هک کنترل گوشی همسر و فرزندانبرنامه هک گوشی و کنترل موبایلبرنامه هک و کنترل واتساپردیابی کنترل گوشی تلفن همراهسامانه مراقبت از خانوادهکنترل کامل تلفن همراه همسر و فرزندانکنترل گوشی اندروید از راه دورکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلنرم افزار کنترل والدیننرم افزار هک گوشیهک اینستاگرامهک و کنترل گوشی اندروید

دانلود شاد- برنامه شاد Shad آموزش و پرورش

همانطور که می دانید ایام شیوع ویروس کرونا باعث شد تا همه خانه نشین شوند، برخی از مشاغل تعطیل شوند و در کنار آن نیز مدارس هم به صورت غیر حضوری برگزار گردد. برای این منظور، آموزش و پرورش پیام رسان شاد را طراحی کرد تا کلاس های درس دانش آموزان به صورت مجازی برگزار شوند و تمامی آموزش ها از این طریق در دسترس دانش آموزان قرار بگیرد. این برنامه برای دانش آموزان این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند همه ی آموزش ها، تکالیف و آزمون های خود را انجام داده و سپس برای معلم خود ارسال کنند. اپلیکیشن شاد در ابتدا دارای مشکلات زیادی بود که این اشکالات به تدریج رفع شدند و در نهایت این برنامه به مدرسه ای مجازی برای دانش آموزان و معلمان پایه ها و رشته های تحصیلی مختلف تبدیل شد. با دانلود و نصب برنامه شاد دانش آموزان می توانند در کنار رسیدگی به درس ها و تکالیف و نکات مربوط به آنها، در آزمون های مجازی نیز شرکت کنند.

امکان در ارتباط بودن با معلمان و رفع اشکال درسی نیز از طریق این پلتفرم برای دانش آموزان فراهم شده است. از آنجایی که دانلود و نصب اپلیکیش شاد و عضویت در آن برای تمامی دانش آموزان ضروری است در ادامه می خواهیم آموزش نصب و راه اندازی این اپلیکیشن را ارائه کنیم.

دانلود شاد- برنامه شاد Shad آموزش و پرورش
دانلود شاد- برنامه شاد Shad آموزش و پرورش

برنامه شاد چیست؟

همان گونه که اشاره کردیم، مدارس از دوره قرنطینه و شیوع بیماری کرونا تعطیل و دانش آموزان در این برهه بلا تکلیف شدند. شبکه آموزش دانش آموزی یا همان برنامه شاد به منظور کمک به دانش آموزان ساخته شد که با دانلود و نصب آن دانش آموزان امکان استفاده از خدمات آموزشی را بدون حضور در کلاس درس خواهند داشت.

در حقیقت برنامه درسی شاد با پیگیری مستمر وزارت آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، حمایت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش‌ های شبانه روزی فنی آنها اجرایی شد. اکنون این برنامه توانایی برطرف کردن نیاز های دانش آموزان را به دست آورده است و همچنین مدیران، معلمان و دانش آموزان مدارس باید این برنامه را روی دستگاه هایی که در اختیار دارند نصب کنند.

دانلود برنامه شاد درسی

همانطور که ذکر شد، این روز ها دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس ناچار به عضویت در برنامه شاد شده اند چرا که شیوع این بیماری کلاس های درس و همه ی امور آموزشی مدارس را در سراسر جهان به حالت غیر حضوری و آنلاین تبدیل کرده است. به همین منظور لینک دانلود شاد را در اینجا به صورت کاملا رایگان و با حجم کم در اختیار شما دانش آموزان، معلمان و مدیران قرار داده ایم.

راهنمای دانلود، نصب و ورود به اپلیکیشن شاد

به دلیل جدید بودن آموزش مجازی و امکانات موجود در برنامه شاد، ممکن است دانش آموزان و سایر کاربران این پلتفرم با مشکلاتی در زمینه نحوه دسترسی و استفاده از این برنامه مواجه شوند و نتوانند به راحتی با این برنامه کار کنند. به همین دلیل قصد داریم در ادامه آموزش کامل و قدم به قدم دانلود شاد، نصب و راه اندازی این برنامه را در اختیار شما کاربران قرار دهیم تا حین استفاده از آن با مشکل رو به رو نشوید. برای یادگیری نحوه راه اندازی و ورود به برنامه شاد، با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه.

برای یادگیری نحوه راه اندازی و ورود به برنامه شاد، با ما تا پایان این مراحل همراه باشید:

  1. دانلود و نصب شاددر ابتدا باید از طریق لینک دانلودی که در بالا در اختیارتان قرار داده ایم به دانلود برنامه شاد بپردازید و سپس آن را نصب کرده و گزینه “ورود به برنامه” را بزنید.
  2. وارد کردن شماره همراهپس از ورود به برنامه، در صفحه ی پیش رویتان باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و سپس گزینه “ورود” را بزنید.
  3. احراز هویتپس از اینکه شماره تلفن خود را وارد کردید، یک کد به شماره شما شده با عنوان احراز هویت ارسال خواهد شد که باید آن را در این قسمت وارد کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.
    📌 نکته ای که در این قسمت باید حتما در نظر بگیرید این است که شماره ای که شما به عنوان یک دانش آموز ، معلم و یا مدیر مدرسه وارد برنامه شاد می کنید باید همان شماره تلفنی باشد که در سامانه سناد و یا همگام مدارس ثبت شده است.
  4. وارد کردن اطلاعات کاربریاکنون باید در این قسمت به وارد کردن نام و نام خانوادگی خود پرداخته و اگر مایلید می توانید برای پروفایل خود یک عکس بگذارید.
  5. قرار دادن عکس پروفایلدر صورتی که قصد گذاشتن تصویر برای پروفایل خود در این برنامه دارید باید روی گزینه دوربین بزنید و پس از آن “از دوربین” گوشی و یا انتخاب “از گالری”، تصویر مورد نظر خود را قرار دهید.
  6. تعیین نقش خود در برنامهدر این قسمت باید نقش خود را به عنوان کاربر برنامه شاد انتخاب و ثبت کنید.
  7. مرحله نهاییدر نهایت دانش آموزان و محصلان با انتخاب نقش “دانش آموز” می توانند وارد کانال و گروه های مربوط به کلاس و یا مدرسه شان شوند.

برنامه ردیاب موبایل رایگان برای کنترل والدین

آموزش نحوه ورود مدیران به برنامه شاد

لازم است بدانید که عضویت همه ی کاربران برنامه آموزشی شاد ملزم به ثبت و تایید آن ها توسط مدیران مدارس در سامانه سناد دانش آموزی است. برای همین منظور، در ادامه می خواهیم به توضیح کامل نحوه ثبت نام و ورود مدیران مدارس در این برنامه بپردازیم:

  1. در ابتدا مدیران باید اطلاعات مورد نیاز مربوط به دانش آموزان و معلمان را در سامانه سناد به صورت کامل ثبت کنند و در صورتی که این اطلاعات ناقص باشند باید تکمیل و ثبت گردند. اما اگر این اطلاعات از پیش به طور کامل ثبت شده اند مراحل عضویت از محیط برنامه شاد شروع می شود.
  2. برای عضویت مدیران در این برنامه می بایست از طریق لینک دانلود برنامه شاد که در بالاتر قرار داده ایم، این برنامه را دریافت کرده و سپس آن را در دستگاه مورد نظرشان نصب کنند.
  3. پس از انجام فرآیند دانلود و نصب این برنامه از سوی مدیران، باید وارد آن شده و شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایند.

❗️ مدیران توجه داشته باشند که شماره تلفنی که در این بخش وارد می کنند دقیقا همان شماره ثبت شده در سامانه سناد باشد.

4. اکنون باید کد تایید مربوط به احراز هویت شماره همراه را در محل مورد نظر ثبت و تایید کنید.

5. در این قسمت باید نام و نام خانودگی خود را وارد کنید و در نهایت آن را ثبت نمایید. 

6. در این قسمت نامی که ثبت می کنید برای تمامی مخاطبین و کاربران برنامه شاد قابل مشاهده خواهد بود.

7. حال باید مانند آن چه در مراحل قبلی گفتیم، نقش خود را به عنوان “مدیر/معلم/دانش آموز” انتخاب کنید که در اینجا مدیران پس از انتخاب نقش “مدیر” باید کد ملی خود را وارد کنند و در آخر گزینه تایید را انتخاب نمایند.

8. در این صفحه مدیران باید “مشاهده لیست مدارس” را انتخاب کنند و پس از انتخاب مدرسه مورد نظرشان باید آن را ثبت نمایید.

9. اکنون مدیران می توانند پس از اینکه مدرسه و کلاس های درس مورد نظر خود را انتخاب و تعیین کردند، لیستی از تمامی آن ها را در این برنامه مشاهده کنند و در اختیار داشته باشند. بنابراین هر زمان که لازم بود می توانند به این موارد دسترسی داشته باشید و نسبت به تغییرات آن ها آگاهی پیدا کنند.   

📌 توجه داشته باشید که مدیران مدارس در تمامی گروه های کلاسی، owner یا همان صاحب گروه به حساب می آیند و در همه ی گروه ها و کانال های درسی عضو هستند. همچنین نکته ی دیگر هم این است که مدیران مدارس می بایست معلمان مدرسه خود را در تاریخ اعلام شده در شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش دعوت به عضویت در اپلیکشین شاد کنند.

10. مدیران در نهایت باید دانش آموزان مدرسه خود را پس از اتمام ثبت نام معلمان مدارس، در تاریخ اعلام شده در شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش به دانلود و عضویت در اپلیکیشن شاد دعوت کنند.

آموزش ساخت کانال یا گروه در شاد

در حقیقت در برنامه شاد، ساخت کانال و گروه دارای محدودیت هایی است. چرا که مدیر مدرسه باید در ابتدا احراز هویت کند و سپس به ایجاد گروه و کانال بپردازد تا معلمان و دانش آموزان نیز بتوانند بعد از احراز هویت این گروه یا کانال را در اختیار داشته باشند. لازم نیست برای ساخت گروه یا کانال در برنامه شاد کار خاصی انجام داد چرا که وقتی مدیر مدرسه احراز هویت می کند این گروه ها و کانال ها به صورت خودکار ساخته شده و در اختیارش قرار می گیرند تا بتواند دانش آموزان و معلمان را نیز وارد آنها کند.

به طور کلی بر خلاف اپلیکیشن های سروش، تلگرام و غیره که کانال ها و گروه ها در آنها به صورت دستی ساخته می شوند، در برنامه شاد این کار به طور خودکار صورت می گیرد. همچنین خوب است بدانید که در نرم افزار شاد گزینه ای با عنوان کانال جدید قرار داده شده که ممکن است کاربران فکر کنند از طریق آن امکان ایجاد کانال و گروه برایشان فراهم شده است اما در حقیقت باید بگوییم که این گزینه در حال حاضر هیچ کاربردی ندارد و استفاده از آن امکان پذیر نیست.

مزایا و معایب برنامه شاد

همانطور که می دانید، تمامی اپلیکیشن ها و برنامه ها دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه می خواهیم هر یک از آنها را در خصوص برنامه شاد توضیح دهیم.

مزایای دانلود و استفاده از اپلیکیشن شاد (Shad)

  • فارسی بودن این برنامه
  • امنیت بالا و حفظ حریم شخصی کاربران (پیشگیری از هک شدن کاربران)
  • دارای ساختاری مشابه به سایر پیام رسان ها
  • قابلیت شخصی سازی صفحه
  • امکان تغییر تنظیمات ظاهری
  • وجود استیکر‌های‌ متنوع
  • امکان ذخیره کردن فایل ها‌ در بخش پیام های ذخیره شده
  • کم حجم بودن برنامه
  • رایگان بودن دانلود شاد
  • جلوگیری از تقلب دانش آموزان
  • محصولی از ایران
  • امکان دسترسی تمام معلمین و مدیران و دانش آموزان
  • امکان دانلود و نصب روی تمامی گوشی های هوشمند

معایب نرم افزار شاد

از آنجا که این برنامه به تازگی ایجاد شده است و زمان زیادی‌ از ساخت آن نمی‌ گذرد، بعید نیست که مشکلات و نواقصی در این برنامه مشاهده شود چرا که هنوز برای پیشرفته تر شدن و بهتر شدن فرصت دارد. برخی از مشکلات این برنامه که امیدواریم به زودی رفع شوند عبارتند از:

  • پایین بودن سرعت اینترنت در این پیام رسان
  • نبودن قابلیت تماس تصویری و صوتی
  • فراهم نبودن امکان ارسال پیام بین دانش آموزان
  • داشتن نقص هایی در فرآیند احراز هویت
  • مصرف زیاد اینترنت
  • بی کیفیت بودن برخی فایل ها

سوالات متداول کاربران در خصوص برنامه شاد

دانلود نرم افزار شاد به چه صورت است؟

دانلود برنامه شاد از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش امکان پذیر است که لینک دانلود آن را در ابتدای این مطلب قرار داده ایم.

چه اطلاعاتی برای ورود به برنامه شاد لازم است؟

با توجه به توضیحاتی که در این متن دادیم، برای ورود به نرم افزار شاد باید شماره همراهی را وارد کنید که در سامانه سناد ثبت شده است.

چه زمانی دانش آموزان باید وارد اپلیکیشن شاد شوند؟

پس از اینکه مدیر مدرسه کانال را ایجاد کرد، لینک دعوت دانش آموزان به کانال ساخته شده و دانش آموزان می توانند پس از اینکه لینک را دریافت کردند عضو کانال شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا