هک لاین

هک لاین و مدیریت و کنترل پیام های ارسالی و دریافتی

اگر جزو دسته خانواده هایی هستند که به دنبال هک لاین برای دستیابی به راهکاری برای کنترل فعالیت فرزندانتان در این پیام رسان هستید، با توجه داشته باشید راهکار عملیاتی برای این هدف نصب نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده است.
این برنامه علاوه بر امکان کنترل پیام های لاین به شما امکان نظارت بر سایر بخش های گوشی تلفن همراه فرزند شما را می دهد؛ برخی از این امکانات به شرح زیر می باشد:

  • اعلام موقعیت لحظه به لحظه با قابلیت تعیین محدوده
  • گزارش کامل از لیست تماس ها و پیامک های فرزند
  • تشریح عملکرد در شبکه های مجازی و پیام رسان ها
  • ارائه لیست برنامه های دستگاه با قابلیت اعمال محدودیت
  • مدیریت ساعات استفاده از اینترنت و محتوای بازدید شده

برای نصب این برنامه می توانید هم اکنون به سامانه مراقبت از خانواده بپیوندید.همچنین برای آشنایی بیشتر برای قابلیت های نظارتی این برنامه در خصوص مسنجر لاین می توانید به ادامه مطلب توجه فرمایید.


ثبت نام دانلود برنامه


ورود به پنل

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

چگونه برنامه موبایل تراکر فری بدون هک لاین امکان نظارت بر این شبکه را فراهم می سازد؟

سامانه مراقبت از خانواده موبایل تراکر فری یک برنامه کنترلی تمام عیار برای اعمال اهداف کنترلی پدران و مادران می باشد. با توجه به اینکه عموما خانواده ها تخصصی در خصوص هک لاین و یا سایر برنامه ها ندارند ما برای ایجاد دسترسی نظارتی یک برنامه ساده مدیریتی را در اختیارشان قرار داده ایم.
برای کنترل این مسنجر کافیست برنامه کنترلی را بر روی دستگاه فرزند خود نصب کنند، پس از نصب برنامه به صورت خودکار مخفی شده و گزارشات مورد نیاز با به پنل کاربری حساب والدین در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می نماید. به این طریق سرپرستان خانواده می توانند بدون نیاز به راهکاری چون هک Line بتوانند ارتباطات فرزندان زیر 18 سال خود را در این شبکه اجتماعی رصد نمایید.

هک لاین امکان نظارت
هک لاین یا همان پرنتال کنترل

چرا به هک لاین یا همان پرنتال کنترل نیاز داریم؟

دامنه گستره ارتباطی نامحدود و عمومی پیام رسان ها باعث می شود تا ارتباطات در تمامی آنها اعم از لاین و یا سایر مسنجرها اندکی توام با ریسک باشد و تا خطرات حضور فرزندان به دلیل عدم آگاهی کافی در این شبکه های اجتماعی دو چندان شود.
برخی از این خطرات به شرح زیر است:

دنبال کردن صفحات و گروه های غیراخلاقی و خارج از رده سنی
آشنایی با محتوا های نامناسب و خارج از موازین اخلاقی
هدف قرار گرفتن توسط افراد شیاد و سودجو برای اهداف شوم
ایجاد تنش های عاطفی و روانی احساسی با ارتباطات زود هنگام
آنچه گفته شد تنها خلاصه ای از دغدغه های والدین است که باعث می شود این عزیزان به دنبال روش های همچون هک لاین برای کنترل فعالیت فرزندانشان در این پیام رسان باشند. به همین خاطر ما در سامانه مراقبت از خانواده این نیاز شما را برآورده ساخته ایم.

مراحل نصب موبایل تراکر فری برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح “هک اندروید”، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

آیا مکان ارسال تصویر از محیط چت هم در لاین وجود دارد؟

بله، شما با تعریف کلمات ممنوعه هوشمند می توانید در هر پیام رسان امکان ثبت تصویر از محیط آن برنامه را در زمان تایپ کلمه ممنوعه ایجاد کنید.

آیا برای کنترل Line نیاز به روت کردن دستگاه داریم؟

خیر، در نسخه جدید برنامه Mobile Tracker Free امکان نظارت بر پیام رسان لاین بدون نیاز به روت کردن دستگاه فراهم شده است. تنها کافیست مطابق راهنمای نصب دسترسی های لازم به برنامه را بدهید تا امکان ارسال گزارشات این پیام رسان بدون روت نیز دستگاه فراهم شود.

آیا در قابلیت ثبت گزارش بدون روت فقط پیام های ارسالی ثبت می شوند؟

در آخرین نسخه ارائه شده برنامه امکان گزارش پیام های ارسالی و دریافتی هردو در سامانه فراهم شده است.

شناسه رایگان 24 ساعته !

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود


ثبت نام و دانلود


ورود به پنل

سلام با تشکر از تیم پشتیبانی این برنامه . من اولش نا امید شدم فکر کردم برنامه الکی است اما پس از صحبت با پشتیبانان همه مشکلاتم را حل کردند و خیلی راضیم از برنامه .

علی
محمد
سلام از پشتیبانی نهایت تشکر را دارم. مشکل سیستم من را نیز حل نمودند

رضا
پور
باسلام متاسفانه نسخه ios پشتیبانی نمیکنه و نمیشه روگوشی ایفون نصب کرد

نیما
کاظمیی

دکمه بازگشت به بالا