هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپسامانه مراقبت از خانوادهکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلهک و کنترل گوشی اندروید

هک گوشی از راه دور با شماره اس ام اس از طریق شماره تماس

در این مطلب قصد داریم به صورت کلی راجب هک گوشی صحبت کنیم پس با ما همراه باشید. امروزه در جهانی زندگی می کنیم که موبایل به یکی از عناصر اصلی زندگی مردم تبدیل شده است؛ به طوری که این وسیله سال های سال است جای کامپیوترهایی را گرفته است که روزگاری بزرگ ترین تکنولوژی دوران به شمار می رفت.

از این رو اگر چند سال پیش مبحث هک و نفوذ به کامپیوترها به عنوان منبع اصلی اطلاعات یک فرد مطرح بود، امروزه این مبحث به هک گوشی افراد تغییر جهت داده است. چرا که در دنیای امروزی موبایل ها به عنوان پراستفاده ترین تکنولوژی توسط افراد شناخته شده و به طبع بیشتر اطلاعات شخصی افراد نیز در این تلفن همراه شان ذخیره می شود. نگرانی که افراد مختلف از بابت نفوذ هکرها به دستگاه تلفن همراه شان دارند، چیزی نیست که بتوان آن را پنهان کرد.

دانلود نرم افزار plc spy

هک گوشی، یک مشکل همگانی

این نگرانی از وقتی به وجود آمد که اخبار مختلفی از منابع رسمی و محلی از هک و نفوذ به تلفن های همراه افراد معروف و حتی معمولی پخش شد و با گذر زمان مبحث هک و نفوذ به حریم شخصی افراد به خصوص هک گوشی تبدیل به یک بحث فراگیر شده که هرروز مطالب جدید و تازه ای را پیرامون آن در شبکه های اجتماعی و نقول قول های محاوره ای می بینید.

در هر صورت، هک گوشیتان می تواند بدترین خبری باشد که می شنوید. چرا که با با هک شدن تلفن همراه، تمام اطلاعات شما شامل مخاطبان، عکس و فیلم ها، اطلاعات حساب های کاربری، شبکه های اجتماعی و … توسط شخص ثالث قابل دسترسی شده و این موضوع می تواند مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند.

 هک گوشی
هک گوشی

از این رو تصمیم گرفته ایم در این مقاله از نتیکو به بررسی اخبار و اطلاعات پیرامون هک گوشی پرداخته و با بررسی دقیق این موضوع، مشخص کنیم که آیا هک گوشی امکان پذیر است یا خیر؛ با ما همراه باشید.

هک گوشی شامل نفوذ به چه بخش هایی می شود؟

همان طور که می دانید، هک و نفوذ به موبایل شما توسط شخص ثالثی انجام می شود که می تواند اهداف مختلفی داشته باشد. فرد هکر با هدف خاصی که دارد به بخش های مختلفی از تلفن همراه شما نفوذ پیدا کرده و به اطلاعاتی که شامل حریم خصوصی شما می باشد دسترسی پیدا می کند.

بیشترین گزارشاتی که از هک گوشی به دست آمده است، شامل هک تلگرام، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی است اما گاهی اوقات برخی هکرها اهدافی بالاتر از دسترسی به اطلاعات حساب شبکه های اجتماعی شما داشته و با ترفندهای خاصی اقدام به هک دستگاه موبایل شما می کنند.

با هک دستگاه، تمام اپلیکیشن ها و اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد در خطر افتاده و تنها شبکه های اجتماعی نیستند که در دسترسی هکر قرار می گیرند، بلکه اطلاعاتی همچون مخاطبین، پیامک ها و عکس و فیلم های گالری تان نیز در اختیار هکر قرار می گیرد. به همین علت اگر بخواهیم هک گوشی را درجه بندی کنیم، بایستی در ابتدا هک برنامه های موجود در یک تلفن همراه را در نظر گرفته و سپس به هک دستگاه بپردازیم.

هک دستگاه تلفن همراه بسیار سخت تر و پیچیده تر از اپلیکیشن هاست و اگر به نکات امنیتی به خصوص نکاتی که در زمینه نصب و استفاده از برنامه های غیرمعتبر وجود دارد توجه نکنید، شخص هکر به راحتی می تواند با ایجاد یک تروجان و مخفی سازی آن در قالب یک اپلیکیشن، به اطلاعات دستگاه شما دسترسی پیدا کرده و شما را هک کند.

هک گوشی با چه روش هایی انجام می پذیرد؟

سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش می آید، این است که هکرها از چه روش هایی برای نفوذ به تلفن همراه هدف شان استفاده می کنند؟ در این قسمت به رایج ترین روش هایی که هکرها از آن برای دسترسی به اطلاعات کاربران استفاده می کنند پرداخته ایم.

استفاده از اپلیکیشن های تقلبی و بکارگیری رت و تروجان در آن ها

یکی از روش های رایجی که بسیاری از هکرها از آن برای دسترسی به تلفن همراه طعمه خود استفاده می کنند، روش هک به وسیله اپلیکیشن است. به طوری که شخص هکر با ساخت یک اپلیکیشن اندرویدی با فرمت .apk و تبلیغات این اپلیکیشن، شما را ترغیب به نصب آن می کند.

برای مثال تصور کنید در گروه تلگرامی در حال گفت و گو با سایر افراد هستید و فردی ناشناس پیامی را با مضمون “دانلود برنامه دوستیابی دختر و پسر ایرانی” به همراه یک فایل نصبی اندروید ارسال می کند.

در این لحظه بسیاری از افراد ترغیب می شوند که این برنامه را نصب کرده و به محتوای آن دسترسی داشته باشند غافل از اینکه برنامه موردنظر به منظور هک و جاسوسی اطلاعات شما ساخته شده است و تمام کدها و دستورهای بکار رفته در آن مربوط به هک و نفوذ است.

شما با نصب این برنامه وارد آن می شوید و نهایتا با چند عکس ساده یا یک منوی بسیار ساده روبرو می شوید در حالی که اصل اپلیکیشن در پشت پرده در حال اجرا بوده و کدهای مخربی که شخص هکر در اپلیکیشن قرار داده است در حال ارسال اطلاعات شما به کامپیوتر هکر می باشد.

اغلب هکرها به همین راحتی و تنها با فریب دادن کاربران به اهداف شوم خود می رسند و تنها راهی که باعث می شود آن ها از رسیدن به خواسته هایشان جا بمانند، توجه به اصول و نکات ایمنی فضای مجازی و عدم نصب اپلیکیشن از منابع نامعتبر مثل تلگرام، سایت های غیرمعتبر و … است.

رت یا تروجان چیست؟ – هک گوشی

کدهایی که در این اپلیکیشن ها وجود دارند، کدهای مخربی هستند که به اصطلاح رت یا تروجان نامیده می شوند. اگر بدانید با استفاده از Rat چه کارها می توان کرد، هیچ گاه از منابع ناشناس اپلیکیشن نصب نمی کنید.

برنامه هایی که در پس زمینه آن ها رت وجود داشته و در حال جاسوسی است، می توانند:

  • به راحتی صفحه کلید شما را بررسی کرده و تمام اعداد و حروفی که وارد می کنید را داشته باشد. بدین شکل رمزهای عبور شما توسط هکر به راحتی قابل پیگیری خواهد بود.
  • با کمک رت می توان دستگاه شخص هدف را به طور کامل در اختیار گرفت و روی آن اقدام به نصب و حذف برنامه های دیگر، مشاهده گالری، مشاهده پیامک و مخاطبین، بستن و بازکردن برنامه ها و غیره کرد.
  • با استفاده از Rat می توان به راحتی وب کم تلفن همراه هدف را روشن کرده و فیلم برداری کرد.

مواردی که در بالا گفته شد گوشه ای از اهداف جاسوسی رت ها بود و اگر بدون در نظر گرفتن نکات امنیتی اقدام به نصب برنامه از منابع ناشناس کنید، رت ها تلفن همراه تان را نابود خواهند کرد.

نصب اپلیکیشن های جاسوسی اطلاعات روی تلفن همراه شخص دیگر

هک گوشی بدون اجازه افراد، بهترین عنوانی است که می توان برای این مدل از هک گوشی در نظر گرفت. در این روش، شخصی که قصد هک و نفوذ به تلفن همراه شما را دارد با استفاده از ساده ترین راه وارد عمل می شود! او بدون اینکه شما متوجه شوید تلفن همراه تان را برمی دارد، یک اپلیکیشن جاسوسی و نفوذ روی آن نصب می کند و تمام.

به همین راحتی تلفن همراه شما برای شخص هکر آماده است. برنامه های جاسوسی و مخربی که توسط این افراد روی تلفن شما نصب می شود معمولا Hidden بوده و در منوی اصلی نمایش داده نمی شود.

به همین دلیل ممکن است شما به راحتی متوجه وجود آن نشده و مدت های طولانی اطلاعات تان در معرض دسترسی هکر قرار بگیرد. نرم افزارهای زیادی وجود دارد که با هدف کنترل اعضای خانواده روی گوشی آن ها نصب شده و اطلاعات گوشی تلفن همراه را به شخصی که این برنامه را نصب کرده است ارسال می کند؛ برخی از این برنامه ها قانونی بوده و برخی غیرقانونی می باشد.

در هر صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم برای اینکه از این نوع روش هک در امان بمانید، تلفن همراه تان را تحت هر شرایطی به شخص دیگری ندهید؛ حتی برای ثانیه های کوتاه.

نکات امنیتی برای جلوگیری از هک گوشی

سیستم عامل اندروید، سیستم عاملی است که توسط بسیاری از ایرانی ها مورد استفاده قرار گرفته و می توان آن ها محبوب ترین سیستم عامل در ایران دانست. در کنار امکانات و جذابیت های این سیستم عامل، مسئله امنیت اندروید سال هاست که منتقدان زیادی را برای این محصول شرکت گوگل ایجاد کرده است.

ذکر این نکته که تاکنون تمام سیستم عامل های گوشی مورد هک و نفوذ قرار گرفته اند، یک زنگ خطر جدی برای کسانی است که نکات امنیتی را دست کم گرفته و بدون توجه به آن ها در فضای مجازی فعالیت می کنند. امنیت سیستم عامل اندروید در برخی موارد بسیار شکننده است به شکلی که حتی با کلیک بر روی لینک آلوده نیز می توان آن را هک کرد. از این رو در این بخش نکات امنیتی که شما را از هک شدن دور نگه می دارد را معرفی کرده ایم. برخی از این نکات شامل موارد زیر می باشند.

نصب برنامه ها از منابع ناشناس و هک گوشی

از نصب اپلیکیشن هایی که در منابع نامشخص وجود دارند خودداری کنید. تلگرام، واتساپ، سایت های اینترنتی نامعتبر، افرادی که نمی شناسید و … جزو منابع ناشناسی هستند که ممکن است برنامه های مخربی را به شما ارائه کنند. از این رو حدالامکان اپلیکیشن های موردنیازتان را از منابعی مثل گوگل استور، بازار و مایکت دانلود و نصب نمایید. امنیت برنامه هایی که از استورهای معتبر دانلود می کنید تا حدودی تضمین شده می باشد.

جلوگیری از هک گوشی با حذف برنامه های مشکوک

اغلب اپلیکیشن های مخرب که دارای رت هستند، محتوای خاصی نداشته و با بازکردن آن ها محتوایی را مشاهده نمی کنید. در صورت مشاهده این گونه برنامه ها روی تلفن همراه تان، سریعا از طریق تنظیمات گوشی اقدام به حذف و Unistall کردن این برنامه ها نمایید.

استفاده بیش از حد معمول از ترافیک اینترنت

استفاده بیش از حد معمول از ترافیک اینترنت گوشی تان، نشان دهنده ارسال یا دریافت اطلاعاتی است که در پس زمینه در حال انجام است. در صورت مشاهده چنین موردی، سعی در پیدا کردن منبع کرده و اگر منبعی مشخص پیدا نکردید، دسترسی تلفن همراه تان را تا پیداکردن منبع دریافت و ارسال بدون مجوز قطع کنید.

بک آپ و هک گوشی

بک آپ گرفتن از اطلاعات تلفن همراه تان یک راه حل موثر برای بازیابی اطلاعات پس از هک شدن آن هاست. با انجام این کار، اگر تلفن همراه تان با هر مشکلی روبرو شد خیال تان راحت است که یک بک آپ از اطلاعات مهم تان دارید.

با در نظر داشتن موارد بالا، می توانید تا حدود زیادی از هک شدن تلفن همراه تان جلوگیری نمایید

اگر گوشیمان هک شد چکار کنیم؟

هنگامی که به هک شدن تلفن تان مشکوک شده یا مطمئن شدید که دستگاه تان هک شده کارهای زیر را فراموش نکنید:

قطع دسترسی به اینترنت

دسترسی تلفن همراه تان را به اینترنت قطع کنید؛ برای اینکه اطلاعات شما به کامپیوتر هکرها ارسال شود، نیاز به اتصال تلفن همراه شما به شبکه اینترنت است. بنابراین اولین کاری که پس از هک شدن تان بایستی انجام دهید، این است که دسترسی تان را به شبکه اینترنت کاملا قطع نمایید.

روشن و خاموش کردن برای جلوگیزی از هک گوشی

روشن و خاموش کردن تلفن همراه هیچ فایده ای ندارد؛ بیشتر افراد تصور می کنند با ریستارت کردن دستگاه شان می توانند از هک شدن تلفن همراه شان جلوگیری کنند اما در واقع اینطور نیست. اغلب برنامه هایی که در آن ها کدهای هک و نفوذ قرار دارد، به گونه ای هستند که با روشن شدن تلفن همراه شما فعال شده و با خاموش کردن آن غیرفعال می شوند. پس نمی توان گفت با روشن و خاموش کردن تلفن همراه اپلیکیشن های هک و رت ها از کار می افتند.

شما همچنین می توانید از متخصصین امنیت کمک گرفته تا تلفن همراه تان را بررسی کرده و با پیدا کردن عامل هک، دستگاه تان را پاکسازی نمایند.

جلوگیری از هک گوشی با کمک گرفتن از افراد آگاه

تنها عملی که با انجام دادن آن به احتمال زیاد از خطر هک شدن دستگاه تان دور می مانید، حذف نصب کامل برنامه مخرب است. البته نمی توان گفت این کار ۱۰۰% جواب می دهد چرا که در مواقعی اپلیکیشن مخرب از خود فایل هایی را برجای می گذارد که پس از حذف برنامه نیز به انجام فعالیت های مخرب می پردازند. بنابراین حتما با کمک یک فرد آگاه در این زمینه، اثرات هک را از تلفن همراه تان به صورت کامل پاک نمایید.

پایان مطلب هک گوشی

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم مبحث هک گوشی را به خوبی توضیح و تبیین کرده باشیم. از این که تا پایان همراه ما بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم.

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که چگونه می‌تواند گوشی دیگران را هک کرد! یکی از بهترین روش ها برای انجام این کار مربوط به استفاده از برنامه یا اپلیکیشن های خاصی می‌شود که به نوعی این امر را مقدور کرده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی که رایگان هم هستند بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه

اپلیکیشن ها یا برنامه های زیادی وجود دارند که انجام این کار را میسر کرده‌اند. با استفاده از این برنامه می‌توانید به نوعی نسبت به هک گوشی دیگران وارد عمل شوید، البته باید اشاره داشته باشیم که خیلی از اپلیکیشن های معرفی شده کارایی کاملا معمولی دارند و اصطلاحا به آن ها برنامه هک گوشی گفته می‌شود و در عمل فقط ابزاری برای سر به سر گذاشتن دوستان و آشنایان خواهند بود. اکیدا توصیه می‌کنیم از اپلیکیشن های معرفی شده در این مقاله با هدف سوء استفاده از دیگران استفاده به عمل نیاورید و به حقوق سایر افراد احترام بگذارید.

ضمنا تمام اپلیکیشن هایی که در این مقاله معرفی می‌کنیم برنامه هایی نیستند که برای هک مستقیم گوشی های موبایل ساخته شده باشند، بلکه خیلی از آن ها فقط قابلیت نصب در گوشی های موبایل را دارند و از این طریق امکان هک گوشی، شبکه های وای فای و غیره را فراهم می‌آورند. پس اگر می‌خواهید با بهترین برنامه های هک گوشی های اندرویدی آشنا شوید، این مقاله را از دست نداده و با موبایل کمک همراه باشید.هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید

شماره تماس از سراسر کشور
(بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی: اپلیکیشن AndroidRAT

برنامه AndroidRAT یکی از جالب ترین برنامه های هک گوشی های اندرویدی محسوب می‌شود. بخشی از نام این برنامه که با عبارت RAT مشخص شده، مخفف Remote Administrative Tool به معنای “ابزار کنترل کننده از راه دور” است. بنابراین ماهیت اپلیکیشن با نام آن مشخص می‌شود و با این برنامه می‌توانید از راه دور گوشی دیگران را کنترل کنید. این برنامه به طور خودکار بعد از اینکه گوشی مخاطب روشن شود راه اندازی خواهد شد. برخی از جالب ترین اطلاعاتی که با استفاده از اپلیکیشن AndroidRAT می‌توانید دریافت کنید شامل مواردی همچون اطلاعات جامع در رابطه با لیست مخاطبین، لیست تماس ها، پیامک ها، لوکیشن ها و غیره می‌شود. با استفاده از این برنامه حتی می‌توانید به طوری از راه دور دستور برقراری تماس های تلفنی، ارسال پیامک، عکسبرداری با دوربین گوشی، باز شدن خودکار صفحه مرورگر و غیره را هم صادر کنید. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه هک گوشی رایگان و جالب هستید، برنامه AndroidRAT یکی از بهترین گزینه های موجود است.

بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی: اپلیکیشن Hackode

برنامه Hackode یکی از جدیدترین برنامه های هک گوشی موبایل برای اندروید است که در سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار آن بودیم، اما به دلیل کیفیت عملکرد خوبی که دارد در لیست بهترین برنامه های ما جای گرفته است. با استفاده از این برنامه شما به قابلیت های بسیار جالبی دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانند مبتنی بر SQL Injection، MySQL Server، Whois، IP و غیره باشند. بنابراین این برنامه دست شما را برای انجام کارای گوناگون کاملا باز می‌گذارد. بنابراین برنامه Hackode را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی به خاطر داشته باشید.

بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی: اپلیکیشن cSploit

برنامه cSploit یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی است. سازندگان این اپلیکیشن مدعی هستند که این برنامه از نظر کارایی و قابلیت غنی ترین اپلیکیشن هک گوشی در سیستم عامل اندروید است. این برنامه از قابلیت هایی همچون سرشماری و ارائه اطلاعات هاست های محلی، پیدا کردن متغیرها، پیدا کردن رمز وای فای و تغییر آن، نصب بک دور و غیره پشتیبانی به عمل می‌آورد. پس اگر می‌خواهید به یک برنامه هک گوشی اندرویدی غنی و کاربردی دسترسی پیدا کنید، اپلیکیشن cSploit را فراموش نکنید.

بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی: اپلیکیشن FaceNiff

یکی دیگر از جالب ترین برنامه هایی که می‌توانید از آن با اهداف مختلف هک و دستیابی به اطلاعات گوناگون در گوشی های اندرویدی استفاده کنید، برنامه FaceNiff نام دارد. با نصب و راه اندازی این برنامه در گوشی خود می‌توانید در شبکه های وای فای مختلف اختلال ایجاد کنید یا وضعیت دقیق آن ها را دنبال نمایید. یکی از اصلی ترین کاربردهای این برنامه مربوط به جاسوسی کردن در اکانت فیسبوک، توییتر و دیگر اکانت های وابسته به شبکه های اجتماعی می‌شود. یعنی اگر تمایل به سرک کشیدن در اکانت شبکه های اجتماعی کاربران دارید، اپلیکیشن FaceNiff بستر بسیار عالی را برایتان فراهم می‌کند، چون با این برنامه می‌توانید کوکی ها را از شبکه وای فای بدزدید. بنابراین یکی دیگر از بهترین برنامه هایی که هم اکنون قابلیت هک گوشی های اندرویدی را دارد، اپلیکیشن FaceNiff است.

بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی: اپلیکیشن Shark for Root

یکی از پیشرفته ترین ابزارهایی که هکر های با تجربه از آن برای عبور از بستر های امنیتی گوناگون استفاده می‌کنند، برنامه Shark for Root است. این برنامه همانند یک ترافیک اسپینر (جاسوسی داده های وای فای) عمل می‌کند و بر روی شبکه وای فای، ۳G و FroYo Tethered قابل استفاده خواهد بود. در گوشی های اندرویدی روت شده می‌توان با دستورات tcpdump هم از قابلیت های برنامه Shark for Root استفاده به عمل آورد. بنابراین اگر به دنبال یک اپلیکیشن هک اندروید کاربردی برای جاسوسی در ترافیک شبکه های وای فای هستید، برنامه Shark for Root یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی: اپلیکیشن Droidsheep

برنامه Droidsheep توسط متخصصین امنیتی ساخته شده که به هک کردن شبکه های وای فای و دریافت اطلاعات از این شبکه ها علاقه دارند. بنابراین برنامه به طور بسیار دقیق و کاربردی طراحی شده و به همین دلیل هم در لیست بهترین برنامه های هک گوشی های اندرویدی ما جای گرفته است. این برنامه قابلیت به سرقت بردن پروفایل های اینترنتی را دارد و تقریبا با هر وبسایت و شبکه اینترنتی سازگاری خواهد داشت. بنابراین Droidsheep یک برنامه رایگان و بدون دردسر برای هک گوشی های اندرویدی است. این برنامه خود می‌تواند به عنوان یک روتر و مونیتور عمل کند و بدین صورت تمام اطلاعات کاربران را در خود ذخیره نماید. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید خیلی راحت به اطلاعات اکانت هایی همچون فیسبوک، توییتر و غیره کاربران دسترسی پیدا کنید. پس برنامه Droidsheep را به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی به خاطر داشته باشید.

بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی: اپلیکیشن DroidBox

برنامه DroidBox قابلیت آنالیز و تجزیه تحلیل دینامیکی دیگر اپلیکیشن ها را ارائه می‌کند و از قابلیت جاسوسی در شبکه های مختلف وای فای و غیره هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. بنابراین این برنامه هم برای ردیابی اطلاعات کاربران در شبکه های اینترنت بسیار کاربردی است و امکان هک اکانت هایی مثل فیسبوک، توییتر و غیره را فراهم می‌کند. با استفاده از این برنامه حتی قادر به دستیابی به مشخصات مخاطبین،لیست تماس ها، پیامک ها و غیره کاربران در دیگر گوشی های اندرویدی هم خواهید بود.

 بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی: اپلیکیشن APKInspector

برنامه APKInspector یک اپلیکیشن خاص است که به شما اجازه می‌دهد از تکنیک های مهندسی معکوس استفاده کنید. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید به ویژگی های گرافیکی و آنالیزهای کاربردی از وضعیت کاربران مختلف دسترسی پیدا کنید تا دید جامعی از عملکرد آن ها و شرایط هر کاربر داشته باشد. با این برنامه می‌توانید سورس کد های هر اپلیکیشن اندرویدی که مورد نظرتان باشد را پیدا کنید. بنابراین اپلیکیشن APKInspector برای آن دسته از کاربرانی که به شیوه های خاص به دنبال هک و جاسوسی در گوشی های اندرویدی هستند کاربرد دارد.

بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی: اپلیکیشن Nmap

یکی از مشهورترین و محبوب ترین اپلیکیشن های موجود برای بررسی وضعیت شبکه های بیسیم و جاسوسی در آن ها برنامه Nmap است. این برنامه هم شامل نسخه سازگار با کامپیوترهای رومیزی می‌شود و هم نسخه سازگار با گوشی های اندرویدی را ارائه می‌کند. با نصب این برنامه در گوشی خود می‌توانید به شبکه های بیسیم مختلف رخنه کرده و اطلاعات کاربران آن را به شیوه های مختلف بدزدید. برنامه Nmap هم با گوشی های اندرویدی روت شده و هم روت نشده سازگاری دارد. رابط کاربری این برنامه ساده طراحی شده و هر کاربر به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. به همین دلیل این برنامه برای استفاده توسط افراد مبتدی بسیار مفید و مناسب خواهد بود.

بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی: اپلیکیشن SSHDroid

اپلیکیشن SSHDroid یک ابزار پیاده سازی سرور SSH است که برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده و به کاربر اجازه می‌دهد تا گوشی اندرویدی را به کامپیوتر شخصی متصل کرده و دستوراتی نظیر دستورات terminal و adb shell را اجرا کند. با این برنامه حتی امکان ادیت یا ویرایش خیلی از فایل ها به صورت از راه دور و از طریق گوشی هم وجود دارد. بنابراین برنامه SSHDroid برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که می‌خواهند با گوشی اندرویدی خود به یک کامپیوتر متصل شده و در آن جاسوسی به عمل آورند.

بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی: اپلیکیشن Wi-Fi Kill

برنامه Wi-Fi Kill یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی برای دستگاه های روت شده است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید شبکه اینترنت وای فای خاصی را غیر فعال یا مختل کنید. این برنامه ارسال و دریافت اطلاعات حول شبکه وای فای را به طور کامل بلاک می‌کند و بدین سبب منجر به بروز اختلال در عملکرد شبکه وای فای و ارتباط آن با سایر گجت هایی خواهد شد که در حال استفاده از آن هستند. برنامه Wi-Fi Kill رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و این مسئله برنامه مذکور را به گزینه مناسبی برای افراد مبتدی تبدیل می‌کند.

بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی: اپلیکیشن Fing Network Scanner

یکی دیگر از برنامه های مشهوری که از آن برای جاسوسی در شبکه های بیسیم و وای فای استفاده می‌شود، برنامه Fing Network Scanner است. این برنامه به طور دقیق نشان می‌دهد که چه دستگاه هایی به یک شبکه وای فای خاص متصل هستند و امکانات بسیار جامعی را هم برای دستیابی به جزئیات هر دستگاه و اطلاعاتی که مابین آن و شبکه وای فای مورد نظر رد و بدل می‌شوند ارائه خواهد کرد. اپلیکیشن Fing Network Scanner هم رابط کاربری مناسب و کاربرپسندی دارد و یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی های اندرویدی محسوب می‌شود.

بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی: اپلیکیشن USB Cleaver

برنامه USB Cleaver از برنامه های رایگان و کاربردی دیگری است که می‌توانید از آن برای جاسوسی در اطلاعات کامپیوتر های رومیزی استفاده کنید که به آن متصل هستند. اطلاعاتی همچون رمز عبور های کاربر از طریق مرورگر، پسورد وای فای، اطلاعات شبکه و غیره همگی به راحتی توسط اپلیکیشن USB Cleaver قابل دریافت خواهند بود. استفاده از برنامه USB Cleaver خیلی سخت نیست و سعی شده همه چیز در آن شفاف و دقیق ارائه شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به معرفی بهترین برنامه های هک گوشی های اندرویدی پرداختیم. برنامه هایی که در این مطلب معرفی شدند امکانات زیادی مثل جاسوسی در شبکه های اینترنت بیسیم و دستیابی به اطلاعات کاربر نظیر رمز وای فای، رمز اکانت های مختلف و غیره را ارائه می‌کنند. مجددا متذکر می‌شویم و توصیه می‌کنیم که هیچوقت از این برنامه ها با اهداف جاسوسی و غیره استفاده به عمل نیاورید و به حقوق دیگران احترام بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا