ک شماره تلفن بر تماس فرزندان نظارت

چگونه می توانیم بدون هک شماره تلفن بر تماس فرزندان نظارت داشته باشیم؟

گاهی برای کنترل لیست تماس افراد لازم نیست حتما به دنبال هک شماره موبایل و یا جستجویی راهکاری برای دریافت پرینت تماس آنها باشیم. به عنوان مثال اگر شما در جایگاه پدر و مادر نگران ارتباطات فرزند خود با دیگران هستید برای کنترل تماس های وی می توانید با یک راهکاری نظارتی ساده نیاز خود را برآورده سازید.
کافیست نرم افزار کنترل والدین اس اف پی را نصب کنید و به سادگی گزارش تماس های فرزند خود را در اختیار داشته باشید. علاوه بر گزارش تماس، می توانید کنترل پیامک ها و سایر شبکه های اجتماعی را نیز در اختیار داشته باشید. امکاناتی که در این برنامه در نظر گرفته شده است به شرح زیر است:

اعلام شماره تماس های ورودی و خروجی
نمایش نام مخاطب، تاریخ و مدت زمان تماس
گزارش تماس ها ناموفق و حذف شده
رکورد مکالمات ( ویژه کاربران خارجی)
امکانات فقو تنها بخشی از قابلیت های سامانه مراقبت از خانواده است که به شما این امکان را می دهد تا نظارتی مطمئن برای خانواده خود داشته باشید.


ثبت نام دانلود برنامه


ورود به پنل

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

کنترل تماس و نظارت بر ارتباطات فرزندان با استفاده از موبایل تراکر فری

تاکنون شاید روش های تبلیغاتی عجیب و غریب متعددی برای هک تماس و یا هک شماره موبایل شنیده باشد، که در ادامه به اجرایی بودن و یا نبودن آنها می پردازیم. اما ما در اینجا قصد یک نرم افزار کنترلی تحت عنوان سامانه مراقبت از خانواده را داریم که به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به ابزار های هک کردن شماره موبایل و یا موارد مشابه بتوانید نظارت کاملی بر تماس های گوشی تلفن همراه مد نظر داشته باشید.
این نرم افزار یک برنامه کنترلی ویژه والدین و سرپرستان خانواده ها می باشد. در این روش شما نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان مخابراتی برای گرفتن پرینت تماس و یا گرفتن نامه قضایی برای آن ندارید. برای کنترل تماس های فرزند خود و دریافت تماس های وی می توانید این برنامه را به سادگی بر روی گوشی تلفن همراه آنها نصب کنید.
برنامه پس از نصب و فعالسازی در گوشی تلفن همراه پنهان می شود و شما می توانید با استفاده از نرم افزار مدیریت گزارش کلیه تماس های دستگاه مورد نظر را داشته باشید ولیست کلیه تماس های روزانه فرزند خود را با جزئیات کامل مشاهده کنید.
به این صورت می توانید از ارتباطات فرزند خود با دیگران آگاهی لازم را داشته باشی، بی آنکه دغدغه خاصی داشته باشید.

کنترل تماس و نظارت بر ارتباطات فرزندان
هک شماره

چرا به برنامه های کنترل تماس و اصلاح عامیانه هک شماره نیازمندیم؟

امروزه تعداد افراد داری شماره های اختصاصی سیم کارت و صاحبان گوشی تلفن همراه بسیار بیشتر از گذشته شده است، به گونه ای که حتی رده های سنی زیر 18 سال نیز داری گوشی های تلفن همراه و شماره تماس اختصاصی هستند. این مسئله از جهات بسیاری خوب است و دغدغه والدین را در خصوص موارد بسیاری کاهش می دهد. اما از سوی دیگر از در صورت عدم آگاهی از ارتباطات و تماس های فرزندان امکان ارتباط آنان با افراد ناشایست در فضایی دور از دسترس والدین وجود خواهد داشت.
اما امکان کنترل و دسترسی به گزارش تماس های روزانه آنها این این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون هک شماره سیم کارت آنها نظارت جامعی بر عملکرد ارتباطی آنها در فضای مجازی و حقیقی داشته باشید.

 

امکان هک شدن شماره تلفن موبایل

آیا امکان هک شدن شماره تلفن موبایل وجود دارد؟

در بعد فنی هک شماره تلفن همراه به این معناست که فردی بتواند با تنها با استفاده از شماره تلفن همراه وی به اطلاعات ارتباطی وی از طریق سیم کارت دست یابد، اما در حقیقت این امر امکان پذیر نیست. پس در حقیقت چیزی به اسم هک شماره موبایل وجود حقیقی ندارد.
اما اگر منظور از هک سیم کارت دسترسی به اطلاعات در حال تبال افراد از طریق شماره مورد نظر است، می توان این اطمینان را داد که با نصب نرم افزارهای کنترل نظارتی روی گوشی تلفن همراه مورد نظر به تمامی گزارشات مورد نیاز دست پیدا کرد. حتی برای مواردی همچون هک تلگرام از طریق شماره و هک مخاطبین برای آگاهی از افراد در حال تعامل نیز می توانید از برنامه های نامبرده استفاده کرد.

مراحل نصب Mobile Tracker Free برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح “هک اندروید”، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

آیا با برنامه موبایل تراکر فری علاوه بر اطلاعات تماس موبایل می توانیم گزارش تماس مسنجرها رو هم داشته باشیم؟

بله، شما با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده می توانید گزارش تماس پیام رسانهای پر طرفداری همچون وایبر، واتساپ، لاین و.. را نیز داشته باشید.

بعد از نصب برنامه امکان ارسال پیامک با دستگاه مورد نظر نیر وجود دارد؟

خیر، این برنامه ماهیت نظارتی و مدیریتی دارد و از آنجایی که دسترسی ارسال پیام و یا برقراری تماس ضروری برای والدین ندارد، این دسترسی در آن لحاظ نشده است.

آیا در صورت حذف تماس برقرار شده باز هم امکان مشاهده گزارش تماس وجود دارد؟

بله، حتی تماسهای حذف شده نیز در پنل مدیریتی شما در دسترس خواهد بود و شما نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

شناسه رایگان 24 ساعته !

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود


ثبت نام و دانلود


ورود به پنل

سلام با تشکر از تیم پشتیبانی این برنامه . من اولش نا امید شدم فکر کردم برنامه الکی است اما پس از صحبت با پشتیبانان همه مشکلاتم را حل کردند و خیلی راضیم از برنامه .

علی
محمد
سلام از پشتیبانی نهایت تشکر را دارم. مشکل سیستم من را نیز حل نمودند

رضا
پور
باسلام متاسفانه نسخه ios پشتیبانی نمیکنه و نمیشه روگوشی ایفون نصب کرد

نیما
کاظمیی

دکمه بازگشت به بالا