هک واتساپ

چطور بدون هک واتساپ پیام های WhatsApp را کنترل کنیم؟

معمولا زمانی که افراد در جستجو راهکاری برای نظارت بر یک پیام رسان، به عنوان مثالواتساپ قرار می گیرند، با عبارت هک آن را دنبال می کنند. اما به جای هک واتساپ می بایست به دنبال برنامه نظارتی برای آن بود.
ما در اینجا قصد آموزش Hack Whatsapp را نداریم، بلکه قصد معرفی ابزار کنترلی قابل استفاده برای والدین جهت کنترل واتساپ فرزندان را داریم. محبوبیت این پیام رسان با قابلیت های همچون تماس صوتی و تصویری باعث شده است تا طرفداران زیادی در سراسر دنیا به خود اختصاص دهد.
از این رو این محبوبیت فراوان باعث شده است، تا والدین بسیاری با هدف نظارت بر فعالیت فرزندان خود در این شبکه اجتماعی پرمخاطب به دنبال روش هایی برای هک برنامه واتساپ باشند. ولی پیش از هرچیز بد نیست بدانند:
این برنامه به سادگی قابل نفوذ توسط هکرها نمی باشد، اما امکان نظارت و کنترل بر آن از راه دور امکان پذیر است.


ثبت نام دانلود برنامه


ورود به پنل

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

آیا هک کردن واتساپ با برنامه موبایل تراکر فری ممکن است؟

اما این روش هک کردن واتساپ محسوب نمی شود، بلکه یک روش نظارتی بر فعالیت فرزندان شما در پیام رسان واتساپ است، یعنی شما با نصب نرم افزار تحت عنوان سامانه مراقبت از خانواده امکان نظارت از راه دور به ارتباطات فرزند خود را در WhatsApp را خواهید داشت.
نصب برنامه ساده است شما بدون نیاز به هک واتساپ و تنها با انجام چند مرحله ساده می توانید، آن را بر روی گوشی فرزند خود نصب کرده و پس از مخفی شدن برنامه می توانید، گزارش فعالیت ها و ارتباطات فرزند خود را در تمامی شبکه های این برنامه از جمله واتساپ پلاس را، با استفاده از کنترل پنل مدیریت والدین تحت نظر بگیرید.
پس لازم نیست به دنبال هک کردن واتساپ پلاس یا موارد مشابه باشید، با ما همراه باشید تا شما را با نحوه نظارت بر عملکرد فرزندان در این پیام رسان، را بدون نیاز به روشهای غیر منطقی و تنها با استفاده از برنامه موبایل تراکر فری آشنا سازیم.

هک کردن واتساپ
برنامه های کنترل و هک واتس آپ

چرا به برنامه های کنترل و هک واتس آپ نیاز داریم؟

روزانه والدین بسیاری در جستجوی راهکاری مفید برای کنترل و نظارت فعالیت فرزندان خود در این شبکه اجتماعی می باشند. خطرات بهره برداری نادرست از پیام رسان هایی نظیر WhatsApp بر کسی پوشیده نیست. در این میان فرزندان زیر 18 سال به نیز دلیل داشتن روحیات ماجراجو و ریسک پذیر، در معرض بیشترین خطرات احتمالی قرار دارند. واتساپ نیز همچون تلگرام جز یکی از محبوب ترین پیام رسان های داخلی می باشد، لذا فرزندان و کودکان ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به جمع کاربران این شبکه پیوسته اند. برخی از این آسیب ها به شرح زیر می باشند:

امکان ورود به گروه های غیر اخلاقی با محتوای نامناسب
ایجاد دردسر و مزاحمت برای سایرین مخاطبین و اشخاص
ارتباط با افراد متقلب و یا دوستی با افراد حیله گر و شیاد
فریب خوردن و به اشتراک گذاشتن حریم خصوصی و مشکلاتی از این قبیل
موارد مذکور می تواند از ساده ترین موارد تهدید در این شبکه اجتماعی برای فرزندانمان باشد.
با توجه به موارد اعلام شده، روش هایی همچون هک واتس آپ و یا کنترل آن برای آن دسته از والدینی که به سلامت فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی اهمیت می دهند، می تواند جز نیازهای ضروری مهم باشد.
به همین خاطر والدین به دنبال ابزارهای هک واتساپ پلاس هستند، لذا جلوگیری از دنباله روی از این رویه غلط، ابزار نظارت والدین Mobile Tracker Free را برای خانواده های عزیز فراهم ساخته ایم.

رفع مشکل عدم گزارش پیام های ارسال و دریافتی در واتساپ

ممکن است پس از نصب و فعالسازی برنامه سامانه مراقبت از خانواده، گزارشات تمامی بخشها به حساب کاربری شما ارائه شود؛ اما گزارشات مربوط به این پیام رسان به درسی اعلام نشود. برای رفع این مشکل تنظیمات زیر را در پیام رسان اعمال کنید.
در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی بیشتر می توانید با شماره های پشتیبانی مندرج بر روی سایت تماس حاصل فرمایید

با توجه به اینکه در گوشی های روت نشده از دسترسی اعلانات و کیبورد گزارشات مربوط به این پیام رسان در سامانه مراقبت از خانواده ثبت می شوند؛ برای گزارش دقیق و مستمر می بایست بخش اعلانات مربوط به این پیام رسان در حالت فعال قرار داشته باشد.
به این منظور ابتدا وارد مسیر زیر شوید:
WhatsApp > tap Settings> Notifications
دقت داشته باشی مقدار “Notifications” برای پیام ها و گروه ها در حالت “enabled” یا “On” قرار گرفته باشد.
همچنین در مسیر زیر نیز می توانید دسترسی به اعلانات را در حالت فعالیت در برنامه را نیز فعال کنید، برای این کار وارد مسیر زیر شوید:
WhatsApp > Settings > Notifications > In-App Notifications
دسترسی به اعلانات در این بخش در حالت فعال قرار دهید، اما نیاز به فعال بودن پارامتر “sounds” و “vibration” برای پیام های نمی باشد.
در مرحله بعدی برای فعال سازی دسترسی لازم برای هک کردن محتوای تلگرام، از منوی Settings وارد بخش Accessibility شوید،
Settings > Accessibility > Internet Service
و مطابق تصویر فوق مقدار آن را برای برنامه ….. فعال کنید.

 


بیشتر بخوانید

مراحل نصب Mobile Tracker Free برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح “هک اندروید”، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

آیا امکان دسترسی به واتساپ دیگران بدون برنامه کمکی و یا ربات وجود دارد؟

خیر، شما بدون استفاده از برنامه های نظارتی و یا ربات ها قادر به هک، دسترسی و یا نظارت نخواهید بود. تمامی روش های ارائه در اینترنت با عناوینی همون هک واتساپ از راه دور جنبه تبلیغاتی داشته و هیچ یک قابل اجرا نمی باشند.

آیا امکان نظارت بر واتساپ دیگران بدون دسترسی به گوشی تلفن همراه امکان پذیر است؟

برای نصب برنامه نظارتی هر فرد نیاز به دسترسی به واتساپ هر فرد نیاز به گوشی تلفن همراه اون می باشد. پس جای نگرانی استفاده برنامه های نظارتی برای افراد بزرگسال وجود ندارد. چون گوشی تلفن همراه خود را در اختیار دیگران قرار ندهند، کسی قادر به نظارت بر فعالیت آنها نخواهد بود. فقط والدین با در اختیار گرفتن گوشی فرزند می توانند پس از نصب برنامه سامانه مراقبت از خانواده، فعالیتهای او را در تحت نظر بگیرند..

یا کنترل واتساپ حتما می بایست گوشی تلفن همراه مورد نظر روت شده باشد؟

خیر در نسخه اخیر برنامه سامانه مراقبت از خانواده، بدون روش نیز شما می توانید، گزارشات این شبکه اجتماعی را بدون روت شدن دستگاه داشته باشید.

چگونه می توانم از طریق کامپیوتر اقدام به هک آیدی تلگرام نمایم؟

پنل کاربری موبایل تراکر فری امکان استفاده از خدمات برنامه با استفاده از مرورگر های کامپیوتری را نیز فراهم کرده است. کافیست وارد حساب کاربری خود در وب سایت سامانه مراقبت از خانواده شوید و با وارد کردن شناسه کاربری اقدام به مدیریت عملکرد فرزند خود در تلگرام نمائید.

هزینه استفاده از خدمات سامانه مراقبت از خانواده چقدر است؟

با توجه به اینکه برای جمع آوری گزارشات گوشی تلفن همراه تحت کنترل همواره نیاز به یک فضای ابری آنلاین داریم و تامین و نگهداری این فضا مستلزم پرداخت هزینه است، پس استفاده از خدمات این سامانه مستلزم پرداخت هزینه ماهانه می باشد.

هزینه ماهانه استفاده از خدمات این سامانه چقدر است؟

هزینه استفاده از خدمات این سرویس را به صورت ماهانه و سالانه می توانید در بخش تعرفه ها مشاهده نمایید.

آیا می توانم واتساپ همسر خود را با این برنامه کنترل نمایم؟

این برنامه یه ابزار کنترلی برای والدین جهت نظارت بر فرزندان زیر 18 سال است و استفاده از آن برای همسر و یا سایر موارد یک کار غیر قانونی و از همه مهمتر غیر اخلاقی است. در صورت استفاده از این برنامه در موارد غیر مجاز، حساب کاربری شما بدون هیچ گونه اعلام قبلی مسدود خواهد شد.

شناسه رایگان 24 ساعته !

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود


ثبت نام و دانلود


ورود به پنل

سلام با تشکر از تیم پشتیبانی این برنامه . من اولش نا امید شدم فکر کردم برنامه الکی است اما پس از صحبت با پشتیبانان همه مشکلاتم را حل کردند و خیلی راضیم از برنامه .

علی
محمد
سلام از پشتیبانی نهایت تشکر را دارم. مشکل سیستم من را نیز حل نمودند

رضا
پور
باسلام متاسفانه نسخه ios پشتیبانی نمیکنه و نمیشه روگوشی ایفون نصب کرد

نیما
کاظمیی

دکمه بازگشت به بالا