیری از ورود تروجان چیست ؟

اکنون ممکن است از این بابت که یک تروجان وارد گوشی یا کامپیوتر شما شود نگران شده باشید. ما در اینجا می خواهیم چند نکته را مطرح کنیم که با عمل به آنها می توانید از آلوده شدن به تروجان چلوگیری نمایید.

1. برنامه ها را کاملاً زیر نظر بگیرید

برنامه ها قلب و روح واقعی تلفن همراه هستند تا آنجا که به کاربران مربوط می شوند . هیچ راهی وجود ندارد که یک کاربر عادی بتواند با تلفن همراه زندگی کند و از برنامه ها استفاده نکند. اما قسمت مهم این است که بدانید برنامه هایی که می توانند به دستگاه تلفن همراه شما آسیب برسانند چه برنامه هایی هستند. هکرها محتوای مخربی را در برخی از برنامه ها قرار می دهند ، اما ممکن است شما ندانید که این ها بدافزار هستند ، مگر اینکه هوشیار باشید.

بهترین راه برای جلوگیری از ورود برنامه تروجان چیست ؟  به نظر کارشناسان بهترین و راحت ترین راه برای جلوگیری از سرقت اطلاعاتتان ، این است که هیچ برنامه ، بازی ، پیام رسان و … را از منابع نامعتبر دانلود نکنید. معتبرترین منبع برای دانلود برنامه ها  google play و app store می باشند.

علاوه بر هوشیار باشید که برروی هیچ لینک ناشناسی کلیک نکنید. حتی اگر آن لینک را یکی از افراد نزدیک به شما برایتان ارسال کرده باشد.


2. یک آنتی ویروس موبایل خوب نصب کنید

به جای اینکه اجازه دهید بدافزار وارد شود و بعداً آن را شناسایی کنید . بهتر است یک برنامه ضد ویروس قابل اعتماد و قدرتمند بر روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید.  برنامه های آنتی ویروس موبایل خوب ، رایگان و پولی به وفور وجود دارد.

کافیست نگاهی سریع به گزینه های موجود بیندازید و گزینه ای را که احساس می کنید بهترین گزینه برای شماست ، نصب کنید.

نصب یک برنامه آنتی ویروس از نصب بدافزار بر روی تلفن همراه شما جلوگیری می کند و مجموعه ای کامل از خدمات را ارائه می دهد تا تجربه کلی شما در استفاده از تلفن هوشمند شما روانتر شود.

3. تنظیمات خود را دوباره بررسی کنید

بعضی اوقات ممکن است تنظیمات پیش فرض در دستگاه تلفن همراه شما وجود داشته باشد که باعث می شود بدافزار بدون این که از آن مطلع باشید ، در آن نصب شود.

یکی از آنها مربوط به ویژگی “اتصال خودکار” Wi-Fi است. این باید غیرفعال شود. این بدان معنی است که هر کجا اتصال Wi-Fi در دسترس باشد ، تلفن قبل از اتصال به Wi-Fi به شما هشدار می دهد.

Wi-Fi عمومی می تواند کاملاً خطرناک باشد و بدافزارها می توانند از این طریق به گوشی شما ورود کنند.

علاوه بر این برای باز کردن قفل تلفن خود باید یک گذرواژه قوی داشته باشید و وقتی مدت کوتاهی است که از آن استفاده نشده است ، باید خودش قفل شود.

4. هنگام مرور اینترنت مراقب باشید

اگر در هنگام مرور اینترنت با استفاده از رایانه با توصیه های معمول داده شده در مورد بایدها و نبایدها آشنا هستید ، برای دستگاه تلفن همراه نیز همین قوانین اعمال می شود. اینکه سایتهایی که بازدید می کنید و لینک های ایمیل را روی آنها کلیک می کنید واقعاً مهم است . زیرا بدافزار از طریق هر یک از اقدامات انجام شده از طریق شما می تواند به دستگاه شما راه پیدا کند.

بنابراین ، هنگام استفاده از تلفن همراه برای مرور اینترنت ، باید هوشیار باشید.

چگونه می توانیم یک تروجان داشته باشیم ؟

اگر بخواهید بدانید راه های به دست آوردن تروجان چیست ؟ باید بگوییم دو راه وجود دارد. اول این که شما خودتان هکر باشید و توانایی ساخت یک تروجان را داشته باشید. و یا این که یک برنامه تروجان را که هکرهای حرفه ای ساخته اند ، دانلود و از آن استفاده نمایید. که در اینجا یکی از قوی ترین برنامه های تروجانی که برای هک گوشی در ایران وجود دارد را معرفی می کنیم.

برنامه تروجان mobile-tracker-free

یکی از نرم افزارهایی که در زمینه هک و کنترل گوشی، بسیار موفق عمل کرده است، نرم افزار mobile-tracker-free می باشد. نرم افزار mobile-tracker-free توسط سامانه کنترل فرزند با هدف مراقبت از فرزندان در فضای مجازی طراحی شده و در اختیار والدین قرار گرفته است. تا بتوانند با توجه به محیط نا مطمئن شبکه های مجازی و محیط بیرون از خانه بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند .

mobile-tracker-freeمی تواند بهترین انتخاب برای اشخاصی که به دنبال دانلود برنامه تروجان برای هک گوشی و یا هک تلگرام با تروجان هستند ، باشد. این نرم افزار در نسخه جدید خود یعنی mobile-tracker-free همچون یک تروجان عمل می کند. به طوریکه شما می توانید در قالب یک برنامه کاربردی آن را برای فرزندتان ارسال نمایید.

mobile-tracker-free امکان نظارت بر پیامکها، لیست تماس ها، تصاویر موجود در گالری و مشاهده فعالیت های فرزند در شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام را به شما می دهد.

 برنامه کنترل فرزند mobile-tracker-free در دو نسخه ساخته شده است :

1-نسخه اول را میتوان برروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصبt آیکون مخفی خواهد شد . که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمی باشند.

2- نسخه دوم نرم افزار mobile-tracker-free که با نامmobile-tracker-free منتشر شده است، کنترل گوشی فرزندان را از راه دور و بدون دسترسی انجام می دهد.

به این صورت که شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه عملکرد این برنامه می توانید برروی لینک زیر، کلیک نمایید.

دانلود نرم افزار کنترل گوشی mobile-tracker-free

دانلود تروجان اندروید برای کنترل گوشی های اندرویدی از راه دور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا