هک اینستاگرام

هک تایید دو مرحله ای اینستاگرام (4 روش کاربردی و مهم)

در بیشتر مواقع، هک اینستاگرام و ورود به سیستم مستلزم این است که اینستاگرام خود را در دو مرحله بررسی کنید. تایید دو مرحله ای اپلیکیشن اینستاگرام هکرها را با مشکل مواجه کرده است. زیرا ممکن است به تلفن همراه طرف مقابل دسترسی نداشته باشیم یا رمز عبور را فراموش کرده باشیم. وب سایت Mobile-Tracker-Free در این مقاله قصد دارد چهار روش برای دور زدن تایید دو مرحله ای در اینستاگرام را به شما آموزش دهد.

انواع روش های هک تایید دو مرحله ای:

ارسال ایمیل

وقتی وارد اپلیکیشن اینستاگرام می شوید و در صفحه ای هستید که نیاز به تایید دو مرحله ای دارد، از همان صفحه و متن نوشته شده در زیر اسکرین شات بگیرید. ایمیل را کپی و پیست کنید. ، که اجازه می دهد تا برنامه های خود، و نوشتن در متن ایمیل که تایید هر دو مرحله شرح زیر:

به سلام، کسی hacked’m شماره من در حساب من قرار داده و بررسی فاکتور در حساب من من می توانم یک کد به دریافت نمی وارد صفحه من شوید لطفا گزینه تایید در دو مرحله یا پشتیبان گیری را حذف کنید ارسال

ترجمه: سلام، هک شده است، کسی شماره من را در حساب من قرار داده و دوباره فاکتور را در حساب کاربری من چک کنید، من نمی توانم کد ورود به سیستم را دریافت کنم، لطفا گزینه برای بررسی در 2 مرحله یا بک آپ را حذف کنید.

پیام دایرکت

با بسته های مختلف برای صفحات اینستاگرام، تقریباً به طور همزمان پنج پیام مشابه را به همان صفحه ای که می خواهید هک کنید ارسال کنید. پس از ارسال پیام ها منتظر بمانید تا همه پیام ها را پاک کند، به محض اینکه تمام پیام های شما را دید، صفحه را در تلفن همراه خود قرار دهید، دیگر در دو مرحله از شما درخواست تایید نخواهد کرد.

سه مرحله را

در مرحله دوموارد کنید اما رمز را عمداً اشتباه در صفحه وارد کنید و مرحله سوم را وارد کنید اما این بار که وارد قسمت رمز می شوید آن را خالی بگذارید و تایید کنید. در مرحله آخر به طور کامل از صفحه خارج شده و به صورت عادی و بدون استفاده از هیچ یک از مراحل بالا وارد آن شوید.

هک تایید دو مرحله ای اینستاگرام (4 روش کاربردی و مهم)
هک تایید دو مرحله ای اینستاگرام (4 روش کاربردی و مهم)

گزینه ارسال را فعال کنید

اگر در هیچ یک از مراحل بالا موفق به هک کردن اینستاگرام کشور خود نشدید، این مرحله را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این مرحله فقط گهگاهی کار می کند، بنابراین دلیل اینکه همیشه کار نمی کند به تفصیل توضیح داده شده است. پست های صفحه ای را که می خواهید هک کنید وارد کنید، به آخرین پست صفحه او بروید و روی سه نقطه در گوشه سمت چپ پست او کلیک کنید. در اینجا چند گزینه وجود دارد که برای انتخاب گزینه (روشن کردن اعلان پست …) و سپس بدون تایید در دو مرحله وارد صفحه شوید.

نتیجه گیری

اینستاگرام برنامه خود را دو مرحله ای بررسی کرد تا کمتر مورد حمله هکرها قرار گیرد. وب سایت Mobile-Tracker-Free به طور کاملتوضیح می دهد در این مقاله آموزش هک اینستاگرام دو مرحله را برای شما. امیدوارم این مطالب برای شما عزیزان مفید و مفید بوده باشد. اگر از مجله امنیتی Mobile-Tracker-Free و مطالب آموزشی آن رضایت دارید، نظر خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

هک پسورد اینستاگرام بدون روت(4 روش کاربردی و مهم)

همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین برنامه ها در شبکه های اجتماعی است. وبسایت Mobile-Tracker-Free قصد دارد در این مقاله به شما آموزش دهد که هک پسورد اینستاگرام بدون روت به راحتی انجام دهید. مدیران این برنامه بارها تاکید کرده اند که هک اینستاگرام امکان پذیر نمی باشد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا هک این برنامه را برای شما آسان کنیم.

روش های هک پسورد اینستاگرام بدون روت

هک اینستاگرام با اینستاشیپ:

یکی از بهترین و معروف ترین برنامه های هک کردن اینستاگرام، برنامه اینستاشیپ می باشد، اما از معایب این نوع هک کردن این است که برنامه آن به سختی پیدا می شود یا می توان گفت اضلا غیر ممکن می باشد. بسیاری از سایت های مشابه در اموزش هک کردن اینستاگرام با برنامه اینستاشیپ، مصالب بسیار عجیب و بی ربط منتشر کرده اند. شاده ترین نوع کار کردن با این برنامه به این صورت است که پس از روت کردن تلفن همراه خود و نصب برنامه Busybox، اپلیکیشن اینستاشیپ را باز کرده و با وارد نمودن نام کاربری، برنامه به طور خودکار، شروع به هک کردن پیج طرف مقابل می کند. اگر کار با این اپلیکیشن به همین سادگی باشد، حتما شرکت اینستاگرام برای بالا بردن امنیت اینستاگرام در مقابل اینستاشیپ به چاره ای می اندیشد. پس این روش هک زیاد نمی تواند کاربردی باشد.

هک اینستاگرام با کیلاگر:

کلایگر یکی دیگر از برنامه های شناخته شده هک اینستاگرام می باشد. این برنامه به این صورت کار می کند که تمام کارکتر هایی که کاربر به وسیله کیبورد وارد می کند را ثبت می کند.

این برنامه به شکل جاسوس عمل می کند! به طوری که هکر با نصب کردن آن به روی سیستم فرد مورد نظر، همه ی کلمه های تایپ شده اعم از پسورد طرف را می بیند. اما این امکان زمانی برای هکر فراهم می شود که طرف مقابل نام کاربری و پسورد اینستاگرامد  خود را وارد کند.

هک کردن اینستاگرام بدون روت باپلیکیشن اینستاهک

هک اینستاگرام با Instahack:

استفاده از این برنامه مزایای زیادی دارد. با برنامه Instahack به راحتی می توانید پیج طرف خود را به راحتی هک کنید. به این صورت است که Instahack را باز کرده و پیج طرف مقابل را وارد کنید، کمی منتظر بمانید برنامه به طور خوکار شروع به هک کردن پیج می کند.

این برنامه یک ابزار ۱۰۰٪ وابسته بر وب می باشد که در آن نیازی به بارگیری هیچگونه محتوایی نمی باشد. به همین دلیل این برنامه را به چشم یک ابزار آنلاین نگاه می کنند و امروزه اپلیکیشن Instahack در میان هکران بسیار حائز اهمیت می باشد. اما باز هم در این شکی نیست که شرکت اینستاگرا م برای بالا بردن امنیت خود در برابر این اپلیکیشن هم چاره ای خواهد کرد.

حرف آخر…

امروزه هک کردن اینستاگرام مانند گذشته کار آسانی نیست و شرکت اینستاگرام این کار را بسیار دشوار کرده است. مجله امنیتMobile-Tracker-Free در این مقاله، سه نوع از هک پسورد اینستاگرام بدون روت را به شما آموزش داد که البته این روش ها نیز به همین راحتی که نوشته شده است نمی باشد. اگر مشاهده می کنید که پیج بعضی از سلبریتی ها و یا اشخاص معروف اینستاگرام به راحتی هک می شود؛ به دلیل این است که نکات امنیتی پیج خود را بالا نمی برند و یا لینک های جاسوسی و ویروسی را باز می کنند. بعضی از افراد با تایید دو مرحله ای کرد پیج خود خیال می کنند که امنیت پیج را بالا برده اند اما امروزه هک تایید دو مرحله ای اینستاگرام توسط هکران انجام می شود. امیدوارم که این مطالب مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و در صورت رضایت نیز، می توانید نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا