نظارت بر SnapChat بدون هک اسنپ چت

نظارت بر SnapChat بدون هک اسنپ چت

اسنپ چت نیز یکی از شبکه های پرطرفدار در فضای مجازی است، که با قابلیتهای بی نظیری همچون گفتگو، به اشتراک گذاری فیلم و عکس و ایجاد بستر دوستیابی جامعه آماری بزرگی را به سمت خود جذب ساخته است، و همین مسئله باعث تمایل افراد زیادی در خصوص یادگیری هک اسنپ چت شده است.
اما مسئله جالب توجه این است که عموما هک شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها کار اجرایی سختی است و حتی در صورت انجام فاقد نظارت مستمر خواهد بود. اما با توجه به اینکه والدین بسیاری در جستجوی روش هایی برای کنترل فعالیت فرزندان خود در این شبکه اجتماعی هستند، امکان نظارت بر این شبکه اجتماعی بدون هک اسنپ چت امکان پذیر است.
نصب این برنامه ساده بوده و برای تمامی افراد امکان پذیر است، برای آشنایی بیشتر با قابلیت های نظارتی بر مسنجر اسکایپ می توانید توضیحات ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید.


ثبت نام دانلود برنامه


ورود به پنل

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

چگونه با موبایل تراکر فری اسنپ چت را هک یا کنترل کنیم؟

همیشه برای کنترل یک برنامه پیام رسان نیاز به هک کردن برنامه یا ساختار مورد نظر نیست، مثلا برای کنترل اسنپ چت می توانید با ابزارهای نظارتی ساده بدون داشتن دانش فنی خاص اقدام به نظارت بر آن نمایید.
سامانه مراقبت از خانواده یک ابزار نظارتی است که با نصب نرم افزار کنترلی آن بر روی گوشی تلفن همراه فرزندان می توانید، علاوه بر فعالیت وی در پیام رسان SnapChat می توانید عملکرد اون را در سایر شبکه های اجتماعی دیگر نیز رصد نمایید.
کافیست این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه مورد نظر نصب کنید، پس از نصب اپلیکیشن به صورت خودکار مخفی خواهد شد و گزارشات مورد نیاز شما را به پنل کاربری ویژه والدین ارسال خواهد کرد. به این ترتیب شما می توانند به سادگی و بدون نیاز به دانش فنی خاص فعالیت فرزند خود را در اسنپ چت و سایر بخش های گوشی تلفن همراه کنترل کنید.

چگونه با همیار جی پی اس اسنپ چت را هک یا کنترل کنیم؟
چرا به برنامه هک اسنپ چت و یا ابزار کنترلی آن نیاز داریم؟

چرا به برنامه هک اسنپ چت و یا ابزار کنترلی آن نیاز داریم؟

این پیام رسان محصول شرکت برنامه سازی Snap Inc می باشد و رزوها با ارائه افکت های متنی تصویری در زمینه ویرایش عکس، مخاطبین بسیاری را جذب نموده است. تعداد کاربران این شبکه اجتماعی روز به روز در حالت بیشتر شدن است و بیشترین محبوبیت آن در میان افراد کم سن و سال و جوان است. این مسئله خود یکی از مهمترین علل نیاز والدین به به برنامه هایی برای هک اسنپ چت و کنترل و نظارت بر این شبکه اجتماعی می باشد.
چون رده های سنی پایین تر به دلیل تجربه کم و ذهن کنجکاو و فعال ممکن است در استفاده از این برنامه با چالش های زیر مواجه شوند:

آشنایی با رده های بزرگسال و یا ساختار شخصیتی غلط
ارتباط کورکورانه با جنس مخالف و وقوع مشکلات عاطفی
اشتراک گذاشتن ویدئو و تصاویر شخصی با افراد فرصت طلب
آشنایی با محتوای غیر اخلاقی و مسائل خارج از رده سنی
موارد مذکور تنها بخشی از آسیب های ناشی از استفاده غیر ایمن از این شبکه اجتماعی است.

مراحل نصب موبایل تراکر فری برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح “هک اندروید”، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

چگونه می توانم گزارش پیام های در حال تبادل در اسنپ چت را با استفاده از موبایل تراکر فری داشت؟

کافیست در بخش تنظیمات برنامه گزینه ارسال کنترل پیام های ارسالی و دریافتی SnapChat را فعال کنید تا به سادگی بتوانید گزارش کاملی از این بخش داشته باشید.

چگونه می توانیم از پروفایل اسنپ چت دوستان و افراد مشکوک در حال ارتباط با فرزندم تصویر داشته باشم؟

در بخش کلمات هشدار در پیام رسان اسنپ چت می توانید، نام و حساب کاربری فرد مورد نظر را وارد کنید تا به هنگام مراجعه به صفحه پروفایل کاربر مورد نظر تصویر پروفایل وی برای شما گزارش شود.

آیا کامنتهای ارسالی برای اشخاص نیز در قابل بررسی می باشد؟

بله، سامانه مراقبت از خانواده امکان آگاهی از کلیه فعالیت های فرزند شما را در برنامه اسنپ چت به صورت کامل می دهد.

شناسه رایگان 24 ساعته !

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود


ثبت نام و دانلود


ورود به پنل

سلام با تشکر از تیم پشتیبانی این برنامه . من اولش نا امید شدم فکر کردم برنامه الکی است اما پس از صحبت با پشتیبانان همه مشکلاتم را حل کردند و خیلی راضیم از برنامه .

علی
محمد
سلام از پشتیبانی نهایت تشکر را دارم. مشکل سیستم من را نیز حل نمودند

رضا
پور
باسلام متاسفانه نسخه ios پشتیبانی نمیکنه و نمیشه روگوشی ایفون نصب کرد

نیما
کاظمیی

دکمه بازگشت به بالا