هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپردیابی کنترل گوشی تلفن همراهسامانه مراقبت از خانوادهکنترل کامل تلفن همراه همسر و فرزندانکنترل گوشی اندروید از راه دورکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلنرم افزار کنترل والدیننرم افزار هک گوشیهک اینستاگرامهک و کنترل گوشی اندروید

ردیابی رایگان گوشی موبایل Free mobile tracker کنترل فرزندان

معرفی برنامه ردیابی رایگان گوشی موبایل Free mobile tracker ردیابی رایگان گوشی موبایل توسط اینترنت و GPS می باشد که موقعیت مکانی فرزندان، دوستان و دیگر افراد را بر روی نقشه به شما نشان می دهد. این برنامه حرفه ای برای کمک به شما در پیدا کردن گوشی موبایل فرزندان می باشد و می توانید توسط شماره موبایل، موقعیت گوشی را بصورت کاملا دقیق و سریع ردیابی و کنترل کنید.

برنامه Free mobile tracker توسط ۲۰ میلیون کاربر در سراسر جهان برای کنترل فرزندان و همچنین ردیابی گوشی سرقت و یا گم شده خود مورد استفاده قرار گرفته است و به ۴۴ زبان مختلف ترجمه شده است.

ردیابی رایگان گوشی موبایل Free mobile tracker کنترل فرزندان
ردیابی رایگان گوشی موبایل Free mobile tracker کنترل فرزندان

قابلیت های برنامه ردیابی رایگان گوشی موبایل Free mobile tracker

  • ردیابی گوشی توسط اینترنت، مکان یاب و شماره موبایل توسط دکل مخابراتی
  • ردیابی گوشی گم یا سرقت شده حتی با تغییر سیم کارت
  • بهینه کردن مصرف باطری گوشی
  • ثبت تمامی سابقه های موقعیت های مکانی دستگاه هدف بصورت کامل
  • سازگاری کامل با تمام اپراتورهای شبکه های تلفن همراه در ایران و تمام دنیا
  • ایجاد حصار جغرافیایی برای فرزندان و هشدار خارج شدن فرزند از محدوده تعیین شده
  • نمایش دقیق مکان گوشی بر روی نقشه و مسیریابی توسط برنامه های ناوبری
  • نمایش میزان درصد باقی مانده باطری گوشی موبایل خانواده
  • اختصاص دادن آیکون های مختلف برای هر فرد بر روی نقشه
  • ثبت لحظه به لحظه موقعیتهای مکانی دستگاه مورد نظر بر روی نقشه
  • نمایش کامل و جامع تاریخچه تمام موقعیت های مکانی دستگاه بر روی نقشه

حفظ حریم خصوصی کاربران

حفاظت از حریم خصوصی: حریم خصوصی شما نگرانی ما است. برای محافظت از حریم خصوصی، برنامه دارای مجوزها (دسترسی به فایل های شخصی) بسیار کم است. مجوزهای مورد نیاز جهتاستفاده از برنامه تنها جهت اجرای تابع برنامه اصلی در خصوص ردیابی مکان دستگاه می باشد. بنابراین نیازی به دسترسی به عکس ها، حساب ها و دیگر دسترسی ها نیست….

برنامه Free mobile tracker یک راه حل جاسوسی یا نظارت مخفی گوشی موبایل نمی باشد و برنامه را نمی توان از راه دور و یا مخفیانه نصب کرد. برای پیوستن به این سرویس، کاربر باید خود برنامه را نصب کند و درخواست تقاضای مکان را بپذیرد.

این برنامه با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع و حرفه ای خود توانسته است در ایران و جهان کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده و خانواده های زیادی را از نگرانی خارج کرده است. هم اکنون می توانید این نرم افزار حرفه را در  اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار Mobile Tracker پیدا کردن موبایل گم شده برای اندروید

Mobile Tracker v1.3 همانطور که از نامش هم مشخص است، نرم افزاری برای پیدا کردن موبایل های اندرویدی گم شده می باشد که توسط کمپانی نرم افزاری Onex Softech انتشار داده شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. مکانیسم این نرم افزار به این شکل است که پس از به سرقت رفتن موبایل و تعویض سیمکارت، بصورت خودکار پیامهایی با سیم کارت جدید به شماره ای که تعیین کرده اید ارسال میشود و از این طریق میتوانید به شماره فرد سارق دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، مکان دقیق گوشی نیز برای شما ارسال میشود که با دسترسی به اینترنت میتوانید آن رو بر روی نقشه گوگل مشاهده کنید.

ویژگیهای برنامه Mobile Tracker:
محافظت از برنامه در برابر حذف شدگی
امکان ریکاور کردن پسورد برنامه
امکان فعال و غیر فعال کردن برنامه (مناسب برای افرادی که از چند سیم استفاده میکنند)

افزایش امنیت پیج اینستاگرام و ضد هک کردن آن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا