هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپردیابی کنترل گوشی تلفن همراهکنترل کامل تلفن همراه همسر و فرزندانکنترل گوشی اندروید از راه دورکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار کنترل والدینهک و کنترل گوشی اندروید

نرم افزار کنترل کارمندان و نظارت بر فعالیت کودکان

Spyrix Personal Monitor ابزاری برای نظارت و کنترل مخفیانه کودکان و یا کارمندان از راه دور و تنها با داشتن یک حساب در سایت نرم افزار می باشد. این ابزار قادر به مانیتورینگ دایمی سیستم ، فعالیت های انجام شده و در حال انجام می باشد.

نرم افزار به عنوان یک کی لاگر تمامی کلید های فشرده شده توسط کیبورد را ضبط می کند ، همچنین قادر به ضبط صدا از طریق میروفون سیستم و عکسبداری توسط وبکم می باشد. در هر مرحله تصاویر از دسکتاپ ضبط شده و در اخیتار شما قرار می گیرند البته در هر مرحله به صورت مخفیانه از فعالیت ها فیلمبداری می کند و در اختیار شما می گذارد.

نظارت بر مسنجرهای مختلف نظیر اسکایپ ، یاهو نیز از کارهای دیگر این ابزار می باشد ، یک ابزار قدرتمند در زمینه کنترل شبکه های اجتماعی تکمیل کننده رصد فعالیت های کاربر می باشد. همچنین در هر لحظه می توانید تمامی جستجو های انجام شده توسط موتورهای جستجو را رصد کنید. کحه در حال حاضر از موتورهای جستجوگری نظیر یاندکس، گوگل، بینگ، یاهو و AOL پشتیبانی می کند.

شما می توانید دسترسی کاربر را به یک سایت مختص یا سایتهای مختلف مسدود کنید تا کاربر ان صفحه را نتواند باز کند و قابلیت اجازه دادن به باز کردن وب سایتها را نیز دارا می باشد. همچنین این امکان را به دشما می دهد تا تمامی نرم افزارهایی که کاربر از ان استفاده می کند را رصد نمایید. این نرم افزار این امکان را نیز به دشما می دهد تا گزارش ها را از طریق ftp یا ایمیل برای شما ارسال نمیاد.

این ابزار پا را از این نیز فراتر گذاشته است و امکان مانیتورینگ درایو های وصل شده به سیستم نظیر HDD، USB و SD را به شما خواهد داد و به دشما امکان نمایش محتواهای چاپ شده توسط پرینتر را خواهد داد.

قابلیت های Spyrix Personal Monitor :

– ابزاری قابل اعتماد جهت کنترل کودکان و کارمندان

– تمامی فعالیت های نرم افزار به صورت مخفیانه صورت می گیرد

– قابلیت ارسال تمامی کلید های فشرده شده توسط کیبورد

– قابلیت ضبط فیلم و عکس از دسکتاپ

– قابلیت فیلمبداری توسط وبکم

– ضبط صدا از طریق میکروفون

– کنترل شبکه های اجتماعی

– کنترل مسنجرهای مختلف

– قابلیت بستن یا اجازه دادن به دسترسی به سایتهای مختلف

 موبایل تراکر فری چیست؟

 موبایل تراکر فری سامانه نرم افزاری قدرتمند و کاربردی است که بمنظور کنترل پرسنل و کارمندان بنگاه ها، شرکت های کوچک و بزرگ طراحی شده است، از مهمترین قابلیت های فرد یاب که آن را از دیگر نرم افزار ها مشابه متمایز می کند، اتصال همیشگی و دائمی با سرورهای قدرتمند  موبایل تراکر فری می باشد، که این قابلیت امکان کنترل لحظه به لحظه پرسنل از قبیل مکان یابی بر روی نقشه، ارسال فراخوان یا پیام بصورت تکی یا گروهی، ثبت خودکار و هوشمند رویدادها و بسیاری کارهای کاربردی دیگر را فراهم می نماید.

نرم افزار کنترل کارمندان
نرم افزار کنترل کارمندان

مزایا استفاده از  موبایل تراکر فری

از یک کسب و کار کوچک گرفته تا یک بنگاه اقتصادی بزرگ برای دستیابی به موفقیت و ثبات در آن نیاز به ابزارهای مدیریتی و یا دستیاران مدیریتی می باشد. سامانه ی  موبایل تراکر فری یک ابزار مدیریتی کامل و جامع است که به شما امکان کم کردن هزینه ها، شناسایی کارمندان مفید و غیرمفید و کمک به آن ها برای رشد کسب و کارتان را می دهد. بازاریاب هایی دارید که در محدوده هایی که تعریف کرده اید فعالیت نمی کنند و در زمان های کاری بیرون از محدوده فعالیت خود هستند و شما نمی دانید. برگ برنده ی شما در استفاده از سامانه مدیریتی فرد یاب، گزارشاتی است که باعث می شود نقاطی را که نمی بینید را نیز ببینید و مدیریت کنید و با کم کردن هر چه بیشتر تلفات زمان و هزینه و افزایش راندمان کاری به سوی موفقیت در کسب و کار خود حرکت کنید.

 موبایل تراکر فری چگونه کار می کند؟

روند مدیریت در سامانه ی  موبایل تراکر فری به این صورت است که شما به عنوان سرپرست از یک پنل مدیریتی تحت وب برخوردار خواهید بود و با استفاده از اپ اندرویدی و iOS (بزودی) که در این پنل به شما ارائه می شود و نصب آن بر روی دستگاه های کارکنان (از جمله موبایل یا تبلت) تحت اختیار پرسنل یا بازاریاب های خود، می توانید تمامی عملکرد آنان را در ساعات کاری که توسط شما برای هر فرد بصورت مجزا تعریف شده است، را مشاهده و تجزیه و تحلیل کنید. پنل  موبایل تراکر فری شامل گزارشان جامع و کاملی از جمله موقعیت های مکانی بر روی نقشه، فعال یا غیر فعال بودن جی پی اس، وای فای، دیتا دستگاه تحت اختیار پرسنل یا بازاریاب، مسیر طی شده توسط پرسنل یا بازاریاب شما بر روی نقشه با جزئیات کامل، تغییرات سیم کارت و بسیار گزارشات و ابزارهای کاربردی دیگر را شامل می شود.

امکانات و ویژه گی های  موبایل تراکر فری

اتصال دائمی با سرور

مهمترین قابلیت  موبایل تراکر فری اتصال دائمی با سرور و بلادرنگ (Real-Time) بودن آن است که این قابلیت، امکان موقعیت یابی لحظه ای رو نقشه، ارسال پیام از سرور به دستگاه ها پرسنل، کنترل از راه دور دستگاه ها و بسیاری ابزارهای کادربردی دیگر را مهیا می کند.

سیستم ردیابی خودکار

در سیستم ردیابی خودکار سرپرست یا مدیر می تواند در پنل مدیریتی خود با تعیین دوره های زمانی بصورت تکی یا گروهی برای پرسنل خود از موقعیت مکانی پرسنل و بسیاری اطلاعات دیگر در دوره های زمانی مشخص شده آگاهی پیدا کند.

قابلیت ارسال پیام از سرور

بدلیل اتصال دائمی دستگاه ها به سرورهای فرد یاب، سرپرست از طریق پنل مدیریتی خود در هر ساعت از شبانه روز قادر به ارسال پیام و فراخوان برای پرسنل خود خواهد بود. این پیام ها کاملا رایگان بوده و هزینه ای برای سرپرست ها ندارد.

موقعیت یابی پیشرفته

فرد یاب از سه طریق مختلف (دکل های مخابراتی BTS، شبکه متصل به اینترنت و جی پی اس داخلی دستگاه) برای موقعیت یابی استفاده می کند، و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته عمل موقعیت یابی را به صورت کاملا هوشمند و خودکار انجام می دهد.

نمایش مسیرهای پیموده شده روزانه

در صورتی که در طول روز فرصت رصد کردن پرسنل یا بازاریاب های خود را از طریق پنل کاربری خود نداشتید نگران نباشید و با استفاده از این قابلیت می توانید مسیرهای پیموده شده توسط پرسنل یا بازاریاب های خود را بطور کاملا تفکیک شده در بازه های زمانی دلخواه را بر روی نقشه با جزئیات کامل مشاهده نمایید.

گزارش گیری از عملکرد پرسنل

در پنل مدیریتی، سرپرست می توانند با تعیین ساعت های کاری برای هر پرسنل به صورت جداگانه، از عملکرد بازاریابان و پرسنل خود گزارش های مختلف تهیه نمایند، این گزارش ها شامل آدرس و موقعیت های جغرافیای پرسنل در ساعات کاری و بسیار اطلاعات کاربردی دیگر خواهد بود.

ثبت خودکار رویدادها

سامانه  موبایل تراکر فری کلیه رخدادها در دستگاه های پرسنل و بازاریابان را کنترل کرده و در صورت تغییر آن را در سامانه ثبت می نمایید، این رخدادها شامل تغییرات روشن یا خاموش شدن دیتا، Wi-Fi، GPS دستگاه و تغییرات سیمکارت با قابلیت نمایش شماره سیمکارت، سریال و اپراتور در پنل مدیریتی سرپرست می باشد.

قابلیت آفلاین

فرد یاب علاوه بر قابلیت کارکرد در حالت آنلاین در صورت عدم دسترسی دستگاه های تحت اختیار پرسنل و بازاریاب ها به اینترنت بصورت خودکار کلیه عملیات موقعیت یابی و موارد دیگر را جمع آوری کرده و بعد از اتصال مجدد به اینترنت اطلاعات را به سرور ارسال خواهد کرد.

کنترل از راه دور

سامانه مدیریتی  موبایل تراکر فری به سرپرست ها این امکان را می دهد که دستگاه های تحت اختیار پرسنل یا بازاریاب های خود را از راه دور مدیریت نمایند، این امکانات شامل روشن و خاموش کردن دیتا، Wi-Fi، GPS، فعال یا غیرفعال کردن قفل دستگاه و بسیاری امکانات کاربردی دیگر را در پنل مدیریتی سرپرست ها مهیا می کند.

قابلیت بروزرسانی آسان

 موبایل تراکر فری یک نرم افزار کاملا بومی می باشد. و بطور منظم توسط تیم فنی و حرفه ای مجموعه آراد نظارت و بروزرسانی می شود. و همواره امکانات و ماژول های جدیدی در این سامانه افزوده می شود، که مدیران و سرپرست ها می توانند از راه دور تنها با یک کلیک از سامانه مدیریتی خود دستگاه های تحت اختیار پرسنل یا بازاریابان خود را بروزرسانی نمایند.

پنل مدیریتی کاربر پسند

در هر سیستم مدیریتی سهولت در استفاده از امکانات آن سیستم امری حیاتی می باشد. که  موبایل تراکر فری نیز از این امر مستثنا نیست، سامانه مدیریتی  موبایل تراکر فری با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده است، و توسط طراحان مجموعه آراد با وجود امکانات بسیار به بهترین نحو و سادگی طراحی شده است.

امنیت بالا نرم افزار کنترل کارمندان

سرورهای  موبایل تراکر فری علاوه بر قرار گیری پشت فایروال های سخت افزار قدرتمند، به منظور امنیت بیشتر کلیه دستگاه ها متصل به سرورهای  موبایل تراکر فری از توکن (Token) برای تمامی ارتباطات خود با سرورها استفاده می کنند که این توکن ها هر ۲۴ ساعت یکبار بصورت خودکار تعویض می گردد.

غیر قابل حذف نرم افزار کنترل کارمندان

 موبایل تراکر فری از قابلیت مخفی شدن و غیر قابل حذف کردن اپلیکیشن  موبایل تراکر فری در دستگاه های تحت اختیار پرسنل و بازاریاب ها برخوردار است، این قابلیت ها از طریق سامانه مدیریتی سرپرست تنها با یک کلیک قابل فعال یا غیرفعال کردن می باشد.

هک واتساپ بدون کد: دسترسی به گوشی طرف مقابل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا