هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپردیابی کنترل گوشی تلفن همراهسامانه مراقبت از خانوادهکنترل کامل تلفن همراه همسر و فرزندانکنترل گوشی اندروید از راه دورکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلنرم افزار کنترل والدیننرم افزار هک گوشیهک و کنترل گوشی اندروید

چگونه پیام های واتساپ دیگران را بخوانیم؟ اندوید و ایفون

واتساپ یکی از برنامه های پیام رسانی به طور گسترده ای مورد استفاده در جهان است. به طور گسترده ای محبوب است، زیرا از این دلیل ساده که آن را اجازه می دهد تا کاربران را از سراسر جهان برای اتصال و ارتباط به راحتی. به خصوص با جوانان و در یک جهان که در آن جرم و جنایت سایبر و قلدری سایبر در حال افزایش است محبوب است، پدر و مادر مضطرب به فرزندان خود را امن نگه دارید می باشد. این به این معنی است که قادر به ببینید که چه کسی آنها در برقراری ارتباط با در WhatsApp و پیدا کردن یک راه برای نظارت بر این پیام ها برای اطمینان از ایمنی آنها. چگونه پیام های واتساپ دیگران را بخوانیم؟ اندوید و ایفون

در این مقاله ما می رویم به ارائه پدر و مادر نگران با یک راه آسان برای دریافت به عنوان خوانده شده پیام های WhatsApp فرزندان خود را.

چگونه پیام های واتساپ دیگران را بخوانیم؟ اندوید و ایفون
چگونه پیام های واتساپ دیگران را بخوانیم؟ اندوید و ایفون

قسمت 1: آیا این درست است برای پدر و مادر به خواندن کودکان

برخی ممکن است خواندن پیام های WhatsApp فرزند خود را نقض حریم خصوصی اما مواقعی وجود دارد که لازم است به انجام این کار. برای مثال، اگر شما مشکوک است که کودک شما ممکن است در معرض خطر از تعامل با مردم اشتباه است، شما می خواهید به وجود دارد برای محافظت از کودکان خود را قبل از آنها را به یک وضعیت دشوار اغوا.

پس از آن حق پدر و مادر به خواندن پیام های WhatsApp فرزندان خود را است؟ از آن به عنوان مسئولیت فردی از هر پدر و مادر برای محافظت از فرزند خود است، خواندن پیام های WhatsApp آنها ممکن است کاملا ضروری است.

قسمت 2: چگونه به خواندن پیام های WhatsApp از دستگاه های iOS و آندروید

یکی از بهترین راه ها برای نظارت و خواندن پیام واتساپ شخص دیگری است که استفاده از نرم افزار نظارت بر WhatsApp و یکی از بهترین برنامه های برای استفاده است SPY24 . دلیل این است که افزار SPY24 است فقط ساده برای استفاده، بلکه در ارائه به شما با تمام اطلاعات شما در آن دستگاه خاص نیاز بسیار موثر است.

در زیر فقط برخی از ویژگی های افزار SPY24 که نرم افزار نظارت بر ایده آل برای انتخاب می کنید می باشد.این یکی از معدود برنامه های نظارت WhatsApp است که همه دستگاه ها از جمله iOS و دستگاه های آندروید پشتیبانی می کند.داشبورد افزار SPY24، که در آن شما می توانید تمام اطلاعات در مورد دستگاه شما ردیابی بر روی فقط در مورد هر مرورگر در دسترس است و بسیار آسان برای استفاده. همه شما باید انجام دهید این است ورود و نوع اطلاعات شما می خواهید برای دیدن انتخاب کنید.

SPY24 می توانید در نه فقط ردیابی پیام های WhatsApp بلکه برای ردیابی بسیاری از دیگر انواع داده از جمله SMS، تماس سیاهههای مربوط، Viber، اسکایپ و بسیاری دیگر از جمله ردیابی GPS تواند برای شما مفید.

چگونه به استفاده از SPY24 به خواندن پیام های WhatsApp شخص دیگری

این مراحل بسیار ساده برای استفاده افزار SPY24 برای پیگیری و خواندن پیام های WhatsApp شخص دیگری را دنبال کنید.

مرحله 1: سر در را به وب سایت افزار SPY24 و سپس انتخاب و خرید اشتراک افزار SPY24 که به بهترین وجه مناسب نیازهای شما. هنگامی که سفارش شما را به اتمام شما را به دستورالعمل های نصب و راه اندازی افزار SPY24 را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

مرحله 2: به دنبال دستورالعمل که شما دریافت به نصب افزار SPY24 بر روی دستگاه شما می خواهید برای پیگیری. شما باید بدانید که اگر شما از نصب برنامه ردیابی تلفن همراه در آی فون، شما ممکن است نیاز به فرار از زندان دستگاه برای افزار SPY24 به درستی کار کند.

چگونه پیام های واتساپ دیگران را بخوانیم؟ اندوید و ایفون ؟

مرحله 3: هنگامی که برنامه نصب شده است، همه شما باید انجام دهید این است ورود به داشبورد خود را به نمایش اطلاعات بر روی دستگاه. در “واتساپ” کلیک کنید برای خواندن پیام های WhatsApp.

قسمت 3: راه دیگر برای خواندن پیام های WhatsApp از آیفون / آی پد

شما می توانید افزار SPY24 به خواندن پیام های WhatsApp استفاده کنید، اما اگر دستگاه شما می خواهید برای نظارت بر آی فون است، نیاز به فرار از زندان دستگاه به نظر می رسد یک خطر بزرگ و نه به فقط به خواندن پیام های چند

. بنابراین، اگر شما ترجیح می دهند که دستگاه فرار از زندان و یا حتی نصب برنامه های بر روی دستگاه به خواندن پیام های WhatsApp، یکی دیگر از، مسیر آسان تر را به وجود دارد.

چگونه به خواندن دیگر پیام های WhatsApp از iCloud با استفاده از تلفن های دکتر برای IOS

مرحله 1: دانلود و نصب برنامه به کامپیوتر شما و سپس آن را اجرا کنید. را انتخاب کنید “بازیابی از iCloud پشتیبان گیری فایل ها” و سپس در ورود به حساب کاربری iCloud.

مرحله 2: این برنامه پس از نمایش داده خواهد شد همه از فایل های پشتیبان iCloud در آن حساب است. یکی که شامل پیام های WhatsApp می خواهید به خواندن و سپس کلیک کنید را انتخاب کنید “دانلود”

مرحله 3: در پنجره، انتخاب این روند دانلود بسیار سریع به عنوان برنامه تنها پیام های WhatsApp دانلود خواهد شد “WhatsApp است.”.

گام 4: فرآیند اسکن فقط چند دقیقه طول بکشد. پس از آن انجام شده است، شما همه از پیام های WhatsApp در پنجره بعدی را ببینید. بررسی آنهایی که شما می خواهم به خواندن و سپس کلیک کنید “بازیابی به کامپیوتر” و آنها را بر روی کامپیوتر ذخیره برای شما به خواندن.

چگونه به خواندن دیگران whatsapp پیام از iTunes با استفاده از تلفن های دکتر برای IOS

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن دسترسی به پیام ها از طریق آیتونز، این مراحل را بسیار ساده برای انجام آن دنبال کنید.

مرحله 1: از پنجره اصلی، انتخاب کنید “بازیابی از iTunes پشتیبان گیری فایل ها” و دکتر تلفن های تمام فایل های پشتیبان آیتونز را روی آن رایانه را تشخیص دهد. از یک است که به احتمال زیاد شامل پیام های WhatsApp شما می خواهید به خواندن و کلیک کنید کلیک کنید “شروع اسکن.”

مرحله 2: پس از اسکن کامل است، شما می توانید پیام های WhatsApp شما می خواهید به عنوان خوانده شده و سپس کلیک کنید “بازیابی به کامپیوتر” به آنها را ذخیره به کامپیوتر را انتخاب کنید.

افزار SPY24 شما ارائه می دهد یک راه برای پیگیری و خواندن پیام های WhatsApp شخص دیگری اما دکتر تلفن های شما فراهم می کند با یک راه امن تر برای آن انجام دهد. شما نمی خواهد نیاز به فرار از زندان دستگاه و یا حتی نصب نرم افزار بر روی دستگاه مورد.

دیدن پیام های حذف شده در واتس اپ ایفون

واتساپ محبوبیت بالایی را در بین پیام رسان ها دارد. شما می توانید نه تنها از WhatsApp برای پیام های متنی ، پیام های صوتی ، به اشتراک گذار فایل استفاده کنید، حتی می توانید از تماس تلفنی صوتی و تصویری با دوستانتان بهره مند شوید یا تماس های گروهی چندنفره را برقرار نمایید. اگر به هر دلیلی پیام های WhatsApp خود را را حذف کرده باشید ، می توانید پیام حذف شده در واتساپ گوشی آیفون  خود را بازیابی و مشاهده کنید .

در این پست ، ما درمورد بازگرداندن پیام های حذف شده و واتس اپ در آیفون بحث می کنیم .

WhatsApp یک برنامه پیام رسانی است که در هر دو سیستم عامل iOS و Android به خوبی کار می کند. ما از این برنامه برای ، ارسال پیام ، ارسال پیام صوتی ، فیلم ، عکس و برای برقراری تماس صوتی و تصویری استفاده می کنیم. حالا ویژگی بازیابی پیام های جذف شده واتساپ ، هم برای اندروید موجود می باشد  و هم برای گوشی های آیفون. ما قبلا درباره بازیابی پیام حذف شده واتساپ از اندروید صحبت کرده بودیم.

دانلود برنامه hackode برای هک اندروید تست نفوذ

روش ۱: مشاهده پیام حذف شده واتساپ آیفون از WhatsApp

برای بازیابی پیام های حذف شده در iOS می توانید از ویژگی پشتیبان پیش فرض WhatsApp استفاده کنید.

WhatsApp را راه اندازی کنید و روی تنظیمات کلیک کنید..

روی Chats->Chat Backup کلیک کنید. آخرین آپدیت گرفته شده از چت های واتساپ شما به همراه اندازه و تاریخ درج شده است.

پس مشاهده بکاپ از پیش موجود و گرفته شده ، WhatsApp را حذف کرده و نصب کنید.

شماره تلفن خود را وارد کرده و وارد حساب قبلی واتساپ خود شوید.

این می تواند به شما اجازه دهد پیام های واتس را از بکاپ قبلی انتخاب کنید. اگر این نتیجه را دریافت نکردید ، به دنبال راهنمای بعدی بروید.

روش ۲: بازیابی پیام های حذف شده در واتساپ با استفاده از ابزار بازیابی iOS

با استفاده از نرم افزار EaseUS MobiSaver می توانید پیام ها و تصاویر  حذف شده از  WhatsApp را بازگردانید ، می توانید مراحل زیر را برای انجام این کار  دنبال کنید :

شما ابتدا  نسخه نهایی EaseUS MobiSaver را دانلود کنید.

iPhone خود را به کامپیوترتان وصل کنید ، ابزار بازیابی EaseUS iPhone WhatsApp را راه اندازی کنید.

بر روی “Recover from iOS device” کلیک کنید و Scan  را کلیک کنید تا شروع به انتخاب کنید.

این ابزار دستگاه iOS شما را اسکن می دهد و پس از اتمام کار ، فایل های بازیابی از جمله پیام های واتس اپ را به شما نشان می دهد.

می توانید فایل های بازیابی شده را انتخاب و برگردانید. بخش واتساپ را انتخاب کنید و مشاهده کنید که آیا چیزی برگشته است یا خیر ؟

به این ترتیب می توان دریافت پیام های حذف شده واتساپ در آیفون رابازیابی کنید ، امیدورام این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. چگونه پیام های واتساپ دیگران را بخوانیم؟ اندوید و ایفون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا