دانلود انیمیشن

دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 دوبله (Hotel Transylvania 3)

داستان انیمیشن انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 تعطیلات تابستانی (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation) تعطیلات تابستانی (انگلیسی: Hotel Transylvania 3: Summer Vacation) که به صورت بین‌المللی با نام هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات یک هیولا (انگلیسی: Hotel Transylvania 3: A Monster Vacation) شناخته شده‌است یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای در سبک کمدی فانتزی به شیوه سه‌بعدی به کارگردانی گندی تارتاکوفسکی است که در ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۸ در ایالات متحده آمریکا منتشر شد. این فیلم توسط سونی پیکچرز انیمیشن تهیه و کلمبیا پیکچرز توزیع‌کننده آن است. این فیلم ادامه فیلم های هتل ترانسیلوانیا و هتل ترانسیلوانیا ۲ است.

درباره انیمیشن

انیمیشن Hotel Transylvania 3: Summer Vacation محصول کشور کره جنوبی و در ژانر انیمیشن ، ترسناک می‌باشد و به کارگردانی Genndy Tartakovsky در سال 2018 ساخته شده است. در انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 تعطیلات تابستانی بازیگرانی چون Adam Sandler، Andy Samberg، Kevin James، Selena Gomez، و… به ایفای نقش پرداخته اند

داستان انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 : تعطیلات تابستانی

دراکولا،میویس،جانی و دوستان در حال سفر با قطار به مراسم عروسی یکی از دوستانشان هستند که ون هلسینگ آنها را پیدا می کند.بعد از مراسم عروسی جانی پیشنهاد می دهد به یک سفر بروند و…

دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 دوبله فارسی (Hotel Transylvania 3)
دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 دوبله فارسی (Hotel Transylvania 3)

درباره کارتون هتل ترانسیلوانیا 3 : تعطیلات تابستانی

فیلم هتل ترانسیلوانیا 3 : تعطیلات تابستانی به کارگردانی گندی تارتاکوفسکی در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم آدام سندلر، اندی سمبرگ، سلنا گومز، کوین جیمز، استیو بوشمی، دیوید اسپید، کیگان-مایکل کی، جیم گافیگان , کاترین هان به هنرمندی پرداخته‌اند.

سری انیمیشن « هتل ترانسیلوانیا » یکی از موفق ترین انیمیشن های چند سال اخیر سینما به شمار می رود. انیمیشنی که با ایده بامزه مدیریت یک هتل توسط کنت دراکولا و گردآوری هیولاهای مختلف از داستانهای دیگر نظیر « هیولای فرانکشتاین » ، توانست توجه مخاطبین را به خود جلب نماید. قسمت دوم این انیمیشن نیز موفقیت های این عنوان را تداوم بخشید تا اثر مذکور تبدیل به یک انیمیشن پولساز در صنعت سینما شود. حالا قسمت سوم « هتل ترانسیلوانیا » منتشر شده و انتظار می رود که این قسمت نیز مورد توجه علاقه مندان به این انیمیشن قرار گیرد.

در « تعطیلات تابستانی » جناب کنت دراکولا ( آدام سندلر ) که همچنان در حال پایه ریزی یک عروسی هیولایی دیگر است، پی می برد که تمام افراد نزدیکش ازدواج کرده اند و شریک زندگی دارند و اکنون او تنها شده. به همین جهت وی از طریق اینترنت و سایت های دوست یابی به دنبال شریک زندگی می گردد تا اینکه دخترش پیشنهاد جدیدی به پدرش می دهد و آن یک سفر تفریحی دریایی خانوادگی است. دراکولا ابتدا چندان به این سفر روی خوشی نشان نمی دهد اما به محض رویت کاپیتان کشتی که زنی به نام اریکا ( کاترین هان ) است، مصمم به این سفر می شود اما…

هک تضمینی واتس اپ و کنترل کامل پیام ها بصورت مخفی

« هتل ترانسیلوانیا » برخلاف آثار پیکسار، چندان دربرگیرنده مفاهیم عمیقی نیست و از حیث کیفیت ساخت نیز اثر ممتازی به شمار نمی رود. تنها امتیاز مفید این عنوان شوخی های رگباری است که با توجه به حضور شخصیت های جالب و بامزه متعددی که در داستان وجود دارد، دست سازندگان را برای خلق شوخی بسیار باز گذاشته و حالا در سومین قسمت نیز این شوخی با شخصیت های مکمل است که اثر را سرپا نگه می دارد. در قسمت سوم این انیمیشن داستانی تکراری مطرح می شود و این بار به جای دختر دراکولا، خودِ جناب کنت را وارد یک رابطه عاطفی می شود. روندی که در طول داستان طی می شود نیز بطور کامل قابل پیش بینی هست و بطور خلاصه می توان گفت « تعطیلات تابستانی » در بخش داستانی نمی تواند برگ برنده ای نسبت به دو قسمت گذشته خود به همراه داشته باشد.

رابطه میان دراکولا و اریکا بطور کل ضعیف ترین بخش داستان را تشکیل می دهد که با کلیشه پیوند خورده و توان خروج از آن را هم ندارد. اما برخلاف داستان اصلی، اتفاقات حاشیه ای در سومین قسمت از « هتل ترانسیلوانیا » جالب توجه است. هیولاهای بامزه ای که در دو قسمت گذشته به خوبی در گسترش طنز انیمیشن نقش داشته اند، در اینجا نیز کار خود را به خوبی انجام می دهند، مخصوصاً شخصیت بلابی یا همان قطره چسبناکی که توانایی جدیدش می تواند خنده را به لبان تماشاگر بیاورد.

« هتل ترانسیلوانیا : تعطیلات تابستانی » در مجموع حال و هوای قسمت نخست این انیمیشن را زنده می کند با این تفاوت که اینبار خود کنت دراکولا درگیر رابطه ای انسانی می شود. رویکردی که نشان می دهد سازندگان انیمیشن خیلی حوصله ایجاد طرح داستانی جدید را نداشته اند و به همان فرمول موفق گذشته اتکا کرده اند که تنها تفاوت در اینجاست که اینبار داستان بر روی یک کشتی مشابه تایتانیک رقم می خورد. اما باید به این نکته نیز اذعان نمود که قسمت سوم « هتل ترانسیلوانیا » هنوز هم بسیار بامزه است و شوخی های رگباری انیمیشن در اغلب موارد توانایی خنده گرفتن از مخاطبش را دارد. البته گفته شده که شوخی ها مختص به دنیای کودکان است اما باید گفت که قطعاً تماشاگران بزرگسال نیز از تماشای این شوخی ها لذت فراوانی خواهند برد و سرگرم خواهند شد.

دانلود هتل ترانسیلوانیا 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا