برنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپنرم افزار هک گوشیهک کنترل گوشی همسر و فرزندانهک و کنترل گوشی اندروید

هک کردن واتساپ رایگان با این ۵ روش اکانت واتساپ قربانی خود را هک کنید؟

چطور واتساپ را هک کنیم؟ هر روز در اینترنت جستجو می‌کنید تا بدانید چطور می‌شود واتساپ را هک کرد، چطور می‌شود بدون داشتن موبایل کسی به اکانت واتساپ او دسترسی پیدا کرد؟ می‌خواهید بدانید چطور می‌شود بدون داشتن کد QR یا پسورد موقت واتساپ را هک کرد؟ در گیکیطور هر چیزی که درباره هک کردن واتساپ لازم است بدانید به شما می‌گوییم. این مقاله خیلی مفید است، چون به شما آموزش می‌دهد چطور می‌توانید بدون داشتن هیچ‌کدام از موارد بالا واتساپ کسی را که می‌خواهید هک کنید.

احتمالا تا به حال مطالب زیادی درباره نکات و ترفندها و روش‌های مختلف هک کردن واتس اپ خوانده‌اید. اگر می‌خواهید در عرض دو دقیقه، کنترل واتساپ کسی را به دست بگیرید، بهترین و ساده‌ترین راه نسخه وب واتساپ است. دوستان، امروز و در این پست، ساده‌ترین و سریع‌ترین را‌ه‌ها برای هک کردن واتساپ را به شما یاد می‌دهم. یعنی ۵ راه برای هک کردن واتس اپ !

اگر دلیل موجه و منطقی برای هک کردن واتس اپ دارید و فکر می‌کنید کاری که می‌کنید اخلاقی است و می‌خواهید خودتان را یک هکر بدانید، این مقاله را بخوانید و وبسایت ما را دنبال کنید تا با روش‌ها و مطالب بیشتری آشنا شوید.

هک کردن واتساپ  رایگان با این ۵ روش اکانت واتساپ قربانی خود را هک کنید؟
هک کردن واتساپ رایگان با این ۵ روش اکانت واتساپ قربانی خود را هک کنید؟

هشدار!

این مقاله صرفا جنبه آموزشی دارد، از آن سوء استفاده نکنید.

روش‌های هک کردن واتساپ ؛ ۵ راه برای هک حساب کاربری واتساپ

در این مقاله ۵ راه ساده و کارآمد را به شما یاد می‌دهیم تا بتوانید واتساپ هر کسی را که می‌خواهید نظارت کنید. باز هم تکرار می‌کنیم این مقاله آموزشی است و برای اهداف سو از آن استفاده نمی‌شود.

هک کردن واتساپ با استفاده از نسخه وب واتساپ

اولین و ساده‌ترین راه برای هک کردن واتس اپ ، نسخه وب واتساپ است. با کمک نسخه وب، به راحتی می‌توانید حساب کاربری دیگران را هک کنید.

  • تنها کاری که باید بکنید این است که برای چند ثانیه گوشی فرد مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید. واتساپ را باز کنید.
  • به قسمت تنظیمات واتساپ بروید.
  • روی گزینه Whatsapp Web ضربه بزنید.
  • حالا به آدرس web.whatsapp .com بروید و کد تولید شده را با گوشی قربانی اسکن کنید.

تمام! حالا شما اطلاعات و حساب کاربری واتساپ فرد مورد نظرتان را در اختیار دارید.

هک کردن واتساپ با استفاده از Mac Spoofing

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید از روش QR Code استفاده کنید، بنابراین باید از این روش برای هک کردن واتساپ استفاده کنید. برای استفاده از این روش باید ابتدا گوشی اندرویدی خود را روت کنید. برای اینکه روش هک کردن واتس اپ با Mac Spoofing را یاد بگیرید، باید کمی منتظر بمانید، به زودی مقاله مفصلی در این باره منتشر خواهد شد.

روش نظارت روی شماره واتساپ دیگران

اگر می‌خواهید شماره تلفن واتساپ کسی را هک کنید یا جاسوسی آن‌ها را بکنید، می‌توانید با استفاده از ترفندی ساده حتی بدون دست زدن به گوشی موبایل او این کار را انجام دهید. با این روش می‌توانید ببینید فرد مورد نظر شما چند بار در روز آنلاین می‌شود، چقدر آنلاین می‌ماند و چه زمانی آنلاین می‌شود.

برای یادگیری این ترفند صبر کنید، مقاله مفصل به زودی آپلود می‌شود.

برنامه‌هایی برای هک کردن واتساپ

در این قسمت تعدادی از برنامه‌های مفید و کاربردی برای جاسوسی و هک کردن واتس اپ را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید کنترل واتساپ یا گوشی طرف مقابل را به دست بگیرید.

SPY24

SpyMyFone

TheTruthSpy

App Spy

Flexispy

Spyera

هک کردن واتساپ با برنامه WhatsApp Sniffer & Spy Tool

هک کردن واتس اپ با اهداف مختلفی انجام می‌شود. خانم یا آقایی که می‌خواهد بداند همسرش با چه افرادی صحبت می‌کند، پدر و مادری که نگران چت و دوستان فرزندانشان هستند، مدیر یا سرپرستی که می‌خواهد مطمئن شود کارمندانش به او وفادار هستند و اطلاعات محرمانه شرکت را به کسی نمی‌دهند و در بالاترین سطح، پلیس یا سازمان‌های اطلاعاتی که می‌خواهند شخصی خاص و تماس‌ها و پیام‌های او را ردگیری و بررسی کنند.

طی سال‌های اخیر واتساپ به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها تبدیل شده است. کاربران به راحتی می‌توانند ارتباط برقرار کنند، عکس و ویدیو بفرستند و تماس‌های صوتی یا تصویری داشته باشند.

فهمیدن اینکه شخص خاصی با چه کسانی در ارتباط است، چه صحبت‌هایی می‌کند یا چه تصاویر و ویدیوهایی رد و بدل می‌کند هیجان‌انگیز است، نه؟ گاهی متاسفانه زوج‌هایی هستند که به یکدیگر شک دارند و می‌خواهند از روابط طرف مقابلشان مطلع شوند.

نکته

تمام مواردی که گفتیم، دلایل منطقی برای جاسوسی کردن و هک کردن واتساپ نیست و این کار کاملا غیراخلاقی است. تنها در موارد قضایی و والدین می‌توان تا حدی این عمل را درست دانست.

در ادامه ترفندهای سریع و ساده‌ای را به شما می‌گوییم که برای هک کردن واتساپ مورد نیاز است و با داشتن شماره تلفن طرف مقابل، می‌توانید به راحتی واتساپ او را هک کنید.

این روش برای گوشی‌هایی با سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است و کاربران این گوشی‌ها می‌توانند کاملا رایگان و به سادگی واتساپ دیگران را در کمتر از ۵ دقیقه هک کنند.

مرحله ۱

به اپ استور یا گوگل پلی مراجعه کنید و برنامه WhatsApp Sniffer & Spy Tool 2016 را دانلود کنید. اگر این برنامه‌ها از استور حذف شده بود، می‌توانید آن را در گوگل سرچ و دانلود کنید.

مرحله ۲

برنامه را باز کنید، شماره‌ای که می‌خواهید هک شود وارد کنید.

مرحله ۳

۲ تا ۳ دقیقه صبر کنید تا فرآیند هک واتساپ کامل شود و سپس روی گزینه Verify Option کلیک کنید.

مرحله ۴

حالا می‌توانید به پیام‌ها، تصاویر، ویدیوها و تمام اطلاعات دیگر قربانی دسترسی پیدا کنید و این اطلاعات تا ۳۰ روز قبل را نشان می‌دهد.

جمع‌بندی ؛ هک واتساپ اخلاقی نیست

حالا که روش‌های مختلفی را برای هک واتساپ یاد گرفتید، متوجه می‌شوید که این کار اصلا سخت نیست و در عرض چند دقیقه و به راحتی می‌توان جاسوسی دیگران را کرد. اما همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم، این کار اخلاقی نیست و فقط در موارد ضروری و خیلی مهم باید این کار را کرد. هک کردن شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی که متعلق به دیگران است، کار پسندیده‌ای نیست و باید به این فکر کنید که شما هم ممکن است قربانی فردی دیگری باشید و اطلاعات حساب شما دست هکر دیگری بیفتد.

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس طرح اصلی اپل باز می‌گردد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا