هک وایبر

چگونه می توان بدون هک وایبر این شبکه را کنترل کرد؟

اصولا در میان کاربران اساس نظارت و کنترل یک برنامه با عنوان هک یا نفوذ نامگذاری شده است، به این صورت که اگر فردی به دنبال کنترل Viber باشد، در اینترنت به دنبال برنامه “هک وایبر ” خواهد بود.
از آنجایی که وایبر یه نرم افزار محبوب پیام رسان با قابلیت های ویژه ای همچون تماس، پیام و ارتباطات با شماره های بین المللی است در میان اپلیکیشن های محبوب پیام رسان قرار گرفته است.
این برنامه به سادگی قابل نفوذ توسط هکرها نمی باشد، اما امکان نظارت و کنترل بر آن از راه دور امکان پذیر است و با استفاده از برنامه های کنترلی نظیر موبایل تراکر فری می توانید تمامی محتوای ارسالی و دریافتی در این پیام رسان را تحت نظر گرفت. علاوه بر این امکان کنترل تماسها، پیامک ها، برنامه های اجرا شده و محتوای وبگردی نیز برای شما قابل مشاهده خواهد بود.


ثبت نام دانلود برنامه


ورود به پنل

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

آیا هک کردن وایبر با با برنامه موبایل تراکر فری امکان پذیر است؟

هک از برنامه Mobile Tracker Free در واقع هک کردن وایبر به حساب نمی آید، بلکه یک روش مدیریتی بر عملکرد فرزندان شما در Viber است، به این معنی که شما با استفاده از این برنامه می توانید کلیه فعالیتهای فرزندان خود را رصد نمایید و از فعالیت ها و ارتباطات اشتباه فرزندان خود جلوگیری لازم را بعمل آورید.

نصب و فعالسازی این برنامه بسیار ساده است و تنها در چند گام ساده می توانید آن را نصب کنید. پس از نصب برنامه می توانید برنامه را مخفی نمایید تا حساسیتی در خصوص اعتماد فرزند شما ایجاد نشود. سپس گزارش کلیه فعالیتهای وی در شبکه های اجتماعی و سایر بخش های گوشی تلفن همراه وی به حساب مدیریتی شما ارسال خواهد شد. و شما با استفاده از تلفن همراه خود می توانید عملکرد او را رصد نمایید و محدودیت های لازم را اعمال کنید.

همانطور که مشاهده کردید، متوجه شدید که لازم نیست به دنبال برنامه ای برای هک وایبر یا موارد مشابه باشید، کافیست نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده را نصب کنید تا به سادگی فعالیت های فرزند خود را در فضای مجازی و حقیقی را بدون نیاز به روشهای غیر منطقی و تنها با استفاده از این برنامه تحت نظر بگیرید.

هک کردن وایبر
هک Viber

چرا به برنامه کنترل و یا هک Viber نیاز داریم؟

همچون سایبر پیام رسان های محبوب وایبر نیز یکی از مسنجر های پرطرفدار در میان افراد، مخصوصا فرزندان ما می باشد. رایگان بودن و سهولت در دسترسی ارتباطات مالتی مدیا در این این پیام رسان باعث شده است تا علاقه خانواده ها برای پیدا کردن روشی برای هک Viber بیشتر از گذشته شود.

از جمله خطرات احتمالی ناشی این نرم افزار ارتباطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عضویت در گروه های غیر اخلاقی با محتوای خارج از رده سنی
  • ایجاد مزاحمت برای سایر افراد در این شبکه اجتماعی
  • ارتباط با کلاهبرداران اینترنتی افراد شیاد و سودجو
  • به اشتراک گذاشتن حریم خصوصی و ایجاد بعدی

موارد نامبرده می توانند از ساده ترین تهدیدات حاضر در پیام رسان وایبر باشند، که با توجه به موارد اعلام شده می توان به اهمیت نظارت والدین در این شبکه اجتماعی پی برد.

مراحل نصب موبایل تراکر فری برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح “هک اندروید”، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

آیا با نصب برنامه نظارتی نامبرده امکان شنیدن مکالمات نیز وجود دارد؟

در نسخه ریجن فارسی و کاربران داخلی با توجه به محدودیت های داخلی این امکان وجود ندارد و تنها لیست تماس ها و محتوای متنی قابل ارائه می باشد.

آیا برای هک کردن وایبر یا کنترل از راه دور آن نیاز به روت دستگاه می باشد؟

خیر، در نسخه جدید بدون نیاز به هک کردن وایبر و یا روت دستگاه نیز می توانید محتوای در حال تبادل در این مسنجر را نیز داشته باشید.

این برنامه محتوای متن های فارسی را نیز پشتیبانی میکند؟

بله این برنامه برای ارائه گزارش محتوای تمامی زبان های دنیا را پشتیبانی می کند.

شناسه رایگان 24 ساعته !

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود


ثبت نام و دانلود


ورود به پنل

سلام با تشکر از تیم پشتیبانی این برنامه . من اولش نا امید شدم فکر کردم برنامه الکی است اما پس از صحبت با پشتیبانان همه مشکلاتم را حل کردند و خیلی راضیم از برنامه .

علی
محمد
سلام از پشتیبانی نهایت تشکر را دارم. مشکل سیستم من را نیز حل نمودند

رضا
پور
باسلام متاسفانه نسخه ios پشتیبانی نمیکنه و نمیشه روگوشی ایفون نصب کرد

نیما
کاظمیی

دکمه بازگشت به بالا