هک اس ام اس و کنترل پیامک های گوشی تلفن همراه

آیا هک اس ام اس و کنترل پیامک های گوشی تلفن همراه امکان پذیر است؟

با توجه به اینکه ارتباط در بستر پیامک و یا همان اس ام اس به صورت سایلنت و خاموش می باشد، علاقه خانواده ها به دسترسی برنامه ای برای هک اس ام اس ها و پیامک بیشتر از خواهد بود. از آنجای بسیاری از والدین متوجه ارتباطات پنهان و یا اشتباه فرزندان خود نمی شوند به دنبال راهکاری عملیاتی برای نظارت در این نوع ارتباط خواهند بود.
برای رفع این چالش ذهنی در برنامه نظارتی سامانه مراقبت از خانواده امکان کنترل و نظارت بر پیامک های گوشی تلفن همراه نیز فراهم شده است. به گونه ای که شما بدون نیاز به هک پیامک های گوشی تلفن همراه می توانید گزارش کاملی از ارتباطات متنی فرزندان خود را در شبکه های اجتماعی داشته باشید و حتی پیامک های حذف شده آنها را نیز در پنل مدیریتی خود ملاحظه نمایید.


ثبت نام دانلود برنامه


ورود به پنل

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

چرا به برنامه های هک پیامک و کنترل از راه دور اس ام اس ها نیاز داریم؟

ارسال اس ام اس و پیامک یکی از قدیمی ترین روش های برقراری ارتباط در گوشی های تلفن همراه می باشد. که به دلیل بی صدا دنبال شدن آن توجه و حساسیت خاصی در خانواده ایجاد نمی کند. اما این راهکار ارتباطی مسکوت در شرایطی که با فرزند ما را با افراد ناسالم جامعه درگیر سازد، می تواند خطر آفرین باشد.
بدیهی است که برای نفوذ و هک اس ام اس دیگران نیز برنامه های فراوانی نوشته شده باشد و ترفند های بسیاری ایجاد شده باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن تلفن های همراه هوشمند، استفاده از اس ام اس تقریبا جای خود را به اپلیکیشن های پیام رسان اینترنتی مانند تلگرام و واتس اپ داده است. به همین سبب بیشتر هکرها کار خود را روی موضوعاتی نظیر هک تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی متمرکز نموده اند.
اما همچنان اس ام اس یکی از قابلیت های کاربردی موبایل ها محسوب می شود که در نقاطی که دسترسی به اینترنت محدود می باشد، بسیار بسیار کارآمد می باشد. در این مطلب قصد داریم روش و برنامه ای را که می توان با استفاده از آن می توان اقدام به کنترل و هک اس ام اس دیگران از راه دور نمود و ارتباطات آنها را بررسی نمود را معرفی و بررسی کرده و همچنین روش مقابله با این عمل را نیز فرا بگیریم.

برنامه های هک پیامک و کنترل از راه دور اس ام اس ها
نظارت و هک اس ام اس

نظارت و هک اس ام اس با برنامه موبایل تراکر فری چه طریقی انجام می شود؟

تاکنون روش ها و برنامه های بسیار زیادی برای هک پیامک و اس ام اس طراحی و عرضه شده است. اما به جرات می توان گفت اصلی ترین و بهترین برنامه ای که در ایران می توانید برای کنترل پیامک ها و نظارت بر آن ها معرفی نمود، برنامه موبایل تراکر فری می باشد. چرا که این برنامه یک نرم افزار بومی بوده که با تعرفه بسیار پایین تری نسبت به نمونه های خارجی ارائه می شود.
کنترل پنل مدیریتی این برنامه به زبان کاملا فارسی بوده و با استفاده از راهنما و پشتیبان های فارسی زبان می توانید در کمتر از چند دقیقه برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه مورد نظر نصب کنید و فرایند نظارتی خود را آغاز کنید.
با استفاده از برنامه Mobile Tracker Free یا همان سامانه مراقبت از خانواده علاوه بر کنترل پیامک ها قادر خواهید بود، حتی به پیام های حذف شده اند، دسترسی داشته باشید و هیچ ارتباط ناشایستی از دید شما پنهان نماند. همچنین با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود، به سادگی روی اپلیکیشن های پیام رسان و سایر مسنجرها نیز، کنترل و نظارت داشته باشید.
کافیست این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه فرزند خود نصب کنید، پس از نصب و فعالسازی می توانید آیکن برنامه را مخفی سازید و در نهایت کنترل اس ام اس ها و سایر قسمت های گوشی تلفن همراه فرزند خود را از راه دور تحت نظر بگیرید.

معرفی سایر برنامه های نظارت و کنترل پیامک

برای نظارت و کنترل گوشی تلفن افراد برنامه های متعدد خارجی گوناگونی وجود دارند، که عموما ماهیت جاسوسی دارند و برای عملیات نظارتی مناسب نمی باشند، که در ادامه به معرفی آنها می نماییم و مزایا و معایب استفاده از این برنامه ها را به شما اعلام خواهیم کرد.

  • برنامه هک اس ام اس Spyera
  • برنامه هک پیام Ispyoo
  • نرم افزار هک پیام Underspy
  • برنامه جاسوسی اس ام اس mSpy
  • نرم افزار نظارتیموبایل تراکر فری سامانه مراقبت از خانواده

این برنامه یکی از سرآمدترین برنامه های هک و کنترل گوشی و اس ام اس های دیگران می باشد که در این زمینه از قدرت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه قادر است تمامی اس ام اس های دیگران، حتی آنهایی که حذف شده اند را نیز برای شما به نمایش بگذارد. این برنامه قادر است هر اطلاعاتی که شما از فردی که قصد هک نمودن وی را دارید، در اختیارتان بگذارد. البته این برنامه بطور کامل به زبان انگلیسی بوده و همچنین برای ارائه خدمات هزینه ماهانه بیش از 80 دلار را از شما دریافت خواهد نمود.
نه ماهانه زیاد و دسترسی های غیرعادی و فعالیت در حالت روت از مشکلات این برنامه است.

یکی از محبوب ترین برنامه های هک پیام می باشد که علاوه بر هک اس ام اس می تواند کلیه اطلاعات مربوط به فردی که این برنامه روی گوشی وی نصب شده است را در اختیارتان قرار دهد. شما می توانید این برنامه را روی گوشی هر شخصی که می خواهید نصب کرده و سپس تمامی اطلاعات مربوط به وی را در گوشی خود نیز دریافت کنید. این برنامه نیز در ازای ارائه خدمات خود از شما هزینه ای ماهانه در حدود 40 دلار را دریافت خواهد نمود که در صورت پرداخت هزینه مربوطه قادر خواهید بود اطلاعات تماس، پیامک، مخاطبین، شبکه های اجتماعی و موقعیت فرد را تحت نظر بگیرید، اما متاسفانه بیش از 2 سال است که تا کنون برای این برنامه آپدیت ارائه نشده است و گوشی های جدید را پشتیبانی نمی کند. عدم پشتیبانی از پیام رسان های پرطرفدار از قدیمی شدن عملکرد این برنامه از ضعف های این سرویس می باشد.

نرم افزار هک اس ام اس Underspy یکی دیگر از برنامه های کنترل گوشی می باشد که یکی از قابلیت های آن توانایی هک اس ام اس می باشد. این برنامه پس از نصب روی گوشی فرد مقابل قادر است اطلاعاتی را در رابطه با فعالیت های روزمره وی برای شما ارسال کند. علاوه بر هک پیام، موقعیت، مسیر پیموده شده و توانای مانیتورینگ تماس ها و مخاطبین نیز از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد. آخرین گزارش بروز رسانی این برنامه در سال 2019 گزارش شده است و هزینه ماهانه استفاده از آن در حدود 30 دلار است، عدم پشتیبانی از متن های تایپ شده در برنامه های جانبی از جمله معایب این برنامه است.

این برنامه نیز یک از قدرتمندترین برنامه های هک و جاسوسی روی گوشی افراد می باشد. این برنامه نیز در قبال خدماتی که به دیگران ارائه می دهد مبلغی در حدود 70 را از کاربر دریافت خواهد نمود که در ازای پرداخت آن ، شما قادر خواهید بود علاوه بر آگاهی از پیام های فرد مورد نظر، از موقعیت، مسیرهای پیموده شده، مخاطبین و همچنین سابقه تماس های وی نیز اطلاعات کسب کنید.

پس از بررسی های انجام شده در خصوص سایر نرم افزار ها نوبت معرفی یک محصول ایرانی با امکانات ویژه است که قبلا در خصوص آن به شما توضیحات ارائه شده است. این محصول پس از بررسی عملکرد نمونه های خارجی و ارزیابی نیاز خانواده های ایرانی اولین نسخه خود را 6 سال پیش در اختیار کاربران خود قرار داده است و اکنون آخرین بر روزرسانی خود را در سال 2020 به کاربران داخلی جهت نظارت بر عملکرد فرزندان زیر 18 سال و کارمندان و بازاریابان ارائه نموده است.
این برنامه علاوه بر هک و کنترل اس ام اس ها قابلیت گزارش تماس ها، پیام های در حال تبادل تمامی شبکه های اجتماعی از جمله وایبر، واتساپ، تلگرام و ده ها شبکه اجتماعی دیگر را نیز دارد. همچنین امکان اعلام موقعیت لحظه ای مسیرهای پیموده شده و تعیین محدود تردد کاربر را نیز برای شما فراهم می سازد.
اعلام هوشمند در خصوص تایپ کلمات خاص و اجرای برنامه های غیر اخلاقی و وبسایت های اینترنتی نامناسب نیز از سایر قابلیت های این برنامه است. علاوه بر این به والدین اجازه می دهد تا برنامه ها و وبگاه های اینترنتی نامناسب برای نیز برای فرزندان خود مسدود نمایند.
پشتیبانی از زبان پارسی، راهنمای کاملا ساده و هزینه ماهانه بسیار پایین تر نسبت به نمونه های خارجی از جمله مزایایی این برنامه است، که آن را نسبت به سایر رقبا متمایز ساخته است. دلیل بر اثبات این مدعا ارائه 24 ساعت اکانت تست رایگان پیش از خرید برنامه می باشد، که در فرم درخواست شناسه رایگان می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

مراحل نصب موبایل تراکر فری برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح “هک اندروید”، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

آیا برای کنترل پیامک های نیاز به روت بودن دستگاه می باشد؟

خیر، برای اعلام گزارش پیامک های هرگز نیاز به روت کردن دستگاه نسیت و تنها با نصب برنامه می توانید به اس ام اس های تبادل شده نظارت کنید.

چگونه می توانیم نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده را تهیه کنیم؟

با ثبت نام در وب سایت، پس از تهیه شناسه می توانید اقدام به دانلود نرم افزار نظارتی نمایید و آن را مطابق راهنما نصب و فعال نمایید.

آیا امکان هک اس ام اس و یا همان کنترل پیامک ها بدون نصب نرم افزار امکان پذیر می باشد؟

خیر، متاسفانه هیچ روش شخصی برای نظارت بر پیامک ها بدون دسترسی و یا نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه مورد نظر وجود ندارد و تمامی تبلیغات ارائه شده در این زمینه دروغ و یا روشی برای کلاهبرداری از افراد است.

شناسه رایگان 24 ساعته !

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود


ثبت نام و دانلود


ورود به پنل

سلام با تشکر از تیم پشتیبانی این برنامه . من اولش نا امید شدم فکر کردم برنامه الکی است اما پس از صحبت با پشتیبانان همه مشکلاتم را حل کردند و خیلی راضیم از برنامه .

علی
محمد
سلام از پشتیبانی نهایت تشکر را دارم. مشکل سیستم من را نیز حل نمودند

رضا
پور
باسلام متاسفانه نسخه ios پشتیبانی نمیکنه و نمیشه روگوشی ایفون نصب کرد

نیما
کاظمیی

دکمه بازگشت به بالا