سامانه مراقبت از خانواده

برنامه مدیریت بر استفاده کودکان از تبلت و موبایل کنترل کودک

کودکان و بچه ها علاقه زیادی به استفاده از موبایل و تبلت دارند و خیلی سریع جذب استفاده ار تلفن همراه میشن به همین خاطر دور نگه داشتن کودکان از گوشی همراه و مدیریت بر استفاده کودکان از تبلت و موبایل برای بسیاری از والدین سخت است.به همین خطار برنامه قفل کودک (screen time limits for kids) را با قابلیت محدود کردن استفاده کودکان از گوشی به صورت حرفه ای و پیشرفته برای شما عزیران آماده کرده ایم.

چگونه پیام های واتساپ دیگران را بخوانیم؟ اندوید و ایفون

برنامه محدود کردن کودکان در اندروید مخصوص والدینی است که کودکان آنان، در طول روز بیش از حد با گوشی های موبایل یا تبلت ها بازی می کنند. اگر شما نیز به دنبال راهکاری هستید که بتوانید بازی کردن کودکان خود را در دنیای بازی های ویدیویی محدود کنید، ما با معرفی نرم افزاری قدرتمند و ساده در این زمینه در خدمت شما هستیم. برنامه مدیریت بر استفاده کودکان از تبلت و موبایل – قفل کودک

برنامه مدیریت بر استفاده کودکان از تبلت و موبایل کنترل کودک

امکانات برنامه برنامه قفل کودک مدیریت و محدود کردن استفاده از گوشی :

زمان بندی پیشرفته و دقیق استفاده از گوشی برای فرزندان

  • خیلی راحت مدت زمان استفاده از گوشی برای کودک تون رو میتونید برنامه ریزی و مدیریت کنید.

محدود کردن حرفه ای دسترسی به برنامه ها در گوشی کودکان یا والدین

  • اگر کودک شما از گوشی خودتون استفاده میکنه یا اگر فرزند شما گوشی مجزایی داره در هر صورت،میتونید تعیین کنید که فقط مجاز به استفاده از یک سری برنامه ها باشه و کودک نمی تونه به سایر برنامه ها دسترسی داشته باشد.همچنین دسترسی به برنامه های مورد نیازش رو تعیین کنید و سایر برنامه ها رو قفل کودک بذارید.

تعیین مدت زمان استفاده از برنامه های گوشی فرزندان

  • میتونید تعیین کنید که از هر برنامه در طول شبانه روز و یا در طول هفته چقدر استفاده کنه ، همچنین به صورت پیشرفته میتونید دسته بندی برنامه ها رو با زمان های استفاده متفاوت تعیین کنید.

محدود کردن گوشی کودکان و جلوگیری از نصب برنامه ها

  • میتونید به راحتی دسترسی کودکان به نصب برنامه ها از سایت ها و یا پلی استور گوگل رو لغو کنید تا کودک تون نتونه برنامه های غیر مجاز در گوشی نصب کنه

جلوگیری از ورود کودکان به سایت ها و شبکه های مجازی

  • خیلی راحت میتونید با این برنامه،دسترسی فرزندان رو از استفاده اینترنت و سایت ها، محدود کنید.

حذف نشدن برنامه حتی توسط بچه های باهوش

  • این برنامه به گونه ای ساخته شده که حتی بچه های باهوش هم نمی تونن حذفش بکنن و یا متوقفش کنند.

محدود کردن دسترسی کودک به تنظیمات گوشی

  • خیلی راحت میتونید با برنامه screen time limits for kids دسترسی کودک تون رو به تنظیمات گوشی محدود کنید.در نتیجه کودک نمی تونه وارد تنظیمات گوشی بشه،لذا امکان خرابی گوشی از بین میره

به راحتی مدت استفاده از گوشی برای فرزندان رو زمان بندی کنید جلوگیری از ورود کودکان به سایت ها و شبکه های مجازی

فیلم آموزشی برنامه مدیریت استفاده از گوشی و تبلت توسط کودکان رو از اینجا زیر ملاحضه کنید👇👇

برنامه قفل کودک (قفل برنامه ها و زمانبندی),مدیریت استفاده از گوشی و تبلت توسط کودکان,تنظیمات تبلت کودکان دانلود فیلم آموزشی برنامه قفل کودککنترل تبلت کودکان

سامانه مراقبت از خانواده در فضای مجازی

محدود کردن موبایل بازی کودکان برای اندروید :

با برنامه قفل کودک به آسانی می توانید کودک خود را برای بازی های رایانه ای محدود به مدت زمان دلخواه کنید. این در حالی است که والدین بدون هیچگونه محدودیتی می توانند با رمز مخصوص به خود دستگاه را آنلاک کرده و از آن استفاده کنند.

ویژگی ها:

  • قابلیت محدود کردن زمان استفاده کودکان از تبلت و گوشی در زمان های دلخواه شما
  • بلاک کردن بازی ها در زمان های نامناسب با قابلیت اجازه دادن برای اجرای برنامه ها
  • جلوگیری از اجرای برنامه های شبکه های اجتماعی و بازی ها با قابلیت اجازه به اجرای برنامه های درسی در زمان مدرسه
  • فشار دادن یک دکمه بر روی گوشی برای آماده شدن کودکان جهت زمان ناهار
  • جلوگیری از نصب کردن برخی از برنامه های خاص با قابلیت اطلاع به شما هنگام نصب کردن برنامه جدید
  • قرار دادن پسورد برای Screen Time Parental Control جهت جلوگیری دسترسی دیگران به تنظیمات آن
  • برنامه مدیریت بر استفاده کودکان

نرم افزار Screen Time Parental Control امکان زمان بندی و کنترل میزان مصرف کودکان را داراست. با استفاده از این برنامه می توانید زمان خاصی را برای استفاده کودکان خود از تبلت ها و گوشی های اندرویدی در نظر بگرید تا در زمان هایی خارج از این مدت زمان، کودکان قادر به استفاده از انها نباشند. اگر کودکان شما مدت زمان بسیار زیادی از گوشی و تبلت خود استفاده می کنند و این موضوع باعث ایجاد نگرانی برای شما شده است، توصیه می کنیم به هیچ وجه نرم افزار Screen Time Parental Control را از دست ندهید. محدود کردن موبایل بازی کودکان برای اندروید

اپلیکیشن برتر کنترل کودک برای اندروید

این روزها کودکان یکی از اصلی ترین کاربران وب هستند. بازی می کنند، دایره لغات خود را بالا می برند و تمرین های ریاضی خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، اما همه این وب سایت های مناسب کودکان ممکن است در را به روی محتوای غیر اخلاقی باز کنند که والدین نمی خواهند کودکانشان آن ها را ببیننند. در حال حاضر یکی از اصلی ترین رسانه هایی که این روزها کودکان از آن برای استفاده از اینترنت استفاده می کنند دستگاه های موبایل و تبلت است.
اگر می خواهید مطمئن شوید که کودکتان از دستگاه اندروید در راه درست استفاده می کند، باید از اپلیکیشن های کنترل کودک استفاده کنید. وقتی که اپلیکیشن کنترل کودک را نصب می کنید، می توانید فعالیت های آنلاین آن ها را کنترل کنید و بفهمید که چکار می کند.
بعضی از این اپلیکیشن ها محدودیت هایی برای وبسایت های آنلاینی که می یابند ایجاد می کنند،توسط آن ها می توانید تماس ها یا پیام های آن ها را نظارت کنید ، اپلیکیشن هایی که فرزندان شما اجازه دسترسی به آن ها را دارند و زمانی که اجازه دسترسی به دستگاه شما را دارند را انتخاب کنید. با این برنامه استفاده کودک از گوشی رو راحت مدیریت کن

کافیه بر روی دکمه زیر کلیک کنید ایمیل تون رو وارد کنید و بلافاصله محصول رو دانلود کنید

دانلود بلافاصله پس از پرداخت

بچه ها روزی چند ساعت با گوشی بازی کنند؟

با برنامه قفل کودک برای استفاده از تلفن همراه محدودیت‌هایی وضع کنید.طبق تحقیقات برای کودکان ۲ – ۵ ساله شما نباید بیشتر از ۱ ساعت در روز با چنین ابزاری سرگرم شود.

تبلت بازی کودک، روزی چند دقیقه؟!

متخصصان هشدار می‌دهند بیش از ۳۰ دقیقه در روز اجازه ندهید فرزندتان از تبلت استفاده کند. در غیر این صورت در بزرگسالی دچار مشکلات استخوانی عضلانی چشمی خواهد شد.

چرا بچه‌ها عاشق تبلت هستند؟

بچه‌ها دوست دارند مثل شما راه بروند،‌حرف بزنند و خلاصه مثل شما زندگی کنند. نگاهی به عادت‌های فرزندتان بیندازید. اگر سر شما توی کتاب باشد حتما او هم عاشق کتاب می‌شود و اگر موبایل صمیمی‌ترین دوست‌تان باشد، برای گرفتن تلفن همراه شما حتی به گریه کردن هم متوسل می‌شود.

دست‌هایش در خطر است :

استفاده مداوم از صفحه‌های نمایش لمسی می‌تواند انگشتان فرزند شما را به مشکلاتی دچار کند که هیچ متخصص ارتوبدی از پس درمان‌شان برنمی‌آید. پس از تکنولوژی‌باز بودن کوچولوی‌تان ذوق‌زد نشوید.

این موضوع در مواقعی که کودکان دسترسی آزاد به تبلت یا گوشی دارند بسیار مناسب است و به کمک آن می‌توان از جذب شدن کودکان به تبلت‌ها و گوشی‌های اندرویدی، تا حد زیادی جلوگیری کرد.

نوشته برنامه مدیریت بر استفاده کودکان از تبلت و موبایل – قفل کودک اولین بار در  موبایل تراکر فری. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا