برنامه هک و کنترل واتساپ

هک تضمینی واتس اپ و کنترل کامل پیام ها بصورت مخفی

آیا شما هم به دنبال برنامه یا راهی برای هک واتساپ هستید و می خواهید پیام های واتساپ گوشی فرزندانتان را تحت کنترل بگیرید تا بتوانید صدمات ناشی از فضای مجازی جلوگیری کنید ؟ و یا این که می خواهید واتساپ دیگر افراد را هک کنید ؟!! امروز در Mobile Tracker Free شما را به برترین نرم افزار هک و کنترل واتساپ با برنامه نظارت آزاد آشنا می کنیم. هک تضمینی واتس اپ :

نرم افزار ردیابی | ردیاب شماره موبایل روی نقشه از راه دور

آیا هک واتساپ (WhatsApp) امکانپذیر است ؟

نرم‌ افزار نظارت آزاد ( موبایل تراکر فری) اولین برنامه حرفه ای با برترین تکنولوژی های نرم افزاری روز دنیا می باشد که این قابلیت را دارد تا در خصوص، خدمات کنترل و مانیتورینگ پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان واتساپ را در اختیار والدین قرار دهد. حال در رابطه با نحوه استفاده از نرم‌ افزار نظارت آزاد برای هک واتساپ در راستای محافظت و مراقبت از خانواده و فرزندان آشنا شوید.

هک واتساپ (WhatsApp) با نظارت آزاد

برنامه نظارت آزاد یا همان نظارت بر فرزندان به شما امکان نظارت بر حساب کاربری پیام رسان واتساپ را می دهد. با استفاده از برنامه نظارت آزاد می توانید از تمام قابلیت های زیر برخوردار شد.

مشاهده پیام های ارسال و دریافت شده واتساپ
مشاهده جزئیات پیام ها از جمله تاریخ و ساعت ارسال یا دریافت
دریافت مخاطبین فرزند شما در پیام رسان واتساپ
مشاهده پیام های حذف شده توسط فرزند شما
نظارت کاملا پنهانی و از راه دور توسط پنل کاربری

نظارت آزاد نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی را می دهد تا والدین بتوانند نظارت و کنترل دقیقی بر فعالیت های فرزندانشان داشته باشند.

اما برنامه نظارت آزاد فقط به ویژگی کنترل یا به اصطلاح (هک واتساپ WhatsApp) محدود نمی شود، بلکه امکانات فوق العاده ای دارد که والدین را به وجه می آورد تا بتوانند کنترل کامل تری بر گوشی موبایل فرزندان خود داشته باشند.

هک تضمینی واتس اپ و کنترل کامل پیام ها بصورت مخفی
هک تضمینی واتس اپ و کنترل کامل پیام ها بصورت مخفی

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه نظارت آزاد را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ، اینستاگرام و…
  • کنترل و ردیابی موقعیت مکانی و لحظه ای و مسیر های پیموده شده
  • بررسی و کنترل وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • و ده ها امکان حرفه ای دیگر …

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف (4 روش تضمینی هک Whatsapp)

هک کردن واتساپ بدون نیاز به گوشی فرد چگونه است؟

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف: شاید شما جز آن دسته افراد باشید که روزانه در گوگل عبارت های مختلفی را جستجو می کنید تا متوجه شوید چه راه هایی برای هک کردن واتساپ افراد وجود دارد؟ چگونه بدون این که به تلفن همراه کسی دسترسی داشته باشیم، اکانت واتساپ او را هک کنیم. شاید شما یک پدر و مادر نگران هستید که می خواهید بفهمید در تلفن همراه فرزندتان چه میگذرد، به نظر شما اصلا این امکان وجود دارد که بتوان از راه دور و بدون دسترسی هک واتساپ را انجام داد.

اگر چه کنترل کردن فرزندان، بهانه خوبی برای هک کردن آنها نیست؛ ولی آیا واتساپ از لحاظ امنیتی در رتبه بالایی قرار دارد یا می توان به سادگی آن را هک کرد و به اطلاعات فرد دیگری دسترسی پیدا کرد؟ در این مقاله در مجله امنیت فضای مجازی؛ قصد داریم به به شما برخی روش های موثر برای هک واتساپ یک شخص دیگر بدون دسترسی به گوشی شخص را شرح بدهمی تا بتوانید در مواقع نیاز از آن استفاده کنید یا بلد باشید که چگونه جلوی آن را بگیرید.

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف

در ابتدا و قبل از این از اینکه راجع به هک واتساپ بدون این که به گوشی طرف مقابل دسترسی داشته باشیم صحبت کنیم، بهتر است بدانید هک کردن چیست؟ امکان هک کردن واتساپ وجود دارد یا خیر؟ و اینکه واتساپ از احاظ امنیتی در چه سطحی قرار دارد؟

واتساپ جزء یکی از بهترین و شناخته شده ترین پیامرسان هایی است که روزانه توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه که به تازگی توسط شرکت فیسبوک خریداری شده مدت ها است در این زمینه فعالیت می کند و در این مدت توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند. هک کردن واتساپ در واقع به این معنی است که شخص  هکر بتوان به سرور های اصلی این پیام رسان نفوذ کرد و از این طریق به اطلاعاتی که در اکانت واتساپ شخص موردنظر وجود دارد، دسترسی پیدا کند. نکته اینجاست که معمولا امنیت پیامرسان ها، از طرف سرور به شدت بالاست و به خوبی از اطلاعات و سرور های خود محافظت می کنند و امکان هک شدن را به حداقل رسانده اند.

اگر کسی بتواند سرور واتساپ را “هک” کند، این امکان وجود دارد که بتواند به اطلاعات تمام کاربرانی که از واتساپ استفاده می کنند دست یابد. ولی همانطور که گفته شد، امنیت واتساپ و سرور آن بسیار زیاد است و تا به حال شخصی نبوده است که بتواند از این روش به اکانت واتساپ کاربران نفوذ کند و به اطلاعات آن ها دسترسی پیدا کند. در واقع این راه یک راه غیر ممکن برای هک کردن اکانت های واتساپ است. بنابراین عده ی زیادی از کاربران این نظر را دارد که هک واتساپ غیر ممکن است و اگر شخصی چنین ادعایی داشته باشید یا اپلیکیشنی که بتواند این کار را انجام دهید به جز ادعای دروغین وتصورات خیالی چیز دیگری نیست.

امنیت اپلیکیشن واتساپ در قسمت حریم خصوصی و امنیت به این شکل است که اگر فرد گیرنده در لحظه آنلاین باشد، پیام در لحظه برای او ارسال می شود و روی سرور نمی ماند و اگر شخص گیرنده پیام، آفلاین باشد، پیام ها روی سرور می رود؛ ولی به محض آنلاین شدن، پیام برای او ارسال می شود و از روی سرور برداشته می شود و دسترسی به پیام ها، فیلم ها و رسانه های دیگر از طریق سرور عملا غیر ممکن است.

اما آیا این تنها راه هک واتساپ است؟ خیر هر پیام رسان ممکن است از 2 راه هک شود. از طرف سرور و از طرف کاربر. تمامی پیام رسان ها تلاش می کنند که راه اول را ببندند و پیامرسان های مشهوری که میلیون ها آدم از آن استفاده می کنند (مثل واتساپ یا تلگرام) این کار را به نحو احسن انجام داده اند. اما هک کردن اکانت یک شخص از طرف خودش و از طریق چند روش خاص، بسیار ساده است و شرکت مربوط به پیام رسان نیز مسئولیتی در این باره ندارد. البته گرچه که معمولا تیم پشتیبانی تلاش می کنند تا در بازیابی اکانت هک شده واتساپ به شما کمک کنند.

هک برای نظارت اکانت دیگران تضمینی واتس اپ

آیا می توان بدون دسترسی واتساپ را هک کرد؟

تا اینجا، شما متوجه شدید که هک واتساپ چیست و همینطور اطلاعاتی را بدست آوردید که متوجه شدید راهی برای هک واتساپ وجود دارد. ولی این که از چه ابزاری می خواهید برای انجام این کار استفاده کنید و چه قدرتی دارد نکته مهم و تاثیرگذاری است.

اما این که از راه دور و فقط با شماره تلفن بخواهید این کار را انجام دهید به نظر سخت و پیچیده و تا حدودی نشدنی است. البته این موضوع را در نظر بگیرید که هیچ نرم افزاری بدون این که یک نسخه از آن برروی گوشی طرف مقابل نصب نشود، نمی تواند اطلاعات گوشی موردنظر را برای شما ارسال کند. اما برخی نرم افزار ها وجود دارند که می توانید از راه دور آن را روی گوشی طرف مقابل نصب کنید.

چه راه حل هایی برای هک کردن واتساپ وجود دارد؟

1. استفاده از واتساپ وب

ساده ترین و ابتدایی ترین راهی که حتی ممکن است شما هم به آن فکر کرده باشید یا حتی آن را امتحان کرده باشید، استفاده از قابیلت واتساپ وب است ولی برای این روش باید در حد چند دقیقه به گوشی طرف مقابل دسترسی داشته باشید. کاری که شما باید انجام دهید این است که در گوگل عبارت Whatsapp web را جستجو کنید یا وارد URL آن یعنی web.whatsapp.com می شوید و در گوشی طرف مقابل برنامه ی واتساپ را باز کنید و در قسمت تنظیمات، گزینه ی واتساپ وب را بزنید. البته شما همچنین می توانید برنامه دسکتاپ آن را نیز دانلود کنید و از آن به عنوان یک برنامه هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف می باشد.

صفحه ای را به شما نشان می دهد که باید آن را اسکن کنید که به آن QR code می گویند و تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که با گوشی شخص مورد نظر این صفحه را اسکن کنید و بعد از آن تمام اطلاعات شخص برای شما قابل رویت است.

2. استفاده از IKEYMONITOR

اگر به هر دلیلی نمی توانید از QR Code و روش بالا، برای انجام این کار استفاده کنید راه هایی دیگری هم دارید و یکی از آن ها استفاده از ikeymonitor است. IKEYMONITOR برای کنترل و نظارت پیام های ارسالی و دریافت شده در شبکه های اجتماعی کاربرد دارد و علاوه بر واتساپ برای اسکایپ، وی چت و فیسبوک نیز کاربرد دارد. در واقع برنامه IKeyMonitor یک برنامه هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. شما می توانید با این نرم افزار، گوشی شخص مقابل خود را هک کنید و به راحتی به اعمال او در واتساپ کنترل داشته باشید.

شما می توانید اطلاعات مهم گوشی طرف مقابل، از جمله تماس ها، پیام های چت و غیره را از راه بدون دسترسی به گوشی طرف مقابل و از طریق ایمیل ردیابی کنید. برای استفاده از این نرم افزار شما باید سه مرحله ی زیر را انجام دهید:

  1. در ابتدای کار، در حساب ikeymonitor ثبت نام کنید.
  2. برای دانلود می توایند وارد پنل ابری آن شوید و آن را روی گوشی طرف مقابلتان نصب کنید.
  3. حالا شما می توانید از راه دور بر روی شخص نظارت داشته باشید و او را کنترل کنید.

نکته: می توانید از نسخه ی رایگان این برنامه استفاده کنید.

اگر سؤال دارید که چطور می توانید نرم افزار را از راه دور روی گوشی طرف مقابل نصب کرد باید بگویم که بعد از نصب از طرف تیم پشتیبان یک نسخه رایگان از  نرم افزار برای شما ارسال می شود که شما باید آن را برای فرد مورد نظر بفرستید این برنامه می تواند با آیکون و نام های مختلف مثل یک بازی بر روی گوشی طرف مقابل نمایش داده شود بعد از ارسال و به محض اینکه طرف مقابل روی آن کلیک کند روی گوشی آن شخص به طور خودکار باز می شود و در منوی گوشی پنهان می شود. پنهان شدن به این دلیل است که دیگر نتواند آن را حذف یا لغو نصب کند.

3. استفاده از برنامه ی»SPY24 هک تضمینی واتس اپ

این برنامه هم جزء برنامه های کنترل پیام رسان است که هم برای دستگاه های اندروید و هم iOS به کار می رود. بهترین نکته در مورد استفاده از این برنامه این است که بدون دسترسی به گوشی طرف مقابل می توان از آن استفاده کرد و به نوعی واتساپ را هک کرد. این برنامه توسط سازمان کنترل فرزند با هدف نظارت بر روی رفتار فرزندان ساخته شده است و 2 نسخه دارد:

نسخه اول را می توان روی گوشی نصب کرد که در همان لحظه آیکون آن مخفی خواهد شد.

و نسخه ی دیگر کنترل گوشی بدون دسترسی و از راه دور انجام را ممکن می کند.

هک تضمینی واتساپ در 20 دقیقه با نرم افزار و تست رایگان

هک تضمینی واتساپ در چند دقیقه ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عبارت بالا یکی از عباراتی است که به وفور در وب سایت های مختلف و یا شبکه های اجتماعی دیده می شود.

اگر شما هم جذب چنین عباراتی شده اید ، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا ببینیم که جریان از چه قرار است ؟ آیا ادعای چنین وب سایت ها یا کانال هایی قابل اطمینان است یا خیر ؟

آیا اصلا هک واتساپ امکان پذیر است ؟

واتس اپ یکی از پر طرفدارترین پیام رسان های دنیا است . در واقع افراد زیادی هستند که برای انتقال تماس ها و پیام های مهم خود از این پیام رسان استفاده می کنند. و همه ی این کاربران به امنیت این اپلیکیشن اطمینان دارند.

حال تصور کنید که یک هکر حتی برای یک بار بتواند واتساپ را هک کرده و به پیام های تمام کاربران دسترسی داشته باشد. در این صورت آیا واتساپ باز هم این چنین محبوب خواهد ماند ؟  پاسخ مشخصبه محض این که خبر هک شدن اکانت کاربران منتشر شود ، واتساپ تمام هوادارانش را از دست خواهد داد و ورشکست خواهد شد.

بنابراین مسلم است که سازندگان این اپلیکیشن تمام توان خود را برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران خود به کار می گیرند.

و تیم امنیتی این پیام رسان به قدری خوب عمل کرده که تاکنون هیچ گزارشی از هک شدن آن منتشر نشده است.

اما ممکن است اکنون این سوال در ذهنتان ایجاد شود که پس چگونه عده ای می توانند به پیام های واتساپ نزدیکانشان دسترسی داشته و همچنین نرم افزارهایی هستند که این کار را تبلیغ می کنند ؟

در پاسخ باید گفت که امروزه در عصر فناوری همانقدر که راهکارهای ایجاد امنیت پیشرفت می کند ، هکرها نیز راهکارهایی برای شکستن آنها و یا به اصطلاح دور زدن آنها پیدا می کنند. حال این که هکرها چگونه می توانند واتساپ را هک کرده و گاها از عباراتی مانند هک تضمینی واتساپ استفاده کنند ، سوال بعدی است.

هک تضمینی واتساپ را چگونه می توان توجیه کرد ؟ در واقع چگونه می توان واتساپ را هک کرد ؟

همانطور که گفتیم واتساپ یک اپلیکیشن بسیار امن است که تاکنون کسی نتوانسته آن را هک کند. درواقع منظور از هک واتساپ ، هک سرورهای اصلی و دسترسی به پیام های تمام کاربران این اپلیکیشن است.

اما کاری که برخی از هکرها می کنند دور زدن این امنیت و دسترسی به پیام های یک شخص خاص است. به این معنی که هکرها نمی توانند به پیام های تمام کاربران دسترسی داشته باشند ، ولی می توانند از طریق نفوذ به گوشی موبایل ، پیام های واتساپ شخصی که هدف قرار داده اند را مشاهده کنند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که اگر شخصی بتواند گوشی یا کامپیوتری را هک کند ، به راحتی می تواند تمام اطلاعات موجود در آن ، از جمله پیام های واتساپ را مشاهده کند.

حال این که چگونه این اتفاق می افتد را در ادامه توضیح خواهیم داد. تا متوجه شوید که چگونه می توان هک تضمینی واتساپ را انجام داد.

چگونه می توان از طریق هک گوشی ، به پیام های واتساپ دسترسی داشت ؟

همانطور که می دانید هر نرم افزاری برای کارکردن در پلتفروم موبایل یا کامپیوتر ، به یک فضای ذخیره سازی و یک سری منابع سخت افزاری نیاز دارد. این فضای ذخیره سازی و سخت افزارهای لازم از قبل در سیستم عامل ها تعبیه شده اند. فضایی که در آن اطلاعات یک نرم افزار نگهداری می شود ، دیتابیس نام دارد.

با پاک شدن دیتابیس تمام اطلاعات آن نرم افزار پاک می شود. همچنین اگر امکان نفوذ به دیتابیس را داشته باشید ، دسترسی به اطلاعات نرم افزار به راحتی امکان پذیر است. واتساپ نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای دیتابیس محلی خود می باشد.

از طرفی دستگاه های موبایل و سیستم های کامپیوتری سخت افزارهای چندان ایمنی نداشته و معمولا اطلاعات ذخیره شده در دیتابیس محلی، بدون رمزنگاری و به صورت قابل دسترس، قرار می گیرند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که با نفوذ به دیتابیس محلی ، امکان دسترسی به اطلاعات و پیام های واتساپ هم وجود دارد. اما این به معنای هک واتس اپ از سرورهای اصلی نیست .

بنابراین برنامه های هک هم با نفوذ به دیتابیس گوشی ها قادر به نفوذ به قسمت های مختلف از جمله واتساپ ، تلگرام و یا اینستاگرام می باشند.

البته لازم به ذکر است که استفاده از برنامه های هک گوشی برای نفوذ به گوشی افرادی که سرپرستی آن ها را به عهده ندارید، کاری غیر قانونی می باشد و قانون در این موارد بسیار پیگیر است. اما می توانید از این نرم افزارها برای کنترل فرزندان کودک یا نوجوان خود در فضای مجازی استفاده نمایید.

هک تضمینی واتساپ با برنامه  موبایل تراکر فری

نرم افزار  موبایل تراکر فری یکی از نرم افزارهایی است که قابلیت دسترسی به فعالیت های هدف در شبکه های اجتماعی را علاوه بر کنترل پیامک ها ، شنود تماس ها و نمایش گالری ، ارائه می دهد. این نرم افزار تاکنون توانسته رضایت چندین هزار کاربر را جلب نماید.

 موبایل تراکر فری توسط سامانه کنترل فرزند با هدف مراقبت از فرزندان در فضای مجازی طراحی شده و در اختیار والدین عزیز قرار گرفته است . تا بتوانند با توجه به محیط نا مطمئن شبکه های مجازی و محیط بیرون از خانه بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند .

این برنامه درواقع گوشی فرزند شما را هک می کند و به سرور واتساپ کاری ندارد. و هک واتساپ فقط با شماره تلفن را انجام نمی دهد.

نسخه جدید این نرم افزار که با نام  موبایل تراکر فری ارائه داده شده، مثل یک تروجان گوشی موبایل فرزند را هک کرده، و هر فعالیتی که برروی آن انجام شود را برای شما ارسال می کند. و به این طریق شاید بتوان گفت شما می توانید هک واتساپ با شماره را هم انجام دهید.

برای استفاده از این نرم افزار می توانید ، به طور مثال به فرزند خود بگویید که تلگرام بدون فیلتر شکن را برای او دانلود کرده اید و از او بخواهید تا برنامه ای که برایش ارسال کردید را باز کند، به محض کلیک فرزندتان بر روی لینک، برنامه نصب می شود و سپس در همان لحظه پنهان می شود تا فرزندتان قادر به تشخیص این که یک برنامه تروجان بوده است نباشد. پس از نصب برنامه تمام اطلاعات موجود در گوشی او برای شما در پنل کاربریتان ارسال خواهد شد.

همچنین نسخه قدیمی این نرم افزار را می توانید با دسترسی به گوشی فرزندتان در عرض چند دقیقه نصب کنید. این نرم افزار پس از نصب پنهان شده و سپس تمام اطلاعات موردنظرتان را به پنل مدیریت شما ارسال می کند.

برای دانلود و کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار  موبایل تراکر فری و نسخه های آن می توانید برروی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.

نرم افزار هک گوشی   موبایل تراکر فری

4. استفاده از spoofing

Spoofing هم یکی از روش های هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف است؛ ولی برای انجام این کار باید ابتدا واتساپ را از روی تلفن همراهتان پاک کنید. در مرحله بعد باید سعی کنید آدرس وای فای مک گوشی طرف مقابل را بدست آورید و بعد با توجه به این که از چه سیستم عاملی استفاده می کند یکی از روش های زیر را انجام دهید.

  • در دستگاه اندرویدی : به قسمت تنظیمات و سپس درباره ی گوشی و به آدرس وای فای مک بروید.
  • در سیستم iOS: به قسمت تنظیمات بخش عمومی و در قسمت درباره و ادرس وای فای بروید.

بعد از آن برنامه های busy box  و terminal emulator  را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید. آدرس وای فای گوشی شخص موردنظر را با استفاده از این دو برنامه به آدرس وای فای گوشی خودتان تغییر دهید.

در مرحله ی بعد فقط کافی است واتساپ را نصب کنید و شماره ی طرف مقابل را وارد کنید و کدی تاییدی که برای شما ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید وارد واتساپ شخص مورد نظر شوید.

یک نکته بسیار مهم هک تضمینی واتس اپ

امروزه بسیاری از افراد به دنبال برنامه هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف یا راه هایی برای هک کردن اکانت های افراد و نزدیکان خود در شبکه های مجازی هستند. معمولا هم دلیلشان از این کار این است که میخواهند مواظب رفتار های عزیزان یا فرزندانشان در دنیای خطرناک دیجیتال باشند. نکته مهم این است که هک کردن افراد به هر دلیل یک کار اشتباه و غیر اخلاقی است؛ اما اگر فکر می کنید که دلیل شما به اندازه کافی خوب و موجه است، می توانید از روش های بالا برای هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی شخص مورد نظر خود استفاده کنید.

در این مقاله در مجله امنیت شبکه های اجتماعی؛ 4 روش برای هک کردن واتساپ بیان شد که 3 روش آن امکان هک واتساپ را بدون دسترسی به گوشی فرد در اختیارتان قرار دادیم. البته باید بدانید که نظارت بر فرد دیگر معمولاً غیرقانونی است اما در صورتی که شما والد یا کارفرمایی باشید که به دنبال پاسخ است، هیچ کس نمی تواند شما را سرزنش کند پس سعی کنید که به دلایل درست و مقعول برای انجام این کار را داشته باشد.

همین حالا شروع به نظارت کنید

حرفه ای ترین سامانه نظارت و کنترل گوشی های هوشمند

 موبایل تراکر فری عنوان سامانه نرم افزاری قدرتمندی است که به منظور مدیریت پیامک های گوشی تلفن همراه ، کنترل فرزندان ، ردیابی گوشی موبایل مفقودی ، کنترل تماس ها ، شبکه های اجتماعی ، تصاویر ، وب گردی و ..طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد تا به سادگی و با داشتن کمترین دانش فنی بتوانید از خدمات سامانه بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا