برنامه هک و کنترل واتساپ

روش هک واتساپ با بارکد

چگونه واتس اپ را هک کنیم؟! روش هک واتساپ با بارکد یک برنامه پیام رسان است که به عنوان جایگزینی برای تماس های تلفنی و پیام های متنی در تلفن های هوشمند استفاده می شود. این برنامه کاملا رایگان و متعلق به فیس بوک است. واتس اپ به لطف ویژگی های مختلف از جمله تماس های بین المللی رایگان مبتنی بر اینترنت و رمزگذاری قوی که به لطف آن بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد و روزانه 60 میلیارد پیام تبادل می کند ، در بین کاربران بسیار محبوب است. اکنون این محبوبیت پیامدهایی دارد که یکی از مهمترین آنها مسئله امنیت است. در این مقاله ، نحوه هک واتس اپ را بررسی خواهیم کرد.

روش های معمول هک واتس اپ:

  • روش مهندسی اجتماعی
  • استفاده مخفیانه از واتس اپ وب
  • استفاده از بدافزار و پیوندهای آلوده
  • بهره برداری از آسیب پذیری ها
  • و …

مهندسی اجتماعی در WhatsApp Hack

یکی از مهمترین روشهایی که هرگز برطرف نخواهد شد ، روش مهندسی اجتماعی است که همیشه توسط هکرها استفاده می شده است. اگر می خواهیم مهندسی اجتماعی را در یک جمله بیان کنیم ، این هنر فریب مردم است.

هک واتس اپ به یک کد چند رقمی نیاز دارد که از طریق پیام کوتاه به شماره تلفن همراه ارسال می شود. حالا که یک هکر می تواند این کد را دریافت کند ، می تواند به راحتی وارد حساب WhatsApp خود شود. برای دریافت این کد ، می تواند هدف شما را فریب دهد و این امکان وجود دارد که به دلیل کمبود سواد فناوری اطلاعات ، افراد بتوانند به راحتی وارد شبکه مهاجمان شوند.

استفاده مخفیانه از واتس اپ وب

همانطور که می دانید ، هک واتساپ با اسکن بارکد دارای ویژگی جالبی به نام WhatsApp Web است ، که به راحتی با کد QR در یک صفحه وب قابل اسکن است ، WhatsApp در تلفن شما به راحتی به یک مرورگر یا برنامه رایانه ای منتقل می شود. مهاجم اکنون می تواند این کار را با دسترسی فیزیکی به تلفن شما انجام دهد.

روش های هک کردن واتساپ چیست؟
WhatsApp از WhatsApp Web هک می شود
روش های هک واتس اپ چیست؟
WhatsApp از Web هک می شود
دانستن این نکته مفید است که هنگام استفاده از این ویژگی ، پیام های مهاجم در اعلان های طرف مقابل نمایش داده می شود و در صورت عدم اطلاع از آن ، مهاجم می تواند دسترسی خود را حفظ کند.

روش های هک واتس اپ چیست؟

استفاده از بدافزار و پیوندهای آلوده


استفاده از بدافزار تقریباً مطمئناً یکی از متداول ترین روشهای مرتبط با روش مهندسی اجتماعی است. یک مهاجم می تواند شخصیت هدف و منافع هدف خود را شناسایی کند ، بدافزار تولید کند که بلافاصله با ارسال آن به هدف تحت تأثیر قرار گرفته و نصب کند. با نصب بدافزار ، یک مهاجم می تواند به پیام های متنی تلفن دسترسی پیدا کند و پس از آن به راحتی می توانید کد تأیید WhatsApp را بدست آورید.

بهره برداری از آسیب پذیری ها OWL24


احتمالاً در برخی منابع خبری شنیده اید که به عنوان مثال ، برنامه ای آسیب پذیری دارد که باعث می شود کاربران اطلاعات را افشا کنند یا در غیر این صورت به آنها دسترسی پیدا کنند. این آسیب پذیری ها که به عنوان آسیب پذیری شناخته می شوند ، نوع اشکالاتی است که هکرها می توانند برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

این آسیب پذیری ها می توانند حیاتی باشند ، به این معنی که دسترسی بسیار مهمی را به یک هکر می دهند. به عنوان مثال خطای WhatsApp که اخیراً کشف شده است ، که به مهاجمان اجازه می دهد کد راه دور (RCE) را هک و اجرا کنند. در این آسیب پذیری ، یک مهاجم می تواند با ارسال GIF ویژه و کنترل تلفن همراه از این نقص سو استفاده کند. یا ممکن است دسترسی آسانی داشته باشند که برخی از آنها خطری ندارند.

فیلم را ببینید هک واتساپ از راه دور

هر روز ، بسیاری از والدین به دنبال راهی مفید برای نظارت و کنترل فعالیت های فرزندان خود در این شبکه اجتماعی هستند. خطر سو هک واتساپ از طریق ایمیل استفاده از پیام رسان هایی مانند WhatsApp بر هیچکس پوشیده نیست. در همین حال ، کودکان زیر 18 سال نیز به دلیل روحیه ماجراجویانه و پرخطر خود در بالاترین خطر ممکن قرار دارند. واتس اپ مانند تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان های داخلی است ، بنابراین کودکان و کودکان ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به کاربران این شبکه پیوسته اند. برخی از این آسیب ها به شرح زیر است: برنامه هک واتساپ با شمارهXSPY

انواع دیگری از سو explo استفاده ها وجود دارد که به شما امکان دسترسی فقط به پیام های متنی را می دهد و یا سو that استفاده هایی است که مخاطبین حساب را برای شما لیست می کند. اما جالب است بدانید که این عملیات در وب سایت های دارک به قیمت 1 میلیون دلار به فروش می رسد که یکی از کاملترین و گرانترین سو explo استفاده های موجود در دارک وب تا به امروز است.

گفته می شود که این بهره برداری قابلیت به روزرسانی توسط سازندگان آن را دارد ، به این معنا که وقتی راه نفوذ توسط واتس اپ بسته شد ، سازندگان بهره برداری به دنبال راهی دیگر برای استفاده مجدد این سو استفاده از مشتریان خود هستند که به موارد زیادی نیاز دارد وقت و انرژی برای سازندگان. این یک شاهکار است.

امنیت خانواده چیست و چرا باید به آن اهمیت داد؟

نتایجی که اظهار شده (قیمت هک واتساپ)
محرمانه بودن می تواند یکی از بزرگترین درآمد شخصی باشد که با ورود افراد غیرمجاز ارزشش از بین می رود و شخصی که حریم خصوصی وی از بین رفته است می تواند از یک فرد عادی خارج شود و همیشه از این مشکل رنج می برد. بنابراین سعی کنید به زندگی شخصی دیگران حمله نکنید.

روش هک واتساپ با بارکد
روش هک واتساپ با بارکد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا