برنامه هک گوشی و کنترل موبایلردیابی کنترل گوشی تلفن همراهنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایل

پلیکیشن برتر ردیاب گوشی موبایل و تبلت اندوید و ios

سرقت گوشی و یا گم شدن آن یک اتفاق ناگوار و آزار دهنده است. در این موقعیت بهتر است بدانیم، از چه روش هایی می توانیم گوشی سرقتی یا گمشده خود را ردیابی کنیم. در این نوشته قصد داریم سه اپلیکیشن برتر ردیاب گوشی آیفون و اندروید را معرفی کنیم که در زمان سرقت و یا گم شدن گوشی بتوانید از امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند بهره مند شوید.

پلیکیشن برتر ردیاب گوشی موبایل و تبلت اندوید و ios
پلیکیشن برتر ردیاب گوشی موبایل و تبلت اندوید و ios

ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب نرم افزار یکی از پر جستجو ترین های ردیابی در گوگل و دنیای اینترنت و وب می باشد که اگر شما هم به دنبال راهکارهای حرفه ای و یا ترفند های ردیابی افراد با نرم افزارهای حرفه ای ، ردیابی افراد با آی پی IP و یا ردیابی افراد توسط GPS هستید، کافیست تا با موبایل تراکر فری همراه باشید تا نرم افزارها و روش های ردیابی تلفن همراه را بیاموزید.

اپلیکیشن ردیاب گوشی اندروید ردیاب موبایل

اگر گوشی اندروید شما گم شده و یا به سرقت رفته است، بهترین اپلیکیشن ردیاب گوشی در این زمینه استفاده از “دستگاهم را پیدا کن” (Find My Device) می باشد. این قابلیت از طریق جیمیل (Gmail) گوشی اندروید شما را ردیابی می کند. استفاده از قابلیت ردیاب گوشی “دستگاهم را پیدا کن” ملزم به برقراری یک سری شرایط می باشد، از جمله: فعال کردن جیمیل روی گوشی اندرویدی خود، فعال کردن دسترسی به اینترنت و مکان یابی گوشی. برای آموزش کامل ردیابی گوشی اندروید با ویژگی “دستگاهم را پیدا کن کلیک کنید. علاوه بر این، برای ردیابی گوشی های سامسونگ نیز قابلیت منحصر به فردی به نام “یافتن تلفن من” Find My Mobile در دسترس می باشد که می توانید برای ردیابی گوشی سامسونگ خود از آن استفاده کنید.اپلیکیشن ردیاب گوشی آیفون

برای ردیابی گوشی آیفون، شما می توانید از قابلیت ردیاب گوشی که این پلتفرم در اختیار شما قرار داده است بهره مند شوید. از طریق قابلیت Find My iPhone به معنی ” آیفون من را پیدا کن!” شما می توانید گوشی آیفونتان را ردیابی کنید. در کنار این قابلیت کاربردی شما می توانید در صورتیکه گوشی شما هنوز به اینترنت متصل باشد، برای گوشی خود پیام ارسال کنید و یا اطلاعات خود را جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از راه دور پاک نمایید. برای آموزش کامل این روش مطلب راهنمای کامل ردیابی گوشی آیفون را بخوانید.

توجه داشته باشید که استفاده از روش های ردیابی و پیگیری موقعیت مکانی گوشی، تقریبی و صرفا جهت اطلاع خودتان می باشد و از این طریق در مراجع قضایی نمی توانید اقدامی انجام دهید، برای ردیابی قانونی گوشی به سامانه موبایل تراکر فری مراجعه کنید و یا اپلیکیشن موبایل تراکر فری را دانلود نمایید.

بهترین اپلیکیشن ردیاب گوشی های سرقتی و مفقودی

موبایل تراکر فری با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با همکاری اصناف و کلانتری های سراسر کشور، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی گوشی، بستری مناسب فراهم کرده است. موبایل تراکر فری– از طریق همکاری با اپراتورها، دادگستری‌ها، کلانتری‌ها و اصناف موبایل و کامپیوتر سراسر کشور- به سرعت و از راه قانونی دستگاه گمشده یا سرقت شده شما را ردیابی می کند.

جهت فعال شدن فرآیند ردیابی، شماره IMEI گوشی را در اپلیکیشن ردیاب گوشی موبایل تراکر فری ثبت نمایید تا ردیابی گوشی گمشده یا سرقتی شما فعال گردد. از این طریق علاوه بر ردیابی گوشی شما در اپراتورهای مخابراتی، با اطلاع رسانی کشوری از خرید و فروش و خارج شدن گوشی از مرزهای کشور جلوگیری می شود، بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور، کلانتری ها و بازرسی های مرزی جستجو شده و به شما اطلاع داده می شود.

ردیابی گوشی موبایل افراد با نرم افزار

ردیابی گوشی موبایل افراد با نرم افزار

ابتدا باید بدانید ردیابی گوشی موبایل دیگران یا دسترسی به گوشی موبایل دیگران یک تجاوز به حریم خصوصی دیگران می باشد، پس اول باید قصدتان را مشخص کنید. ما در موبایل تراکر فری یک نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی موبایل را به شما معرفی می کنیم زیرا :

  1. توسط این نرم افزار می توانید به درستی موقعیت مکانی فرزندان و یا دیگر افراد خانواده خود را کنترل، مکان یابی و ردیابی نمایید.
  2. امنیت فرزندان خود را در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و … به درستی زیر نظر داشته و کنترل کنید.
  3. تماس های تلفنی و پیامک های فرزندان خود را از راه دور کنترل کنید و درصورت مشکل جدی آن را مورد بررسی قرار دهید.
  4. در صورتی که گوشی شما دزدیده یا گم شده،‌ با استفاده از نرم افزار موبایل تراکر فری می توانید آن را پیدا کنید.

ردیاب موبایل : ردیابی و کنترل موبایل افراد چگونه امکانپذیر است؟

۱ – با استفاده از GPS یا شماره موبایل.
۲ – با استفاده از نرم افزاری که روی گوشی نصب خواهد شد.
۳ – با استفاده از IP یا تلگرام و نرم افزار هایی که روی گوشی طرف مقابل نصب هستند.
۴ – سایر روش ها …

آموزش کنترل و ردیابی گوشی موبایل افراد با نرم افزار

یک نرم افزاری برای گوشی یا موبایل وجود دارد که شما ابتدا باید آن را روی گوشی که میخواهید نصب کنید،‌ سپس نرم افزار بعد از نصب بصورت کاملا هوشمندانه و خودکار در گوشی موبایل یا تبلت فرزندانتان مخفی می شود و هیچ گونه ردی از خود بجای نمی گذارد.

سپس شما می توانید گوشی موبایل فرزندان خود را حتی اگر جی پی اس GPS یا وای فای WIFI گوشی موبایل خاموش باشد آن را کنترل و ردیابی کنید.

ردیابی گوشی ردیاب موبایل افراد و خودتان چه سودی برای شما دارد؟

نصب نرم افزارهای کنترل و ردیابی موبایل از راه دور لازمه هر گوشی موبایل و تبلت شخصی می باشد و هر فردی باید این نرم افزارها را بر روی گوشی موبایل خود نصب و فعال کند،‌ زیرا چنانچه گوشی موبایل و یا تبلت خود را گم کنید و یا دزدیده شود، با این نرم افزارها می توانید سریعا آن را بر روی نقشه ردیابی و مکان یابی کنید.

آموزش ردیابی گوشی موبایل افراد با استفاده از آی پی IP

برای این کار ابتدا باید آی پی IP طرف مقابل را به دست بیاروید که راه های متعددی برای این کار وجود دارد.

بسیاری از سایت ها وجود دارند که شما می توانید توسط آن ها اقدام به ساختن یک لینک Link ااینترنتی نمایید که با فرستان آن لینک برای افراد خانواده خود و باز کردن لینک توسط آن ها ، شما می توانید آی پی IP گوشی موبایل و یا تبلت آن ها را در آن سایت مشاهده نمایید.

مثلا شما می توانید لینک Link ساخته شده خود را برای فرد مورد نظر (فرزندتان که به او دسترسی ندارید) ارسال کنید و چنانچه فرزندتان برروی آن لینک Link کلیک نماید، آن سایت IP گوشی و تبلت فرزندتان را دریافت کرده و آن را به شما نمایش می دهد.

اکنون شما می توانید با وارد شدن به سایت هایی که برای مکان یابی آی پی IP مورد استفاده قرار می گیرند، آی پی IP گوشی موبایل یا تبلت فرزند خود را در آن ها وارد کنید تا آن سایت ها بتوانند توسط آی پی IP وارده شده شما در سایت، موقعیت مکانی دقیق دستگاه موبایل یا تبلت فرزندتان را بر روی نقشه های قدرتمند گوگل به شما نمایش دهد.

آموزش ردیابی گوشی موبایل افراد با استفاده از GPS

سامانهٔ موقعیت یابی جهانی یا جی پی اس (به انگلیسی: Global Positioning System) – (با نماد اختصاری GPS) متشکل شده از ۲۴ ماهواره است که در مدار زمین قرار دارند و بصورت ۲۴ ساعته و با سرعت بسیار بالا حرکت می کنند. این ماهواره ها از محاسبات ریاضی ساده ای برای پخش اطلاعات استفاده می کنند که به عنوان طول و عرض و ارتفاع جغرافیایی، توسط گیرنده های زمینی ترجمه شده اند.

سیستم جی پی اس (GPS) بدون وابستگی به گیرنده های تلفن همراه و یا اتصال اجباری به اینترنت عمل می کند، اگر چه با این فناوری‌ ها می توان اطلاعات دریافتی از این سیستم موقعیت یابی را مناسب تر و کاربردی تر کرد. سیستم جی پی اس (GPS) می‌تواند توانایی های حیاتی در زمینه موقعیت یابی برای کاربران نظامی، مدنی یا کاربران عادی در سراسر جهان فراهم کند.

گوشی های موبایل با داشتن یک سخت افزار ، سیگنال های ارسال شده از این ماهواره ها را دریافت می کنند و می‌توانند با در دست داشتن مکان ماهواره و فاصله (که از داده های موجود در سیگنال ها محاسبه می‌شوند)، مکان ما را به راحتی بر روی زمین مشخص کند.

۴ نکته راجب برنامه ردیابی گوشی دیگران

۱ – اول از همه باید این مطلب را بدانید که بعضی از این برنامه ها روی همه گوشی ها نصب نخواهند شد، البته همانطور که گفتیم “بعضی از گوشی ها” و اینکه بعضی از گوشی ها دارای ویرویس کش قوی می باشند و قبل از نصب این نرم افزار ها هشدار می دهند که شما در حال نصب بدافزار هستید یا اینکه خودکار اجازه نصب نم یدهند و برنامه را حذف می کنند. پس حتما قبل از نصب نرم افزار، آنتی ویروس گوشی خود را غیرفعال کنید و پس از نصب نرم افزار، آن را در لیست سفید آنتی ویروس قرار دهید.

۲ – اگر قصدتان سرقت و دزدیدن اطلاعات گوشی موبایل دیگران باشد، باید بدانید این کار تخلف می باشد و فرد مورد نظرتان می توانید از شما شکایت کند.

۳ – حتما روی گوشی خود ردیاب را نصب کنید زیرا حادثه خبر نمیکند ! از قدیم هم گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان است، پس همین الان بهترین نسخه ردیابی گوشی را بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود و فرزندانتان نصب کنید و برای روز مبادا داشته باشید، حجم این برنامه ها معمولا از ۱ تا ۱۰ مگابایت می باشند که می شود گفت هیچ حجم خاصی از گوشی شما و فرزندانتان را اشغال نخواهند کرد.

۴ – اگر شک دارید که کسی دارد اطلاعات گوشی شما را هک میکند یا به سرقت می برد و یا اینکه به اطلاعات خصوصی شما دسترسی دارد، کافیست به مدیریت فایل خود رفته و نرم افزار های ناشناس و بی ربط را حذف کنید (البته حواستان باشد که فایل های اصلی گوشی خود را حذف نکنید) یا اینکه یک ویروس کش قوی بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود نصب کنید و گوشی خود را سریعا ویروس کشی کنید.

اما خبر خوب چیست ؟ ردیاب موبایل

چنانچه شک شما حتی با نصب آنتی ویروس هم برطرف نشد، اکنون وقت آن است که با کارشناسان ما در موبایل تراکر فری تماس حاصل فرمایید تا متخصصین ما با اقدامات حضوری و غیر حضوری اقدام به آموزش های پیشرفته و دقیق مشکل شما را رفع نمایند.

ویژگی‌های اپلیکیشن ردیاب گوشی موبایل تراکر فری

  • اعلام سرقت و ردیابی کالای سرقتی (موبایل، تبلت و لپ تاپ)
  • استعلام همزمان طرح رجیستری و سرقتی بودن موبایل، تبلت و لپ­ تاپ
  • اطلاع رسانی به فروشگاه‌ها، اصناف و کلانتری های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش و خروج کالای سرقتی از مرزهای کشور
  • جستجوی کالای سرقتی در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور و کلانتری ها
  • ثبت کالای پیدا شده
  • بیمه موبایل تبلت و لپ ­تاپ

اپلیکیشن ردیاب گوشی را از طریق یکی از لینک های زیر دانلود نمایید: ردیاب موبایل

ردیاب تلفن رایگان برنامه GPS ردیابی مکان GPS دقیق و دقیق است. این برنامه برای کمک به شما در پیدا کردن گوشی و بچه های خود را با شماره تلفن همراه در یک راه بسیار دقیق و سریع است.

سرویس ردیاب تلفن: خوشبختانه 20 میلیون کاربر در سراسر جهان برای پیدا کردن بچه های خود و حتی تلفن های از دست رفته، برنامه به 44 زبان ترجمه شده است.

ویژگی های برنامه:

✓ کاملا رایگان برای تعداد بی شماری از کاربران. همه امکانات رایگان هستند

✓ برنامه ردیاب تلفن با استفاده از هر دو ردیابی سلول و ردیابی GPS برای بهینه سازی مصرف باتری و دقت محل.

✓ تلفن گمشده یا ربوده شده خود را به آسانی پیدا کنید.

✓ شما می توانید سابقه موقعیت مکانی را به صورت رایگان ببینید.

✓ این کار با تمام اپراتورهای شبکه تلفن همراه کار می کند.

✓ هنگامی که بچه های شما از یک مکان به مکان دیگر حرکت می کنند، یک اطلاعیه فوری دریافت خواهید کرد. بدون نیاز به نوشتن مکان برای دریافت آخرین به روز رسانی مکان.

✓ این نقطه دقیق مکان بچه شما را مشخص می کند و کمک های ناوبری روی نقشه را فراهم می کند، بنابراین می توانید به محل خود مسیر بروید.

✓ میزان شارژ باتری تلفن همراه خانواده خود را در هر مکان مشاهده کنید.

✓ تمام بچه های خود را به عنوان آیکون روی نقشه ببینید که آدرس دقیق با سطح باتری برای هر یک از آنها را نشان می دهد.

✓ پیگیری مکان فعلی تلفن همراه خود را. پیگیری و ثبت همه مکان های بازدید شده از زمانی که برنامه را نصب کرده اید.

✓ شما می توانید تاریخچه کامل خود را در هر مکان نقشه ها را بر روی یک نقشه ببینید.

حفاظت از حریم خصوصی: حریم خصوصی شما نگرانی ما است. برای محافظت از حریم خصوصی، برنامه دارای مجوزهای بسیار کم است. مجوزهای مورد نیاز تنها اجرای تابع برنامه اصلی در مورد ردیابی مکان است بنابراین نیازی به دسترسی به عکس ها، حساب ها نیست.

نحوه استفاده از آن برای یافتن تلفن بچه
1. نصب برنامه و ثبت نام با استفاده از شماره تلفن خود را
2. در داخل برنامه شیر دکمه دعوت ارسال و هر تعداد از بچه های خود را انتخاب کنید.

خودشه! هنگامی که فرزند شما از لینک دعوت پیروی می کند و دعوت شما را می پذیرد، هر دو از شما در یک شبکه خصوصی به یکدیگر متصل می شوند تا بتوانید آنها را در هر مکان قرار دهید.

این برنامه یک راه حل جاسوسی یا نظارت مخفی نیست و برنامه را نمی توان از راه دور یا مخفیانه نصب کرد. برای پیوستن به این سرویس، کاربر باید خود برنامه را نصب کند و درخواست تقاضای مکان را بپذیرد.

آیا تابحال خواسته اید بدانید که  یک فرد خاص به کجا میرود و درحال حاضر کجاست؟

معمولا اولین راه حل که به نظر افراد میرسد ردیابی فرد بوسیله موبایل یا شماره تماس موبایل اوست. اما ایا این کار شدنی است و چه اقداماتی باید انجام داد؟ در این نوشته سعی میشود اطلاعات مفید و درستی به شما داده شود تا بتوانید با ساده ترین و راحت ترین روش ممکن به هدف خود برسید. ابتدا باید در مورد تکنولوژی ردیابی که در حال حاضر وجو دارد توضیحاتی را ارائه دهیم. برای مکانیابی و ردیابی افراد سه نوع تکنولوژی مختلف وجود دارد که به توضیح هر کدام میپردازیم.

1. تکنولوژی GPS یا جی پی اس

این تکنولوژی متعلق به وزارت دفاع آمریکا میباشد که وسایل الکترونیکی خاص همچون موبایل، ردیاب خودرو و انواع لوازم دیگر که دارای چیپ gps هستند با اتصال به ماهواره های جی پی اس میتوانند از موقعیت دقیق خود باخبر شوند. این فناوری بیشترین استفاده را در بین فناوریهای موجود برای ردیابی دارد.نقطه قوت این روش برد بینهایت آن است و شما در هر کجای زمین قادر به استفاده از این روش میباشید.نقطه ضعف این تکنولوژی عدم کار کردن در محلهای سر بسته میباشد. برای استفاده از روش gps شما باید در فضای سرباز باشید. برای دیدن اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله نوشته شده در مورد جی پی اس مراجعه نمایید.

2. تکنولوژی WI-FI یا وای فای

 برخی از دستگاه ها برای ردیابی اشخاص  از اماج وای فای استفاده میکنند. خوبی این روش این است که در مکانهای سربسته نیز به خوبی کار میکند . محدودیت این روش برد کوتاهتر آن است. از این روش بیشتر برای ردیابی افراد درون سازمانها و ادارات که در یک ساختمان چند طبقه هستند استفاده میگردد.

3. تکنولوژی موقعیت یابی رادیویی

این روش بیشتر برای موقعیت یابی سیمکارتهای موبایل مورد استفاده است. در این روش سیگنالهای رادیویی رد و بدل شده مابین دکلهای مخابرابراتی و موبایلها تحلیل میگردد و موقعیت نسبی فرد تعیین میگردد. این روش یکی از راه های مورد استفاده قوه قضاییه و نیروهای پلیس برای ردیابی افراد از طریق شماره موبایل افراد میباشد که معمولا برای انجام آن نیاز به دستور مراجع قضایی میباشد و به سادگی امکانپذیر نیست

حال برگردیم به سوال اصلی. برای ردیابی افراد میتوان از هر سه روش استفاده کرد.

روش سوم عملی نیست نیاز به مجوزهای خاص دارد. روش دوم محدودیت فاصله ای داردی

تنها روش اول میماند. استفاده درست از روش اول نیز به این آسانی نیست و دارای چندین مشکل میباشد. اولا سیستم موقعیت یاب موبایل باید روشن باشد و در صورتی که خاموش باشد این روش عملی نیست. در صورتی که gps موبایل روشن باشد ما باید اطلاعات موقعیت بدست آمده از موبایل را به گونه ای دریافت کنیم که معمولترین روش استفاده از اینترنت موبایل میباشد که آن نیز باید روشن باشد و علاوه بر روشن بودن هردوی gps   و اینترنت موبایل شما نیاز به نصب نرم افزاری روی گوشی فرد دارید که این اطلاعات را برای شما ارسال نماید. پس فقط با داشتن شماره تلفن فرد امکان ردیابی گوشی او موجود نیست ولی نا امید نشوید یک راه خوب برای ردیابی افراد وجود دارد و آن نصب دستگاه کوچک ردیابی است که همزمان gps و اینترنت و نرم افزارها را داراست. شما میتوانید این ردیاب را بر روی خودرو فرد نصب کنید و به آسانی او را در هر مکانی ردیابی نمایید.

شرکت آلفا تکنولوژی انواع ردیابهای باکیفیت و قیمت بسیار مناسب را ارائه مینماید. شما میتوانید برای دیدن محصولات به منو محصولات بروید و از بین آنها محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید که علاوه بر دادن امکان ردیابی به شما امکانات بسیار فراوانی همچون کنترل راه دور خودرو و شنود را میدهد.

ربات افزایش بازدید سایت و ترافیک واقعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا