هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپدانلود انیمیشنردیابی کنترل گوشی تلفن همراهسامانه مراقبت از خانوادهکنترل کامل تلفن همراه همسر و فرزندانکنترل گوشی اندروید از راه دورکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلنرم افزار کنترل والدیننرم افزار هک گوشیهك كردن تلگرامهک اینستاگرامهک و کنترل گوشی اندروید

بهترین برنامه جاسوسی برای اندروید کدام است؟

برنامه جاسوسی اندروید Mobile Tracker Free بر روی تمام گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی کار می کند. پیام‌ها، تماس‌ها، موقعیت مکانی GPS را نظارت کنید و محیط اطراف تلفن هر دستگاه اندرویدی را در حالت مخفی ضبط کنید.

ویژگی‌های خنده‌دار جاسوسی اندروید، که فقط با قیمت‌های بی‌رقیب و فروش پس از فروش ما پیشی گرفته است
روشی مطمئن و مطمئن برای نظارت بر دستگاه های اندرویدی از هر کجا را تجربه کنید. زیرساخت برنامه پیشرفته ما این اطمینان را به شما می دهد که هر از چند گاهی ویژگی های جدید و بهبود یافته ای دریافت کنید.

ضبط برنامه اندروید
مانیتورینگ IM برای تلگرام، سیگنال + 10 برنامه اجتماعی دیگر
ردیابی موقعیت مکانی با اعلان ها
مدیریت انحصاری دستگاه از راه دور اندروید
اسکرین شات بگیرید، محیط اطراف را ضبط کنید و موارد دیگر
آخرین جایزه مانیتورینگ تلفن اندروید ما
با اندروید 11، هیچ راه آسانی برای جاسوسی از برنامه های تلفن اندرویدی باقی نمانده بود. پاسخ ما یک ضبط کننده صفحه اندروید بود
که به شما امکان می دهد از تمام برنامه های ممکن اندروید جاسوسی کنید.

  • واتس اپ
  • فیس بوک مسنجر
  • اسنپ ​​چت
  • اپلیکیشن فیسبوک
  • Tinder
  • اینستاگرام
  • وایبر
  • کیک
  • یوتیوب
  • خط
  • علامت
  • تلگرام
بهترین برنامه جاسوسی برای اندروید کدام است؟
بهترین برنامه جاسوسی برای اندروید کدام است؟

با بیش از 35 ویژگی ما از نرم افزار جاسوسی اندروید خود بیشترین بهره را ببرید

برنامه ما با تعداد زیادی ویژگی برای نیازهای مختلف والدین یا حرفه ای شما ارائه می شود. برنامه جاسوسی اندروید Mobile Tracker Free محیط دیجیتالی امن تری را تضمین می کند
با تمام ویژگی های نظارتی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

گزارش های تلفن

گزارش تمام تماس های ورودی، خروجی و از دست رفته را مشاهده کنید. این شامل تمبرهای زمان و تاریخ برای هر تلفن است.

متن ها
موارد دلخواه ارسال پیامک و همه پیام‌ها را با جزئیاتی مانند شماره تلفن، زمان و تاریخ مشاهده کنید.

چت های فوری
مکالمات را از واتس اپ، تلگرام، اسنپ چت، فیس بوک، Tinder و بسیاری از برنامه های IM محبوب دیگر دریافت کنید.

محل نگهداری روزانه
ردپای روزانه یک کاربر تحت نظارت را ردیابی کنید: مکان‌هایی که بازدید می‌کنند یا در آنجا توقف می‌کنند، و همچنین با آدرس مکان، زمان و تاریخ.

تاریخچه مرور
بررسی کنید که دوست دارند چه چیزی را در اینترنت جستجو کنند. صفحات نشانک شده و کل تاریخچه مرور را مشاهده کنید.

چند رسانه ای
از گالری تلفن به همه چند رسانه ای ذخیره شده از جمله عکس ها و ویدیوهای برنامه های اجتماعی دسترسی داشته باشید.
کنترل از راه دور عالی، مانیتورینگ بهتر اندروید. عادت زنانه.
برای مواقعی که نیاز به مداخله دارند، Mobile Tracker Free به سرعت به شما امکان می‌دهد تا عملکردهای حیاتی تلفن آنها را در اختیار بگیرید.

اسکرین شات بگیرید
از دستگاه‌های اندرویدی نظارت‌شده کودکان یا کارمندان خود اسکرین‌شات بگیرید تا با نرم‌افزار جاسوسی اندروید ما در سطح جهانی، بینش جامع‌تری از فعالیت تلفن همراه آن‌ها به دست آورید.

ضبط تماس و محیط
به اطراف تلفن آنها گوش دهید یا فقط تماس های تلفنی آنها را ضبط کنید. برنامه مانیتورینگ Mobile Tracker Free اندروید می تواند تماس ها را رهگیری کند و حتی تنها با یک کلیک به میکروفون دسترسی پیدا کند.

قفل کردن تلفن
وقتی قدرت مذاکره والدین و فرزند ضعیف به نظر می رسد، از حق والدین خود استفاده کنید و هر زمان که خواستید تلفن همراه و تبلت اندرویدی فرزندانتان را به طور موقت قفل کنید.

پاک کردن داده ها
دیگر فرزندانتان را نترسانید که تلفن های همراه خود را از دست بدهند زیرا داده های آنها در دستان اشتباه منتشر نمی شود، به لطف نرم افزار اندروید Mobile Tracker Free، می توانید فوراً گوشی آنها را به حالت کارخانه بازنشانی کنید.
ردیابی موقعیت مکانی با اعلان های فوری
ردیابی بی‌درنگ موقعیت مکانی تنها با اعلان‌های فوری بهتر می‌شود که به شما امکان می‌دهد هر ورود یا تسویه‌حساب مکان را ردیابی کنید.
این باعث صرفه جویی در زمان و تضمین ردیابی مکان کارآمد می شود.

ردیابی موقعیت مکانی در زمان واقعی
با برنامه جاسوسی شگفت انگیز اندروید ما، تک تک ردپای متحرک آنها را بدون نیاز به منتظر ماندن تماشا کنید. ردیابی بی‌درنگ به طور گسترده‌ای در ایمنی کودکان شما در فضای باز مفید است.

ژئوفنسینگ
محله‌ها، رستوران‌ها یا سایر مناطق مورد علاقه‌شان را در فهرست تماشای مکان علامت‌گذاری کنید و هنگامی که کاربر تحت نظارت به اطراف آنها رفت، فوراً مطلع شوید.

سوالات متداول

کدام دستگاه های اندرویدی با Mobile Tracker Free سازگار هستند؟

برنامه تلفن جاسوسی ما برای آندروید با همه دستگاه‌های اندرویدی جدید و قدیمی که دارای Android Gingerbread یا بالاتر هستند کار می‌کند. برای بررسی سازگاری دستگاه خود، اینجا را کلیک کنید.

چگونه می توانم پیام های متنی را از تلفن Android مورد نظر مرور کنم؟

برای شروع، باید نرم افزار جاسوسی Mobile Tracker Free ما را برای اندروید دانلود کنید. نسخه اصلی ما برای نظارت بر پیام های متنی کافی است. هنگامی که برنامه راه اندازی و اجرا شد، به سادگی به داشبورد حساب وب خود بروید و به دنبال تب Phone Logs بگردید. پیام های متنی را از منوی کشویی انتخاب کنید.

چگونه از پیام های WhatsApp در اندروید جاسوسی کنیم؟

نرم افزار مانیتورینگ Mobile Tracker Free اندروید جاسوسی از واتس اپ و سایر برنامه های IM محبوب از جمله Tinder، Signal، Telegram و Snapchat را ارائه می دهد. برای لیست کامل، از صفحه ویژگی های ما دیدن کنید.

چگونه برنامه جاسوسی اندروید Mobile Tracker Free بهتر از سایر برنامه های جاسوسی برای اندروید است؟
برنامه ردیابی اندروید ما (پنهان) هنوز تنها برنامه در سال 2021 است که عملکرد گسترده ای را ارائه می دهد که ما همیشه قول داده ایم از روز اول ارائه دهیم. حتی با Android 10، زمانی که اکثر برنامه‌های جاسوسی برای اندروید متوقف شدند، ما هنوز همه ویژگی‌های خود را با استفاده از قابلیت ضبط صفحه نمایش خود ارائه می‌کنیم. ویژگی های عالی ما و پایین ترین قیمت برای هر برنامه جاسوسی برای اندروید.

آیا Mobile Tracker Free نرم افزار ردیابی را برای تبلت های اندرویدی ارائه می دهد؟
برنامه ما می تواند برای نظارت بر دستگاه ها و تبلت های اندرویدی استفاده شود. می‌توانید برنامه جاسوسی Mobile Tracker Free Android را بر روی هر تبلتی که دارای Android نسخه 4.0 یا بالاتر است دانلود کنید.

آیا جاسوس Mobile Tracker Free Android در دستگاه نظارت شده قابل مشاهده است؟
Mobile Tracker Free یک برنامه جاسوسی مخفی برای اندروید است. وقتی گوشی‌های اندرویدی را با Mobile Tracker Free مانیتور می‌کنید، مطمئن باشید که اگر می‌خواهید آن را به همین شکل نگه دارید، نرم‌افزار جاسوسی ما همیشه پنهان می‌ماند.

آیا Mobile Tracker Free با دستگاه های اندروید روت نشده کار می کند؟
بله، Mobile Tracker Free با دستگاه های اندرویدی روت شده و روت نشده کار می کند. با این حال، برخی از ویژگی های منحصر به فرد وجود دارد که فقط با گوشی اندرویدی روت شده کار می کند.

آیا می توان گوشی اندرویدی را از طریق Mobile Tracker Free هک کرد؟
Mobile Tracker Free به هیچ وجه یک ابزار هک نیست. این یک ابزار نظارتی است که باید با رضایت قانونی طرف مقابل استفاده شود.

چگونه می توانید متوجه شوید که کسی از تلفن اندرویدی شما جاسوسی می کند؟
سرنخ های زیادی برای یافتن اینکه آیا گوشی شما هک شده است یا اینکه کسی از شما جاسوسی می کند وجود دارد. برای شروع، می‌خواهید علائم یا ناهنجاری‌های گوشی خود را بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر یک تلفن جدید دارید، باتری گوشی شما باید به خوبی کار کند. اما اگر اخیراً با تخلیه باتری گوشی خود مواجه شده اید، به این معنی است که چیزی درست نیست. وقتی نرم افزار ردیابی اندروید روی گوشی شما وجود دارد، گوشی شما به طرز عجیبی کار می کند. تخلیه باتری یکی از علائم است، اما موارد دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، تلفن شما ممکن است خیلی سریعتر با کمبود داده مواجه شود. اگر یک برنامه جاسوسی مخفی برای اندروید وجود داشته باشد، به احتمال زیاد برنامه تکالیف خود را انجام داده است. این به معنای پشتیبان‌گیری از داده‌ها تنها زمانی است که دستگاه به اینترنت وصل است و به برق متصل است. پس از آن، جستجوی علائم بسیار سخت‌تر است. در این صورت بهترین گزینه این است که گوشی خود را به حالت کارخانه بازنشانی کنید و از شر هر برنامه جاسوسی برای اندروید خلاص شوید.

آیا جاسوسی از گوشی اندرویدی قانونی است؟
برخی از پیش نیازها برای نظارت قانونی بر گوشی اندرویدی وجود دارد. برای یکی، رضایت طرف مقابل باید همیشه درگیر باشد. این بدان معناست که آنها باید با انجام این کار خوب باشند. و این نیاز به رضایت قانونی و کتبی دارد. رضایت باید از این واقعیت ناشی شود که آنها کاملاً می دانند که شما مراقب چه چیزی خواهید بود.

چگونه می توانم گوشی اندروید خود را ردیابی کنم؟
ردیابی گوشی اندرویدی آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که Find My Phone را در دستگاه خود فعال کنید. در اینجا یک پاسخ عالی از پشتیبانی Google برای بررسی وجود دارد.

آیا می توانید از راه دور گوشی اندرویدی را جاسوسی کنید؟
نظارت بر تلفن های اندرویدی از راه دور بسیار آسان است. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید نرم افزار جاسوسی Mobile Tracker Free برای اندروید است. پس از نصب بر روی دستگاه، می توانید تمام نظارت ها را از حساب وب خود بدون نیاز به لمس دستگاه انجام دهید.
پیش نیازهای استفاده از ردیاب اندروید Mobile Tracker Free چیست؟
پیش نیازهای استفاده از Mobile Tracker Free مانند همه برنامه های جاسوسی اندروید است. شما باید یک بار به دستگاه Android مورد نظر دسترسی داشته باشید. این برای شما است که Mobile Tracker Free را برای ردیابی آن تلفن اندرویدی دانلود و تنظیم کنید. و این تقریباً تمام است. پس از راه‌اندازی برنامه، می‌توانید از طریق حساب وب خود در لاگ‌های تلفن دستگاه نظارت شده پیمایش کنید.

آیا Mobile Tracker Free یک برنامه جاسوسی رایگان اندروید است؟
Mobile Tracker Free یک برنامه مبتنی بر اشتراک است. ممکن است این یک برنامه جاسوسی رایگان اندروید نباشد، اما به همان اندازه که می تواند به نرم افزارهای جاسوسی رایگان نزدیک است. فقط با دلار 4.99، می‌توانید نسخه اصلی Mobile Tracker Free را امتحان کنید که با تمام ابزارهای جانبی برای شروع به کار نیاز دارید. برای تجربه پیشرفته‌تر، همیشه می‌توانید نسخه Premium ما را امتحان کنید.

خط مشی بازپرداخت شما چیست؟
ما یک سیاست بازپرداخت 10 روزه را ارائه می دهیم که جزئیات آن به صراحت در صفحه بازپرداخت ما توضیح داده شده است.
نصب برنامه Mobile Tracker Free Android Monitoring چقدر طول می کشد؟
اگر به سرعت با دستورالعمل‌ها کنار بیایید، دانلود و راه‌اندازی هر برنامه‌ای در تلفن اندرویدی فقط به همان اندازه زمان نیاز دارد. برنامه تلفن جاسوسی ما برای آندروید همراه با دستورالعمل های گام به گام روی صفحه است، بنابراین در طول این فرآیند هیچ زمانی احساس گم شدن نخواهید کرد.

چگونه می توان از هر کجا جاسوسی اندروید را از راه دور انجام داد؟
برای کنترل فعالیت در تلفن‌های اندرویدی از راه دور، تنها چیزی که نیاز دارید نصب یکباره برنامه جاسوسی اندروید Mobile Tracker Free ما در دستگاه مورد نظر است.

کدام برندهای گوشی با برنامه جاسوسی صفحه نمایش Mobile Tracker Free اندروید سازگار هستند؟
Mobile Tracker Free با همه سازندگان محبوب گوشی‌های هوشمند Android، از جمله سامسونگ، اوپو، شیائومی، ردمی، ویوو و غیره کار می‌کند. برای کسب اطلاعات در مورد مدل‌های خاص، لطفاً صفحه سازگاری ما را بررسی کنید.

آیا برنامه جاسوسی Mobile Tracker Free برای اندروید با دستگاه های اندروید 10 کار می کند؟
بله، جاسوس افزار ما با همه دستگاه های اندروید 10 کار می کند. در واقع، Mobile Tracker Free به طور کامل با اندروید 11 سازگار است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به صفحه سازگاری ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا