برنامه هک گوشی و کنترل موبایلسامانه مراقبت از خانوادهنرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلهک کنترل گوشی همسر و فرزندان

نسخه جدید نرم افزار مراقبت از خانواده SPY24 منتشر شد

سامانه مراقبت از خانواده اپلیکیشن مراقبت از فرزندان (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد. در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی 100 درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور
نسخه جدید نرم افزار مراقبت از خانواده SPY24 منتشر شد

در پنجمین سال از انتشار نرم افزار کاربردی مراقبت از خانواده در فضای مجازی یا همان SPY24 خرسندیم که خبر از یک بروزرسانی هیجان انگیز را به همراهان خود می دهیم.

برنامه SPY24 که سامانه ای جامع برای والدین محسوب می شود، همواره تلاش کرده است که با ارتقا سطح امنیت فرزندان، خیال پدران و مادران محترم را آسوده نگه دارد. اس اف پی با ارائه خدماتی چون کنترل پیامک های ارسالی و دریافتی، گزارش فعالیت در تمامی شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، موقعیت یابی و ده ها ویژگی منحصر به فرد دیگر، به ابزاری ضروری برای هر خانواده بدل شده است. علاوه بر آن، این نرم افزار یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که می توان جهت کنترل رفت و امد سالمندان استفاده کرد و پس از آن هیچ دغدغه ای مبنی بر گم شدن پدربزرگ ها و مادربزرگ ها باقی نخواهد ماند چرا که شما می توانید موقعیت ایشان را به صورت لحظه ای رصد نمایید.

اگر چه برنامه مراقبت از فرزندان (SPY24) پیش از این نیز یکی از برترین اپلیکیش های کنترل در فضای مجازی بوده است اما حمایت و استقبال کاربران از این اپ، تیم توسعه نرم افزار را برای ارائه نسخه جدید SPY24 مشتاق تر کرده است و حالا این نرم افزار با ویژگی هایی کاربردی تر در اختیار شماست.

در ورژن جدید نرم افزار SPY24، علاوه بر آنکه خطاهای نسخه قبلی رفع شده است، آپشن های جدیدی نیز به آن افزوده شده است:

  • تعیین محدوده جغرافیایی جهت تردد
  • هشدار هوشمند در صورت ورود و خروج به مناطق مشخص شده
  • افزوده شدن امکان ثبت پیام های اینستاگرام و ایمو
  • ثبت پیام های ارسالی و دریافتی کلیه شبکه های اجتماعی بدون روت
  • ثبت کلیه عبارات تایپ شده در برنامه ها و بازی های گوشی تلفن همراه
  • ثبت تصاویر هوشمند از محیط برنامه ها در صورت تایپ عبارت های تعیین شده
  • تعریف بازه زمانی خواب و بیداری جهت مسدود سازی برنامه ها
  • تعیین بازه زمان انجام تکالیف و ساعات حضور در مدرسه
  • گزارش اتصالات وایفای به همراه موقعیت آنها
  • مسدود سازی گوشی در ساعات مشخص شده توسط والدین

اپلیکیشن مراقبت از فرزندان SPY24

برنامه SPY24 با ارائه قابلیت تست رایگان، این امکان را به کاربران خود داده است تا قبل از خرید اپلیکیشن، به مدت 48 ساعت از قابلیت های اپ مراقبتی فرزندان استفاده کنند و پس از آن با اطمینان خرید خود را انجام دهند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برنامه مراقبت فرزندان در فضای مجازی هیچگونه وابستگی به سازمان ها و نهاد های دولتی ندارد. این شرکت تمامی هزینه های مربوط به ارتقا نرم افزار و هزینه های مربوط به سرور که تمامی به دلار پرداخت می شود، را از طریق فروش اپلیکیشن تامین می کند و کاربران قدیمی و همراه ما کاملا به این موضوع واقف هستند که تیم SPY24 به پاس همراهی ایشان همواره در این پنج سال تلاش کرده هزینه اشتراک اپلیکیشن را بسیار معقول و پایین نگه دارد تا اکثر خانواده های ایرانی بتوانند از این محصول کاربردی استفاده نمایند. در حال حاضر نسخه آپدیت شده SPY24 برای اشتراک یک ماهه با مبلغ 5 دلار (که معادل ریالی آن از کاربر دریافت می گردد) ارائه می شود و برای اشتراک سالانه این مبلغ 20 دلار خواهد بود. خوب است بدانید، نرم افزار های مشابه خارجی اشتراک ماهانه حداقل 30 دلاری دارند، در حالی که SPY24 نیز همانند آنان، ناگذیر به پرداخت هزینه های دلاری سرور است.

اگرچه هزینه های به روز نگه داشتن سامانه گزاف است اما ما همواره به پشتوانه همراهی شما، قدم برمیداریم و اطمینان داریم که کاربران وفادار ما باز هم همراهی خود را از ما دریغ نمی کنند و حتما با معرفی سامانه SPY24 به دوستان و اعضای خانواده خود، به تداوم خدمت رسانی و به روز رسانی این اپلیکیشن کمک می نمایند.

منتظر شنیدن نظرات شما در خصوص نسخه جدید اپلیکیشن مراقبت از فرزندان SPY24 هستیم.

سایت جهانی ما SPY24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا