سامانه مراقبت از خانوادهکنترل کامل تلفن همراه همسر و فرزنداننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلنرم افزار کنترل والدین

دانلود برنامه ساخت کارت بانکی جعلی رسید ساز اپ(همراه بانک جعلی تلگرام)

رسید ساز اندروید، برنامه ای برای جعل رسید بانکی و کلاهبرداری از دیگران چندی پیش خبری در فضای مجازی و خصوصا کانال های تلگرامی منتشر شد که در آن به معرفی برنامه ای به نام رسید ساز اندروید پرداخته شده بود که با استفاده از ساخت رسید های جعلی، به افراد در سودجویی و کلاهبرداری کمک می کرد! خبر شگفت انگیز در رابطه با این اپلیکیشن عجیب این بود که این برنامه از طریق مارکت های اندرویدی معتبری همچون کافه بازار نیز قابل دریافت بود و هیچ نظارتی بر عملکرد آن وجود نداشت تا اینکه بلاخره پس از شکایت های برخی از کاربران این اپلیکیشن از کافه بازار و بسیاری از مارکت های دیگر حذف گردید. در همین خصوص ما در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با این اپلیکیشن اطلاعات جامع تری را در اختیار افراد قرار دهیم تا راه های کلاهبرداری و سودجویی با این گونه اپلیکیشن ها را برای سودجویان سخت تر نماییم. دانلود برنامه ساخت کارت بانکی جعلی : دانلود برنامه ساخت رسید جعلی

چگونه پیام های واتساپ دیگران را بخوانیم؟ اندوید و ایفون

دانلود برنامه ساخت کارت بانکی جعلی

برنامه رسید ساز اندروید چیست؟

برنامه رسید ساز در واقع روشی است که با استفاده از آن می توان رسید های بانکی را جعل و در اختیار دیگران قرار داد. البته این جعل رسید به صورت کاغذ چاپی نبوده و تقریبا شبیه به رسیدهایی طراحی شده است که اپلیکیشن های مالی و بانکی در اختیار افراد قرار می دهند. لذا فرد سودجو می تواند با انتخاب یکی از اپلیکیشن های مالی معتبر همچون اپلیکیشن آپ، یک رسید بانکی جعلی، شبیه به رسید آپ تهیه کرده و آن را برای شما ارسال نماید.

این جعل رسید زمانی برای شما دردسر ساز خواهد شد که از فردی پول طلب دارید و یا قرار است مبلغ معامله ای به حساب شما واریز گردد. در این شرایط فرد متقلب، اقدام به ساخت یک رسید تقلبی با استفاده از برنامه رسید ساز می کند. سپس تصویر رسیدی ساخته است را برای شما ارسال می کند و عنوان می کند که مبلغ مورد نظر به حساب شما انتقال داده شده است. از آنجا که شما، شماره کارت خود را برای انتقال وجه به او داده اید، در نتیجه در رسید تقلبی، چهار رقم آخر کارت شما نیز درج می شود و چون این رسید کاملا شبیه به رسیدهای بانکی است، شک شما را بر نمی انگیزد.

البته اگر سیستم پیامک بانکی خود را فعال کرده باشید، این روش کلاهبرداری چندان برای شما دردسر ساز نخواهد بود اما با این حال باز هم فرد سودجو می تواند با ادعاهایی نظیر اینکه احتمالا سیستم پیامک بانک دچار مشکل شده است، خود را تبرئه نماید. با این حال توصیه می کنیم تا زمانی که مطمئن نشده اید پول به حساب شما واریز نشده است، از انجام معامله جدا پرهیز کنید.

تصویری از صفحه دانلود رسید ساز در کافه بازار دانلود برنامه ساخت کارت بانکی جعلی

روش های کلاهبرداری با رسید ساز جعلی

  1. فرد پولی به شما بدهکار است و با استفاده از رسید جعلی که ایجاد می کند، عنوان می کند که پول را به حساب شما پرداخت کرده است، اما در واقع پولی به حساب شما نیامده است.
  2. مهلت بازپرداخت پول برای فرد بدهکار سر رسیده است و او با استفاده از رسید جعلی که ایجاد می کند، حداقل چند روز زمان اضافه از شما خواهد خرید. توجه داشته باشید که فرد با استفاده از همین روش، حداقل کاری که می تواند بکند این است که با ادعاهای گوناگون نظیر اینکه پول واریز شده است، یا بانک پول را نگه داشته است و ظرف 72 ساعت بعد واریز خواهد شد، پرداخت طلب شما را چند روزی به تاخیر بیاندازد.
  3. فرد کالایی از شما خریداری کرده و یا معامله ای را با شما انجام داده است. برای پرداخت هزینه آن، یک رسید جعلی ایجاد کرده و آن را به شما نشان می دهد. پس از جلب اطمینان شما، مورد معامله را تحویل گرفته و دیگر شما او را نخواهید دید!
  4. فرد با استفاده از رسیدهای جعلی که ایجاد می کند، اقدام به خرید های اینترنتی که درگاه پرداخت ندارند، می کند. در این روش فرد با استفاده از فروشگاه های اینستاگرامی یا تلگرامی اقدام به خرید از اشخاص نموده و پس از آن برای پرداخت هزینه خود، رسید جعلی را ارسال می کند.
  5. نمونه ای از رسید ساخته شده با برنامه رسید ساز (شبیه به رسید آپ)
  6. دانلود برنامه ساخت رسید جعلی

روش های مقابله با اینگونه کلاهبرداری ها

  1. سعی کنید حتما سیستم پیامکی بانک خود را فعال کنید و در هنگام دریافت پیامک واریز پول به حساب، حتما سرشماره ارسال کننده پیام را با سرشماره بانک خود، تطبیق دهید. توجه داشته باشید که سودجویانی هستند که علاوه بر جعل رسید، پیامک واریز به حساب را نیز جعل کرده و به شماره ای که از شما دارند ارسال می کنند. اگر شما به ارسال کننده پیام دقت نداشته باشید، ممکن است فریب این نوع کلاهبرداری ها را بخورید.
  2. همواره از میزان موجودی حساب خود آگاه باشید تا در صورت اختلاف حساب، بتوانید سریعا موردی را که باعث این اختلاف شده را یافته و تا دیر نشده است، نسبت به رفع آن اقدام کنید.
  3. تا صددرصد مطمئن نشده اید که پول به حساب شما واریز نشده است، معامله ای را به اتمام نرسانید. کلاهبرداران این چنینی در کار خود بسیار ماهر بوده و می توانند با چرب زبانی و جلب اعتمادتان، به سادگی شما را فریب دهند.
  4. سعی کنید حدالامکان مبالغ بالا را از طریق درگاه های پرداخت معتبر انتقال دهید و صرفا به دریافت یک رسید بانکی دیجیتالی، اکتفا نکنید.
  5. دانلود برنامه ساخت کارت بانکی جعلی
  6. دانلود برنامه ساخت رسید جعلی

نمونه ای از مراحل ساخت رسید جعلی در برنامه

این تنها گوشه ای از روش های کلاهبرداری نوینی است که افراد سودجو بکار می گیرند تا شما را فریب داده و به این ترتیب به اهداف خود دست یابند. پیشرفت تکنولوژی سبب شده است تا نوع جدیدی از کلاهبرداری ها را شاهد باشیم که تاکنون افراد زیادی فریب آن ها را خورده و گاها مبالغ هنگفتی را از دست داده اند. در گذشته نیز یکی دیگر از این روش های کلاهبرداری با نام فیشینگ را مفصلا توضیح داده ایم که با جعل درگاه ها و اپلیکیشن ها، سعی در به اشتباه انداختن کاربر و دریافت اطلاعات حساب بانکی او دارند.

اپلیکیشن‌های رسید ساز دامی بزرگ جهت کلاهبرداری از فروشندگان

رئیس پلیس فتا استان قم گفت: برخی کلاهبرداران و شیادان با مراجعه به فروشگاه‌ها و مراکز خرید، پس از خرید محصول و یا کالا با ادعای دروغین واریز و یا انتقال وجه به وسیله تلفن همراه خود، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

پايگاه اطلاع‌رساني پليس فتا: سرهنگ علی موالی رئیس پلیس فتا قم اظهار کرد: افراد کلاهبردار پس از استفاده از ایستگاه کارت خوان جهت واریز وجه، شماره کارت قربانی را گرفته و اعلام می‌دارد با استفاده از اپلیکیشن روی گوشی خود قصد واریز وجه را دارد ولی پیامک واریز وجه برای قربانی ارسال نمی‌شود و شخص خریدار(کلاهبردار) مدعی می‌شود به دلیل شلوغی تراکنش‌ها پیامک ارسال نشده است . 

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت : قربانی با دیدن مشخصات کامل خود روی رسید ساخته شده در گوشی خریدار، به حرف وی اعتماد کرده و بعد از عزیمت کلاهبردار از محل، قربانی با کمال ناباوری متوجه می‌شود که این عمل کلاهبرداری بوده و هیچ گونه وجهی انتقال و یا واریز به حساب نشده است.

وی افزود: امروزه بسیاری از تراکنش‌های بانکی از طریق اپلیکیشن‌های مالی صورت می‌پذیرد و این از با ارزش‌ترین خدماتی است که بر روی اینترنت ارائه می‌شود، متاسفانه کلاهبرداران فضای مجازی از این فرصت سوء‌استفاده می‌کنند.

سرهنگ موالی یادآور شد: در این روش از کلاهبرداری، افراد سودجو به عنوان خریدار ظاهر می‌شوند و پس از خرید کالا با استفاده از اپلیکیشن های رسید ساز اقدام به ساخت یک رسید تقلبی مشابه رسیدهای بانکی نموده و فروشنده را فریب می‌دهند.

این مقام سایبری گفت: فروشندگان با فعال‌سازی سامانه پیامک حساب بانکی خود، از انجام هرگونه تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب بانکی مطلع شده و بعد  کالا را به خریدار تحویل دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه وقتی رسید انتقال وجه را مشاهده کردید، حتما با موجودی بانک خود چک کنید و سپس جنس مورد نظر را تحویل دهید، گفت: وجود شماره کارت و نام شما در رسید به هیچ وجه صحت رسید را تایید نمی‌کند.

رئیس پلیس فتا قم تاکید کرد: اگر پیامک انتقال وجه برای شما ارسال شد، حتما با پیامک‌های قبلی بانک چک کنید که از همین شماره ارسال شده باشد. ارسال پیامک از یک شماره جدید را به عنوان سند قبول نکنید.

سرهنگ موالی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www. cyberpolice .ir و یا با شماره تماس 096380 درخواست خود را ثبت کنند. برنامه ساخت کارت بانکی جعلی | دانلود برنامه ساخت رسید جعلی

هک واتساپ (WhatsApp) و کنترل پیام ها با برنامه SPY24

دانلود نرم افزار فیش جعلی

دانلود نرم افزار رسید تقلبی – برنامه گیرنده تقلبی دقیقا یک رسید تقلبی ایجاد می کند، این برنامه قبلا در بازار فروخته می شد اما بعداً از دفتر مرکزی سازمان حذف شد. البته نرم افزار بالا هر روز یک آپدیت جدید از برنامه را ارائه می دهد و ظاهر کلیشه ای را به روز می کند، اما اگر می خواهید با دوست خود شوخی کنید یا بعد از ارسال صد میلیون تومان به حساب دوست خود از این نرم افزار استفاده کنید، لذت ببرید. . Die این برنامه می تواند به شما کمک کند. توصیه می شود اگر می خواهید از کلاهبرداری اینترنتی و غیره در امان بمانید، حتما بانک پیامک را روی خط تلفن خود فعال کنید.

دانلود رسید ساز جعلی همراه بانک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تگی پور در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: مرد جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه 7 تهران از سرقت گوشی تلفن همراهش شکایت کرد. اداره چهاردهم پلیس آگاهی معرفی شد.

وی افزود: شاکی در تحقیقات به کارآگاهان گفت: تلفن همراه خود را در یکی از سایت های معتبر برای فروش گذاشته بودم که مرد جوانی با من تماس گرفت و تلفن همراهم را خواست. آدرس خانه را به او دادم و مرد جوان با ماشین جلوی خانه ام آمد. بعد از صحبت در مورد قیمت، آدرس دستگاه خودپرداز نزدیک منزلمان را از من پرسید و دقایقی بعد با فیش واریزی نزد من آمد. از بانک پیامکی مبنی بر واریز پول دریافت نکردم اما گفت به دلیل بسته بودن پیامک نمی آیم. اما ساعتی بعد با دریافت پیامک متوجه شدم که هیچ پولی به حسابم واریز نشده و موبایلم دزدیده شده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: کارآگاهان پس از تحقیقات با شکایت های مشابهی مواجه شدند. متهمان در تمامی موارد با فروشندگان شخصی یا خانگی که قصد فروش وسایل شخصی خود را در سایت های تبلیغاتی داشتند، ملاقات حضوری داشتند، در حالی که جلسات در روزهای تعطیل یا بعد از ساعت کاری با یک گروه سه یا چهار نفره برگزار می شد. پس از مذاکره بر سر قیمت، آدرس نزدیکترین بانک را از فروشنده پرسیدند. سپس نمونه ای از قبض های بانکی را از زباله های بانک برداشتند و با دستگاه صورتحساب همراه فاکتور جدید با مشخصات لازم تهیه و چاپ کردند. دقایقی بعد متهمان در حالی که فروشنده منتظر پیامک بانکی خود بود، با حضور در منزل فروشنده، رسید جعلی ارائه کردند. . متهمان پس از سرقت کالا، چند روز بعد همان کالا را در فضای مجازی با قیمت کمتری به فروش رساندند.

این افسر پلیس تصریح کرد: با کشف این مشکل، کارآگاهان اداره چهاردهم با انجام تحقیقات پلیسی، مخفیگاه تبهکاران را در جنوب تهران مستقر و با هماهنگی مقام های قضایی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ تگی پور در پایان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اقلام مسروقه، یک دستگاه فاکتور و تعدادی سیم کارت کشف شد. شناسایی سایر مالباختگان احتمالی این پرونده توسط بازپرسان کلانتری چهاردهم پایتخت توسط بازپرسان ادامه دارد.

دانلود و استفاده نادرست از این نرم افزار پیگرد قانونی دارد و سایت صدای جازموریان هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از این نرم افزار ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا