برنامه هک و کنترل واتساپ

هک واتساپ بدون کد: دسترسی به گوشی طرف مقابل

در این مطلب در خدمت شما همراهان بخش تکنولوژی سایت مینویسم هستیم با موضوع جذاب “نحوه هک کردن ؟ هک واتساپ بدون کد بدون دسترسی به گوشی طرف مقابل“.
شاید روش های بسیاری برای هک کردن واتساپ وجود دارد اما هک کردن این اپلیکیشن بدون دسترسی به گوشی شخص مقابل کمی پیچیده تر است و کار ساده ای نیست در این مقاله ما چند روش جهت انجام این کار در اختیار شما قرار می دهیم البته روش هایی برای اینکه چگونه متوجه شوید که آیا واتساپ شما هک شده؟ نیز وجود دارد که قبلا به آن اشاره نمودیم.

هک واتساپ با ترموکس (Termux)

آموزش هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف مقابل

هک کردن واتساپ دیگران می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد ممکن است مادری برای کنترل فرزندش اینکار را انجام دهد از آنجایی که کودکان و نوجوانان از واتساپ برای تبادل پیام، عکس و چندرسانه ای ها استفاده می کنند، این اپلیکیشن تبدیل به یک فضایی برای جذب جنایتکاران شده است.

جنایتکاران، مردم را از طریق ارسال پیام های شرم آور و به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی آن ها از طریق واتساپ فریب می دهند. و اگر کودکانتان یا کارکنانتان به گوشی های هوشمند خود چسبیده اند و شب و روز در حال چک کردن پیام های واتساپ خود هستند، زمان آن رسیده تا دلیلش را متوجه شوید. ما پژوهش عمیق و مقایسه ای از روش های هک کردن واتساپ را انجام داده ایم که در ادامه این مطلب چند روش آن را به شما ارائه می دهیم.

1) چگونه واتساپ را بدون دسترسی به گوشی شخص با SPY24 هک کنیم؟

دانلود برنامه هک واتساپ یکی از روش هایی است که برای محاظت از امنیت فرزندتان می توانید از آن استفاده کنید. SPY24 یک ابزار هک کردن برای Ios و اندروید است. این ابزار از طریق ثبت ضربات کلید بر گوشی شخص و گرفتن اسکرین شات، بر اپلیکیشن واتساپ نظارت می کند. شما می توانید لیست چت واتساپ را از راه دور و بدون دسترسی به گوشی طرف از طریق ایمیل مشاهده کنید.

به منظور استفاده رایگان از برنامه ، سه مرحله ی زیر را دنبال کنید:

  1. ثبت نام: ابتدا، در حساب رایگان SPY24 ثبت نام کنید.
  2. دانلود و نصب: سپس، برای دانلود SPY24 وارد پنل ابری شوید و آن را بر روی گوشی طرف مقابل نصب نمایید.
  3. اکنون می توانید نظارت از راه دور را آغاز نمایید.
هک واتساپ بدون کد: دسترسی به گوشی طرف مقابل
هک واتساپ بدون کد: دسترسی به گوشی طرف مقابل

اپلیکیشن هک واتساپ SPY24 

SPY24 یک نرم افزار نظارتی پیشرفته و عالی برای گوشی همراه است، شما می توانید اطلاعات مهم گوشی طرف مقابل، از جمله تماس ها، پیام های چت و غیره را از راه دور ردیابی کنید.

علاوه بر ردیابی واتساپ، این اپلیکیشن قدرتمند همچنین اطلاعاتی را در مورد موقعیت GPS و اپلیکیشن های نصب شده ارائه می دهد. آن را می توان هم بر روی اندروید و هم iOS نصب کرد با این کار می توانید تمام رکوردهای نظارتی را از راه دور مشاهده کنید.

SPY24 برای نظارت و یا هک واتساپ بر پیام های ارسال و دریافت شده بر روی اپلیکیشن های چت اجتماعی نظارت دارد. علاوه بر نظارت بر واتساپ می تواند بر برنامه های دیگر همچون : اسکایپ، فیسبوک، وی چت و غیره نیز نظارت داشته باشد. با استفاده از این ابزار نظارتی، شما می توانید فعالیت های آنلاین کودکان و کارکنانتان را ردیابی کنید.

ویژگی های اپلیکیشن هک واتساپ SPY24

نظارت بر پیام های واتساپ : این یکی از ویژگ های قدرتمند SPY24 به شمار می رود. شما می توانید از این اپلیکیشن نظارتی برای ردیابی تمام مکالمات واتساپ استفاده کنید. شما حتی می توانید فایل های رسانه ای تبادل شده را نیز مشاهده کنید.

گرفتن اسکرین شات واتساپ : SPY24 به طور منظم اسکرین شات هایی را از گوشی شخص مورد نظر می گیرد. به این طریق، شما می توانید نه تنها پیام های چت واتساپ را مشاهده کنید بلکه حساب و پسورد واتساپ فرد دیگر را نیز به دست آورید.

ثبت ضربات کلید : با استفاده از SPY24 تمام ضربات کلید گوشی های iOS و اندروید را ردیابی می کند، از جمله تمام متن های پیست شده در واتساپ. بنابرین شما به وضوح می توانید آنچه در گوشی شخص رخ می دهد را متوجه شوید.

2) نحوه هک واتساپ با استفاده از وبسایت واتساپ

واتساپ فرد دیگری را بدون دسترسی به گوشی او و با استفاده از وبسایت واتساپ، به صورت رایگان هک کنید!!! جهت انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

  • مرورگر کروم گوشی موبایل خود را باز کنید و به سایت web.whatsapp.com بروید.
  • بر روی تنظیمات ضربه بزنید و گزینه “ سایت دسکتاپ” را انتخاب نمایید.
  • به واتساپ گوشی شخص مورد نظر دسترسی پیدا کنید و بر روی تنظیمات ضربه بزنید سپس گزینه وب/دسکتاپ واتساپ را انتخاب کنید.
  •  کد بر روی گوشی خود را با گوشی طرف مقابل اسکن کنید.
  • حالا می توانید بدون دسترسی به گوشی طرف مقابل پیام های واتساپ او را چک کنید.

3) نحوه هک کردن WhatsApp بدون دسترسی به تلفن با استفاده از روش Spoofing

یکی از روش هایی که می توان واتساپ را بدون دسترسی به گوشی هک کرد روش Spoofing می باشد که روش انجام آن را در ادامه توضیح داده ایم.

  • واتساپ را از گوشی خود غیرفعال کنید و یا پاک کنید.
  • آدرس وای فای مک گوشی طرف مقابل را به دست آورید با توجه به سیستم عامل آن میتوانید با یکی از روش های زیر این کار را انجام دهید.
  1. بر روی اندروید، به تنظیمات/ درباره گوشی/ آدرس وای فای مک بروید.
  2. بر روی آیفون، به تنظیمات/ عمومی/ درباره/ آدرس وای فای بروید.
  3. بر روی گوشی ویندوز، به تنظیمات/ درباره/ اطلاعات بیشتر بروید.
  • Busy Box و Terminal Emulator را از گوگل پلی نصب کنید.
  •  آدرس وای فای مک گوشی خود را با استفاده از Busy Box و Terminal Emulator به آدرس گوشی شخص مورد نظر تغییر دهید.
  • واتساپ را نصب کنید و شماره گوشی طرف مقابل را وارد نمایید.
  • کد تأیید بر روی گوشی خود را بگیرید و سپس آن را پاک نمایید.
  • با کد تأیید وارد واتساپ شوید.

این سه روش می توانند به هک کردن واتساپ به شما کمک کنند، شما می توانید مناسب ترین روش را انتخاب نمایید. SPY24 یک اپلیکیشن قدرتمند و کاربردی است، بنابراین باید بدانید که از آن به دلایل درست و معقول استفاده می شود.

نظارت بر فرد دیگر معمولاً غیرقانونی است اما در صورتی که شما والد یا کارفرمایی باشید که به دنبال پاسخ است، هیچ کس نمی تواند شما را سرزنش کند. پیش از خرید، می توانید از برنامه رایگان برای تجربه ی عملکرد نظارتی این اپلیکیشن استفاده نمایید.

بررسی هک واتساپ و سامانه های مراقبتی در وبسایت کافه اپس ردیاب

روش های هک واتس اپ دیگران و کنترل پیام های آنها

همانطور که میدانید، واتس اپ یکی از پیام رسان های محبوبی است که امکاناتی مشابه با تلگرام را فراهم کرده و استفاده از این شبکه اجتماعی برای کاربران ایرانی به علت فیلتر نبودن راحت است. در این عصر دیجیتالی و ظهور شبکه های اجتماعی متنوع، هک کردن این شبکه های اجتماعی به محبوب ترین جستجو های کاربران در اینترنت تبدیل شده است. هک اینستاگرام، هک تلگرام، هک واتس اپ و هک سریع و از راه دور اندروید و دیدن پیام‌ های متعلق به دیگران، موضوعات داغ این روزها به حساب می آیند. اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا هک واتس اپ امکان پذیر است؟ در ادامه قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

​​ساده ترین روش هک و نظارت بر واتس اپ از راه دور با استفاده از برنامه های نظارتی​

مثل برنامه زیر 

مکانیابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک قابل دانلود از کافه اپس ردیاب

هک گوشی مکانیابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

——————————————————————

ضمن احترام  

در این برنامه شما علاوه بر مکانیابی امکان دیدن تماسها و پیام رو هم دارید و دسترسی کاملی به واتساپ تلگرام و اینستاگرام هم میدهد

همچنین این برنامه نیاز به نصب روی گوشی ندارد

در این برنامه شما قادر خواهید بود علاوه بر مکانیابی نسبت به دیدن لیست تماسها و متن پیامک های گوشی فرد مورد نظر نیز اقدام کنید.  همچنین شما میتوانید لیست تماس ها و نام مخاطبین را ببینید

نحوه مکانیابی در این برنامه بصورت کاملا دقیق و روی نقشه ماهواره ای گوگل هست که شما میتوانید هر لجظه مکان مورد نظر را ببینید

و اما مواردی که برنامه در اختیار شما میگذارد و توضیحات آن

مکان یابی دقیق روی نقشه با قابلیت بزرگنمایی

دیدن پیام ها و متن ان و پیامهای قبلی

دیدن لیست تماسها و مدت زمان مکالمه

دیدن شماره و نام مخاطبین ذخیره شده

 دسترسی به واتساپ تلگرام و اینستاگرام

. بسیاری امکانات دیگر

و اما پشت پرده برنامه ما : 

برنامه فعالیت خودشو که اغاز میکند با درخواست های شما اطلاعات را از سرور برنامه میگیره و به شما میدهد

این درخواست ها شامل مکانیابی دیدن پیامها و متن انها و لیست تماسها و مخاطبین هست  

با احترام فراوان 

آیا هک واتساپ بدون کد تایید حقیقت دارد؟ بله اما فقط با برنامه امکان دارد

در کنار برنامه های نظارتی مخصوص والدین، یک سری تبلیغات نیز درباره هک واتس اپ بدون داشتن کدعنوان می شود که در این تبلیغات سعی می شود تا با عناوین جذاب، کاربرانی که قصد دارند به هر قیمتی شده دست به هک اکانت واتس اپ فرد مقابل بزنند را به سمت خود بکشند.

از جمله رایج ترین این نوع تبلیغات هک واتس اپ دیگران تنها با ورود شماره موبایل طرف مقابل است. از طرفی با قیمت های بسیار پایینی که در این نوع تبلیغات برای این کار گفته می شود کاربر با خود فکر می کند که اگر عملی هم نشود چیز زیادی از دست نداده ام.

اگر شخص گفت من هک میکنم هکرم واتساپ رو هم میکنم قبول نکنید شما اگر مبلغی پرداخت میکنید باید برنامه را تحویل بگیرید که خودتان انجام دهید

یکی از این برنامه ها که به شما کمک میکند  هک واتساپ بدون کد

دانلود برنامه هک واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران از سایت ردیاب کافه اپس

————————–

این برنامه نیازی به نصب روی گوشی مقابل ندارد

هیچ کد تاییدی ارسال نمیکند و نیازی به کد ندارد 

دقت کنید هک واتساپ بدون کد تایید و از راه دور فقط با برنامه قابل انجام هست

روش های جلوگیری از هک واتس اپ همیشه عملی نیست

از آنجا که واتس اپ در سراسر دنیا دارای تعداد کاربران زیادی است، در نتیجه همه روزه مقدار بسیار زیادی اطلاعات در آن جابجا می شود. همین مقدار زیاد اطلاعات که گاها حاوی اطلاعات مهمی همچون رمز حساب های بانکی، ارتباطات مختلف بین شخصیت ها یا تصاویری مربوط به مدارک و اسنادی محرمانه می باشد، می تواند برای هکرها بسیار جذاب باشد. البته می دانیم که واتساپ از پروتکل های امنیتی بسیار پیشرفته ای استفاده می کند که باعث می شود پیام های رد و بدل شده از طریق آن در مسیر ارسال، رمزنگاری شده و در سرورها نیز وجود نداشته باشند، اما با این حال روش هایی برای دور زدن آن و به دست آوردن اطلاعات افراد در این پیام رسان وجود دارد. خوشبختانه راه هایی برای جلوگیری از هک واتساپ وجود دارد که در اینجا برخی از این موارد را در اختیارتان قرار می دهیم:

  • تلفن همراه خود را در اختیار دیگران قرار ندهید
  • در مکالمات مهم از چت رمزنگاری شده استفاده کنید
  • تایید دو مرحله ای واتس اپ را را فعال کنید
  • برای پیام رسان واتس اپ خود پسورد بگذارید
  • از آنتی ویروس های قوی و به روز استفاده کنید

———————–

هک واتساپ از راه دور،هک وات ساپ،هک وات ساپ بدون کد تایید،هک وات ساپ بدون کد،هک وات ساپ بدون کد

از روش های هک واتساپ در چه مواقعی می توان استفاده کرد؟

می دانیم که گوشی هر شخصی حتی همسر ما حریم شخصی او بود و ما نباید به خودمون این اجازه رو بدیم که واتساپ او را چک و یا هک کنیم. روش های هک واتساپ که در این مقاله در اختیار شما قرار داده شده صرفا برای والدینی است که در رابطه با فرزندانشان حساسیت و یا نگرانی دارند.

کودکان اغلب از واتساپ برای چت کردن با کاربران دیگر استفاده می کنند، و شما نمی توانید مطمئن شوید که آیا این کاربران به کودکانتان آسیب وارد خواهند کرد یا نه. بنابراین، لازم است تا واتساپ را به منظور چک کردن لیست چت فرزندتان و اطمینان حاصل نمودن از این که او در خطر نیست، هک کنید.

و یا در صورتی که پسورد حساب واتساپ خود را فراموش کرده اید و یا تصادفاً پیام های واتساپتان را پاک کرده اید، شما می توانید به منظور بازیابی بایگانی اصلی خود، حساب واتساپتان را هک نمایید.

هک واتس اپ با بارکد

یکی از روش هایی که افراد سودجو می توانند به اطلاعات شخصی و مهم ما در واتساپ دسترسی پیدا کنند، استفاده از بارکد واتس اپ می باشد! این یعنی چی؟ اجازه بدید کمی بیشتر توضیح بدیم. واتساپ علیرغم اپلیکیشن منحصر بفردی که ارائه نموده نسخه وب را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته که در این روش کاربر می تواند وارد تنها با تایپ این آدرس web.whatsapp.com وارد صفحه ای شود که یک QR Code در آن وجود دارد و تنها نیاز به این دارد تا از داخل برنامه واتساپ موجود در گوشی، دوربین را در مقابل آن قرار دهد و سپس اقدام به دسترسی به تمام اطلاعات شما کند!!!

خب! لحظه ای تصور کنید که یک کار مهم و فوری برای شما پیش می آید و شما فراموش می کنید که گوشی خود را در حالت قفل قرار دهید!! اینک هر فرد سودجویی می تواند به اطلاعات واتساپ شما دسترسی پیدا کند و در نهایت اطلاعات شما از دید شخصی خارج خواهد شد!!! برای جلوگیری از این معضل تنها یک راه وجود دارد و آن این است که تمام دسترسی های وب را حذف کنید! چگونه حذف کنیم؟! ابتدا وارد برنامه واتساپ شده و سپس بر روی ۳ نقطه بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه Whatsapp Web را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا