هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپردیابی کنترل گوشی تلفن همراهکنترل کامل تلفن همراه همسر و فرزندانکنترل گوشی اندروید از راه دورکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار کنترل والدینهک و کنترل گوشی اندروید

نرم افزار مدیریت بازاریاب بدون سخت افزار|نرم افزار کنترل بازاریابان

نرم افزار مدیریت بازاریاب بدون سخت افزار امکانات نرم افزارمدیریت بازاریابی بدون دستگاه سخت افزاری با یک مبلغ ناچیز ماهانه، کارمندان خود را رصد کنید. نرم افزار کنترل بازاریابان :

با توجه به نسخه اندروید و iso سخت افزارهای مربوطه بیش از %90 ویژگی های ذیل قابل اجرا است :

1) ردیابی سخت افزار ( تبلت – موبایل ) بر اساس زمان، فاصله، تغییر جهت، حرکت و تغییر سرعت .

2) قابلیت دریافت اطلاعات موقعیت مکانی با استفاده از ماژول Gps یا Data موبایل .

3) جلو گیری از خاموش شدن ماژول Gps یا Data موبایل .

4) ثبت اطلاعات موقعیتی حتی در زمان عدم ارتباط اینترنتی و ارسال آن در اولین زمان برقراری ارتباط اینترنتی.

5) امکان ارسال پارامتر هایی نظیر دقت Gps، میزان شارژ باتری دستگاه، مشخص نمودن منبع دریافت اطلاعات (ماژول Gps یا

Data موبایل)، منبعPower ( شارژ باتری یا برق مستقیم ) .

6) Start برنامه همزمان با روشن شدن دستگاه .

7) زمان بندی اجرای برنامه ( تعیین بازه زمانی برای ساعات کار روزانه ) .

8) محافظت از تنظیمات برنامه با استفاده از Password .

9) اجرای برنامه در حالت محافظت شده ( عدم دسترسی بازاریاب به نرم افزار ) .

10) امکان ارسال متن و عکس به صورت دو طرفه ( در صورتی که نرم افزار در حالت محافظت شده نباشد) .

11) تعیین محدودیت تردد .

12) تعیین محدودیت سرعت .

13) امکان گزارش گیری دقیق از مسافت پیموده شده توسط بازاریاب .

دانلود خلاصه ای امکانات نرم افزار ردیابی کارمندان

امروزه بازاریابی ها و روش های پخش به گونه ای دیگر انجام میشود. هر بازاریاب یا مسئول پخش شرکت موقعیت هایی مشخصی باید داشته باشد و در بازه های زمانی منظم به موقعیت مورد نظر مراجعه مجدد کند اما بعد از زیاد شدن کارها و نرسیدن به همه بعد از مدتی مشتری ها از سرویس دهی شما ناراضی میشوند.
اپلیکیشن  بازاریابی  موبایل تراکر فری اطلاعات دقیقی را از بازار هدف به شما میدهد در آینده کاری نزدیک شما با خیال راحت تری میتوانید در مورد فروش یا اطلاع رسانی خدمات یا محصولات اقدام کنید .روش کاری این اپلیکیشن تحت وب به شکل هوشمند است و موقعیت های ثبت شده را به سرور مرکزی ارسال میکند ، اطلاعات همه بازاریاب ها یا همه نماینده های پخش به سادگی در بخش مدیریت پرتال قابل ملاحضه و بررسی  است.

نرم افزار کنترل بازاریابان
نرم افزار کنترل بازاریابان

این نرم افزار در قالب اپلیکیشن موبایل روی گوشی هر بازاریاب نصب میشود سپس با وارد کردن مشخصات هر هدف موقعیت جغرافیایی توسط GPS دریافت میشود و به همراه مشخصات و آدرس به سرور مرکزی ارسال میشود، موقعیت میتواند موارد اضافی به همراه داشته باشد به طور مثال میتوان مشخص کرد که دوره مراجعه بعدی کی باشد؟ ، یا هر هفته یا یک روز خاص و..
یکی از اصلی ترین قسمت ها مراجعه بعدی است که قبل از رسیدن به آن تاریخ در قالب اطلاع رسانی بازاریاب را متوجه مراجعه به فلان موقعیت می کند از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن یکپارچه بودن است و شبکه ای از بازاراب ها را تشکیل میدهد به طور خودکار هدف را به نزدیک ترین بازاریاب معرفی میکند و بعد از مراجعه با زدن تیک تایید برای آن بازاریاب ثبت میشود.

یک نمونه از عملکرد برنامه : نرم افزار کنترل بازاریابان
به طور مثال شرکت شما 20 بازاریاب دارید که در سطح شهر تهران قرار است فعالیت کنند در ماه اول 5 بازاریاب در منطقه یک – 5 بازاریاب در منطقه سه  و 10 بازاریاب در منطقه پنج فعالیت میکنند و حاصل کار یک ماه جمعا 1800 هدف یا تارگت میشود.
 هر تارگت در یک بازه زمانی قرار است مراجعه بعدی داشته باشد مثلا 50 مورد هر 3 ماه یکبار 700 مورد هر ماه و… اگر در منطقه یک تنها 20 مورد در ماه مراجعه مجدد وجود باشد سیستم به مدیریت اعلام میکند از بازاریاب هایی که نزدیک منطقه یک هستند از نظر (محل زندکی یا منطقه پیشنهادی  ) به منطقه یک بروند و هدف های مورد نظر مراجعه کنند.

نرم افزار کنترل بازاریابان


نرم افزار مسیر ها را نسبت به یک مسیر قابل دسترس مانند خیابان یا کوچه مرتب میکند و برای بازاریاب به منظور راهنمایی بیشتر نمایش میدهد ، با انتخاب هر هدف موقعیت روی Map نیز مشخص میشود.نسخه دیگر نسخه مشتری میباشد که میتواند به بازاریابی که از او صورت گرفته  امتیاز دهد ، سیستم  به طور خودکار تشخصی میدهد که کدام بازاریاب بوده است و در سیستم امتیاز دهی شخص افزوده میشود ، همچنین یک روز قبل از مراجعه به آن مسیر برای مشتری اعلام میشود که اگر تمایل به عدم مراجعه را دارید لغو را ارسال نمایید . سرور مرکزی هدف را از لیست فردا حذف میکند یا به تاریخی دیگر موکول می نماید .این اپلیکیشن بر پایه نسخه های اندروید , IOS , ویندوز فون ارائه میشود مورد دیگر سرور مرکزی میباشد که بر پایه لینوکس و ساختار ماژولار طراحی میشود تا از بالاترین کیفیت در سرعت و عملکرد بهره مند شود.

نرم افزار ردیابی بازاریاب

برای شرکت هایی طراحی شده است که تمایل دارند بازاریاب ها را در مسیر حرکتشان کنترل و مدیریت کنند. ممکن است بازاریاب های شرکت، در خانه مانده و بصورت تلفنی یا سفارشی اقدام به ثبت سفارش کرده و مسیر پخش مشخص شده در شرکت را طی نکنند. با استفاده از این نرم افزار تحت نت، مدیران شرکت می توانند بازاریاب ها را در لحظه مدیریت کرده و مکان های ثبت سفارشات آنها و مسیر های رفت و برگشتشان را مشاهده کنند.

کارمند کنترل چیست ؟

یکی از دغدغه های همیشگی یک مدیر، تسلط و نظارت بر بخش های مختلف کسب و کاری می باشد که بر عهده گرفته است. با این حال استخدام نیرو های نظارتی برای کسب و کار همیشه هزینه های بسیار زیادی را به همراه داشته است و حال اینکه معمولا تاثیر مورد انتظار کارفرما را نیز ندارد. کارمندکنترل به عنوان یک راهکار هوشمند نرم افزاری، می تواند مدیر قدرتمندی برای بخش های مدیریت منابع انسانی، حراست، مالی و … باشد.
مدیریت هوشمند تجربه ای است که رقبای شما در حال بهره مندی از آن هستند.
کارمندکنترل کلید موفقیت کسب و کار شماست.

هوشمند ترین سامانه نظارت و کنترل عملکرد کارمندان حاضر در محل

نرم افزار بازاریابی و ویزیتوری  موبایل تراکر فری یا همان نرم افزار بازاریابی و فروش به ویژه نسخه موبایل و اندروید، یعنی اپلیکیشن بازاریابی رایگان که از آن با نام نرم افزار یا اپلیکیشن ویزیتوری نیز یاد میشود، از مهمترین و پرکاربرد ترین نرم افزارهای مورد نیاز یک ویزیتور و بازاریاب حرفه ای است و اغلب فعالان این عرصه به دنبال دانلود رایگان نرم افزار ویزیتوری تحت وب هستند.

امروزه از بازاریابی به عنوان یک علم نام برده میشود که اصول و قواعد حرفه ای مخصوص به خودش و همچنین ابزارها و نرم افزارهای حرفه ای خاص علم بازاریابی را دارد؛ از جمله نرم افزار و اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری رایگان.

ویزیتور موفق کسی است که در کنار ویژگی ها و مهارت های کلامی و اخلاقی و فردی، به علم و تجهیزات روز نیز مجهز باشد تا بتواند در انواع روش های پخش  موبایل تراکر فری مانند فروش سرد و فروش گرم ، مهارت هایش را به کار بگیرد..

یکی از این ابزارهای مهم علم بازاریابی، نرم افزار توزیع و پخش  موبایل تراکر فری است که شرکت نرم افزاری دسیما تکنولوژی را بر آن داشت تا در جهت ارائه این برنامه ویزیتوری بومی در نسخه های تحت وب ، اندروید و آی او اس و رفع نیاز بازاریاب ها و ویزیتورهای داخل کشور اقدام کند.

نرم افزار بازاریابی دسیما توسط متخصصان و برنامه نویس های ایرانی و مطابق با نیاز و سلایق بازاریاب ها و ویزیتورهای ایرانی طراحی شده است.

این نرم افزار پخش  موبایل تراکر فری رایگان ، دستاوردهای قابل توجهی از جمله سرعت، دقت و صرفه جویی در زمان را برای ویزیتورها به ارمغان می آورد که حاصل و خروجی نهایی آن نیز افزایش و بهبود کمی و کیفی فعالیت بازاریاب و در نتیجه شرکت پخش مورد نظر است.

مدیر شرکت توزیع و پخش  موبایل تراکر فری کالا یا شرکت تولیدی میتواند به صورت آنلاین فعالیت بازاریاب هایش را با این نرم افزار مورد رصد و ارزیابی قرار دهد و در صورت نیاز پیام های لازم جهت ارائه رویکردهای جدید و یا راهنمایی های لازم را برای ویزیتور ارسال کند.

بهبود عملکرد بازاریابان : نرم افزار کنترل بازاریابان

با استفاده از ویژگی ناحیه بندی ویزیتورها در نرم افزار مدیریت بازاریاب لوجیکو، محدوده مجاز فعالیت هر ویزیتور را مشخص کرده و با دریافت هشدار خودکار، از فعالیت‌های خارج از محدوده با خبر شده و عملکرد ویزیتورهای خود را بهبود دهید.

اما مهمترین بخش ماجرا، نرم افزار بازاریابی اندروید رایگان دسیما است؛ به عبارت دیگر نقطه قوت این برنامه، نرم افزار بازاریابی موبایل آن هم به صورت رایگان در دو نسخه اندروید و آی او اس ios است که برتری خاصی به آن بخشیده چرا که کمتر اپلیکیشن ویزیتوری رایگان با امکانات کاملی را میتوان پیدا کرد که برای موبایل و اندروید و آی او اس نیز نسخه مجزا و کاملی ارائه داده باشد.

اما شما میتوانید با دانلود رایگان اپلیکیشن بازاریابی  موبایل تراکر فری دسیما، از تمام  امکانات لازم و مورد نیاز یک بازاریاب جهت ثبت فعالیت های بازاریابی اش بهره مند شوید.

همانطور که ذکر شد این برنامه بازاریابی و فروش توسط جوانان ایرانی نیازسنجی و طراحی شده است؛ از نظر کیفیت با نمونه های خارجی رقابت میکند و در کنار آن از برنامه های حسابداری موجود در ایران نیز پشتی بانی کاملی را انجام میدهد تا نیازی نباشد شما برنامه حسابداری خودتان را جهت استفاده از نرم افزار بازاریابی و فروش دسیما تغییر دهید.

پروژه نرم افزار کنترل بازاریاب با تبلت شامل چه جزئیاتی است:

این برنامه برای شرکت پخش نوشته میشود و هدف درخواست گیری بازار یاب با تبلت و داشتن نظارت مدیریت بر اعمال بازار یاب است

وظیفه اول ( اصلی ) نرم افزار کنترل بازاریابان

  1. خواندن لیست و اطلاعات محصول از اینترنت و بار گزاری در نرم افزار با عنوان ورژن جدید . که در صورت عدم به روز رسانی امکان ورود به برنامه در تبلت نباشد.
  2. بازاریاب (نفر مستقل ) درمحل مشتری ، با اطلاعات موجود آخرین آپدیت محصول را به مشتری پرزنت و معرفی نماید.
  3. بازاریاب در همان محل مشتری درخواست صدور فاکتور فروش صادر نماید و این فاکتور در سرور ذخیره شود. ( سرور ذخیره شود جهت باز خوانی و دسترسی) ( جهت ویرایش – که زمان ویرایش و نوع آن نیز ثبت شود تا بعدا کسی زیر آن نزند ) و همان فاکتور یک نسخه ایمیل گردد. و امکان انجام اعمال در غیاب اینترنت موجود باشد.
  4. در کنار فاکتور اطلاعات ساعت صدور و تاریخ و لوکیشن با جی پی اس نیز ثبت گردد . ( اطلاعات جی پی اس برای بازاریاب نمایش نخواهد شد.و ایشان از موضوع اطلاعی نخواهند داشت )
  5. انواع فاکتور ( فروش به مشتری با قیمت 1 – فروش به مشتری با قیمت 2  – مرجوعی از مشتری – خرید از کارخانه – مرجوعی به کارخانه ) قابل انتخواب خواهد بود
  6. محصولات که در بند یک معرفی شد چندین قیمت خواهند داشت.
  7. فاکتور ها شماره خواهند گرفت – شماره ترتیبی که برای هر بازاریاب متوالی است
  8. آفر ها و محدودیت های درخواست بنا بر فاکتور اطلاع و زیر نویس فاکتور شود.

-وظیفه دوم ( پیام رسانی)

  1. کارخانه بتواند پیامی را به بازاریاب و یا همگی ارسال کند .
  2. تا بازاریاب پیام را نخوانده و تایید نکرده امکان ادامه کار نباشد.
  3. بازاریاب بتواند پیامی را به کارخانه ارسال نماید.
  4. امکان ارسال عکس با دوربین

-وظیفه سوم ( نقشه و کنترل بازاریاب )

  1. کل مسیر حرکت تبلت به صورت محرمانه در سرور ذخیره گردد و به صورت اطلاعات نقشه به مدیر نمایش شود.
  2. مدیر بتواند آنلاین بودن یا نبودن را با محل دستگاه ببیند.
  3. کل اعمال همه کاربران لاگ شود.
  4. مسیر حرکت هم به صورت بازار یابی و هم به صورت خودرویی ذخیره شود.

-وظیفه چهارم

  1. کنترل و نظارت کامل نرم افزار بر تبلت و انتقال دیتا و جی پی اس و… از طریق پنل مدیریت و کنترل و نظارت مخفی بر تماس ها و پیامها
  2. امکان فرمت کردن و پاک کردن دستگاه و برنامه بدون روز مدیر امکان پذیر نباشد

معرفی کاربران:

1- مدیر : ( دسترسی به تمام اطلاعات و معرفی کالاها و…) تحت وب و یا نرم افزاری

2-  اپراتور : شخصی است که فاکتور های مشتری را دیده و چاپ کرده  و در کارخانه پردازشهای لازم را انجام میدهد.

3- بازاریاب : شخص تبلت به دست جهت معرفی کالا و اخذ درخواست.

تنظیمات :

هنگام ورود به نرم افزار رمز عبور بخواهد ( حتی آفلاین)

بازار یاب نتواند gps و دیتا را خاموش کند مگر با اجازه مدیر.

مدیر بتواند بازاریابی را فعال و غیر فعال کند .

نرم افزار کلا امکان توسعه داشته باشد.

نرم افزار کنترل بازاریاب با تبلت

نرم افزار ردیابی و کنترل همیار جی پی اس hamyargps

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا