سامانه مراقبت از خانواده

تغییر نام آیکون برنامه ها در صفحه اصلی اندروید

اگر مدتی است که از تلفن هوشمند اندرویدی استفاده می کنید ، ممکن است بدانید که هر زمان کاربر برنامه جدیدی را نصب کند ، سیستم عامل یک آیکن برنامه جدید ایجاد می کند. نمادهای برنامه به طور خودکار با نام و نماد پیش فرض در صفحه اصلی ایجاد می شوند. نمادهای برنامه از آنجا که دسترسی سریع به برنامه ها را فراهم می کند مهم هستند ، اما آیا تا به حال به تغییر آیکون های برنامه یا نام نمادها در اندروید فکر کرده اید؟

در واقع تغییر نام آیکون ها در صفحه اصلی اندروید امکان پذیر است. با این حال ، برای این منظور باید از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید. بنابراین ، در این مقاله ، ما می خواهیم یک روش آسان را به شما ارائه دهیم که به شما کمک کند نام نمادها را در صفحه اصلی اندروید خود تغییر دهید.

تغییر نام آیکون برنامه ها در صفحه اصلی اندروید
تغییر نام آیکون برنامه ها در صفحه اصلی اندروید

تغییر نام آیکون برنامه ها در صفحه اصلی اندروید

نکته خوب این است که برای تغییر نام نمادها در Android نیازی به روت کردن دستگاه اندرویدی خود ندارید. برای انجام کارها فقط باید چند برنامه از فروشگاه Play نصب کنید. بیایید مراحل کار را بررسی کنیم.

با استفاده از Quick Shortcut Maker

Quick Shortcut Maker به کاربران امکان می دهد تا میانبرهایی را برای برنامه هایی که از قبل روی رایانه نصب شده اند ، ایجاد کنند. نکته مهم این است که کاربران می توانند با استفاده از نمادها و نام های سفارشی ، میانبرهای برنامه را در صفحه اصلی ایجاد کنند. حالا برویم و نحوه استفاده از QuickShortcutMaker را بررسی کنیم.

مرحله ۱. اول از همه ، برنامه جالب android را که Quick Shortcut Maker نام دارد دانلود و نصب کنید .

مرحله ۲. اکنون برنامه را راه اندازی کنید ، لیستی از برنامه هایی که بر روی دستگاه شما نصب شده اند را مشاهده خواهید کرد .

مرحله ۳. اکنون باید روی برنامه ای که می خواهید نام نماد آن را تغییر دهید ضربه بزنید.

مرحله ۴. Quick Shortcut Maker اطلاعات برنامه را به شما نشان می دهد. همانطور که در زیر نشان داده شده است ، فقط باید روی نام برنامه ضربه بزنید .

مرحله ۵. اکنون یک پنجره ظاهر می شود. فقط نامی را که می خواهید تنظیم کنید تایپ کنید و سپس روی تأیید ضربه بزنید .

مرحله ۶. اکنون گزینه ایجاد ایجاد میانبر برای برنامه را مشاهده خواهید کرد. فقط روی دکمه “Create” ضربه بزنید . پس از اتمام ، نماد برنامه جدید را در صفحه اصلی پیدا خواهید کرد.

خودشه! کار تمام شد ، اکنون برنامه را با نام دلخواه خود در صفحه اصلی تغییر نام می دهید.

با استفاده از Nova Launcher

Nova launcher یک لانچر بسیار قابل تنظیم و عملکرد محور است. این لانچر طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی را به همراه دارد مانند اینکه می توانید آیکون های سفارشی را اعمال کنید ، تم ها را اعمال کنید و غیره. همچنین به شما امکان می دهد نام نماد را در صفحه اصلی تغییر دهید. در اینجا نحوه استفاده از Nova Launcher در Android آورده شده است.

مرحله ۱. اول از همه ، Nova Launcher را در اندروید خود دانلود و نصب کنید.

مرحله ۲. مانند زیر صفحه ای مشاهده خواهید کرد که از شما خواسته می شود “پشتیبان گیری” را انتخاب کنید برای ادامه کار کافیست روی دکمه “Next” ضربه بزنید .

مرحله ۳. اکنون از شما خواسته می شود که تم از پیش تعیین شده خود را انتخاب کنید. به سادگی ، گزینه “Light” یا “Dark” را برای ادامه انتخاب کنید.

مرحله ۴. اکنون از شما خواسته می شود سبک کشو را انتخاب کنید . به سادگی ، مطابق میل خود انتخاب کرده و ادامه دهید .

مرحله ۵. اکنون به صفحه اصلی بروید و نماد برنامه را که می خواهید نام آن را تغییر دهید طولانی فشار دهید.

مرحله ۶. اکنون سه گزینه “Edit” ، “Remove” ، “App Info” را مشاهده خواهید کرد. به سادگی ، روی گزینه “Edit” ضربه بزنید .

مرحله ۷. اکنون از شما خواسته می شود تا نامی را برای نماد انتخابی خود تعیین کنید. به سادگی ، نام را مطابق با میل خود تنظیم کنید .

خودشه! انجام شد . این ساده ترین راه برای تغییر نام آیکون شماست.

بنابراین ، موارد بالا در مورد نحوه تغییر نام آیکون ها در اندروید است. امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد! اگر در این مورد مشکلی دارید ، از بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

نوشته نحوه تغییر نام آیکون برنامه ها در صفحه اصلی اندروید اولین بار درMobile Tracker Free. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا