هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپسامانه مراقبت از خانوادهنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایل

برنامه پیدا کردن موبایل گم شده برای اندروید

دانلود Mobile Tracker v1.3 – برنامه پیدا کردن موبایل گم شده برای اندروید

Mobile Tracker v1.3 همانطور که از نامش هم مشخص است، اپلیکیشنی برای پیدا کردن گوشی اندرویدی گم شده می باشد که توسط کمپانی نرم افزاری Onex Softech منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. مکانیسم این برنامه به این شکل است که پس از به سرقت رفتن گوشی و تعویض سیمکارت، بصورت خودکار پیامهایی با سیم کارت جدید به شماره ای که تعیین کرده اید ارسال میشود و از این طریق میتوانید به شماره فرد سارق دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، مکان دقیق گوشی نیز برای شما ارسال میشود که با دسترسی به اینترنت میتوانید آن رو بر روی نقشه گوگل مشاهده کنید.

برنامه SPY24



ویژگیهای برنامه Mobile Tracker:
محافظت از برنامه در برابر حذف شدگی
امکان ریکاور کردن پسورد برنامه
امکان فعال و غیر فعال کردن برنامه (مناسب برای افرادی که از چند سیم استفاده میکنند) برنامه پیدا کردن موبایل

بوسیله برنامه SMS Commander v2.1 شما امکان کنترل گوشی اندرویدی خود را از راه دور میتوانید با ارسال اس ام اس برنامه ریزی شده بر عهده بگیرید. شما میتوانید گوشی خود را قفل کرده یا تمامی اطلاعات بر روی حافظه داخلی و SD Card را از راه دور حذف کنید . همچنین فادر هستید لیست مخاطبین ، برنامه ها ،رجیستری را حذف کنید. همچنین قابلیت تغییر قفل صفحه نمایش را نیز خواهید داشت. لازم به ذکر است که مشخصات محل فعلی که گوشی شما در آن مکان قرار دارد برای شما ارسال خواهد شد. نرم افزار SMS Commander برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و فارسی زبان در گت اندروید خدمت شما عرضه شده است. شما هر کدام از عملیات زیر را با انتخاب متن خاص میتوانید انجام دهید :

برنامه پیدا کردن موبایل گم شده برای اندروید

✤ قفل کردن دستگاه خود
✤ فرمت اطلاعات حافظه داخلی و کارت SD (در صورت وجود داشتن). که باعث حذف تمام اطلاعات خود را از قبیل مخاطبین، برنامه های کاربردی، رجیستری تلفن، و غیره خواهد شد
✤ تغییر رمز عبور لاک اسکرین
✤ فعال کردن چراغ قوه چشمک زن
✤ پخش آهنگ زنگ با حداکثر صدا (حتی اگر گوشی خاموش باشد)
✤ ارسال موقعیت جغرافیایی دستگاه را به یک شماره تلفن و یا آدرس ایمیل
✤ بازگشت موقعیت مکانی دستگاه به شماره تلفن که اس ام اس فرستاده است.
✤ ارسال میزان باتری دستگاه به شماره تلفن که اس ام اس فرستاده است.

SIM Tracker 1.1 برنامه ردیابی گوشی دزدیده شده با سیمکارت اندروید

SIM Tracker v1.1 به شما امکان می دهد گوشی موبایل خود را در صورت به سرقت رفتن یا گم شدن ردیابی کنید. اگر گوشی شما گم شده یا دزدیده شده است ، هنگامی که فرد سارق یک سیم کارت جدید در گوشی شما قرار دهد، شما می توانید گوشی موبایل خود را با دانستن شماره آن سیم کارت از طرق مختلف ردیابی کنید. هنگامی که یک سیم کارت جدید در گوشی موبایل شما قرار بگیرد، یک اس ام اس به شماره از پیش تعریف شده ای که شما از قبل تعیین کرده اید ارسال می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی دکمه تنظیمات ضربه بزنید. شماره تلفنی که می خواهید اس ام اس به آن ارسال شود را وارد نمایید و سپس آن را ذخیره کنید. هنگامی که یک سیم کارت جدید شناسایی شود، یک SMS از همین شماره ارسال خواهد شد. این اس ام اس حاوی اطلاعات مهمی مانند شماره سریال گوشی یا همان IMEI می باشد.

کنترل گوشی دیگران از راه دور Mobile tracker free

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا