نرم افزار کنترل والدیننرم افزار هک گوشی

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس طرح اصلی اپل باز می‌گردد

امسال هم اپل مثل هر سال سخت‌افزار آیفون‌های جدید را بهبود داد، دستی به طراحی‌شان کشید و چندتایی قابلیت جدید به آن‌ها اضافه کرد. اما علاوه بر این شاهد برطرف شدن برخی عقب‌ماندگی‌ها نسبت به دنیای اندروید نیز بودیم. مثل سرعت شارژ باتری و حالت شب دوربین که حسابی کارایی‌شان را در پرچمداران اندرویدی اخیر نشان داده بودند و جای خالی آن‌ها حسابی در آیفون احساس می‌شد. حالا آیفون‌های سری «پرو» (Pro) که بهترین پرچمداران ساخته شده به دست اپل هستند با این تغییرات کمتر از همیشه از سوی دنیای اندروید تهدید می‌شوند، اما یک رقیب جدید به نام آیفون ۱۱ در خانواده‌ی خود دارند، محصولی که با قیمت بسیار مناسب‌تر عرضه می‌شود و بیشتر ویژگی‌های اصلی آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس طرح اصلی را در خود دارد. در ادامه با ویدیوی بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس طرح اصلی همراه باشید تا ببینیم این محصول برای رقابت چه در چنته دارد و اصلا چرا پسوند «حرفه‌ای» را مقابل نامش می‌بینیم.

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس طرح اصلی  اپل باز می‌گردد
بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس طرح اصلی اپل باز می‌گردد

معرفی گوشی آیفون 11 پرو مکس طرح اصلی – iPhone 11 Pro Max

جدیدترین گوشی اپل پرچمدار شرکت اپل با نام آیفون 11 پرو مکس طرح اصلی (iPhone 11 Pro Max) در سپتامبر 2019 معرفی شد. که امروز در mobile-tracker-free ، به نقد و بررسی آیفون 11 پرو مکس طرح اصلی می‌پردازیم.

این گوشی در نمای جلویی بسیار شبیه گوشی iPhone XS Max  بوده و با همان اندازه و طراحی ناچ در قسمت بالا ساخته شده است. در قاب پشتی این دستگاه سه دوربین 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین استفاده از قوی‌ترین تراشه اختصاصی اپل با نام Apple A13 Bionic در این گوشی هوشمند موجب شده تا به عنوان قدرتمندترین محصول این کمپانی شناخته شود. صفحه نمایش 6.5 اینچی گوشی آیفون 11 پرو مکس طرح اصلی  از نوع Super Retina XDR OLED  می‌باشد که از استاندارد HDR10  پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصاویری با وضوح بالا را به نمایش بگذارد.

بدنه پشت و پنل جلو به طور کامل از شیشه ساخته شده و فریم آن از جنس استیل ضد‌زنگ می‌باشد . باتری  آیفون 11 پرو مکس طرح اصلی از نوع لیتیومی است و ظرفیتی 3969 میلی آمپری دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا