سامانه مراقبت از خانوادههک اینستاگرام

بدست آوردن پسورد اینستاگرام دیگران

اگر می خواهید رمز عبو اینستاگرام را به صورت آنلاین هک کنید و بدانید که فرد مورد نظر شما در این شبکه اجتماعی چه کارها می کند و چه کارها نمی کند؛ با ما در ادامه این مقاله از سایت Mobile-Tracker-Free همراه باشید تا توضیحات مفیدی در رابطه با هک پسورد اینستاگرام در اختیارتان قرار دهیم.

این روزها خطرات زیادی در فضای مجازی وجود دارد و اینستاگرام هم توانسته در میان مردم جایگاه بسیار خوبی را پیدا کند! با این وجود فکر نکنید که هک کردن اکانت اینستاگرام کار ساده ای است. اما افراد زیادی هم بوده اند که در این فضای مجازی قربانی شدند و اکانت خود را از دست داده اند. نگران نباشید! ما درمورد روش های جلوگیری از هک کردن رمز عبور اینستاگرام به صورت آنلاین و نحوه هک کردن اکانت اینستاگرام با شما صحبت می کنیم!

افراد سودجو با هک کردن رمز عبور اینستاگرام، چه کارها که نمی کنند!

سایت های زیادی وجود دارد که ادعا دارند می توانند در هک کردن پسورد اینستاگرام آنلاین به شما کمک کنند؛ اما با کمی بررسی متوجه میشوید که این موضوع واقعیت ندارد. زیرا زمانی که شما می خواهید تمامی مراحل را طی کنید متوجه میشوید که می خواهید چیزی را دانلود کنید و  این فقط یک سوال تبلیغاتی است. این را بدانید که افراد سودجو و سو استفاده گر نرم افزار هک کردن رمز عبور اینستاگرام یا ربات پسورد یاب اینستاگرام را با قیمت مناسب به شما معرفی می کنند.

بدست آوردن پسورد اینستاگرام دیگران
بدست آوردن پسورد اینستاگرام دیگران

هک رمز عبور اینستاگرام توسط تلفن همراه

افراد زیادی هستند که در این برنامه هک شده اند! به دلیل نداشتن اطلاعات و آگاهی راهی نفوذی برای هکرها در گوشی خود باز کرده اند. زمانی که یک هکر بتواند با استفاده از یک نرم افزار جاسوسی، وارد گوشی شما شود و به تمام اطلاعات شما دسترسی پیدا کند و حساب های اجتماعی شما را هک کند. هکرها یا یک فرد آماتور و بدون دانش هکینگ، با استفاده از یک برنامه جاسوسی حرفه ای برای اندروید و آیفون می توانند حساب های اینستاگرام، تلگرام و یا پیامک ها و فایل های شخصی شما را هک کنند.

روش های جلوگیری از هک اینستاگرام

کاربران اپلیکیشن اینستاگرام هر سال شاهد سرقت رمز و هک اینستا شده اند، به همین علت نیاز است که چنین فعالیت هایی انجام شود. از آنجایی که برنامه ها و ربات های هکر بسیار سریع عمل می کنند، در زمان کوتاهی می توانند چندین رمز را امتحان می کنند، باید از رمز طولانی و غیر قابل حدس استفاده کرد.

همچنین با استفاده از تایید هویت دو عاملی می توانید از سرقت رمز عبور و هویت اکانت خود جلوگیری کنید. در برخی از شرایط ممکن است هکر، کار خاصی انجام نمی هند، اما در برخی از موارد اطلاعات صفحه را پاک می کند و اطلاعات جدیدی مانند تصویر و لینک اسپم را مورد استفاده قرار می دهد.

یکی از بهترین راه حل ها این است که اپلیکیشن Google Authenticator را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. برنامه درخواست می کند که لیست سایت ها، برنامه ها و سرویس هایی که به تایید دو عاملی نیاز دارند را وارد کنید. نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را وارد می کنید و سپس یک رمز 6 کاراکتری در این برنامه ایجاد شود. می توانید این رمز را برای امنیت بیشتر پیج خود استفاده کنید.

مشاهده گزارش فعالیت اکانت

ممکن است با انجام فعالیت های امنیتی، باز هم شک داشته باشید که اکانتتان هک شده است یا نه! با استفاده از روند Settings > Privacy and Security > Access Data  در اکانت خود میتوانید بفهمید که حساب شما مورد استفاده فرد دیگری قرار گرفته است یا نه. اگر هشتگ خاص و جدید، استورهای جدید و یا تغییری در یکی از موارد مانند رمز عبور و یا … را مشاهده کردید، این احتمال وجود دارد که اکانت شما در دسترس فرد دیگری قرار می گیرد.

جمع بندی …

در این مقاله از مجله Mobile-Tracker-Free درمورد بدست آوردن پسورد اینستاگرام دیگران، هک پسور اینستاگرام آنلاین با شما صحبت کردیم و یکسری روش هایی را برای جلوگیری از هک به شما معرفی کردیم. امیدواریم روش هایی که برایتان گفتیم، امنیت اکانت شما را تضمین کند. حالا شما به ما بگویید آیا شما خودتان و یا اطرافیانتان دچار چنین مشکلی شده اید؟! منتظر کامنت شما هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا