هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپسامانه مراقبت از خانوادهکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلهک و کنترل گوشی اندروید

هک واتساپ | با این کارها از هک واتساپ در امنیت باشید!

یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران اپلیکیشن های مختلف، حفظ شدن اطلاعات آنها می باشد که در این گزارش از نمناک با روش های عدم هک واتساپ آشنا خواهید شد. هک واتساپ

هک واتساپ با شماره (WhatsApp) با استفاده از بارکد

هک واتس اپ و هک واتس اپ با بارکد و هک واتس اپ با شماره و هک واتس اپ با کد و جلوگیری از هک واتساپ و امنیت واتس اپ و هک شدن واتساپ را در نمناک ببینید.

هک واتساپ ممکن است؟!

واتساپ یکی از بهترین و شناخته شده ترین برنامه های سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی است که این برنامه کاربردی مدت های طولانی در این زمینه فعالیت دارد و در این مدت توانست میلیون ها کاربر را به خود جذب کند و دیگر از محدودیت های یک شهر و استان، تبدیل به اپ جهانی شود و این حتما به کاربردها و قابلیت های مختلفی که این برنامه در طول زمان اضافه کرد بستگی دارد.

با این وجود این مجوعه نیز برای حفاظت از امنیت کاربران خود از تدابیر امنیتی مختلف و همچنین کاربردی استفاده کرده است که امنیت کاربران در طی رعایت برخی قابلیت ها و همچنین رعایت کارهای اصولی، حفظ خواهد شد و هیچ شخصی نمی تواند به حساب کاربری آنها دست پیدا کند. از این رو امکان هک شدن واتساپ به هیچ وجه ممکن نیست و مگر اینکه خودتان بخواهید!!

هک واتساپ | با این کارها از هک واتساپ در امنیت باشید!

شاید از خودتان بپرسید که چگونه ممکن است؟! هر یک از ما ریسک هایی را گاهی اوقات انجام می دهیم که می تواند به قیمت از دست رفتن تمام اطلاعاتمان تمام شود! خب روش های هک واتساپ از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد ؛

  1. هک واتساپ با بارکد
  2. هک واتساپ با شماره
  3. هک واتساپ با جیمیل و شماره

خب! موارد بالا را با دقت مطالعه کنید! شاید با مطالعه 3 مورد بالا، به معنای دقیقی نرسیده باشید. در ادامه شما را با هر یک از موارد بالا آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

1- هک واتساپ با بارکد

 یکی از روش هایی که افراد سودجو می توانند به اطلاعات شخصی و مهم ما در واتساپ دسترسی پیدا کنند، استفاده از بارکد می باشد! یعنی چی؟ اجازه بدید کمی بیشتر به این موضوع اشاره کنم. واتساپ علیرغم اپلیکیشن منحصر بفردی که ارائه نموده است، نسخه وب را نیز برای کاربران خود ارائه کرده است که در این روش کاربر می تواند وارد تنها با تایپ این آدرس web.whatsapp.com وراد صفحه ای شود که یک QR Code در آن وجود دارد و تنها نیاز به این دارد تا از داخل برنامه واتساپ موجود در گوشی، دوربین را در مقابل آن قرار دهد و سپس اقدام به دسترسی به تمام اطلاعات شما کند!!!

خب! تصور کنید که کار بسیار مهم و فوری برای شما پیش می آید و بطور کل فراموش می کنید که گوشی خود را در حالت قفل قرار دهید و به همین شیوه بر روی زمین قرار می دهید!! اینک هر فرد سودجویی می تواند به اطلاعات واتساپ شما دسترسی پیدا کند و در نهایت اطلاعات شما از دید شخصی خارج خواهد شد!!!

برای جلوگیری از این معضل، توصیه ای که داریم این است که تمام دسترسی های وب را حذف کنید! چگونه حذف کنیم؟! ابتدا وارد برنامه کاربردی واتساپ شوید و سپس بر روی 3 نقطه بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه Whatsapp Web را برگزینید.

اینک صفحه ای برای شما باز خواهد شد که تمام دیوایس های مرتبط با حساب کاربری شما را نشان خواهد که از چند دیوایس یا دستگاه به حساب کاربری خود متصل شده اید. از این رو اگر موردی ناشناس و نا اشنا بود، فورا از آن خارج شوید تا فرد سودجویی که این کار ناشایست را انجام داده است، دیگر قادر به دسترسی یافتن به اطلاعات شخصی شما نباشد.

برای خارج کردن دیوایس های نا آشنا بر روی “Log out from all devices” کلیک کنید. دیگر هیچ دیوایسی قادر به مشاهده اطلاعات شخصی شما نخواهد بود.

حتماً بخوانید : اگر شما از نسخه واتساپ وب استفاده در کامپیوترهای مختلف استفاده می کنید، حتما و حتما بعد از هر بار استفاده لاگ اوت کنید و در صورت استفاده مجدد تنها در چند ثانیه این ارتباط را برقرار کنید تا بتوانید هر چه امن تر از اکانت خود استفاده کنید و دیگر هیچ فردی قادر به دسترسی یافتن به اطلاعات شما نباشد.


2- هک واتساپ با شماره

همان گونه که گفتیم، هک واتساپ ممکن نیست و هر فرد عادی با تجربه چند ساله هم نمی تواند چنین اقدامی را انجام دهد و این می تواند یکی از نقاط مثبت این برنامه کاربردی باشد که یوزر را از هر گونه احتمال ممکن و غیر ممکن می تواند حفظ کند. از این رو احتمال هک واتساپ شما منفی است و مگر اینکه خودتان سهل انگاری کنید!!!

برای مثال یکی از  اگر شما به فردی اطمینان ندارید، نباید به هیچ وجه گوشی تان حتی به مدت یک دقیقه هم در اختیارش قرار دهید! چرا که او می تواند به ساده ترین روش ممکن به اطلاعات و مشخصات حساب کاربری شما دسترسی پیدا کند و در نهایت از آنها بر علیه خودتان استفاده کند. با این وجود روشی که با سهل انگاری شما ممکن خواهد بود، این است و توصیه ای که ما برای شما داریم این است، گزینه ذیل می باشد؛

احراز هویت دو عامله واتساپ

احراز هویت دو عامله نه تنها در این اپلیکیشن بلکه در اکثر برنامه های سوشال مدیا وجود دارد که علت اصلی آن نیز حفاظت از اصلاعات حساب کاربری شما می باشد و هیچ فردی نمی تواند بدون وارد کردن این رمز، به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کند! به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم استفاده از احراز هویت دو عامله می باشد که در ادامه با نحوه فعال سازی این گزینه امنیتی که یکی از روش های جلوگیری از هک شدن واتساپ است، آشنا خواهید شد؛

1- بعد از وارد شدن به برنامه واتس اپ، بر روی 3 نقطه عمودی در بالا سمت راست کلیک کنید و در میان گزینه ها، بر روی Settings یا تنظیمات که گزینه آخر است کلیک کنید.

2- در منو settings، بر روی Account یا حساب کلیک کنید.

3- اینک گزینه سوم یعنی “Two step verification” را انتخاب کنید.

4- در این مرحله بر روی گزینه “Enable” در قسمت پائین کلیک کنید.

5- شما باید 6 رقم مشخص شده ای که توصیه می شود تکراری و پشت سر هم نباشد، را وارد کنید.

6- بدون کلیک بر روی next، به صفحه بعدی منتقل خواهید شد. اینک مجددا رمز وارد کرده را مجددا وارد کنید.

7- آدرس ایمیل خود را وارد کنید که در صورت فراموش کردن رمز وارد شده، لینک بازیابی برای شما ارسال شود و توصیه می شود با دقت وارد کنید.

8- ایمیل وارده را مجددا وارد کنید.

9-  تبریک! حساب شما ایمن شد و می توانید با خیالی راحت از حساب کاربری خود استفاده کنید.

بر روی Done کلیک کنید.


3- هک واتساپ با جیمیل و شماره

یکی دیگر از روش هایی که افراد سودجو می توانند به حساب کاربری شما دسترسی پیدا کنند، استفاده از جیمیل و شماره تلفن شما می باشد! برای مثال تاکنون ده ها بار از طریق پیغام ها و هشدارهای مختلف توسط رسانه ها گفته شده است که به هیچ وجه نباید اطلاعات جیمیل خود را به هر فردی دهید که در نهایت ممکن است اطلاعات جیمیل شما و حساب های متصل به جیمیل شما توسط افراد سودجو هک شوند. 

از این رو اگر فردی اطلاعات جیمیل شما را در گوشی اش داشته باشد، می تواند با کمترین دغدغه ممکن ابتدا وارد واتساپ شود و شماره شما را وارد کند و اگر شما در دسترس او باشید، می تواند گوشی تان را قرض بگیرد و پس از دریافت کد یکبار مصرف، آنرا در گوشی خودش وارد کند و در نهایت تمامی چت هایی که از گذشته بر روی حساب کاربری خود ذخیره کرده اید را دسترسی کامل داشته باشد.

هک واتساپ با بارکد

به همین دلیل توصیه ای که ما برای شما داریم این است که فورا پسورد جیمیل خود را با استفاده از اصول صحیح و درست اقدام به تغییر پسورد کنید و به هیچ وجه پسورد جیمیل خود را به دوستان خود ندهید و از طریق دو روش بالا، اقدام به شخصی سازی و ایمن کردن اطلاعات خود کنید. موفق باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا