هک اینستاگرام

هک پیج اینستاگرام با ربات پروفایل چکر

ربات پروفایل چکر اینستاگرام یکی از ابزارهای جاسوسی برای هک پیج اینستاگرام است که طراحان و سازندگان آن ادعا دارند که افراد از طریق این ربات قادر خواهند بود تا از نام و فهرست مخاطبینی که از پروفایل پیج اینستاگرامی آن ها دیدن می کند؛ آگاه شوند. در واقع این ادعا دروغی بیش نبود و در واقع هدف از طراحی این ربات، جاسوسی در گوشی هوشمند شخص استفاده کننده از این ربات و در نتیجه هک کردن پیج اینستاگرام و سایر برنامه های نصب شده بر روی گوشی او است. در این مقاله تلاش کرده ایم تا شما خوانندگان عزیز و محترم را با انواع ابزار ها و روش های متعددی که به منظور هک پیج اینستاگرام به کار می رود، نظیر ربات پروفایل چکر، ربات پسوردیاب اینستاگرام و … آشنا کنیم, همراه ما باشید. 

هک پیج اینستاگرام با ربات پروفایل چکر
هک پیج اینستاگرام با ربات پروفایل چکر

آیا امکان هک پیج اینستاگرام وجود دارد ؟

با توجه به پیشرفت روز افزون علم و دانش و شکل گیری جامعه اطلاعاتی در قرن 21، گوشی ها هوشمند به یکی از کاربردی ترین وسیله های مورد استفاده انسان تبدیل گشته و به واسطه قابلیت های بیشمار و منحصر به فرد آن می توان بخش زیادی از امور روزانه خود را از طریق اپلیکیشن های نصب شده بر روی آن انجام داد و از این طریق در زمان و هزینه های جانبی خود صرفه جویی کرد. برنامه اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب و شناخته شده ای است که در قالب فضای مجازی، امکاناتی را برای به اشتراک گذاری عکس و  فیلم های متنوع با محتواهای مختلف آموزشی، تجاری، شخصی، اطلاع رسانی و …. فراهم آورده و بین مخاطبان در هر نقطه ای از دنیا ارتباط برقرار میکند. علی رغم قابلیت ها و کاربردهای بیشمار نرم افزار اینستاگرام برای اقشار مختلف جامعه نظیر تبلیغ و فروش محصولات و خدمات متنوع، آگاهی و اطلاع رسانی اخبار و وقایع؛ آموزش و فرهنگ سازی و …، امروزه عده ای از افراد از طریق کدهای جاسوسی و برنامه های مختلف سعی در نفوذ و دسترسی به اطلاعات  پیج اینستاگرامی برخی از افراد داشته و از این اطلاعات در جهت اهداف و مقاصدی خاص خود بهره می برند. بنابراین می توان گفت که از طریق ابزارها و روش های متعددی می توان برای هک پیج اینستاگرام افراد مختلف اقدام کرد و مدیریت و کنترل پیج آن ها را بدست گرفت. 

آشنایی با ابزار و شیوه های مختلف هک پیج اینستاگرام 

در این بخش قصد داریم که بررسی چند نمونه از ابزارها و برنامه های کاربردی که به منظور هک اینستاگرام به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بکار گرفته می شود؛ اشاره داشته باشیم. هر یک از این روشها از قابلیت های خاص و منحصر به فرد خود برخوردار بوده و بخاطر کدهای جاسوسی خود به فرد هکر اجازه نفوذ و دسترسی به اطلاعات پیح اینستاگرام شخص مورد نظر خود را نظیر پسورد، پیام ها و … او را خواهد داد. این ابزار ها و برنامه ها به شرح موارد مطرح شده در قسمت زیر است : 

– ربات پروفایل چکر اینستاگرام 

امروزه بدون شک بسیار از مخاطبان و کاربران در برنامه های پیام رسان اجتماعی تلگرام، واتساپ و …  با تبلیغات متنوعی از انواع ربات ها با قابلیت های خاص و گول زننده مواجه شده اند که یکی از این ربات ها که به شدت تبلیغ آن را میکنند؛ ربات پروفایل چکر اینستاگرام و تلگرام است. در واقع سازندگان این ربات ادعا دارند که با توجه به امکانات و قابلیت های درنظر گرفته شده به هنگام طراحی و ساخت ربات پروفایل چکر، افراد قادر خواهند بود بعد از فعال سازی این ربات با لیست نام افرادی که از پروفایل پیج اینستاگرامی آن ها در طول روز دیدن کرده اند؛  رو به رو خواهند شد. اما باید گفت که این ادعایی کذب بوده و این برنامه چنین قابلیتی را نخواهد داشت؛ چراکه سازندگان اینستاگرام، پروتکل های امنیتی این برنامه را طوری طراحی کرده اند که نتوان رد و نشانی از  IP افراد ناشناسی که از عکس پروفایل آن ها بازدید کرده اند؛ پیدا کرد. بنابراین میتوان گفت صرفا هدف از ساخت چنین رباتی، نفوذ و دسترسی به اطلاعات و بخش های مختلف گوشی هوشمند شخص استفاده کننده و هک پیج اینستاگرام آن ها بوده و از این اطلاعات در جهت منافع و مقاصد خاص خود سوء استفاده خواهند کرد.

–  ربات هک رمز اینستاگرام 

نوعی دیگر از ربات های طراحی شده که طراحان آن ادعا دارند با قابلیت های در نظر گرفته شده برای آن می توان به پسورد پیج اینستاگرام شخص مورد نظر خود دست پیدا کرد؛ ربات پسورد یاب برای هک پیج اینستاگرام است. بر اساس بررسی های صورت گرفته بیشتر این ربات ها که تبلیغ زیادی از آن ها در برنامه های پیام رسان اجتماعی مثل تلگرام می شود؛ کذب و جعی بوده و همانند ربات پروفایل چکر با هدف جاسوسی و سوء استفاده از اطلاعات گوشی شخص استفاده کننده طراحی شده اند. در واقع این ربات ها  با عناوین جذاب و فریبنده بر روی ذهن کاربر تاثیر گذاشته و او را ترغیب به استفاده از امکانات در نظر گرفته شده برای این نوع از ربات های جاسوسی خواهد کرد. به این ترتیب به محض فعال سازی ربات توسط کاربر، کدهای جاسوسی در بخش های مختلف گوشی او نفوذ پیدا کرده و کلیه اطلاعات و پسوردهای ذخیره شده بر روی اپلیکیشن های مورد استفاده فرد در اختیار فرد هکر قرار خواهد گرفت . 

– هک پیج اینستاگرام با برنامه کیلاگر 

کیلاگرها نوعی دیگر از برنامه های جاسوسی است که همانند ربات پروفایل چکر و رمز یاب با اهداف هک پیج اینستاگرام و دسترسی به اطلاعات افراد طراحی شده و با نصب بر روی گوشی شخص می تواند پسورد پیج اینستاگرام شخص مورد نظر را برای فرد هکر ارسال کند. در واقع این برنامه از کلیه واژه ها، کارکترها و پسوردهایی که فرد به هنگام استفاده از برنامه های مختلف گوشی خود بر روی کیبورد تلفن همراه تایپ کرده، یک بک آپ گرفته و به قصد هک پیج اینستاگرام و یافتن پسورد شخص قربانی، این اطلاعات را برای فرد هکر ارسال می کند. به این ترتیب با در اختیار داشتن این پسورد و نام کاربری پیج مورد نظر خود میتوان به راحتی از طریق نرم افزار اینستاگرام وارد حساب فرد شد و از راه دور و بدون آگاهی خود شخص بر کلیه پیام ها و عملکردهای او در این فضا نظارت و کنترل داشت.

هک پیج اینستاگرام با ساخت فیشینگ اینستاگرام

یکی دیگر از راهکارها و روش های هک اینستاگرام، ساخت صفحات فیشینگ است. در واقع منظور از صفحات فیشینگ ( Page Fishing)، صفحات جعلی و دروغینی است که با اهداف جاسوسی طراحی و برنامه ریزی شده و با ظاهری شبیه به مشخصات برنامه اینستاگرام سعی در فریب افراد و سرقت اطلاعات آن ها دارد. در واقع پیغامی مبتنی بر تعویض رمز عبور و …. از طریق این صفحات جعلی به ایمیل افراد فرستاده می شود و از آن ها خواسته می شود که از طریق همین صفحه برای تعویض رمز عبور خود و یا ورود به برنامه اینستاگرام اقدام کند. به این ترتیب شخص با فریب ظاهر گول زننده این صفحه به دستور خواسته شده؛ عمل میکند و اطلاعات پیجش را در اختیار فرد هکر قرار می دهد. اصطلاحا به این نحوه هک پیج اینستاگرام، حملات فیشینگ می گویند. 

هک کردن پیج اینستاگرام با برنامه پسورد یاب instasheep

دانلود هک اینستاگرام با instasheep از دیگر روش هایی است که می توان با کمک قابلیت های آن به پسورد پیج اینستاگرام شخص مورد نظر خود دست پیدا کرد. البته که لینک دانلود این نرم افزار  به سختی پیدا می شود و مراحل نصب آن کمی پیچیده و نیاز به آموزش دارد. شما می توانید از طریق سایت های مختلف که به طور مفصل به آموزش هک اینستاگرام با instasheep پرداخته اند برای نصب و کار با این نرم افزار پسورد یاب و جاسوسی اقدام کنید. 

هک اینستاگرام با استفاده از کوکی ها

هک پیج اینستاگرام از طریق کوکی نسبت به روش هایی که تاکنون از آن ها نام بردیم؛ کمی دشوار و  پیچیده تر بوده و در این شیوه فرد هکر نیاز به دانش و تخصص کافی در زمینه امور کامپیوتری و برنامه نویسی دارد. در حقیقت چند شرط برای استفاده از این روش وجود داشته که در درجه نخست شخص قربانی باید علاوه بر نرم افزار اینستاگرام از طریق مرورگر نیز به حساب اینستاگرامی خود وارد شود و سپس فرد هکر با دسترسی به مرورگر تارگت خود و ایجاد یکسری عملیات خرابکانه بر روی آن مرورگر نظیر مهندسی اجتماعی و …. به کوکی های پیج اینستاگرام او دست پیدا کند. بدین ترتیب با جایگزینی این کوکی ها مرورگر هدف به جای کوکی های مرور گر خود می توان برای هک پیج اینستاگرام او اقدام کرد. 

هک پیج اینستاگرام با اکسپلویت ها

در ابتدای متن باید بگوئیم که این روش نیز به دانش و مهارت تخصصی بالایی در امور برنامه نویسی کامپیوتر نیاز داشته و افراد مبتنی نمی تواند خود این کدهای جاسوسی و اختصاصی را نوشته و باید آن را به صورت خصوصی از برنامه نویسان خریداری نمایند. بنابراین اکسپلویت ها، کدهای جاسوسی هستند که با هدف نفوذ به سیستم های کامپیوتری، گوشی هوشمند و … توسط برنامه نویسان نوشته شده و به صورت اختصاصی برای هک پیج اینستاگرام شخصی خاص و مطابق با آخرین نسخه آپدیت شده برنامه اینستاگرام در سایت های مختلف به فروش می رسند. دقت داشته باشد که برنامه اینستاگرام در هر با آپدیت و به روز رسانی قابلیت های خود سعی میکند که  کلیه راه های دسترسی و نفوذ افراد هکر را به اطلاعات کاربران را محدود کرده و در واقع  مانع عملکرد صحیح برنامه ها، ربات های پسورد یاب و کد های جاسوسی شوند. از همین رو برخی از نسخه های قدیمی اکسپولیت ها هیچ نقشی موثری بر روی هک کردن پیج اینستاگرام اشخاص مورد نظر شما نخواهد داشت. 

هک اینستاگرام به روش حملات بروت فورکس (کرک)

یکی دیگر از شیوه های رایج و موثر برای هک پیج اینستاگرام، که معمولا تمرکز بیشتری بر روی پیج هایی با احتمال پسورد ضعیف داشته؛ روش شکستن پسورد با کرک (crack) است. در این روش، ابزارهای متنوعی برای دستیابی به رمز عبور پیج افراد قربانی و از طریق تست آزمون خطا بکار گرفته می شوند که هر یک از این ابزارها با توجه به قابلیت های منحصر به فرد خود در این زمینه از محدودیت ها و نواقصی نیز برخوردار هستند. به طور مثال، قابلیت پروکسی تور به عنوان یکی از مهمترین بخشهای ابزار کرک؛ تنها در تعداد محدودی از این ابزار های متنوع آن در نظر گرفته شده است. ابزار اسکریپت Instagram Brute یکی از ابزارهای قوی جاسوسی برای کرک اکانت پیج های اینستاگرامی بوده و با ایجاد حملات بروت فورکس ( کرک) می تواند از محدودیتهای بسیار اینستاگرام عبور کرده و پسوردهای زیاد و متنوعی را بر روی اکانت هدف مورد تست و آزمایش قرار دهد.

علائم و نشانه های هک شدن اینستاگرام 

اگرچه هک پیج اینستاگرام در دنیای امروز به وسیله راه های مختلف امکان پذیر می باشد؛ اما شخص قربانی تا حدودی با مشاهده برخی از علائم و نشانه ها بر روی گوشی و برنامه های خود می تواند متوجه نفوذ و دسترسی افراد بیگانه و هکر به اطلاعات تلفن همراه خود شده و  باید هر چه زودتر برای محدود کردن راه های دسترسی و نفوذ فرد به این اطلاعات اقدام کند. این علائم و نشانه ها به صورت زیر است : 

– داغ شدن بیش از اندازه گوشی بعد از مدت کوتاهی استفاده

– تمام شدن زود هنگام شارژ باتری آن ( در صورت اطمینان از صحت و سلامتی گوشی)

– مشاهده برنامه های ناشناخته در لیست برنامه های نصب شده گوشی خود  

– مشکوک شدن نسبت به برخی پیغام های ارسالی از سوی برنامه اینستاگرام و درخواست آن

– و … 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا