سامانه مراقبت از خانواده

چگونه مرور ایمن را در Google Chrome اندروید فعال کنیم ؟

در اوایل سال جاری ، Google ویژگی جدیدی را برای نسخه دسک تاپ Chrome معرفی کرد که به آن “مرور ایمن پیشرفته” یا “Enhanced Safe Browsing” می گویند. به گفته گوگل ، مرور ایمن پیشرفته باعث افزایش محافظت در برابر وب سایت ها و دانلود های خطرناک می شود. این ویژگی با به اشتراک گذاشتن “URL های غیرمعمول در زمان واقعی” با مرور Google Safe برای تعیین اینکه آیا سایتی که می خواهید از آن بازدید کنید پرچم قرمز ایجاد می کند یا خیر ، کار می کند. با فعال کردن این ویژگی ، Google Chrome همچنین برای کشف تهدیدات جدید ، نمونه کوچکی از صفحات و بارگیری های مشکوک را ارسال می کند. به گفته گوگل ، مرور ایمن در گوگل کروم تهدیدات امنیتی را تا ۲۰٪ در دسک تاپ کاهش می دهد. این ویژگی برای کاربرانی که تصوری از جنبه تاریک اینترنت دارند کاملاً مناسب است.

مرور ایمن پیشرفته را در گوگل کروم برای Android فعال کنید

این ویژگی مدتی است که در نسخه دسک تاپ Chrome وجود دارد و اکنون برای اندروید قابل استفاده است. بنابراین ، در این مقاله ، ما می خواهیم یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی فعال کردن Enhance Safe مرور در Chrome برای اندروید را به اشتراک بگذاریم.

چگونه مرور ایمن را در گوگل کروم اندروید فعال کنیم ؟
چگونه مرور ایمن را در گوگل کروم اندروید فعال کنیم ؟

مرحله ۱. اول از همه ، به فروشگاه Google Play بروید و برنامه Google Chrome را به روز کنید .

مرحله ۲. پس از اتمام ، مرورگر Google Chrome را باز کنید.

مرحله ۳. اکنون “Chrome: // flags” را در نوار آدرس خود باز کنید.

مرحله ۴. «Safe browsing» را جستجو کرده و دو پرچم را فعال کنید – Safe browsing Enhanced Protection on Android و Security Section on Android

مرحله ۵. پس از اتمام ، روی دکمه “Relaunch” ضربه بزنید .

مرحله ۶. پس از بازنشانی ، تنظیمات Chrome را باز کنید و روی ” Privacy and Security” ضربه بزنید . در بخش حریم خصوصی و امنیت ، روی گزینه “Safe browsing” ضربه بزنید .

مرحله ۷. سه گزینه پیدا خواهید کرد – Enhanced, Standard و No Protection . برای فعال کردن مرور ایمن پیشرفته ، “Enhanced Protection” را انتخاب کنید

خودشه! انجام شد. به این ترتیب می توانید مرور ایمن پیشرفته را در Chrome برای اندروید فعال کنید.

بنابراین ، این مقاله در مورد چگونگی فعال کردن مرور ایمن پیشرفته در گوگل کروم برای Android است. امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد! اگر در این مورد مشکلی دارید ، از بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

نوشته چگونه مرور ایمن را در گوگل کروم اندروید فعال کنیم ؟ اولین بار درMobile Tracker Free . پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا