برنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپردیابی کنترل گوشی تلفن همراهسامانه مراقبت از خانوادهکنترل کامل تلفن همراه همسر و فرزندانکنترل گوشی اندروید از راه دورکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلنرم افزار کنترل والدیننرم افزار هک گوشیهک کنترل گوشی همسر و فرزندانهک و کنترل گوشی اندروید

شناسایی نرم افزارهای جاسوسی در اندروید در سال 2020

اگر مدتی از تلفن هوشمند اندرویدی استفاده می کنید ، شاید بدانید که اندروید به اندازه سایر سیستم عامل ها ایمن نیست. از آنجا که میلیون ها کاربر در حال حاضر از android استفاده می کنند ، حملات ویروس و جاسوس افزار در این سیستم عامل بسیار زیاد می باشد. تاکنون ، ما مقالات زیادی را در مورد امنیت اندروید مانند بهترین برنامه های ضد ویروس ، بهترین برنامه های ضد سرقت و غیره به اشتراک گذاشته ایم. امروز ، ما در مورد بهترین شناسایی نرم افزارهای جاسوسی برنامه های اندروید صحبت خواهیم کرد.

برنامه های جاسوسی ؛ فعالیت های مرور ، رمزهای عبور ذخیره شده ، پرونده های ذخیره شده و اطلاعات مهم دیگر را برای سازنده ارسال می کند. بنابراین ، اگر فکر می کنید تلفن شما دارای نرم افزارهای جاسوسی است ، می توانید از این برنامه های ضد جاسوسی برای حذف بدافزارهای مزاحم استفاده کنید.

بهترین برنامه های رایگان شناسایی نرم افزارهای جاسوسی برای اندروید

در این مقاله ، ما می خواهیم لیستی از بهترین برنامه های شناسایی جاسوس افزار Android را که امروز می توانید استفاده کنید ، به اشتراک بگذاریم. میلیون ها کاربر به این برنامه های امنیتی اعتماد دارند و شما می توانید بدون نگرانی از آنها استفاده کنید.

۱. Spyware Detector

Spyware Detector یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های ضد جاسوسی است که می توانید در گوشی های هوشمند اندرویدی خود استفاده کنید. این برنامه ادعا می کند از شما در برابر تهدیدات سایبری شرکت های جاسوسی و ردیابی غیر مجاز محافظت می کند. این یک ابزار ضد ویروس یا ضد بدافزار نیست. این برنامه فقط جاسوس افزار را شناسایی و از بین می برد.

شناسایی نرم افزارهای جاسوسی در اندروید در سال 2020

۲. Anti Spy & Spyware Scanner

Anti Spy & Spyware Scanner یکی دیگر از بهترین برنامه های ردیاب جاسوس افزار موجود در فروشگاه Google Play است. این برنامه برای اسکن دستگاه های اندرویدی برای جاسوسی های احتمالی به طور موثر توسعه یافته است. برای این منظور ، از هوش مصنوعی ، به روزرسانی در زمان واقعی و روش های تشخیص ابتکاری استفاده می کند. با این حال ، محافظت از زمان واقعی در نسخه رایگان برنامه وجود ندارد.

۳. Avast Antivirus

Avast Antivirus یکی از بهترین برنامه های ضد ویروس رایانه ای است که برای اندروید موجود است. این برنامه آنتی ویروس برای Android ، ویروس ها و انواع دیگر بدافزارها از جمله Trojans و Spyware را اسکن می کند. جدا از آن ، این برنامه یک ویژگی Web Shield نیز دارد که لینک های آلوده به بدافزار و جاسوس افزار را مسدود می کند. بنابراین ، Avast Antivirus یکی دیگر از بهترین برنامه های ضد جاسوسی است که امروز می توانید از آن استفاده کنید.

۴. Kaspersky Mobile Antivirus

Kaspersky Mobile Antivirus یک راه حل امنیتی همه در یک برای تلفن های هوشمند Android شما است. این ابزار ویروس ، جاسوس افزار ، باج افزار و تروجان ها را در زمان واقعی اسکن می کند. این ابزار دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته دیگر مانند Find my phone، Anti-theft، App lock، Anti-Phishing، فیلتر وب و … است.

۵. Malwarebytes Security

Malwarebytes Security یکی از معتبرترین نام ها در دنیای امنیت است. نکته مهم در مورد Malwarebytes Security این است که از شما در برابر نرم افزارهای مخرب و جاسوسی محافظت می کند. پایگاه داده Malwarebytes Security به طور مکرر به روز می شود. این بدان معناست که می تواند بسیاری از نرم افزارهای جاسوسی و بدافزار جدید و پیشرفته را شناسایی کند.

  • توصیه می شود : آیا تلفن اندروید تان از شما جاسوسی می کند یا خیر

بنابراین ، این ها بهترین برنامه های شناسایی نرم افزارهای جاسوسی اندروید هستند که امروز می توانید استفاده کنید. اگر برنامه های دیگری را در این زمینه می شناسید ، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید. امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد!

نوشته شناسایی نرم افزارهای جاسوسی در اندروید اولین بار درMobile Tracker Free . پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا