هک گوشی موبایل چیست

هک گوشی موبایل چیست و چگونه انجام می شود؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش اید که چگونه می توان هک گوشی موبایلدیگران را از راه دور انجام داد و اصلا این کار چقدر انجام شدنی است. ما در این مطلب و با معرفی یک نرم افزار نظارتی تخصصی قصد داریم تا پاسخ تمامی سوالات و خواسته های شما را ارائه نماییم.
بیشترین نیاز به هک موبایل در نظارت به عملکرد فرزندان در شبکه های اجتماعی و نرم افزار های پیام رسان احساس می شود، از این رو در سامانه مراقبت از خانواده این بستر برای والدین فراهم شده است تا با نصب یک برنامه کنترلی ویژه والدین امکان نظارت و کنترل فعالیت فرزندان به وسیله تبلت و گوشی های موبایل امکان پذیر باشد.
در ادامه به معرفی این برنامه، ضرورت نصب، نحوه نصب و فعالسازی برنامه Mobile Tracker Free و همچنین استفاده از خدمات این سامانه می پردازیم.


ثبت نام دانلود برنامه


ورود به پنل

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

آیا هک گوشی موبایل با برنامه Mobile Tracker Free امکان پذیر است؟

برای پاسخ به این سوال کافیست به محتوای این پاراگراف دقت کنید، موبایل تراکر فری مخفف SPY24 و به معنی سامانه مراقبت از خانواده است. پس این یک برنامه هک موبایل نیست، بلکه یک ابزار کنترلی جهت نظارت بر فعالیت فرزندان زیر 18 سال می باشد.
روند کار برنامه به این صورت است که پس از نصب و فعالسازی برنامه، نرم افزار مخفی شده و گزارشات زیر را به پنل نظارتی والدین ارسال می کند:

  • گزارش تماس ها
  • لیست پیامک ها
  • اعلام موقعیت مکانی
  • گزارش کلیه مسنجرها
  • برنامه های اجرا شده
  • وب سایت های بازدید شده
  • و فعالیت در تمامی برنامه ها

و به این صورت والدین می توانند بدون نیاز به برنامه هک گوشی موبایل و از راه دور با خیالی راحت اقدام به کنترل فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی و حقیقی نمایند. در این برنامه سعی شده است کلیه ابزارهای نظارتی و مدیریتی جهت عملکردی لازم برای فرزندان فراهم شود تا سرپرستان خانواده بتوانند به سادگی از آن برای مدیریت خانواده خود استفاده نمایند.

هک گوشی موبایل با برنامه
برنامه هک موبایل و کنترل گوشی تلفن همراه

چرا به برنامه هک موبایل و کنترل گوشی تلفن همراه نیازمندیم؟

فراگیر شدن استفاده از دستگاه های تبلت و تلفن همراه هوشمند باعث ایجاد دسترسی به یک دنیای جدید برای فرزندان ما شده است، که باعث می شود والدین بیشتر از پیش در جستجوی برنامه هک موبایل قرار گیرند!
دنیایی که در آن میلیون ها نفر با روحیات و فرهنگ های مختلف در دسترس هستند و امکان ارتباط فرزندان ما با هر کدام از آنها وجود دارد.فضایی بزرگ و غیر قابل نظارت برای والدین که این موضوع خود می تواند، اهمیت این دغدغه ذهنی را روشن سازد.
فرزندان زیر 18 سال به دلیل داشتن روحیه کنجکاو و آسیب پذیر در معرض بیشترین خطر در استفاده از این فضا قرار دارند، لذا برای ایجاد یک نظارت هوشمندانه و دسترسی مدیریتی حرفه ای و بدون نیاز به هک موبایل نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده را بیش از ده ها دسترسی نظارتی جهت کنترل و اعمال محدودیت هوشمند برای جلوگیری از آسیب های احتمالی برای شما عزیزان به ارمغان آورده ایم.
از آنجایی که تبلت ها و گوشی های تلفن همراه بیشترین محبوبیت را در میان فرزندان داشته است، لذا فرزندان و کودکان ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به جمع کاربران فضای مجازی پیوسته اند، که برخی از این آسیب های این فضا به شرح زیر می باشند:

  • امکان ورود و ارتباط با دوستان و گروه های سنی نامناسب
  • آشنایی با محتوای های خارج از رده سنی و محتوای غیر اخلاقی
  • ارتباط با افراد شیاد، یا دوستان ناشایست و انحرافاتی از این قبیل
  • به اشتراک گذاشتن حریم خصوصی و افشای تصاویر خانوادگی
  • اعتیاد به بازی ها و نرم افزارهای های تحت موبایل بدون توجه به سلامت فردی
  • صرف کردن زمان بیش از حد با گجت های هوشمند و عدم توجه به درس و مدرسه

موارد نامبرده می تواند تنها بخشی از پیش پا افتاده ترین تهدیدات این بستر ارتباطی برای فرزندانمان باشد.
با توجه به موارد فوق الذکر می توانید به اهمیت و ضرورت نظارت به فعالیت فرزندان برای آن دسته از والدینی که به سلامت عملکرد فرزندانشان در این فضا اهمیت می دهند یک نیاز ضروری است.

 

مراحل نصب موبایل تراکر فری برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح “هک اندروید”، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

آیا این برنامه تنها بر روی گوشی تلفن همراه کاربرد دارد و یا در خصوص تبلت ها نیز قابل استفاده است؟

از این برنامه می توانید بر روی کلیه تبلت ها و گوشی های تلفن همراه بر پایه سیستم عامل اندروید استفاده نمایید. برند، مدل و شرکت سازنده آن اهمیتی ندارد. چرا که این برنامه طوری برنامه ریزی شده است که بر روی تمامی دیوایسهای بر پایه سیستم عامل اندروید قابل اجرا باشد.

آیا از این برنامه می توان برای گوشی ها آیفون نیز استفاده کرد؟

در نسخه های پیشین این برنامه تا نسخه iOS ورژن 14 امکان استفاده از خدمات این برنامه برای کاربران فرام شده بود، اما با توجه به تعداد پایین مشتریان در این حوزه در مقایسه با هزینه های سخت افزاری، نرم افزاری و پشتیبانی برنامه به دلیل عدم صرفه اقتصادی برای مجموعه سامانه مراقبت از خانواده فعالیت در این پلتفرم خدمات رسانی در این بستر متوقف شد.

با نصب برنامه هک گوشی موبایل مشکلی برای گوشی تلفن همراه به وجود نمی آید؟

از آنجایی که موبایل تراکر فری تنها یک برنامه نظارتی هست و در بستر مجاز سیستم عامل کار می کند، با نصب آن هیچ گونه مشکل و یا محدودیتی برای دستگاه شما به وجود نخواهد آمد.

شناسه رایگان 24 ساعته !

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود


ثبت نام و دانلود


ورود به پنل

سلام با تشکر از تیم پشتیبانی این برنامه . من اولش نا امید شدم فکر کردم برنامه الکی است اما پس از صحبت با پشتیبانان همه مشکلاتم را حل کردند و خیلی راضیم از برنامه .

علی
محمد
سلام از پشتیبانی نهایت تشکر را دارم. مشکل سیستم من را نیز حل نمودند

رضا
پور
باسلام متاسفانه نسخه ios پشتیبانی نمیکنه و نمیشه روگوشی ایفون نصب کرد

نیما
کاظمیی

دکمه بازگشت به بالا