هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپسامانه مراقبت از خانوادهنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایل

هک با تروجان چگونه انجام می شود

هکرها چگونه هک با تروجان را انجام می دهند ؟ ابتدا اجازه دهید روش های هکرها برای استفاده از اسب تراوا را مرور کنیم.

نحوه استفاده از اسب Trojan برای هک کردن رایانه از راه دور: دسترسی به فضای باز

با دسترسی و تغییر تنظیمات امنیتی رایانه یا گوشی موبایل، یک اسب تراوا یا تروجان شروع به فعالیت می کند. به این ترتیب ، اگر هکرها بخواهند از راه دور به هر دشتگاهی دسترسی پیدا کنند ، می توانند از ویروس اسب تروا برای ایجاد دسترسی در پشتی استفاده کنند. این کار آنها را قادر می سازد کامپیوتر یا تلفن همراه را بدون اطلاع شما هک و کنترل کنند.

هک با تروجان چگونه انجام می شود

فعالیتهای مخرب را پنهان می کنند

برای هک کردن موفقیت آمیز هر رایانه ، هکرها بدافزارها را برنامه ریزی می کنند تا در پس زمینه بی صدا کار کنند. با این حال ، برای اطمینان از مخفی ماندن بدافزار ، هکرها می توانند از یک اسب تروا برای مخفی کردن فعالیتهای مخرب دستگاه استفاده کنند.

یک اسب تروا یا همان تروجان پیشرفته می تواند داده های مهم حافظه دستگاه را تغییر داده و بدافزارها را در سیستم فایل نامرئی کند. اگر جاسوس افزار یا keylogger روی رایانه نصب شده باشد ، یک اسب تروا می تواند از شناسایی آن جلوگیری کند.

طریقه ی هک با تروجان

هکرها به طور معمول از بدافزارهای سرقت داده مانند جاسوس افزارها و keyloggers برای سرقت اطلاعات شخصی خود استفاده می کنند. اما از تروجان می توان برای سرقت اطلاعات ، مانند نام کاربری و رمزهای عبور نیز استفاده کرد. این قابلیت کپی و تغییر داده ها را دارد ، و آن را به ابزاری قدرتمند در سرقت داده تبدیل می کند.

تروجان ها بی صدا فعالیت های رایانه با گوشی را کنترل و ضبط می کنند . سپس اطلاعات را از طریق یک سرور از راه دور به هکر انتقال می دهند. هکر می تواند از اطلاعات سرقت شده برای انجام معاملات غیرمجاز استفاده کند.

حملات DDoS

حمله DDoS لزوما نوعی هک نیست ، اما می تواند عملیات تجاری را مختل کند. هکرها ممکن است از اسب تروا برای قطع ترافیک عادی سرورهای وب ، شبکه ها و زیرساخت های IT استفاده کنند.

یک اسب تروجان می تواند میزان ترافیکی غیرقابل کنترل را به سرورهای هدف ارسال کند. این ممکن است منجر به خطای سیستم شود. غالباً ، یک سرور یا وب سایت را غیرقابل دسترسی می کند. حمله DDoS بسته به آسیب و واکنش حادثه شرکت ممکن است یک ساعت تا یک ماه طول بکشد. این یکی از روش های هک با تروجان است.

به طور خلاصه تروجان ….

اگر هنوز متوجه نشده اید که تروجان دقیقا چگونه کار می کند ، اجازه بدهید تا به طور خلاصه و ساده موضوع تروجان و هک با تروجان را برایتان باز کنم.

اسب تروجان یا همان تروجان ها فایل های مخربی هستند که توسط مهاجم یا همان هکر برای ایجاد درپشتی بدون اطلاع کاربر استفاده می شوند. تروجان معمولا فایل های مهم سیستم عامل را حذف یا جایگزین می کند ، داده ها را می دزدد ، اعلان ها را به مهاجم از راه دور می فرستد و به طور کلی هدف را از راه دور کنترل می کند. این فایل های مخرب همیشه پشت یک بازی یا برنامه یا فایل کاربردی پنهان می شوند تا توسط کاربر شناسایی نشوند.

در واقع هکرها با ساخت یک تروجان سعی می کنند بدون متوجه شدن هدف از طریق یک برنامه ی کاملا کاربردی که توسط خود هدف نصب می شود، به اطلاعات موجود در گوشی دسترسی پیدا کنند.

تروجان را چگونه وارد گوشی هدف می کنند؟

هکرها یا سارقان سایبری با استفاده از کدنویسی و دیگر مهارتهایی که لازمه ی هک است ، یک تروجان را در پشت یک برنامه ی کاربردی ، یک بازی و یا هرچیز دیگری پنهان می کنند.

سپس به طرق مختلف آن برنامه یا بازی به ظاهر کاربردی را برای قربانی ارسال می کنند. و با استفاده از مهندسی اجتماعی شروع به فریب هدف می کنند تا او را مجاب به نصب برنامه ی موردنظر کنند.

به محض این که قربانی برروی فایل یا لینک برنامه کلیک کند ، تروجان به طور خودکار در پشت پرده فعالیت خود را شروع می کند. آن هم کاملا پنهانی به طوری که به هیچ عنوان شخص قربانی متوجه حضور تروجان در گوشی خود نمی شود.

گاها ممکن است ، شما با کلیک برروی لینک های ناشناخته ای که هنگام وب گردی با آنها مواجه می شوید، راه ورود تروجان ها را به دستگاه خود بازکنید.

ما چگونه می توانیم هک با تروجان را انجام دهیم ؟

اگر شما به هک کردن و فعالیت در حوزه ی هک و امنیت علاق مند باشید، و در این باره هرچند کم مطالعاتی داشته باشید. حتما می دانید که ساخت تروجان چندان کار ساده ای نیست. و تمام سایت ها یا پیج های اینستاگرامی که وعده ی آموزش ساخت تروجان در مدت زمان کوتاهی را می دهند ، نمی توانند شما را به هدفتان برسانند.

تنها راه ساخت تروجان فراگرفتن مهارت های مربوط به هک و ساخت بدافزار از پایه است. که اولین قدم آن فراگیری زبان های برنامه نویسی می باشد. و طی کردن تمام مراحل برای ساخت یک بدافزار یک راه طولانی و زمان بر است.

اما یک راه میانبر برای هک با تروجان وجود دارد، آن هم دانلود تروجان اندروید است. یعنی اگر قصد هک کردن یک گوشی اندرویدی به روشی ساده تر را دارید که زمان زیادی هم از شما نگیرد ، این کار بهترین گزینه است.

با دانلود تروجان، شما یک تروجان آماده که توسط هکرهای حرفه ای ساخته شده و به فروش می رسد را در مدت زمانی کم به دست می آورید. و به راحتی می توانید اقدام به هک گوشی و دسترسی به اطلاعات دیگران نمایید.

البته توجه داشته باشید که هک کردن اطلاعات دیگران کاری غیراخلاقی و غیرقانونی می باشد ؛ مگر برای کنترل فرزندان و یا با اطلاع خود هدف و به جهت بالا بردن دانشتان در حوزه ی هک و امنیت.

حال اگر این سوال در ذهنتان ایجاد شده است که چگونه و از کجا می توانیم یک تروجان قوی را دانلود کنیم ، می توانید در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین برنامه های موجود در کشور که به شما امکان هک با تروجان را می دهد ، معرفی کنیم.

برنامه تروجان mobile-tracker-free

برنامه تروجان mobile-tracker-free

یکی از نرم افزارهایی که در زمینه هک و کنترل گوشی، بسیار موفق عمل کرده است، نرم افزار mobile-tracker-free می باشد. نرم افزار mobile-tracker-free توسط سامانه کنترل فرزند با هدف مراقبت از فرزندان در فضای مجازی طراحی شده و در اختیار والدین قرار گرفته است. تا بتوانند با توجه به محیط نا مطمئن شبکه های مجازی و محیط بیرون از خانه بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند .

mobile-tracker-free می تواند بهترین انتخاب برای اشخاصی که به دنبال دانلود برنامه تروجان برای هک گوشی و یا هک تلگرام با تروجان هستند ، باشد. این نرم افزار در نسخه جدید خود یعنی mobile-tracker-free همچون یک تروجان عمل می کند. به طوریکه شما می توانید در قالب یک برنامه کاربردی آن را برای فرزندتان ارسال نمایید.

mobile-tracker-free امکان نظارت بر پیامکها، لیست تماس ها، تصاویر موجود در گالری و مشاهده فعالیت های فرزند در شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام را به شما می دهد.

 برنامه کنترل فرزند mobile-tracker-free در دو نسخه ساخته شده است :

1-نسخه اول را میتوان برروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصبt آیکون مخفی خواهد شد . که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمی باشند.

2- نسخه دوم نرم افزار mobile-tracker-free که با نام mobile-tracker-free منتشر شده است، کنترل گوشی فرزندان را از راه دور و بدون دسترسی انجام می دهد.

به این صورت که شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه عملکرد این برنامه می توانید برروی لینک زیر، کلیک نمایید.

دانلود تروجان mobile-tracker-free

چگونه از حمله اسب تروا یا هک با تروجان جلوگیری کنیم

دانستن چگونگی پیشگیری از ورود تروجان به گوشی خود ، کلید جلوگیری از قربانی شدن در حمله ها و هک با تروجان است.

از باز کردن ایمیل های مشکوک خودداری کنید

بیشتر بدافزارها مانند اسب های تروجان از طریق فیشینگ نیز وارد می شوند. این پیام هرزنامه یا ایمیل جعلی است که حاوی لینک مخربی است. هکر شما را فریب می دهد تا با ایجاد کنجکاوی یا تهدید برروی لینک کلیک کنید. اگر ایمیلی از مخاطب ناآشنایی دریافت کردید که احساس فوریت ایجاد می کند ، آن را باز نکنید.

نرم افزارها را از منابع تأیید شده دانلود کنید

یک اسب تروا می تواند به عنوان یک برنامه قانونی و کاربردی مطرح شود. دانلود نرم افزار کرک شده ممکن است باعث خرابی دستگاه شما شود. نسخه های کرک شده نرم افزار اغلب با بدافزار تعبیه شده است. برای جلوگیری از ورود تروجان به رایانه خود ، برنامه ها را فقط از فروشندگان معتبر خریداری و دانلود کنید.

URL ها را اسکن کنید

ما اغلب بدون تردید لینک ها را باز می کنیم. اما آیا می دانید ویروس اسب تروا می تواند در پشت همین لینک های مخرب پنهان شود؟ به این لینک های آلوده URL فیشینگ گفته می شود.

آنها کاربران را به وب سایت های آلوده به بدافزار هدایت می کنند که نرم افزارهای مخربی را در پس زمینه نصب می کنند. برای جلوگیری از قربانی شدن در یک حمله URL فیشینگ ، ابتدا URL را اسکن کنید تا اعتبار وب سایت را تأیید کنید. می توانید از اسکنر URL  مانند Comodo Website Inspector استفاده کنید.

نرم افزار ضد بدافزار را نصب کنید

نرم افزار ضد بدافزار بهترین ابزار برای جلوگیری از ورود اسب تروا است. حتی اگر یک اسب تروا در پشت یک برنامه مخرب ، یک ایمیل جعلی یا یک URL فیشینگ مخفی شود ، آنتی بدافزار  یا همان آنتی ویروس همچنان می تواند آن را شناسایی کند. با اسکن عمیق هر فایلی که به کامپیوتر وارد می شود ، نرم افزار ضد ویروس می تواند تهدیدات بدافزار را در کمترین زمان شناسایی و مسدود کند. همچنین به طور منظم سیستم رایانه ای را اسکن می کند تا بدافزار مخفی شده در پوشه های مختلف را شناسایی و حذف کند.

نتیجه

اسب تروا یا تروجان به طور گسترده ای برای هک کامپیوتر و گوشی های موبایل و اطلاعات شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. برای جلوگیری از کپی و سرقت فایلها و داده های ارزشمند شما از اسب تروا ، حفظ امنیت دستگاه خود ضروری است.

هک واتساپ با شماره (WhatsApp) با استفاده از بارکد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا