برنامه هک و کنترل واتساپ

هک واتساپ با ترموکس (Termux) بروز سرانی

■■■روش هک کردن واتس آپ وچتهای آن■■■■ امروزه پیام رسان ها نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند و ما ساعت ها وقت خودمون رو در پیام رسان های مختلف میگذرونیم , یکی از پرطرفدارترین پیام رسان ها واتس اپ (WhatsApp) است که افراد بسیار زیادی در سرتاسر دنیا از این پیام رسان استفاده میکنن , در مطالب قبلی ما راجب روش های نفوذ به اکانت های واتس اپ صحبت کردیم (اگر اون مطلب رو ندید کلیک کنید) در این پست میخواهیم راجع به این صحبت کنیم که چگونه بعد از نفوذ به گوشی به چت های واتس اپ قربانی دسترسی پیدا کنیم ، تمامی این عملیات با گوشی اندرویدی انجام میشود و ما از ترموکس (Termux) استفاده میکنیم.

هک واتساپ با ترموکس (Termux)
هک واتساپ با ترموکس (Termux)

در قدم اول ما یک پیلود (Payload) اندرویدی میسازیم که برای قربانی ارسال کنیم  و از گوشیش دسترسی بگیریم

بعد از ساخت پیلود (Payload) ما متااسپلویت رو و حالت لیسنر قرار میدیم و بعد از اجرا پیلود (Payload) توسط قربانی ما به گوشیش دسترسی میگیریم

بعد از دسترسی گرفتن به گوشی با دستور زیر وارد پوشه whatsapp میشیم

بعد از اون وارد پوشه Databases میشیم

در این پوشه ما دیتابیس واتس اپ قربانی رو میبینیم ما باید این دیتابیس رو دانلود کنیم چون میخواهیم دیکریپت (Dcrypt) کنیم (به تاریخ فایل دقت کنید و جدیدترین فایل رو از نظر تاریخ دانلود کنید)

بعد از دانلود دیتابیس ما وارد سایت whatcrypt .com میشیم و روزی گزینه Decrypt WhatsApp Database کلیک میکنیم

کافیه روی گزینه Choose file کلیک کنید و دیتابیسی که در مراحل قبلی دانلود کردیم رو بهش بدیم و بعد روی گزینه Process /Download Zip کلیک کنید

بعد از انتخاب گزینه Process /Download Zip با این صفحه روبرو میشید که از شما میخواد فایل Key رو بهش بدید تا عملیات دیکریپت (Dcrypt) رو انجام بده فایل Key در مسیر data/data/com.whatsapp/files/key/ قرار داره و شما برای دسترسی به این فایل باید حتما گوشی قربانی روت (ROOT) باشه در غیر اینصورت دسترسی نخواهید داشت 

برای معرفی فایل Key هم روی گزینه Upload Your Crypt 6-12 Key کلیک کنید و فایل رو بهش بدید و بعد عملیات دیکریپت انجام خواهد شد

آموزش هک واتساپ با ترموکس اندروید

واتساپ یکی از بهترین و شناخته شده ترین برنامه های مسنجر یا همان پیغام رسان است، این برنامه که به تازگی توسط شرکت فیسبوک خریداری شده مدت ها است در این زمینه فعالیت می کند و در این مدت توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند و از محدوده کاربران یک شهر و استان، تبدیل به یک اپلیکیشن یا نرم افزار جهانی شود.

با این وجود این مجوعه برای حفاظت از امنیت کاربران خود از تدابیر امنیتی مختلفی استفاده می کند که امنیت کاربران در طی رعایت برخی پروتکل های امنیتی حفظ خواهد شد در این صورت هیچ شخصی نمی تواند به حساب کاربری مشترکان این اپلیکیشن دست پیدا کند. از این رو امکان هک شدن واتساپ به هیچ وجه ممکن نیست مگر اینکه …!!

از کجا بفهمیم واتس اپ هک شده؟

انواع روش های هک واتس آپ

شاید از خودتان بپرسید که هک Whatsapp چگونه ممکن است؟! هر یک از ما ریسک هایی را گاهی اوقات انجام می دهیم که می تواند به قیمت از دست رفتن تمام اطلاعاتمان تمام شود! خب روش های هک برنامه واتساپ از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • هک واتساپ با بارکد
  • هک واتساپ با جیمیل و شماره
  • هک واتساپ با شماره
  • هک واتساپ با ترموکس

خب! موارد بالا را با دقت مشاهده کنید! احتمالا با مطالعه موارد فوق به نتیجه دلخواه خود نرسیده باشید. در ادامه شما را با هر یک از موارد بالا آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید 🙂

هک واتساپ با شماره

همان گونه که گفتیم هک واتساپ ممکن نیست و یک فرد عادی نمی داند هک واتس اپ چطور انجام می شود و یکی از نقاط مثبت این برنامه کاربردی باشد که یوزر را از هر گونه احتمال ممکن و غیر ممکن می تواند حفظ کند. از این رو احتمال هک واتساپ بدون کد شما منفی است و مگر اینکه خودتان سهل انگاری کنید!!!

به عنوان مثال اگر شما به فردی اطمینان ندارید، نباید به هیچ وجه گوشی تان حتی به مدت یک دقیقه هم در اختیارش قرار دهید! چرا که او می تواند به ساده ترین روش ممکن به اطلاعات و مشخصات حساب کاربری شما دسترسی پیدا کرده و در نهایت از آنها بر علیه خودتان استفاده کند. با این وجود روشی که با سهل انگاری شما ممکن خواهد بود این است و توصیه ای که ما برای شما داریم احراز هویت چند مرحله ای در واتس اپ است.

هک واتساپ دیگران با جیمیل و شماره

یکی دیگر از روش هایی که هکرهای واتس اپ می توانند در راستای هک اکانت واتس اپ شما از آن استفاده کنند استفاده از جیمیل و شماره تلفن شما است! برای مثال تاکنون ده ها بار از طریق پیغام ها و هشدارهای مختلف توسط رسانه ها گفته شده است که به هیچ وجه نباید اطلاعات ایمیل خود را به هر فردی دهید چرا که ممکن است اطلاعات ایمیل شما و حساب های متصل به جیمیل شما توسط افراد هک شوند. 

ترموکس چیست؟

یکی از محبوب ترین سیستم عامل های دنیا بعد از ویندوز که همه ما از آن به عنوان دومین سیستم عامل شناخته شده در دنیا استفاده می کنیم لینوکس است که یک سیستم عامل متن باز است که هرکسی می تواند آن را انجام دهد.اگر دانش برنامه نویسی کافی دارید می توانید هر دو را که دوست دارید تغییر دهید به همین دلیل لینوکس یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها برای برنامه نویسان است.

لینوکس نیز یکی از محبوب ترین سیستم عامل های هک است و انواع لینوکس مانند کالی لینوکس از بهترین سیستم عامل های هک هستند. یکی از مهمترین ابزارهای هک در لینوکس است. Termux یک ابزار همه کاره برای هک کردن حساب های مختلف، شکستن آسان رمزهای عبور ساده و هک کردن پیام رسان ها در صورت قدیمی بودن است.

ترموکس با کد مخصوص هک واتس اپ نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در ادامه قصد داریم این کد را به شما آموزش دهیم. با داشتن شماره تلفن افراد مختلف می توانید از این کد برای هک کردن آنها استفاده کنید. البته به شرطی که حساب کاربری آنها محافظت نشده باشد و برنامه واتس اپ آنها به روز نباشد.

هک واتساپ با ترموکس

این روش هک برای افراد هک حرفه ای است برای هک واتس اپ با ترموکس دستور زیر را تایپ کنید:

pkg install git

pkg install python

pkg install python2

git clone https://github.com/Bl4ckDr460n/HxWhatsApp
ls

cd HxWhatsApp
ls

python2 HxWhatsApp.py

دانلود برنامه هک واتساپ بدون کد از راه دور اندروید و ایفون

هک تضمینی واتس اپ و کنترل کامل پیام ها بصورت مخفی
هک تضمینی واتس اپ و کنترل کامل پیام ها بصورت مخفی

دانلود نرم افزار یا اپلیکیشن هک واتساپ یکی از روش هایی است که برای محاظت از امنیت فرزندتان می توانید از آن استفاده کنید. SPY24 یک ابزار هک کردن برای آیفون Ios و اندروید است. این ابزار از طریق ثبت ضربات کلید بر گوشی شخص و گرفتن اسکرین شات، بر اپلیکیشن واتساپ نظارت می کند. شما می توانید لیست چت واتساپ را از راه دور و بدون دسترسی به گوشی طرف از طریق ایمیل مشاهده کنید.به منظور استفاده از برنامه ، سه مرحله ی زیر را دنبال کنید:

  1. ثبت نام: ابتدا، در حساب رایگان SPY24 ثبت نام کنید.
  2. دانلود و نصب: برای دانلود وارد پنل ابری شوید و آن را بر روی گوشی طرف مقابل نصب نمایید.
  3. اکنون می توانید نظارت از راه دور را آغاز نمایید.

هک واتساپ دیگران از راه دور با گوشی و شماره سریال طرف

نرم‌ افزار نظارت آزاد اولین برنامه حرفه ای با برترین تکنولوژی های نرم افزاری روز دنیا می باشد که این قابلیت را دارد تا در خصوص، خدمات نمایش پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان واتساپ را در اختیار والدین قرار دهد.

دانلود برنامه هک واتساپ از راه دور رایگان

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

هک واتس اپ با ترموکس: پیام رسان واتس اپ یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی و پیام رسان های دنیاست که وبسایت Mobile-Tracker-Free قصد دارد نحوه هک با ترموکس را به شما آموزش دهد. واتس اپ بخشی از خانواده بزرگ فیس بوک است و در کنار اینستاگرام و فیس بوک یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های رسانه های اجتماعی در جهان است و واتس اپ در حال حاضر بیش از 2 میلیارد کاربر دارد. این یعنی کمی بیشتر از اکثر مردم دنیا که به اینترنت متصل هستند.

یکی از رایج ترین مشکلات شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن پیام رسان در هنگام هک، امنیت این اپلیکیشن ها در برابر هک است. با این حال، هکرها می توانند با شناسایی مسائل امنیتی و در نتیجه کسب درآمد برای خود، برنامه را هک کنند. هک واتس اپ یکی از عباراتی بود که افراد زیادی مدت کوتاهی پس از معرفی این پیام رسان به جستجوی آن پرداختند و افراد زیادی مجبور به هک اکانت دیگران و به دست آوردن اطلاعات مورد نظر خود هستند.

در ادامه این مقاله در وب سایت Mobile-Tracker-Free می خواهیم شما را به طور کامل با واتس اپ، ترموکس و نحوه هک واتس اپ از طریق ترموکس آشنا کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

واتس اپ چیست؟ با محبوب ترین پیام رسان جهان آشنا شوید!

واتس اپ یک اپلیکیشن پیام رسان یا به اصطلاح پیام رسان است. اینها برنامه هایی هستند که نزدیک به دو دهه است که وجود دارند و پدران یا خانواده های بزرگتر از شما احتمالاً با پیام رسان هایی مانند یاهو مسنجر کار کرده اند. مسنجر در اوایل دهه 2000 ظاهر شد و به شما امکان می داد در صورت داشتن اینترنت، پیام ها و رسانه های خود را به صورت رایگان برای یکدیگر ارسال کنید.

WhatsApp یک پیام رسان است که اولین بار در سال 2009 توسط برایان اکتون و ایان کام نوشته و منتشر شد. و او به تیم نرم افزاری پیوست که توسط فیس بوک نگهداری می شود و در مورد آن نظر داده می شود.

تعداد کاربران این برنامه به حدی بود که در سال 2013 این تعداد نزدیک به 300 میلیون نفر بود. این پیام رسان در سال 2016 به 1 میلیارد کاربر رسید و اکنون بیش از 2 میلیارد کاربر از این پیام رسان استفاده می کنند و به همین دلیل آن را محبوب ترین پیام رسان جهان می نامیم.
هک واتس اپ
از همان ابتدای شهرت واتس اپ، بسیاری از هکرها سعی کرده اند با هک کردن اکانت ها یا خود واتس اپ، آسیب پذیری های امنیتی را شناسایی کنند تا آن را برطرف کنند یا حتی از این طریق درآمد دیگری کسب کنند. اما امنیت واتس اپ یکی از بالاترین و بهترین سطوح امنیتی برای پیام رسان ها در جهان است و امروزه هک واتس اپ دیگر آسان نیست.

البته هنوز راه های ساده و دشواری برای هک واتس اپ وجود دارد که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره شده است.

از واتس اپ وب استفاده کنید
استفاده از برنامه های نظارتی
جعل واتس اپ
فیشینگ و سایر روش های مهندسی اجتماعی
روش SS7
برای آشنایی بیشتر با این روش ها می توانید به مقاله هک واتس اپ بدون دسترسی به گوشی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا