هک اینستاگرام

چگونه اینستاگرام را هک کنیم و دایرکت های اکانت مورد نظر را بررسی کنیم؟

اهمیت هک اکانت اینستاگرام از آنجایی شروع شد که، این شبکه اجتماعی به عنوان یک منبع درآمد برای کاربران پرطرفدار نیز شناخته شد. همچنین با افزوده شدن قابلیت ارسال پیام به این اپلیکیشن، انگیزه بررسی و کنترل دایرکت های اینستاگرام ، تمایل افراد برای دستیابی به حساب های این سرویس را دو چندان ساخته است.
ما در اینجا قصد بررسی روش هایی که ممکن است به هک اینستاگرام منجر شود را داریم، تا از دست رفتن حساب شما پیشگیری لازم را به عمل آوریم. همچنین تصمیم به معرفی یک ابزار نظارتی برای کنترل دایرکت های این شبکه اجتماعی برای والدین داریم، تا به سادگی بتوانند ارتباطات فرزندان خود را در این شبکه اجتماعی بررسی نمایند و از آسیب های احتمالی ناشی از فعالیت در این شبکه اجتماعی جلوگیری لازم به عمل آورند.


ثبت نام دانلود برنامه


ورود به پنل

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

چرا به برنامه هک اینستاگرام و کنترل دایرکت ها نیاز داریم؟

ماهیت شبکه اجتماعی اینستاگرام بر پایه قرار دادن ویدئو، عکس های کاربران و درج کامنت در خصوص محتوای ارسالی آنها می باشد. این موضوع خود دلیلی بر تحریک افراد شیاد برای هک اینستاگرام ایجاد دردسر و سواستفاده های احتمالی از حریم خصوصی افراد خواهد بود.
چراکه این افراد فرصت طلب با دیدن تصویر افراد و آشنایی با رده سنی، ساختار زندگی و روحیات کاربران این شبکه اجتماعی ساده تر می توانند طعمه های خود انتخاب کنند. با توجه به موارد ذکر شده ضرورت نظارت والدین در رده های سنی پایین تر بر عملکرد فرزندان در این شبکه مجازی بیشتر از سایت شبکه های مجازی احساس می شود.
برخی از این آسیب ها به شرح زیر می باشند:

امکان ایجاد رابطه دوستی و آشنایی با افراد فرصت طلب
ایجاد دردسر برای دیگران و یا مزاحمت هایی از این قبیل
دنبال کردن صفحات غیر اخلاقی و آشنایی با محتوای نامناسب

فریب خوردن و به اشتراک گذاشتن حریم خصوصی و مشکلاتی از این قبیل از جمله آسیب های احتمالی در این شبکه مجازی است.
از آنجایی که پایه ایجاد ارتباط در این شبکه، پیام های ارسالی و دریافتی در بخش Messages (اصطلاحا دایرکت نامیده می شود) می باشد. در برنامه سامانه مراقبت از خانواده موبایل تراکر فری سعی شده است تا امکان دسترسی به گزارشات این بخش در پنل مدیریت والدین، بدون نیاز به هک کردن اینستاگرام فرزند و یا تغییر پسورد آن به صورت نامحسوس امکان پذیر باشد.

برنامه هک اینستاگرام
برنامه های هک و کنترل اندروید

چگونه یک اکانت اینستاگرام هک می شود؟

 

شاید تاکنون از دوستان زیادی شنیده باشید که اکانت اینستاگرامشان هک شده است و در اختیار فرد دیگری قرار گرفته است، اما این اکانت ها با برنامه هک اینستاگرام از دست نرفته اند. بلکه با سهل انگاری خود کاربر دسترسی شخص دیگری به آن باز شده است. ما در این قسمت به معرفی اشتباهاتی که ممکن است به لو رفتن حساب اینستاگرام شما بیانجامد می پردازیم.
انواع ترفندهای دستیابی به اینستاگرام افراد:

  1. دستیابی به پسورد اینستاگرام به روش مهندسی اجتماعی
  2. دسترسی به ایمیل و یا تلفن همراه صاحب اکانت
  3. مکاتبه با اینستاگرام در قالب صاحب حساب

دستیابی به پسورد اینستاگرام به روش مهندسی اجتماعی

در این روش هکر اقدام به طراحی، صفحات فیشینگ و یا نرم افزار های شبیه صفحات لاگین اینستاگرام می نماید و قربانی را تشویق به ورود از طریق لینک و یا نرم افزار خاص خود می نماید. به محض وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور در این صفحات و یا برنامه های جعلی، اطلاعات کامل حساب برای هکر ارسال می شود و به این طریق دسترسی وی به اطلاعات حساب قربانی ایجاد می شود.

در تصویر فوق میتوانید، نمونه یک صفحه جعلی ورود به حساب اینستاگرام را در مقایسه با صفحه لاگین اصلی آن مشاهده می کنید، که تنها فقط از طریق دقت به آدرس مرورگر این مسئله قابل تشخیص است.

دسترسی به ایمیل و یا تلفن همراه صاحب اکانت

یکی دیگر از علل از دست رفتن اطلاعات حساب اینستاگرام، دسترسی فرد متخلف به ایمیل و یا شماره تلفن همراه متصل به حساب شما می باشد. در این روش در واقع هک اتفاق نمی افتد و فقط یک بازیابی پسورد ساده صورت می پذیرد و به سادگی دسترسی فرد به اکانت شما صورت می پذیرد.
در فرم لاگین عبارت “Forgot Password” را انتخاب می نمایند و سپس وارد صفحه بازیابیی پسورد می شوند.

در صفحه بازیابی پسورد یکی از روش های ایمیل و یا تلفن همراه متصل به حساب را وارد می نمایند و در نهایت بر روی گزینه “Reset Password” کلیک می کنند و در پایان متود انتخاب لینک ریست پسورد را دریافت می کنند.
در فرم باز شده در لینک شخص می توانید به سادگی پسورد حساب مورد نظر را بازیابی نماید و کلمه عبور جدیدی را انتخاب نماید.

مکاتبه با اینستاگرام در قالب صاحب حساب

یکی دیگر از روش های هک اکانت اینستاگرام و یا باز پس گیری حساب افراد مکاتبه با پشتیبانی اینستاگرام در قالب مشخصات صاحب اصلی حساب است. به این صورت که فرد متخلف با پشتیبانی اینستاگرام تماس می گیرد و اعلام لو رفتن پسورد و یا از دست رفتن اطلاعات حساب کاربری خود را می نماید.
در پاسخ اینستاگرام برای اطمینان از اینکه واقعا ارسال کنند ایمیل صاحب اصلی حساب است، از وی می خواهد تا درخواست خود را بر روی یک برگه کاغذ به همراه یک عبارت و یا عدد مشخص بنویسد و در حالی که متن را کنار صورت خود قرار داده است، تصویر درخواست را برای آنها ارسال نماید.

در پایان پس از پرسش چند سوال امنیتی در خصوص زمان ارسال آخرین پست و اولین پست اینستاگرام مشخصه های لازم جهت بازیابی اکانت به شما را می دهد. در این روش معمولا فالورها و افرادی که تصاویری از حالت خاص افراد را در دست دارند موفق به دسترسی به حساب قربانی می شوند. ضمنا به روش مشابه می توان اکانت از دست رفته را باز پس گیری نمود.نکته: پس گاهی اوقات به درخواست ارسال عکس با حالتهای خاص از افراد شک کنید.

چطور از هک شدن حساب اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

اگر به صورت مختصر و مفید بخواهیم به این موضوع اشاره کنیم، می توانید با رعایت نکات زیر به صورت تقریبا 100% از هک شدن اکانت اینستاگرام جلوگیری به عمل آوریم.
برای این کار کافیست نکات زیر را رعایت کنید:

  • انتخاب یک پسورد پیچیده توام با اعداد و حروف کوچک و بزرگ
  • فعالسازی کلمه عبور دو مرحله برای ورود به حساب کاربری
  • ایمن کردن دسترسی به ایمیل متصل به اینستاگرام
  • جلوگیری از دسترسی افراد به شماره تلفن متصل به حساب

با رعایت نکات ساده فوق می توانید برای همیشه دغدغه هک شدن حساب اینستاگرام را به فراموشی بسپارید.

برای فعالسازی تایید دو مرحله ای نیز کافیست وارد “Settings” اکانت اینستاگرام خود شوید و سپس گزینه “Two Factor Authentication” را در حالت On قرار دهید.
در در مراحل بعدی ورود به اکانت، علاوه بر کلمه عبور از شما کد ارسال به شماره تلفن همراه و یا ایمیل لینک شده به حساب را نیز درخواست شود.

 

مراحل نصب Mobile Tracker Free برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح “هک اندروید”، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

آیا تبلیغاتی نیز آیدی و یا ربات هک اینستاگرام صحت دارد؟

خیر، شما با استفاده از ربات و یا آیدی تلگرام قادر به هک حساب اینستاگرامی نخواهید بود. تمامی روش های ارائه در اینترنت جنبه اخاذی و یا تبلیغاتی داشته و هیچ یک قابل اجرا نمی باشند. چه بسا حتی اطلاعات حسابی شخصی خودتان از لو برود.

آیا امکان مشاهده پیام های اینستاگرام دیگران بدون دسترسی به گوشی وی امکان پذیر است؟

اگر برنامه سامانه مراقبت از خانواده را بر روی گوشی تلفن همراه فرزند خود نصب کرده باشید، به راحتی می توانید ارتباطات وی را با دیگر افراد تحت نظر بگیرید.

آیا برای کنترل اینستاگرام نیاز به روت دستگاه می باشد؟

خیر، در نسخه فعلی برنامه Mobile Tracker Free امکان نظارت بدون نیاز به روت دستگاه نیز فراهم شده است.

آیا تبلیغات مبنی بر سفارش هک اینستاگرام دروغ است؟

با توجه به توضیحات ارائه شده در بخش روش های هک حساب اینستاگرام، ممکن است افرادی بتوانند با استفاده از ترفندهای یاد شده، اقدام به دستیابی موقت به حساب دیگران پیدا کنند. اما این روشهای هیچ یک روش 100% عملیاتی نمی باشند.

آیا سامانه مراقبت از خانواده هزینه دارد؟

با توجه به ارائه فضای اختصاصی به کاربران جهت جمع آوری مدام اطلاعات گوشی تلفن همراه مورد نظر، استفاده از خدمات این سامانه مستلزم پرداخت هزینه است

قیمت اشتراک ماهانه برای استفاده از خدمات برنامه اس اف پی چقدر است؟

قیمت اشتراک یک ماهه استفاده از خدمات برنامه موبایل تراکر فری بسته به نوع اشتراک متفاوت است که در بخش تعرفه موبایل تراکر فری قابل مشاهده است.

آیا با این برنامه می توانیم اقدام به هک اینستاگرام همسر خود نماییم؟

خیر، این برنامه صرفا یک برنامه نظارتی جهت مدیریت فرزندان زیر 18 سال است و برای مورد همچون کنترل همسر، دوست دختر، خواهر یا برادر ساخته نشده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف حساب کاربری فرد خاطی مسدود خواهد شد.

شناسه رایگان 24 ساعته !

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود


ثبت نام و دانلود


ورود به پنل

سلام با تشکر از تیم پشتیبانی این برنامه . من اولش نا امید شدم فکر کردم برنامه الکی است اما پس از صحبت با پشتیبانان همه مشکلاتم را حل کردند و خیلی راضیم از برنامه .

علی
محمد
سلام از پشتیبانی نهایت تشکر را دارم. مشکل سیستم من را نیز حل نمودند

رضا
پور
باسلام متاسفانه نسخه ios پشتیبانی نمیکنه و نمیشه روگوشی ایفون نصب کرد

نیما
کاظمیی

دکمه بازگشت به بالا