هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپسامانه مراقبت از خانوادهکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلنرم افزار هک گوشیهک و کنترل گوشی اندروید

نرم افزار هک گوشی AndroRat لینک دانلود ورژن جدید

من در اینجا با یکی دیگر از برنامه های باور نکردنی Android به نام “Androrat” هستم. این نرم افزار همچنین برای آن دسته از کاربران اندرویدی که گوشی خود را گم کرده اند بسیار مفید و مفید است.دانلود APK نرم افزار هک گوشی

هک گوشی از راه دور با شماره اس ام اس از طریق شماره تماس

از آنجا که برنامه می تواند هر نوع اطلاعاتی راجع به تلفنهای شما مانند گزارش تماس ، مخاطبین ، مکان GPS و موارد دیگر کسب کند.

در واقع اگر شماره IMEI تلفن خود را بدانید یا بخاطر بسپارید ، می توان این کار را انجام داد. زیرا به شما امکان می دهد مکان تلفن همراه خود را از طریق IMEI تلفن های همراه خود ردیابی کنید.

درباره Androrat

این برنامه عمدتا برای اهداف آموزشی و همچنین برای اهداف هک اخلاقی تهیه شده است. متأسفانه ، AndroRat به راحتی می تواند برای اهداف هکری غیر اخلاقی مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

بنابراین من اکیداً به کاربران توصیه می کنم که نباید از چنین فعالیتهایی استفاده کنند زیرا چنین چیزی ممکن است منجر به قرار گرفتن شما در پشت میله ها شود.

در رده ابزارهایی قرار دارد که توسط یک شرکت به نام DDT ساخته شده است. این یک ابزار شگفت انگیز برای بدست آوردن کلیه اطلاعات مربوط به هر تلفن هوشمند یا رایانه لوحی اندرویدی با دسترسی از راه دور است. بنابراین می توانید در این مقاله آخرین نسخه AndroRat Apk for android را از اینجا دریافت کنید.

جزئیات APK

نامآندروات
اندازه3.43 MB
نسخهv1.2
توسعه دهندهDDT
قیمترایگان
Android مورد نیاز4.2 و بالاتر

AndroRat چگونه کار می کند؟

این نرم افزاری است که به شما امکان می دهد تمام داده های موجود در تلفن قربانی را بازیابی کنید. اما به یاد داشته باشید که فقط می توانید آن را در تلفن های اندرویدی اعمال کنید. این کار با دستیابی از راه دور به تلفن قربانی انجام می شود.

بنابراین اساساً می توانید آن را به عنوان یک برنامه هک کردن دستگاه Android بنامید که به شما امکان هک کردن تلفن های اندرویدی را می دهد. معمولاً هک کردن هر تلفن اندرویدی بسیار آسان نیست تا زمانی که قربانی اشتباه کند.

این کار به دو روش اصلی اول این است که اگر قربانی از شبکه WiFi شما استفاده می کند ، می توانید از طریق نرم افزار AndroRat به اطلاعات دسترسی پیدا کرده یا بازیابی کنید.

در حالی که روش دوم اجرای ساده اما دشوار است زیرا در این روش می توانید یک فایل Apk جعلی ایجاد کنید. بنابراین وقتی قربانی آن برنامه یا پرونده Apk را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کرد ، می توانید به راحتی کل داده یا اطلاعات آن را بازیابی کنید.

با استفاده از AndroRat چه کاری می توانید انجام دهید؟

همانطور که قبلاً نیز گفتم که این ابزار بسیار مفید است زیرا به شما امکان می دهد تمام کارهایی را که در آن تلفن انجام شده است نظارت کنید.

نه تنها می توانید فعالیت های تلفن را رصد کنید بلکه می توانید با استفاده از AndroRat کارهای بسیاری از تلفن قربانی را مستقیماً از طریق رایانه شخصی یا لپ تاپ خود انجام دهید.

می توانید عکس بگیرید ، می توانید مرورگر را باز کنید و به اینترنت سرویس دهید تا هر نوع URL را باز کنید. جدای از آن ، می توانید پیام ها و موارد دیگر دیگری ارسال کنید.

با این حال ، من فقط می خواهم این را برای شما روشن کنم که هیچ بسته AndroRat Apk برای تلفن های آندروید در هر نقطه از فروشگاه های برنامه موجود نیست.

با این حال ، نوعی راهنمای Apk با همین نام وجود دارد که تقریباً در 15 تا 17 صفحه دارای دستورالعملهای اساسی است که به زبان روسی نوشته شده است. بنابراین به شما امکان هک کردن تلفن اندرویدی را نمی دهد. اگر هنوز فکر می کنید که چنین چیزی وجود دارد ، اشتباه می کنید.

با این حال ، اگر هنوز چنین برنامه ای را دریافت می کنید ، ممکن است این نسخه جعلی APK باشد زیرا نسخه اصلی فقط برای رایانه های شخصی و لپ تاپ ها در دسترس است. علاوه بر این ، توصیه می کنم به سایت رسمی محصول مراجعه کنید تا بررسی کنید که آیا برای آندروئید ها موجود است یا خیر.

بنابراین فعلاً می توانید از رایانه های شخصی از نرم افزار استفاده کنید و من نرم افزار اصلی آن را در انتهای صفحه تهیه کرده ام که می توانید بارگیری کنید.

نحوه استفاده از Androrat (فیلم Tراهنمایی)?

با استفاده از AndroRat چه اطلاعاتی می توانید دریافت کنید؟ 

با استفاده از AndroRat می توانید از هر موبایل اندرویدی مقدار زیادی دریافت کنید. اما مهمترین اطلاعات یا اطلاعاتی که می توانید از تلفن شخصی خود بازیابی کنید ، در زیر مشاهده می کنید.

  • می توانید تمام مخاطبین موجود در تلفن مانند شماره تلفن همراه ، آدرس ایمیل و موارد دیگر را دریافت کنید.
  • با لرزش تلفن همراه خود می توانید صاحب تلفن هک شده را غافلگیر کنید.
  • می توانید تمام سیاهههای مربوط به تماس را که او به او زنگ زده است ، از چه زمانی و به کدام شماره تماس بگیرید بررسی کنید.
  • این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از موبایل قربانی ، هر نوع URL یا وب سایت را باز کنید.
  • به شما امکان دسترسی به تمام پیامهایی را که شخص ارسال یا دریافت کرده است ، می دهد.
  • اگر می خواهید به آن پیام ها پاسخ دهید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید.
  • جدا از پاسخ دادن ، می توانید پیام های جدید ارسال کنید.
  • به شما امکان می دهد مکان GPS تلفن را ردیابی کنید.
  • می توانید تمام پیام ها را بصورت زنده بررسی کنید.
  • از تلفن استفاده کنید و یا با استفاده از تلفن خود عکس بگیرید.
  • به صوت گوش دهید.
  • خیلی بیشتر.

می توانید این برنامه ها را برای هک کردن هر بازی اندرویدی امتحان کنید
APK تصاویر تقلب
APK موتور تقلب

نرم افزار هک گوشی AndroRat لینک دانلود ورژن جدید

چگونه برنامه را بارگیری کنیم؟

همانطور که قبلاً هم اشاره کردم که این ابزار در حال حاضر برای گوشی های اندرویدی موجود نیست ، بنابراین ، برنامه های جعلی موجود در بازار را نصب یا بارگیری نکنید و به جای آن ، نرم افزار رایانه های شخصی و لپ تاپ خود را تهیه کنید.

از آنجا که ابزار رسمی فقط مخصوص آن دستگاه ها است و می توانید از وب سایت ما بارگیری کنید که بارگیری و نصب آن بسیار آسان است. اگر تازه کار هستید و نمی دانید چگونه ابزار را بارگیری کنید ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

  1. دکمه بارگیری در زیر را در انتهای این مقاله ارائه داده ام.
  2. روی آن دکمه کلیک کنید
  3. مکان مورد نظر را که می خواهید فایل را بارگیری کنید ، انتخاب کنید.
  4. سپس بر روی دکمه ادامه یا Okay کلیک کنید.
  5. چند ثانیه صبر کنید (مدت زمان یا سرعت بارگیری بستگی به اتصال شبکه دارد).
  6. حالا تمام شد

چگونه AndroRat را نصب کنیم؟ 

اگر تازه وارد برنامه هستید و مراحل نصب را نمی دانید ، مراحل نصب بسیار ساده است ، فقط راهنمای مرحله به مرحله زیر را دنبال کنید.

  1. اگر هنوز آن را از وب سایت ما بارگیری نکرده اید ، ابتدا برنامه را بارگیری کنید.
  2. سپس پوشه (معمولاً پوشه بارگیری) را که برنامه را ذخیره کرده اید باز کنید.
  3. سپس بر روی فایل دوبار کلیک کنید.
  4. برای ادامه مراحل نصب ، روی گزینه نصب یا “بله” کلیک کنید.
  5. اکنون شما تمام شده و می توانید از ابزار استفاده کنید.

ویژگی های عمومی

ویژگی های زیادی وجود دارد که وقتی شروع می کنیم به ذکر آن زمان و انرژی زیادی می برد. اما من سعی کردم فقط ویژگی های اساسی نرم افزار را به اشتراک بگذارم تا بتوانید آنچه را که می خواهید از برنامه دریافت کنید.

  • این نرم افزار رایگان برای بارگیری و استفاده در دستگاه های شما است.
  • می توانید از آن برای اهداف آموزشی استفاده کنید.
  • می توانید از ابزار برای نظارت هر شخص استفاده کنید.
  • عمدتا از آن توسط آژانسهای مخفی برای ردیابی اقدامات هر مظنون استفاده می شود.
  • اگر احساس می کنید که وی به شما تقلب می کند ، می توانید از ابزار ردیابی و نظارت بر اعمال شریک زندگی خود استفاده کنید.
  • در صورتی که با استفاده از شماره IMEI آن را گم کردید ، می توانید به راحتی و به راحتی مکان تلفن Android خود را پیدا کنید.
  • همچنین می توانید مکان GPS را از طریق دستگاه شخصی حرکت دهید.
  • می توانید تمام اطلاعات ممکن را برای هک کردن هر دستگاه اندرویدی معمولی بازیابی کنید.
  • می توانید فایلهای Apk را برای تلفنهایی ایجاد کنید که فقط برای اهداف هک کردن مورد استفاده قرار گیرد.
  • شما می توانید فیلم ها را با استفاده از تلفن همراه آندروید قربانی پخش کنید.
  • چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید با استفاده از آن برنامه ساده اما بسیار مفید استفاده کنید.
نیازهای اساسی

هیچ مورد نیاز سطح بالایی برای اجرای نرم افزار وجود ندارد اما برخی از ملزومات اساسی وجود دارد که می تواند برای اجرای برنامه ضروری باشد. این الزامات زیر است.

  • برای نصب نرم افزار ابتدا به PC یا Laptop نیاز دارید.
  • شما باید مطمئن شوید که شخص یا دستگاه Android که می خواهید هک شوید باید در شبکه WiFi شما متصل شود.
  • شبکه WiFi باید پایدار بوده و به خوبی کار کند.
  • برای ایجاد هرگونه بسته جعلی Apk برای هک کردن دستگاه شخصی به اطلاعات اولیه نیاز دارید.

پس از ارائه هرگونه اطلاعات احتمالی در مورد AndroRat ، امیدوارم که بتوانید از آن با خردمندانه و دقیق استفاده کنید. اگر علاقه مند به دریافت برنامه هستید ، در انتهای صفحه یک دکمه وجود دارد. روی آن ضربه بزنید / کلیک کنید و آن را نصب کنید.

توجه داشته باشید: AndroRat یک برنامه یا نرم افزار بسیار حساس است که برای اهداف هک استفاده می شود. با این حال ، این ابزار عمدتاً برای هک کردن اخلاقی یا اهداف آموزشی ساخته شده است ، بنابراین در حین استفاده از این ابزار عاقلانه عمل کنید بنابراین ، اگر شما از آن برای هر هدف آموزشی یا اخلاقی هک استفاده می کنید اشکالی ندارد.

نتیجه

اما ، در صورت هرگونه سوءاستفاده از برنامه یا نرم افزار AndroRat ، صاحبان این سایت “roidhub” به هیچ وجه مسئولیتی نخواهند داشت. زیرا این محصول شخص دیگری است و ما این محصول را نداریم.

در حالی که ما فقط برنامه ها ، بازی ها و موارد دیگر Android را ارائه می دهیم نرمافزار که در دسترس هستند به صورت رایگان و برای عمومی استفاده کنید.

لینک بارگیری مستقیم

برنامه یا همان نرم افزار هک گوشی AndroRat یکی از جالب ترین برنامه های هک گوشی های اندرویدی محسوب می شود. بخشی از نام این برنامه که با عبارت RAT مشخص شده، مخفف Remote Administrative Tool به معنای “ابزار کنترل کننده از راه دور” است. بنابراین ماهیت اپلیکیشن با نام آن مشخص می شود و با این برنامه می توانید از راه دور گوشی دیگران را کنترل کنید.

این برنامه به طور خودکار بعد از اینکه گوشی مخاطب روشن شود راه اندازی خواهد شد. برخی از جالب ترین اطلاعاتی که با استفاده از برنامه AndroidRAT می توانید دریافت کنید شامل مواردی همچون اطلاعات جامع در رابطه با لیست مخاطبین، لیست تماس ها، پیامک ها، لوکیشن ها و غیره می شود. با استفاده از این برنامه حتی می توانید به طوری از راه دور دستور برقراری تماس های تلفنی، ارسال پیامک، عکسبرداری با دوربین گوشی، باز شدن خودکار صفحه مرورگر و غیره را هم صادر کنید. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه هک گوشی حرفه ای و جالب هستید، برنامه AndroidRAT یکی از بهترین گزینه های موجود است.

قبل از آنکه بخواهیم در رابطه با رات اندروید AndroRAT، صحبت نماییم، باید بگوییم یکی دیگر از برنامه هایی که با استفاده از آن می توان کنترل جامع و کاملی روی گوشی هدف داشت، برنامه نظارتی و کنترلی نظارت آزاد می باشد که قادر است تمامی کنترل های مربوط به یک تلفن همراه را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این برنامه قادر است علاوه بر کنترل گوشی، نظارت کاملی بر پیام ها، تماس ها، شبکه های اجتماعی، برنامه های نصب شده و موقعیت ها و مسیرهای پیموده شده نیز داشته باشد.

آموزش کار با نرم افزار هک گوشی AndroRat

کاربر گرامی .. قبل از هر چیز باید این نکنه مهم را در نظر داشته باشید که این نرم افزار صرفا برای آموزش نحوه کار با برنامه های هک در سایت قرار گرفته شده است، تا علاقه مندان به بحث امنیت بتوانند با استفاده از آن به آسیب پذیری های موجود در سیستم عامل اندروید پی برده و نسبت به رفع این آسیب پذیری ها در گوشی خود و دیگر افراد خانواده اقدام نمایند.

در مرحله نخست ما نیاز به مکانی در اینترنت داریم تا اطلاعات بدست آمده از نرم افزار هک گوشی AndroRat به آنجا ارسال شود. برای این منظور ابتدا وارد سایت noip.com شده و یک هاست با نام دلخواه ایجاد می نماییم.

حال باید عملیات مربوط به انتقال پورت را انجام دهیم. عملیات انتقال پورت برای هر مودم به نحوی خاص انجام می شود. پس برای انجام عمل انتقال پورت بهتر است نوع مودم خود را در گوگل جستجو کرده و سپس نحوه انتقال پورت در آن را بدست بیاورید.

حال نرم افزار AndroRat Blinder را دانلود کرده و سپس در قسمت Hostname نام هاستی را که ساخته اید و در قسمت Port نام پورت مربوطه را وارد نمایید. حال برای فایل مربوطه یک نام انتخاب کرده و روی Go کلیک نمایید. (اگر مایل باشید فایلی را که ساخته اید در قالب برنامه ای دیگر ارائه کرده و آن را ترکیب نمایید، به تب Build + Blind رفته و از آنجا فایل apk مورد نظر خود را وارد نمایید.)

در مرحله بعدی باید نرم افزار DUC که برای آپدیت خودکار DNS در ویندوز به کار می رود را دانلود نموده و نصب نمایید. پس از نصب برنامه DUC آن را باز کرده و مشخصات هاستی که ساخته بودید را در قسمت مربوطه وارد نمایید.

حال نرم افزار AndroRat Project را دانلود و اجرا کرده و سپس تب Server را باز کنید و در آنجا شماره پورتی که قبلا ایجاد کرده اید را وارد نمایید. حال فایل apk ئی را که قسمت های قبل توسط برنامه AndroRat Blinder ایجاد کرده بودید را روی گوشی مقصد اجرا کنید.

پس از انجام مراحل فوق تقریبا شما موفق به ساخت یک برنامه هک گوشی اندروید شده اید. البته باید بدانید که اکثر آنتی ویروس ها به سبب مشهور بودن نرم افزار AndroRat در فرایند جاسوسی و هک، این برنامه را بعنوان ویروس شناخته و اجازه دسترسی به آن را نمی دهند.

اگر مطالب پیشین ما را دنبال کرده باشید در مطلبی با عنوان هک اندروید ، تعدادی از نرم افزارهای مخصوص هک گوشی اندروید را برشمردیم. یکی از این برنامه ها، نرم افزار AndroRat بود که به نسبت بقیه نرم افزار های هک و نفوذ از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این برنامه با استفاده از ساخت یک رات اندروید و انجام تعدادی عملیات اضافه قادر است در گوشی تلفن همراه قربانی نصب شده و اقدام به سرقت اطلاعات آن نماید. در ادامه آموزش کار با این برنامه را به صورت خلاصه برای علاقه مندان به مباحث امنیت قرار داده ایم که از طریق آن قادرید نحوه کار با نرم افزار AndroRat را فرا بگیرید.

قبل از آنکه بخواهیم در رابطه با رات اندروید، صحبت نماییم، باید بگوییم یکی دیگر از برنامه هایی که با استفاده از آن می توان کنترل جامع و کاملی روی گوشی هدف داشت، برنامه نظارتی و کنترلی موبایل تراکر فری می باشد که قادر است تمامی کنترل های مربوط به یک تلفن همراه را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این برنامه قادر است علاوه بر کنترل گوشی، نظارت کاملی بر پیام ها، تماس ها، شبکه های اجتمعای، برنامه های نصب شده و موقعیت ها و مسیرهای پیموده شده نیز داشته باشد.دانلود برنامه موبایل تراکر فری

با استفاده از برنامه موبایل تراکر فری می توانید کنترل کاملی روی گوشی هدف داشته باشید

آموزش کار با نرم افزار AndroRat

قبل از هر چیز باید ابتدا این نکته را متذکر شویم که این گونه آموزش ها صرفا برای آموزش نحوه کار برنامه های هک در سایت قرار گرفته تا علاقه مندان به بحث امنیت بتوانند با استفاده از آن به آسیب پذیری های موجود در سیستم عامل اندروید پی برده و نسبت به رفع این آسیب پذیری ها اقدام نمایند.

در مرحله نخست ما نیاز به مکانی در اینترنت داریم تا اطلاعات بدست آمده از نرم افزار AndroRat به آنجا ارسال شود. برای این منظور ابتدا وارد سایت noip.com شده و یک هاست با نام دلخواه ایجاد می نماییم.

لینک دانلود برنامه AndroRat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا