هک تلگرام

چگونگی هک تلگرام و روش های کنترل عملکرد فرزندان در تلگرام

کنترل کردن تلگرام در فضای مجازی با عنوان هک تلگرام شناخته می شود، یکی از بزرگترین چالش های ذهنی والدین برای کنترل فعالیت فرزندان در این شبکه اجتماعی می باشد.
ما در اینجا قصد آموزش هک کردن تلگرام را نداریم، بلکه قصد معرفی ابزار کنترلی قابل استفاده برای والدین جهت کنترل تلگرام فرزندان را داریم. تلگرام یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های پیام رسان در میان کاربران ایرانی است، که به دلیل امکانات گسترده محبوبیت زیادی در میان کاربران ایرانی پیدا کرده است.
این محبوبیت بیش از اندازه موجب شده است، تا کاربران زیادی با هدف نظارت بر فعالیت عزیزان و فرزندان خود در این شبکه اجتماعی محبوب به دنبال روش هایی برای هک برنامه تلگرام باشند. اما غافل از اینکه، این برنامه به سادگی قابل نفوذ توسط هکرها نمی باشد، ولی امکان نظارت و کنترل بر آن از راه دور امکان پذیر است.


ثبت نام دانلود برنامه


ورود به پنل

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

آیا هک تلگرام با برنامه موبایل تراکر فری امکان پذیر است؟

اما این روش هکینگ تلگرام محسوب نمی شود، بلکه یک ساز و کار نظارتی بر فعالیت فرزندان شما در شبکه تلگرام است، یعنی شما با نصب یک نرم افزار تحت عنوان سامانه مراقبت از خانواده امکان دسترسی از راه دور به ارتباطات فرزند خود را در شبکه تلگرام، که به اصطلاح عامیانه رت هک تلگرام از راه دور شناخته می شود را خواهید داشت.
نصب برنامه بسیار ساده است شما بدون نیاز به هک کردن تلگرام با آیدی و تنها با انجام چند مرحله ساده می توانید، آن را بر روی گوشی فرزند خود نصب کرده و پس از مخفی شدن برنامه می توانید، گزارش فعالیت ها و ارتباطات فرزند خود را در شبکه تلگرام با استفاده از کنترل پنل مدیریت والدین تحت نظر بگیرید.
پس با ما همراه باشید تا شما را با نحوه مدیریت عملکرد فرزندان در شبکه تلگرام، را بدون نیاز به هیچ راهکار هک و یا غیر قانونی به واسطه برنامه موبایل تراکر فری آشنا سازیم.

هک تلگرام با برنامه
برنامه هک تلگرام و کنترل شبکه های اجتماعی

چرا به برنامه هک تلگرام و کنترل شبکه های اجتماعی نیاز داریم؟

روزانه بسیاری از والدین به دنبال برنامه های کنترل تلگرام هستند. چراکه تهدیدات و خطرات بهره برداری نادرست از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. در این بین رده های سنی زیر 18 سال به دلیل داشتن ذهن کنجکاو و ریسک پذیر، در معرض بیشترین آسیب قرار دارند. از آنجایی که تلگرام نیز بیشترین میزان نفوذ را در میان ایرانیان را داشته است، لذا فرزندان و کودکان ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به جمع کاربران این شبکه پیوسته اند. برخی از این آسیب ها به شرح زیر می باشند:

امکان ورود به کانال های و گروه های غیر اخلاقی و نامناسب
ایجاد مزاحمت برای دیگران و یا دردسر هایی از این قبیل
ارتباط با افراد شیاد، یا دوستان ناشایست و انحرافاتی از این قبیل
فریب خوردن و به اشتراک گذاشتن حریم خصوصی و مشکلاتی از این قبیل
موارد ذکر شده می تواند از پیش پا افتاده ترین تهدیدات این شبکه برای فرزندانمان باشد.
با توجه به موارد ذکر شده، روش های همچون هک تلگرام با شماره تلفن و یا کنترل کردن آن برای آن دسته از والدینی که به سلامت فرزندانشان در فضای مجازی اهمیت می دهند، می تواند جز نیازهای ضروری جامعه باشد.
به همین خاطر والدین به دنبال ابزارهای هک موبوگرام و تلگرام هستند، از این رو برای جلوگیری از این رویه غلط، ابزار نظارت والدین موبایل تراکر فری را برای والدین عزیز فراهم ساخته ایم.

نحوه فعالسازی تنظیمات برنامه Mobile Tracker Free برای ارائه گزارش اطلاعات برنامه تلگرام

محتوای این بخش با توجه به اطلاعات مورد نیاز شما جهت گزارش در پنل کاربری والدین، قابل تغییر می باشد. کاربرانی که برنامه را نصب نموده اند، می توانند مطابق تنظیمات زیر ارسال گزارشات شبکه اجتماعی مورد نظر را فعال نمایند.

پس از نصب برنامه، مطابق راهنما آموزشی می توانید وارد بخش تنظیمات برنامه شوید و پیام رسان تلگرام را در حال فعال قرار دهید.
در بخش تنظیمات برنامه تلگرام دسترسی اعلانات را برای برنامه تلگرام فعال کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را مطابق تصویر دنبال کنید.

گزارش اطلاعات برنامه تلگرام

Settings > Notifications and Sounds > Private Chats > Notifications for private chats & Message Preview & Popup Notifications – Always show popup
در بخش بعدی دقت داشته باشید، در گوشی های روت نشده باید دو دسترسی اعلانات (Notifications و دسترسی ها Accessibility برای برنامه نظارتی فعال باشد.
برای فعالسازی دسترسی بخش اعلانات، مطابق تصویر وارد زیر وارد منو Settings شوید و در بخش جستجو عبارت،Notification Access را جستجو نمایید .
و یا مسیر زیر را دنبال کنید:
Settings > App and Notifications > Advanced > Special app access > Notification Access

برنامه تلگرام

در لیست برنامه های باز شده مقدار این دسترسی را برای برنامه ……… فعال نمایید.
در مرحله بعدی برای فعال سازی دسترسی لازم برای هک کردن محتوای تلگرام، از منوی Settings وارد بخش Accessibility شوید،
Settings > Accessibility > Internet Service
و مطابق تصویر فوق مقدار آن را برای برنامه ….. فعال کنید.

 

مراحل نصب موبایل تراکر فری برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح “هک اندروید”، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

آیا امکان دسترسی به تلگرام فرزندان با استفاده آیدی یا ربات هک تلگرام وجود دارد؟

خیر، شما با استفاده از ربات و یا آیدی تلگرام قادر به هک آن نخواهید بود. تمامی روش های ارائه در اینترنت جنبه تبلیغاتی داشته و هیچ یک قابل اجرا نمی باشند.

آیا امکان مشاهده تلگرام دیگران بدون دسترسی به گوشی تلفن همراه امکان پذیر است؟

برای دسترسی به تلگرام هر فرد نیاز به گوشی تلفن همراه وی می باشد. پس جای نگرانی برای کاربرانی که گوشی تلفن همراه خود را در اختیار کسی قرار نمی دهند وجود ندارد. فقط والدین با در اختیار گرفتن گوشی فرزند می توانند پس از نصب برنامه سامانه مراقبت از خانواده می توانند قادر به کنترل تلگرام فرزند از راه دور خواهند بود.

من می خواهم بدانم که، برای نظارت بر تلگرام نیاز به روت دستگاه می باشد؟

در جدید ترین نسخه از نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده امکان کنترل کلیه شبکه های اجتماعی ازجمله تلگرام بدون نیاز به روت نیز امکان پذیر شده است.

چگونه می توانم از طریق کامپیوتر اقدام به هک آیدی تلگرام نمایم؟

پنل کاربری موبایل تراکر فری امکان استفاده از خدمات برنامه با استفاده از مرورگر های کامپیوتری را نیز فراهم کرده است. کافیست وارد حساب کاربری خود در وب سایت سامانه مراقبت از خانواده شوید و با وارد کردن شناسه کاربری اقدام به مدیریت عملکرد فرزند خود در تلگرام نمائید.

استفاده از این سرویس مستلزم پرداخت هزینه است؟

با توجه به نیاز به هندل کردن فرآیند انتقال، اطلاعات از گوشی فرزند به تلفن والدین می بایست از سیستم های انتقال داده سریع و قدرتمندی استفاده کرد. از این رو این سرورها مستلزم پرداخت هزینه ماهانه می باشند.

هزینه اشتراک ماهانه برای استفاده از خدمات برنامه موبایل تراکر فری چقدر است؟

هزینه اشتراک یک ماهه استفاده از خدمات برنامه موبایل تراکر فری بسته به نوع اشتراک متفاوت است که در بخش تعرفه های موبایل تراکر فری قابل مشاهده است.

آیا با این برنامه می توانیم هک تلگرام همسر را انجام دهیم؟

خیر، سامانه مراقبت از خانواده برنامه هک تلگرام نیست! بلکه یک ابزار کنترلی است، که صرفا برای کنترل عملکرد فرزندان شما در شبکه های مجازی طراحی شده است و استفاده از آن برای کنترل تلگرام همسر و یا سایر مصارف خلاف قوانین کشور مجاز نمی باشد. در صورت آگاهی واحد نظارتی حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.

شناسه رایگان 24 ساعته !

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود


ثبت نام و دانلود


ورود به پنل

سلام با تشکر از تیم پشتیبانی این برنامه . من اولش نا امید شدم فکر کردم برنامه الکی است اما پس از صحبت با پشتیبانان همه مشکلاتم را حل کردند و خیلی راضیم از برنامه .

علی
محمد
سلام از پشتیبانی نهایت تشکر را دارم. مشکل سیستم من را نیز حل نمودند

رضا
پور
باسلام متاسفانه نسخه ios پشتیبانی نمیکنه و نمیشه روگوشی ایفون نصب کرد

نیما
کاظمیی

دکمه بازگشت به بالا