هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپسامانه مراقبت از خانوادهنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایل

هک واتساپ با شماره (WhatsApp) با استفاده از بارکد

هک واتساپ با شماره یکی از خواسته هایی است که بسیاری از کاربران از ما دارند. اما جالب اینجاست که بسیاری از آنها حتی نمی دانند که این کار امکان پذیر است یا خیر ؟ تقریبا هرروزه تعدادی از کاربران از ما می پرسند که آیا هک واتساپ با شماره را می توان انجام داد ؟ هک گوشی

امروز در این مقاله قصد داریم به طور مفصل پاسخ این سوال را بدهیم و ببینیم که اگر هک واتساپ با شماره امکان پذیر است، چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم؟

هک واتساپ ممکن یا غیر ممکن ؟

هک کردن واتساپ ، تلگرام ، اینستاگرام و دیگر پیام رسان های موجود یکی از مسائلی است که باعث ایجاد شک و شبهه و سوالات زیادی در ذهن کاربران شده است. و مهم ترین سوال این است که آیا هک این پیام رسان ها ممکن است یا نه؟

حتما دیده اید که هنگام سرچ در گوگل با دو پاسخ برای این سوال مواجه می شوید. تعدادی از سایت ها اسرار بر این دارند که به مخاطب ثابت کنند هک واتساپ ، تلگرام  و … امکان پذیر نیست. و تعداد دیگری ادعای هک کردن واتساپ در چند دقیقه کوتاه را دارند.  ما در ادامه این دو پاسخ را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم کدام یک وقع درست است.

هک واتساپ با شماره (WhatsApp) با استفاده از بارکد

پاسخ اول

این که عده ای می گویند هک واتساپ امکان پذیر نیست تا حدود زیادی درست است. چرا که واقعا سرورهای اپلیکیشن هایی همچون واتساپ و تلگرام به قدری ایمن هستند که امکان هک کردن آن ها بسیار سخت و تقریبا غیرممکن است.

این به معنی این است که هیچ کس تا کنون نتوانسته و احتمالا نخواهد توانست که واتساپ را از سرورهای اصلی و بدون نصب هیچ ابزار یا نرم افزار در گوشی هدف هک کنند. در واقع اگر شما بتوانید سرورهای واتساپ را هک کنید می توانید به پیام های تمام کاربران آن دسترسی داشته باشید. و در این صورت نیازی به نصب هیچ برنامه ای در گوشی یک شخص خاص ندارید.

درباره ی هک واتساپ با شماره نیز به همین شکل است. که اگر کسی بتواند هک واتس اپ به معنای واقعی که همان هک سرورهای اصلی هست را انجام دهد دیگر نیازی به شماره تلفن هم ندارد. اما خوب هیچ کس تا کنون نتوانسته این کار را انجام دهد و به همین دلیل است که تعدادی از سایت ها می گویند هک واتس اپ غیر ممکن است.

هک واتساپ با شماره (WhatsApp) با استفاده از بارکد

درباره ی هک واتساپ با شماره نیز به همین شکل است. که اگر کسی بتواند هک واتس اپ به معنای واقعی که همان هک سرورهای اصلی هست را انجام دهد دیگر نیازی به شماره تلفن هم ندارد. اما خوب هیچ کس تا کنون نتوانسته این کار را انجام دهد و به همین دلیل است که تعدادی از سایت ها می گویند هک واتس اپ غیر ممکن است.

پاسخ دوم

خوب تا به اینجا منظور از هک واقعی واتساپ را موجه شدیم و فهمیدیم که چرا می گویند امری غیر ممکن است.

اما در عصر فناوری امروز ، همانقدر که علم برنامه نویسی و نرم افزارها پیشرفت کرده اند ، قدرت هکر ها و دور زدن تمام کدها نیز افزایش یافته است. به این معنی که هکرها همیشه راهی برای نفوذ و دور زدن برنامه ای که مقصودشان باشد را پیدا خواهند کرد.

همانطور که می دانید هر نرم افزاری برای کارکردن در پلتفروم موبایل یا کامپیوتر ، به یک فضای ذخیره سازی و یک سری منابع سخت افزاری نیاز دارد. فضایی که در آن اطلاعات یک نرم افزار نگهداری می شود ، دیتابیس نام دارد. که  اگر امکان نفوذ به دیتابیس را داشته باشید ، دسترسی به اطلاعات نرم افزار به راحتی امکان پذیر است. واتس اپ نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای دیتابیس محلی خود می باشد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که با نفوذ به دیتابیس محلی ، امکان هک واتساپ هم وجود دارد. اما این به معنای هک واتساپ از سرورهای اصلی نیست .

در این شرایط هکر می تواند با چند ترفند ساده به دیتابیس محلی هر برنامه ای نفوذ کرده و علاوه بر واتس اپ به دیگر نرم افزارها دسترسی داشته باشد. اما مسئله دیگر اینجاست که این ترفندها شاید برای یک هکر حرفه ای ساده باشد، ولی افراد عادی که هیچ آشنایی با برنامه نویسی و مهارت های لازم برای هک ندارند، چگونه می توانند اقدام به هک واتس اپ نمایند ؟

در پاسخ به سوال بالا باید گفت که برنامه های هک و کنترل دقیقا برای همین کار ساخته شده اند. تا اگر کسی دانش نفوذ را نداشته باشد، بتواند از این طریق به مقصود خود برسد. که یکی از بهترین آنها را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

هک واتساپ با شماره چگونه ممکن است ؟

درباره ی هک واتساپ با شماره نیز باید گفت که هک هیچ اپلیکیشنی تنها با داشتن شماره ممکن نیست . اما می توان هک گوشی با شماره را انجام داد و سپس از آن طریق به واتساپ نیز نفوذ کرد. که هک گوشی با شماره تلفن نیز کار بسیاری سختی است.

البته عده ای که ادعای انجام هک واتساپ با شماره را دارند ، معمولا با استفاده از روش های مهندسی اجتماعی و یا حتی هک پیامک ها می توانند کد اهراز هویت را به دست آورند.

اما در اینجا می خواهیم یک روش مطمئن برای هک گوشی و سپس از آن طریق هک واتساپ را معرفی کنیم ، که تا حدودی می تواند شما را به هک واتساپ با شماره نیز برساند. و آن استفاده از نرم افزار mobile-tracker-free می باشد که می تواند هک از راه دور را نیز انجام دهد. در ادامه درباره ی این نرم افزار و روش کار آن صحبت خواهیم کرد.

نرم افزار کنترل واتساپ

در ابتدا و به طور خلاصه باید بگوییم که هک واتس اپ امکان پذیر است . به شرطی که شما یا به گوشی شخص موردنظر دسترسی داشته باشید. و یا اطلاعاتی مانند شماره تلفن و آیدی آن شخص را داشته باشید، تا بتوانید یک برنامه تروجان که به اصطلاح برنامه هک گوشی باشد را برای او ارسال کنید. و از طریق آن برنامه اطلاعات واتس اپ هدف برای شما ارسال شود.

اما هک واتساپ با شماره به این شکل که بخواهیم بدون هیچ گونه دسترسی و داشتن اطلاعاتی به پیام های هدف دسترسی پیدا کنیم و کنترل واتساپ او را به دست بگیریم امکان پذیر نمی باشد.

با توجه به مطالبی که گفتیم، می توان نتیجه گرفت که برخی از تبلیغاتی که درباره هک و کنترل پیام رسان های دیگران می بینیم، حقیقت دارند. و نرم افزارهایی وجود دارد که به وسیله آن بتوانیم به دیتابیس محلی برنامه های گوشی شخص مورد نظر دسترسی پیدا کنیم. و از آن طریق اطلاعات موردنظر خود را دست یابیم.

نرم افزار mobile-tracker-free

یکی از برنامه هایی که توسط سامانه کنترل فرزند در زمینه هک و نظارت بر فعالیت فرزندان در شبکه های اجتماعی ارائه شده است، برنامه mobile-tracker-free می باشد.

سامانه کنترل فرزند یکی از فروشگاه های معتبری است که نرم افزارهایی را در راستای هدف کنترل و نظارت بر فرزندان طراحی و عرضه نموده است. این سامانه تحت نظر پلیس فضای تبادل اطلاعات (فتا) کار می کند و دارای پشتیبانی آنلاین و ارائه خدمات به والدین عزیز می باشد. این سامانه تا کنون توانسته قدم های بزرگی را در راستای کنترل فرزندان در فضای مجازی و کم کردن آسیب های شبکه های اجتماعی برروی کودکان و نوجوانان، بردارد.

اکنون سامانه کنترل فرزند با ارائه نسخه جدید برنامه  mobile-tracker-free به والدین عزیز این امکان را می دهد که بدون دسترسی به گوشی فرزندشان و تنها با فرستادن یک برنامه (که می تواند با آیکون دلخواه خودشان مثلا تلگرام بدون فیلتر شکن طراحی شود) به اطلاعات گوشی فرزندشان که شامل واتس اپ ، اینستاگرام و تلگرام هم می شود، دسترسی پیدا کنند.

mobile-tracker-free تنها یک برنامه هک تلگرام یا واتساپ نمی باشد و درواقع به هک گوشی فرزند شما می پردازد. و از آن طریق می توانید اطلاعات موجود در پیام رسان ها را نیز بخوانید. فرزند شما با کلیک بر روی برنامه ای که برای او ارسال کرده اید اجازه دسترسی به تمام قسمت های گوشی خود را به شما می دهد. نکته جالب اینجاست که این برنامه به محض کلیک برروی آن نصب می شود و در همان لحظه از منوی گوشی فرزند شما پاک شده تا قادر به حذف آن نباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه mobile-tracker-free می توانید به صفحه اصلی سایت سامانه کنترل فرزند که لینک آن را در زیر قرار داده ایم مراجعه نمایید.

نرم افزار mobile-tracker-free

برنامه پیدا کردن موبایل گم شده برای اندروید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا