چگونه هک اندروید با نرم افزار

چگونه هک اندروید با نرم افزار موبایل تراکر فری امکان پذیر است؟

فراگیر شدن گوشی های تلفن همراه مبتنی بر سیستم عامل اندروید در میان کودکان و نوجوانان باعث شده است تا روزانه والدین زیادی به دنبال راهکارهایی برای هک اندروید و روش های کنترل این سیستم عامل قرار گیرند. چرا که بسیاری از فرزندان با توجه به قابل دسترس بودن بازی ها و نرم افزارهای بر روی این سیستم عامل تمایل بیشتری به استفاده از دیوایس های مبتنی بر اندروید را دارند.
اما لازم است بدانید همواره برای کنترل و نظارت بر این سیستم عامل نیاز به برنامه هک اندروید ندارید و تنها کافیست از ابزارهای کنترل والدین استفاده نمایید. یکی از ابزارهای قدرتمند داخلی در این زمینه برنامه Mobile Tracker Free می باش، تا سرپرست خانواده بتواند با خیالی آسوده و بدون نیاز به آموزش هک اندروید و یا روش های پیچیده مشابه اقدام به نظارت بر فعالیت فرزندان زیر 18 سال خود نمانید.
برای آگاهی از نحوه عملکرد این برنامه و چگونگی تهیه و فعالسازی این برنامه می توانید به ادامه توضیحات ارائه شده در این مطلب توجه فرمایید.


ثبت نام دانلود برنامه


ورود به پنل

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

برنامه Mobile Tracker Free چگونه بدون هک اندروید، امکان نظارت بر گوشی تلفن همراه را ایجاد میکند؟

نصب برنامه موبایل تراکر فری در واقع هک اندروید به حساب نمی آید، بلکه یه روزش کنترلی برای کنترل و نظارت دستگاه های اندرویدی شناخته می شود. با نصب این برنامه بر روی گوشی تلفن همراه مورد نظر، والدین می توانند به سادگی کنترل گوشی اندرویدی فرزندان خود را تحت نظر بگیرند و از طریق پنل مدیریتی برنامه مراقبت لازم را بر عملکرد آنها در فضا مجازی داشته باشند.
با نصب این برنامه کلیه گزارشات زیر از دستگاه اندرویدی مورد نظر برای شما مخابره می شود:

روش کار به این صورت است که ابتدا شما برنامه کنترلی موبایل تراکر فری را در کمتر از 5 دقیقه طبق آموزش ارائه شده و بدون نیاز به هک بر روی گوشی تلفن همراه اندرویدی فرزند خود نصب می کنید، پس از نصب برنامه می توانید جهت جلوگیری از حذف برنامه آیکن آن را مخفی کنید. سپس از طریق وب سایت یا اپلیکیشن کنترلی وارد پنل مدیریت می شوید و به این طریق می توانید کلیه فعالیت های فرزندان خود را تحت نظر بگیرید و در صورت لازم محدودیت های مورد نظر را در دسترسی و فعالیت آنها در استفاده از گوشی تلفن همراه اعمال نمایید.
با نصب این برنامه کلیه گزارشات زیر از دستگاه اندرویدی مورد نظر برای شما مخابره می شود:

لیست کلیه تماس ها و پیامک ها ارسالی و دریافتی
گزارش کامل شبکه های اجتماعی اعم از تلگرام و..
وب سایت های بازدید شده و برنامه های نصب شده
موقعیت لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه
برنامه های اجرا شده
وب سایت های بازدید شده
و فعالیت در تمامی برنامه ها

و ده ها قابلیت کاربردی دیگر در اختیار شما قرار می گیرد.

هک اندروید
برنامه های هک و کنترل اندروید

چرا به برنامه های هک و کنترل اندروید نیاز داریم؟

 

به دلیل محدودیت های کمتر سیستم عامل اندروید نسبت به دیگر پلتفرم های نرم افزاری، همه روزه محبوبیت بیشتری نسبت به سایر رقبای خود به دست می آورد. سیستم عامل اندروید که بر روی سخت دستگاه های متعددی از همچون تلفن همراه، تبلت، تلویزیونها، رایانه های شخصی و پلیر های موزیک و.. طیف وسیعی از علاقه مندان به این سیستم عامل را به خود اختصاص داده است.
این محبوبیت در میان فرزندان ما نیز رواج داشته است به گونه ای که تمایل داشتن به یک دستگاه اندرویدی برای آنها بیشتر از سایر دیوایس های دیگر است.علاوه بر تعدد در سکوی های سخت افزاری، عوامل زیر نیز از عمده موارد محبوبیت این سیستم عامل می باشد:

  • سرعت پردازش بالا با کمترین منابع سخت افزاری
  • امکان کرک بازی ها و قابلیت اجرا به صورت رایگان
  • ارائه نسخه های مود شده و رایگان اکثر نرم افزارها
  • سهولت در نصب و فعالسازی برنامه های ارائه شده
  • قیمت انعطاف پذیر در سخت افزار مبتنی بر این OS

با توجه به حضور فرزندان نیز در این جامعه آماری و تنوع و امکانات سرگرمی گسترده در این پایگاه نرم افزاری، ضرورت کنترل و یا دستیابی به روش های همچون برنامه هک اندروید را برای ما روشن می سازد.

مراحل نصب موبایل تراکر فری برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح “هک اندروید”، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

شناسه رایگان 24 ساعته !

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود


ثبت نام و دانلود


ورود به پنل

سلام با تشکر از تیم پشتیبانی این برنامه . من اولش نا امید شدم فکر کردم برنامه الکی است اما پس از صحبت با پشتیبانان همه مشکلاتم را حل کردند و خیلی راضیم از برنامه .

علی
محمد
سلام از پشتیبانی نهایت تشکر را دارم. مشکل سیستم من را نیز حل نمودند

رضا
پور
باسلام متاسفانه نسخه ios پشتیبانی نمیکنه و نمیشه روگوشی ایفون نصب کرد

نیما
کاظمیی

دکمه بازگشت به بالا