برنامه هک گوشی و کنترل موبایلسامانه مراقبت از خانوادهکنترل کامل تلفن همراه همسر و فرزندانکنترل گوشی اندروید از راه دورکنترل گوشی های اندرویدی از راه دورنرم افزار ردیابی رایگاننرم افزار ردیابی ردیاب گوشی و موبایلنرم افزار کنترل والدین

امنیت خانواده چیست و چرا باید به آن اهمیت داد؟

شاید تا به حال به این سوال که مهمترین دارایی یک فرد چه می تواند باشد، برخورده باشید. پاسخ شما چیست؟ بسیاری از افراد در پاسخ به این سوال خیلی سریع، خانواده خود را نام می برند. اما امنیت خانواده چیست و چرا باید به آن اهمیت داد؟ خانواده می تواند مهمترین دارایی یک فرد باشد.

پس باید برای حفظ این دارایی با ارزش تمام تلاش خود را به کار گیریم. حفظ امنیت خانواده و محافظت از حریم آن، وظیفه هر انسانی می باشد که کوتاهی در انجام این وظیفه، می تواند ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره خانواده وارد بیاورد.

جنبه های مختلف امنیت خانواده

خانواده کوچکترین محیط اجتماعی است که هر فرد در آن عضو می شود. بنابراین آسیب های اجتماعی در سطح جامعه، می تواند مستقیما روی اعضای خانواده تاثیر گذار باشد. اگر بخواهیم خانواده را با جامعه ای بزرگتر مثل یک کشور مثال بزنیم، می توانیم پدر خانواده را بعنوان رئیس جمهور، مادر را بعنوان نخست وزیر و فرزندان و دیگر اعضای خانواده را بعنوان دیگر اعضای جامعه و مردم، معرفی کنیم.

بدیهی است که حفط امنیت و یکپارچگی ملت بر عهده عالی ترین مقام یک کشور می باشد. پس وظیفه پدر و مادر در حفظ امنیت خانواده، می تواند مهمترین وظیفه آن ها باشد. امروزه با افزایش جمعیت و پیشرفت روز افزون تکنولوژی، آسیب های اجتماعی فراوانی از خشونت های خیابانی گرفته تا استفاده نادرست از فضای مجازی، در سطح جامعه پدیدار شده است که جلوگیری از بروز این آسیب ها در بدنه خانواده، به عهده ما می باشد.

همانطور که ما از اعضای خانواده خود در برابر عوامل خارجی متجاوز به حریم خانواده، دفاع می کنیم، باید از عواملی که بی سر و صدا و گاها با عدم بینش و آگاهی خودمان وارد بدنه ی خانواده ی ما می شود نیز جلوگیری کنیم.

امنیت خانواده در فضای مجازی

با پیشرفت هر روزه تکنولوژی و فضای مجازی، خانواده ما بیشتر به این فضا وابسته شده و گاها بدون آن، زندگی بسیار سخت و کسالت بار می شود. برای حفظ امنیت خانواده نمی توان با این تکنولوژی مبارزه کرد، بلکه بهترین گزینه برای حفظ خانواده از آسیب های آن، داشتن کنترل روی آن است.

از جمله مهمترین مباحثی که امنیت در خانواده را در فضای مجازی به خطر می اندازد می توان به خطر هک شدن، سرقت اطلاعات،‌آلوده شدن سیستم ها به ویروس، تشویق به انجام جرائم سایبری و یا وارد شدن به سایت های غیر اخلاقی، اشاره کرد.

شرکت‌ هایی که در زمینه تولید ابزارهای فیلترینگ برای کنترل دسترسی کودکان به اینترنت فعالیت می ‌کنند، در گزارش‌ های خود اعلام کرده ‌اند که بیش از یک ‌سوم اینترنت را سایت ‌های غیراخلاقی تشکیل می ‌دهند که می ‌توانند آسیب ‌های فراوانی به کودکان و حتی بزرگسالان وارد کنند.

راهکارهای حفظ امنیت خانواده در فضای مجازی

بسیاری از خانواده ها وقتی از آسیب های موجود در فضای سایبری مطلع می شوند، بهترین راهکاری که به ذهنشان برای برخورد با این پدیده خطور می کند،‌ حذف کامل فضای مجازی از محیط خانواده و یا ایجاد محدودیت های شدید برای استفاده از آن می باشد.

اما پیشنهاد ما، اجازه دسترسی به این فضا، منتها با کنترل بیشتر از سوی خانواده می باشد. از آنجایی که دانستن اصول اولیه محافظت در فضای مجازی، امری ضروری به نظر می‌ رسد رعایت نکاتی در این باره به تمامی خانواده ‌ها توصیه می‌شود.

نکاتی مثل توجه به محل قرار گیری سیستم رایانه در منزل، ایجاد قوانینی برای استفاده درست از فضای مجازی، نصب نرم افزارهای امنیتی روی سیستم، استفاده از ابزارها و نرم افزارهای کنترلی و نظارتی و آموزش این نکته به اعضای خانواده که افراد آنلاین غریبه هستند و نباید هر اطلاعاتی را در اختیار این افراد گذاشت.

نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده SPY24 (نظارت آزاد)

امنیت خانواده
امنیت خانواده

با استفاده از برنامه نظارت آزاد می توانید کنترل گوشی فرزند خود را به دست گرفته و نظارت کاملی بر فعالیت ها و ارتباطات او داشته باشید. این برنامه در سه نسخه ارائه شده است که در ادامه درباره آنها توضیح خواهیم داد.

نسخه اول را میتوان بر روی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب، آیکون برنامه بصورت خودکار مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمی باشند.

نسخه دوم نرم افزار هک گوشی نظارت آزاد این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به هک موبایل با شماره و سپس نظارت بر فعالیت های فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری نمایند.

برنامه سامانه مراقبت از خانواده نظارت آزاد در تمام نسخه های ارائه شده به شما امکان ردیابی نامحسوس، مشاهده لیست تماس ها، پیامک ها، تصاویر موجود در گالری و نظارت بر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و غیره … را می دهد.

همچنین در آخرین نسخه برنامه سامانه مراقبت از خانواده نظارت آزاد شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن، آنتی ویروس و هر چیز دیگری که خودتان بخواهید… برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند بر روی لینک، نرم افزار بر روی گوشی ایشان نصب شده و فرزندتان با وارد کردن ایمیل و رمز ثبت شده شما در برنامه، عملیات نصب را به اتمام می رساند و برنامه بصورت کامل از لیست برنامه های نصب شده در موبایل پنهان می شود تا فرزندتان هرگز متوجه عملکرد برنامه نشوند. توجه داشته باشید که پس از خرید اشتراک باید به پشتیبانی مراجعه نمایید تا همکاران ما برنامه را برای شما سفارشی سازی کنند.

برنامه کنترل اینستاگرام از راه دور | کنترل مخفیانه گوشی فرزندان

با استفاده از این نسخه شما در واقع هک با لینک را انجام داده اید. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت ضبط تمام مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا