هک فیسبوک و کنترل اکانت Facebook Messenger

چگونه هک فیسبوک و کنترل اکانت Facebook Messenger با موبایل تراکر فری امکان پذیر است؟

فیسبوک یک شبکه اجتماعی پر طرفدار است، که همین جامعه آماری کاربران زیاد باعث شد تا افراد زیادی به دنبال روش های برای هک فیسبوک باشند. برای پاسخ به نیاز این دسته افراد در خصوص نظارت و کنترل شبکه اجتماعی فیس بوک، نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده برای شما فراهم شده است. تا با آن به سادگی بتوانید کنترل پیام های فیس بوک را از راه دور انجام دهید.
برخی از این امکانات در خصوص هک فیس بوک به شرح زیر می باشد:

  • نمایش پیام های ارسالی و دریافتی در فیس بوک
  • ارسال گزارش کامنتها و ارتباطات بین پست ها
  • قابلیت تعریف کلمات کلیدی جهت درج تصویر پست
  • قابلیت گزارش دهی در حالت بدون روت با نصب آسان

نصب این برنامه ساده بوده و برای تمامی افراد امکان پذیر است، برای آشنایی بیشتر با قابلیت های نظارتی بر مسنجر اسکایپ می توانید توضیحات ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید.


ثبت نام دانلود برنامه


ورود به پنل

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

چگونه با سامانه مراقبت از خانواده به فیس بوک نظارت کنیم؟

فیس در سال 2004 شروع به فعالیت کرد و که پس از مدتی کوتاه هواداران زیادی به خود اختصاص داد. این سرویس که در ابتدا مختص دانشجویان یک دانشگاه خاص بود و بعدها تبدیل به مکانی عمومی و آنلاین برای تبادل نظر، بین میلیون ها نفر شد. محبوبیت این شبکه در میان افراد مختلف باعث شد خانواده اهی زیادی علاقه مند به نظارت فیس بوک جهت کنترل عملکرد فرزندان خود شوند.
به همین خاطر در سامانه مراقبت از خانواده بدون نیاز به “هک فیس بوک” امکان “نظارت فیسبوک” فراهم شده است. اما لازم است بدانید سامانه مراقبت از خانواده موبایل تراکر فری پیش از آنکه یک برنامه برای هک Facebook باشد؛ در واقع یک ابزار کنترلی برای بررسی عملکرد فرزندان در فضای مجازی است. از آنجایی عموما خانواده دانش فنی در خصوص روش های سخت جهت کنترل گوشی تلفن همراه را ندارند، ما در اینجا با ارائه یک نرم افزار کنترلی ساده این شرایط را برای آنها ممکن ساخته ایم.
برنامه موبایل تراکر فری را روی دستگاه فرزند خود نصب کنید، پس از نصب اپلیکیشن به صورت خودکار مخفی خواهد شد و گزارشات مورد نیاز شما را به پنل کاربری ویژه والدین ارسال خواهد کرد. به این ترتیب شما می توانند به سادگی و بودن نیاز به دانش فنی خاص ارتباطات فرزندان خود را در این شبکه اجتماعی رصد نمایید.

سامانه مراقبت از خانواده به فیس بوک نظارت
برنامه هک فیسبوک

چرا به برنامه هک فیسبوک و یا ابزار کنترلی آن نیاز داریم؟

فیس بوک یک مسنجر و شبکه اجتماعی پر مخاطب است که امکان ارتباط اشتراک گذاری تایم لاین زندگی افراد بر روی آن به سادگی وجود دارد، که میلیون ها مخاطب را به خود اختصاص داده است. عدم محدودیت ارتباطی در این شبکه و وجود افراد با ساختار روحی و شخصیتی متفاوت در رده های سنی مختلف باعث می شود تا برخی ریسک های احتمالی برای حضور فرزندانمان در فعالیت در این شبکه وجود داشته باشد. این ریسک ها باعث علاقه مندی والدین به هک فیسبوک شده است، برخی از این ریسکها به شرح زیر می باشد:

ارتباط با افراد بزرگسال و یا رده های شخصیتی ناهمگون
آشنایی با جنس مخالف و سو استفاده های عاطفی و جنسیتی
لو رفتن حریم خصوصی و باج خواهی افراد شیاد از این طریق
آشنایی با محتوای نامناسب و غیراخلاقی از طریق پست های سایرین
این موارد تنها بخش کلی از آسیب های ناشی از استفاده غیر ایمن از این شبکه اجتماعی است.

سایر روشهای هک فیس بوک
علاوه بر برنامه های نظارتی همچون موبایل تراکر فری روش های قدیمی دیگری برای هک کردن فیس بوک وجود دارد، که معمولا روش های خسته کننده و بی ثمری برای کنترل این شبکه اجتماعی می باشند، اما برای آشنایی بیشتر، آنها را به شما معرفی می کنیم تا وقت خود را برای این روشها تلف نکنید.

هک اکانت فیسبوک به روش قدیمی ریست پسورد
روش قدیمی و البته همگانی برای هک یک اکانت آنلاین این است که از قابلیت ریست پسورد آن وبسایت استفاده کنید. در هک فیسبوک به این روش کاری که انجام می شود به سرقت بردن اکانت ایمیل شخص مورد نظر به روش های مختلف است که در این صورت می توانید با ریست پسورد به اکانت و همچنین پیام های مسنجر آن شخص نفوذ کنید.

یک روش قدیمی و البته همگانی برای هک یک اکانت آنلاین این است که از قابلیت ریست پسورد آن وبسایت استفاده کنید. در هک فیسبوک به این روش کاری که انجام می شود به سرقت بردن اکانت ایمیل شخص مورد نظر به روش های مختلف است که در این صورت می توانید با ریست پسورد به اکانت و همچنین پیام های مسنجر آن شخص نفوذ کنید.
در ادامه فهرستی از مراحل هک اکانت فیسبوک با ریست پسورد را مرور خواهیم کرد.

صفحه اصلی وب سایت فیسبوک را باز کنید و روی گزینه”Forgot your Password” کلیک کنید.
در صفحه جدید از شما خواسته می شود تا با وارد کردن شماره موبایل یا آدرس ایمیلی کاربر مورد نظر را پیدا کنید.
در صفحه بعد روش هایی که می توانید از آن طریق پسورد اکانت مورد نظر را ریست کنید نمایش داده میشود در این صفحه روش “Email” را انتخاب کنید و “Continue” را بزنید.
نکته : می توانید از سه روش Email، پیامک و تماس تلفنی استفاده کنید ولی باید پیش از استفاده از این گزینه به تلفن همراه شخص مورد نظر دسترسی مستقیم داشته باشید.
یک کد امنیتی برای ایمیل شخص مورد فرستاده می شود که البته ممکن است وابسته به روش انتخاب شده توسط شما تماس تلفنی یا پیامکی باشد که یک کد امنیتی اعلام می شود و به هر حال باید آن را یادداشت کنید.
حالا کد امنیتی را باید در صفحه جدیدی که در وبسایت فیسبوک به شما نمایش داده شده است در کادری که به فاصله هر کدام از هم جدا شده اند وارد کنید و در نهایت Continue را بزنید.
در مرحله آخر فیسبوک از شما می پرسد که آیا می خواهید دسترسی تمامی دستگاه هایی که از پیش به اکانت فیسبوک مورد نظر شما متصل هستند را قطع کنید.
نکته : در صورتی که گزینه Stay Logged in را انتخاب کنید فرد صاحب اکانت فیسبوک متوجه مورد نفوذ قرار گرفتن اکانت فیسبوک خود نمی شود چرا که همچنان اکانت خود باقی می ماند ولی ممکن است در آینده متوجه وجود فعالیت های مشکوک در حساب کاربری خود شود و با ریست پسورد دسترسی دیگران و شما را به اکانت خود ببندد. انتخاب گزینه Log out of other devices دسترسی صاحب اکانت را به اکانت فیسبوک خود قطع می کند و به احتمال زیاد شخص متوجه هک شدن اکانت فیسبوک خود می شود.

هک آنلاین اکانت فیسبوک از طریق فیشینگ
هک فیسبوک به این روش سخت تر از روش های پیشین است ولی به همین ترتیب عملی تر نیز می باشد. از این روش در کلاهبرداری ها بسیار استفاده شده است و تنها اکانت فیسبوک نیست که در خطر چنین روشی است.
فیشینگ به معنای ماهی گیری است یعنی شما طعمه ای برای صید اطلاعاتش به کاربر نمایش دهید و معروف ترین روش آن که می توان در هک فیسبوک یک شخص از آن استفاده کرد این است که یک صفحه جعلی کاملا شبیه به وبسایت فیسبوک بسازید و به ترفند هایی از کاربر مورد نظر خود بخواهید تا اطلاعات ورود به اکانت فیسبوک خود را در آن وب سایت جعلی وارد کند.
کاربر در واقع با این کار اطلاعات را به سرور فیس بوک نمی فرستد بکه به ایمیل یا هاستی می فرستد که شما تعیین کرده اید. ساخت چنین صفحه جعلی تخصص زیادی نمی خواهد و حتی با کمی جستجو در اینترنت نیز دست یافتنی است و تنها بخش مهم استفاده از این روش این است که شخص مورد نظر فریب داده شود تا بدون توجه به این که اطلاعات مهمش را در وب سایتی غیر از وبسایت اصلی و فیسبوک وارد می کند، به کار خود ادامه دهد. البته آگاهی کاربران امروزه در برابر چنین روش هایی زیاد شده است و کمتر کسی فریب این روش ها را می خورد ولی هنوز هم روش فیشینگ در هک اکانت ها قربانی می گیرد.

مکاتبه با اینستاگرام در قالب صاحب حساب
یکی دیگر از روش های هک اکانت اینستاگرام و یا باز پس گیری حساب افراد مکاتبه با پشتیبانی اینستاگرام در قالب مشخصات صاحب اصلی حساب است. به این صورت که فرد متخلف با پشتیبانی اینستاگرام تماس می گیرد و اعلام لو رفتن پسورد و یا از دست رفتن اطلاعات حساب کاربری خود را می نماید.
در پاسخ اینستاگرام برای اطمینان از اینکه واقعا ارسال کنند ایمیل صاحب اصلی حساب است، از وی می خواهد تا درخواست خود را بر روی یک برگه کاغذ به همراه یک عبارت و یا عدد مشخص بنویسد و در حالی که متن را کنار صورت خود قرار داده است، تصویر درخواست را برای آنها ارسال نماید.

در پایان پس از پرسش چند سوال امنیتی در خصوص زمان ارسال آخرین پست و اولین پست اینستاگرام مشخصه های لازم جهت بازیابی اکانت به شما را می دهد. در این روش معمولا فالورها و افرادی که تصاویری از حالت خاص افراد را در دست دارند موفق به دسترسی به حساب قربانی می شوند. ضمنا به روش مشابه می توان اکانت از دست رفته را باز پس گیری نمود.
نکته: پس گاهی اوقات به درخواست ارسال عکس با حالتهای خاص از افراد شک کنید.
چطور از هک شدن حساب اینستاگرام جلوگیری کنیم؟
اگر به صورت مختصر و مفید بخواهیم به این موضوع اشاره کنیم، می توانید با رعایت نکات زیر به صورت تقریبا 100% از هک شدن اکانت اینستاگرام جلوگیری به عمل آوریم.
برای این کار کافیست نکات زیر را رعایت کنید:

انتخاب یک پسورد پیچیده توام با اعداد و حروف کوچک و بزرگ
فعالسازی کلمه عبور دو مرحله برای ورود به حساب کاربری
ایمن کردن دسترسی به ایمیل متصل به اینستاگرام
جلوگیری از دسترسی افراد به شماره تلفن متصل به حساب
با رعایت نکات ساده فوق می توانید برای همیشه دغدغه هک شدن حساب اینستاگرام را به فراموشی بسپارید.

برای فعالسازی تایید دو مرحله ای نیز کافیست وارد “Settings” اکانت اینستاگرام خود شوید و سپس گزینه “Two Factor Authentication” را در حالت On قرار دهید.
در در مراحل بعدی ورود به اکانت، علاوه بر کلمه عبور از شما کد ارسال به شماره تلفن همراه و یا ایمیل لینک شده به حساب را نیز درخواست شود.

مراحل نصب موبایل تراکر فری برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح “هک اندروید”، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

آیا با این برنامه امکان ذخیره ویدئوهای حساب فیس بوک فرزندان نیز وجود دارد؟

خیر، این برنامه جهت نظارت بر محتوای مناسب و اطلاعات در حال تبادل است و برای ذخیره سازی ویدئو عکس طراحی شده است. بلکه می تواند با هک فیس بوک لیست پیام های ارسالی و دریافتی فرزند شما را در پنل کنترل والدین ثبت نماید.

چگونه می توانیم پروفایل دوستان و افراد مشکوک به ارتباط ناسالم با فرزندمان را داشته باشیم؟

کافیست نام فرد یا ایدی وی را در بخش کلمات حساس در پنل کنترل والدین تعریف کنید ، با به محض مراجعه فرزند به صفحه فرد مورد نظر تصویر پروفایل او برای شما ارسال شود.

آیا می توانم اطلاعات ورود به حساب فیس بوک فرزندم را نیز داشته باشم؟

در صورت نیاز با فعالسازی این بخش می توانید در صورت ورود و یا خروج مجدد به حساب فیس بوک توسط فرزند کمله عبور جدید او را نیز داشته باشد، اما این کار باعث ایجاد حساسیت و آگاهی او از ورود شما خواهد شد و در نهایت نتیجه مناسبی را از روند نظارتی خود بدست نخواهید آورد.

شناسه رایگان 24 ساعته !

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود


ثبت نام و دانلود


ورود به پنل

سلام با تشکر از تیم پشتیبانی این برنامه . من اولش نا امید شدم فکر کردم برنامه الکی است اما پس از صحبت با پشتیبانان همه مشکلاتم را حل کردند و خیلی راضیم از برنامه .

علی
محمد
سلام از پشتیبانی نهایت تشکر را دارم. مشکل سیستم من را نیز حل نمودند

رضا
پور
باسلام متاسفانه نسخه ios پشتیبانی نمیکنه و نمیشه روگوشی ایفون نصب کرد

نیما
کاظمیی

دکمه بازگشت به بالا